Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

wehkamp.nl heeft 4,4 miljoen geregistreerde bezoekers per jaar, 1.8 miljoen persoonlijke accounts en verkopen jaarlijks 12 miljoen producten. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen. Betalen kan veilig en gemakkelijk vooraf via iDeal, achteraf of gespreid per maand per acceptgiro, internetbankieren, betaaltelefoon of automatische incasso. De bestelde producten worden op afspraak snel en betrouwbaar thuis of op een afgesproken afhaalpunt bezorgd. Er werken ca. 620 medewerkers bij wehkamp.nl.

Deze score is berekend op basis van 288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.6

Dave 20-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Omschrijving van het product was duidelijk, goedkoper dan andere sites en werd perfect op de hoogte gehouden over de levering van het product. Eigenlijk alles wat je mag verwachten van een webshop tegenwoordig. Ook de betaling met credit card is zonder kosten en dat is niet overal het geval. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 18-09-2017 Via de website gekocht

Schandalig slechte service

klantenservice is geen klantenservice ! Men doet werkelijk niks om de gemaakte fouten te herstellen! Sterker nog er wordt helemaal niks opgelost. Men lijkt erop getraind om zo moeilijk mogelijk te doen. Niks is mogelijk "vanwege de processen "die ze hebben. Vragen naar een leidinggevende is zinloos want " die hebben ze niet" en ik moet er maar gewoon genoegen mee hebben dat ik al 3 weken zit te wachten op m'n geld dat ze zouden terug storten!
Ik raadt niemand aan om hier iets te kopen! Er zijn veel betere winkels! Zeker qua afhandeling van problemen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp.nl 19-09-2017

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring bij ons hebt. Ik zou graag willen kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je gegevens? Bedankt alvast!

Bij deze hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

L. Noort 13-09-2017 Via de website gekocht

Wehkamp doet precies wat je hoopt en verwacht!

Artikel nodig. Wehkamp in dit geval de goedkoopste webshop.
Eind middag besteld, volgende dag bij bezorgpunt afgehaald. Super!
Alleen een idioot grote doos (lastig op de fiets) voor het artikel, maar direct in gebruik genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede aanbieding, scherp geprijst en vlot geleveerd.

Ik heb voor deze shop gekozen voor de prijs en de
wehkamp service.
Een aanrader voor een ieder die iets leuks nodig heeft.

Edje 10-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Wehkamp is betrouwbaar een levert punctueel.
Binnen 12 uur had ik het product in huis mits voor 2300 uur besteld.
Dit is gewoon service zoals het hoort.

Maria 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ondanks het weekend ertussen hadden we maandagmiddag het apparaat al in huis.
Prachtig vorm gegeven, fijne kleuren, donker rood en antraciet. Gelukkig geen wit! Gauw vies.
Gemakkelijk in bediening, watervoorraad kan los gekoppeld worden, zelfs voor links handige prima in gebruik.
En een aroma knop voor fijnere koffie.

En het mooie is dat Wehkamp je oude apparaat mee neemt.

Mleen 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima apparaat

Wehkamp heeft een prima service.Helaas de bezorgdienst van DHL kwam bezorgtijd absoluut niet na .In de ochtend tussen 9.00-13.00 (keurig thuis)werd 17.00 bij de buren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

vd Pot 06-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De laagste prijs voor onze stofzuiger. De volgende dag al geleverd. Overzichtelijke site. Het gemak van keuze tijdstip bezorging.

Gerda Lankheet 01-09-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik kon kiezen uit een ruime collectie en het product was makkelijk te bestellen.
De bestelling was snel en correct

Ettetooth 30-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijk voorraadbeheer

Via kieskeurig keukenmachines vergeleken en goedkoopste aanbieder en dat bleek Wehkamp te zijn. Zodoende.
En het apparaat kreeg goede recensies. Snelle levering en makkelijk te bestellen. Kortom Wehkamp it is!!!!!

André 30-08-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering en bij de bestelde rekenmachine ook nog eens de laagste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hellmann 30-08-2017 Via de website gekocht

prima service

Jullie winkel heeft goede prijzen, snel bezorging. Een grote assortiment dus iedereen kunt iets vinden.

Aad 30-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik vind het een nette winkel en alles is duidelijk. Levering is goed en snel. Ik vind dat je goed behandeld wordt. Nette mails en duidelijke rekening.

Ruud 30-08-2017 Via de website gekocht

De beste prijs

Makkelijk zoeken op de site.
Snelle levering en vooral de beste prijs voor het artikel dat ik wilde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Laurens 26-08-2017 Via de website gekocht

Steeds slechter

Ik zal niet snel een review schrijven, maar besloten het nu toch te doen. Ik ben al zeer lang klant van Wehkamp en heb veel bestellingen gedaan. De laatste tijd gaat er echter veel mis. Als je aangeeft de volgende dag te bezorgen dan moet je dit nakomen. Na een hele dag thuis gezeten te hebben ga ik maar eens bellen met de klantenservice om vervolgens te horen dat er wat mis is gegaan. We komen ipv vandaag maandag wel. Zoals de meeste mensen moet ik maandag gewoon weer werken en kan ik dus niet weer een hele dag thuis gaan zitten. Ik vind dit slecht en niet van deze tijd. Ik vind dit vervelend en zeker als ik daarbij ook in ogenschouw neem dat wehkamp 2 maanden geleden een retour van mij kwijt was. Weken wachten op je geld. Contact opnemen, formulier invullen, toesturen. Behoorlijk wat werk voor een fout die wehkamp maakt. Ik wil mensen toch aanraden om eens verder te kijken naar andere webwinkels. Er zijn er een hoop die de zaken beter voor elkaar hebben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Officiele reactie van Wehkamp.nl 26-08-2017

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat er zoveel mis is gegaan de laatste tijd. Dit is natuurlijk geen fijne situatie. Zou je ons een mail kunnen sturen met je klantgegevens naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij kijken graag met je mee of we deze nare ervaring enigszins voor je kunnen herstellen.

Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor je reactie!

Anke 26-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

Tot op heden mijn geld nog niet terug en veel mis gegaan met de levering en het retourneren.
3 augustus mijn artikelen retour gestuurd en tot op heden geen geld na herhaaldelijke verzoeken.
Wordt elke keer gezegd dat ik het geld krijg maar nog steeds niks binnen. Geld is niet van de wehkamp en dient dit netjes terug te storten net als dat ik de artikelen terug stuur.

Officiele reactie van Wehkamp.nl 26-08-2017

Goedemiddag,

Wat vervelend zeg om te horen dat de retour zending nog niet verwerkt is en er zoveel mis gaat. Wanneer je ons een mail stuurt met je klantgegevens en de bestelnummers die nog niet verwerkt zijn naar socialmedia@wehkamp.nl kijken wij het graag nogmaals voor je na. Heb je nog andere vragen dan mag je ons die ook toe mailen.

Alvast bedankt!

Michael 23-08-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis!

Voor mijn zoon een Xbox one S gekocht. Eerst goed googelen waar deze het goedkoopste was. Zo kwam ik bij Wehkamp uit. Op vrijdag voor 21:00 uur besteld, en op zaterdag afgeleverd op de afgesproken tijd dankzij DHL. Heb mijn pakket kunnen volgen A tot Z. Betalen kon ik na ontvangst. Ik en mijn zoon zijn zeer tevreden!

M.J.Kersten 23-08-2017 Via de website gekocht

gewoon hartstikke goed

zeer breed aanbod, scherpe prijzen. Fijne site en gedetailleerde omschrijving van de artikelen. Een vergelijk mogelijkheid zou makkelijk zijn.
Snelle levering en makkelijk in geval van retourneren.

M.J.E. Sloot 18-08-2017 Via de website gekocht

Wehkamp wat een keurige service! Klasse

Voor het eerst een product bij Wehkamp besteld. Een wasmachine. Wat een gebruiksvriendelijke shop. Via de website wordt alles keurig verwerkt en geregeld. De aflevering, de service, de meldingen voor de aflevering. Kortom Wehkamp mag van mij de winkel van het jaar 2017 worden. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. de Bruijn 17-08-2017 Via de website gekocht

Wat ze beloven doen ze ook. Perfecte levering !!!!

Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, was er huiverig voor, omdat ik slechte ervaringen van andere had gelezen. Toch op aanraden van een familielid besteld en ik moet zeggen alles is geleverd zoals ze beloofden.
Wat tevens meespeelde ze waren ook de goedkoopste met het art. wat we wilden hebben. ( Kärcher Stoomstofzuiger )

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wil.N 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

snel ,goed en netjes was voor mij de eerste keer maar alles was oke .Ik zou een volgende keer het zeker weer doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W.O. Buys 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Wehkamp is niet duur en de bestelling wordt snel geleverd, geen klachten, dus geen moeite, is prima zo

Janny 16-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service komen belofte van volgende dag leveren na

Gebruiks vriendelijk komen beloftes na eventueel retour zenden geen probleem dus al met al gemakkelijk en snel

EJ 16-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige online shop

Goede prijzen, snelle service. Uitgebreide communicatie voordat het pakket aan de deur wordt aangeboden.

Loes 16-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Levering snel en betalen achteraf. Ook goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede service. Iedereen aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Uwe Rayer 13-08-2017 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk

Heb deze keer voor Wehkmap gekozen vanwege gespreid betalen. De site, research en gemaksgebruik is een absolute aanrader. Ook hecht ik veel waarde aan hun bedrijfspolitiek: gratis retour. Het bestel- en leveringsproces is helder en transparant. (Soms valt iets toch in het echie een beetje tegen. Een aangenaam en welbesteed half uurtje.

wim cornelissen 12-08-2017 Via de website gekocht

latop

ja ik vondt het een goeie product en een goeie servsie en wehkamp is een uitstekendt waar je kan bestelen voor goeie dingen in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim44 10-08-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid en up-to-date assortiment: PC's

1/. uitgebreide keuze
2/. op voorraad, direct leverbaar
3/. snelle en correcte levering
4/. bereidheid om een technische vraag over geheugenmodules en gebruik van geheugen slots uit te zoeken
5/. prijs PC in overeenstemming met de "goïng prijs"

Lummy 09-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Op zondag besteld en op maandag bezorgd. In de speciaal zaak niet te krijgen bij Wehkamp wel, top! Apparaat voldoet uitstekend!

Laurens HK 09-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Overzichtelijk, makkelijke keuze en snelle levering. Het door mij gekozen product was bij Wehkamp het goedkoopste.

Esther 08-08-2017 Via de website gekocht

Geen camera ontvangen en te lang wachten op geld retour

Ik had 3ej spiegelreflexcamera besteld en deze is door een storing bij dhl paecelshop niet ontvangen door mij
Affijn je verwacht dan toch je geld terug
Nou dat is helaas niet waar ...
Elke x nieuwe excuses en Andere verhalen
Nu moet ik ineens weer een formulier invullen ...triest

Officiele reactie van Wehkamp.nl 13-08-2017

Goedemiddag,

Wat vervelend dat de levering niet goed is gegaan waardoor je je bestelling niet hebt ontvangen. Wanneer het formulier door ons is ontvangen zal het zo spoedig mogelijk afgehandeld worden. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Bert 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een Samsung ue50j6240 gekocht als dagaanbieding voor 479 euro. Na het installeren bleek dat er linksonder in de beeldbuis een vlek was van ongeveer 4 cm. Contact gehad met Wehkamp en zij vonden het vervelend en maakten een afspraak om de tv om te ruilen. Daarnaast heb ik ook nog een waardebon van 20 euro gekregen.

Arthur 03-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Kleindochter jarig.... cadeautje.. Lego friends .. wat een gemak.... ik kon kiezen om het pakketje tussen 18.00 uur en 21.00 uur te laten bezorgen en ook nog eens op het adres van mijn zoon.
Geweldige service!l

ar 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle Bezorging goede prijs

ik zocht naar een staafmixer en kwam terecht op de site van Vente Exclusive zij beweren de goedkoopste te zijn. Maar wat blijkt de zelfde prijs bij Wehkamp en geen bezorgkosten , dus eigenlijk goedkoper!! Bravo

Freek 31-07-2017 Via de website gekocht

Goede website, snelle levering, (gratis) betaling achteraf

Ik kocht bij Wehkamp een Braun-scheerapparaat. Ene dag besteld, volgende dag geleverd binnen het aangegeven tijdvak. Betaling met de gratis service van 'achteraf betalen'.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jonathan Juursema 25-07-2017 Via de website gekocht

Wehkamp is prima, totdat je product kapot gaat.

Levering van het product ging niet in één keer goed, maar dat had weinig met Wehkamp te maken. Zou bezorgd worden op zo'n DHL afhaal kluisje. Echter paste het pakketje niet in het kluisje en dus had DHL het op eigen initiatief op een ander afhaalpunt bezorgd zonder dat mij of Wehkamp mee te delen. Dit is vrij vlot opgelost, hoewel dat ook niet vlekkeloos verliep.

Echter na een tijdje bleek het product niet helemaal lekker te zijn dus een serviceverzoek ingediend, en uiteindelijk het product ter reparatie opgestuurd. Dit was op 17 mei.

Op 13 juni, de laatste dag voor de reparatietermijn die Wehkamp zelf adverteert afloopt, kreeg ik te horen dat 'ie gerepareerd terugkwam.

Product werd netjes aan huis bezorgd, maar er bleken schroefjes te missen waardoor het product niet geassembleerd en in gebruik genomen kon worden. Meerdere malen contact opgenomen via Facebook en uiteindelijk inhoudelijk contact gekregen met Wehkamp op 28 juni. De schroefjes werden "zo snel mogelijk" nagezonden.

Op 17 juli werden de schroefjes uiteindelijk verzonden. Omdat dit met DHL was en ik op vakantie was zijn die retour afzender gegaan. Ik heb inmiddels weer contact met Wehkamp opgenomen om een nieuwe bezorgpoging af te spreken, maar omdat dit nu al twee maanden speelt nu toch maar een review achter laten.

Ik ben zelf technisch en heb in de handleiding de maten van de schroefjes opgezocht en bij de Gamma nieuwe gehaald. (Wehkamp: ik wil de originele natuurlijk nog wel graag ontvangen, mocht ik de monitor nog een keer moeten terugsturen of door willen verkopen!) Ook had een vriend gelukkig een monitor over die ik kon lenen in de tussentijd. Als dit niet het geval was geweest had ik twee maanden niet fatsoenlijk kunnen werken/studeren, of had ik zelf een nieuwe monitor aan moeten schaffen.

De aankoopprocedure was acceptabel, maar de reparatieservice van een product wat bedoeld is voor dagelijks gebruik is echt niet acceptabel. Verder is mijn ervaring dat voor consumenten, die regelmatig niet overdag thuis zijn, PostNL een veel betere vervoerder is dan DHL.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp.nl 26-07-2017

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de reparatieservice. Ik kan mij goed voorstellen dat je de schroefjes alsnog wil ontvangen ondanks dat je al een nieuw setje hebt gekocht. Zou je willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl o.v.v. je klantnummer? Dan gaan we voor je kijken wanneer de schroefjes alsnog geleverd kunnen worden.

Jonathan 27-07-2017

Dag Wehkamp,

Zoals ik in de review al aangaf heb ik al actief contact met iemand van jullie klantenservice dus ik ga er vanuit dat het allemaal geregeld gaat worden. Het lijkt me niet handig om via twee kanalen contact te hebben!

Jonathan

J.rupp 24-07-2017 Via de website gekocht

Levering Wehkamp niet te vertrouwen!

Ben al een tijd een klant van Wehkamp en ik merk dat het vaker voet gaat dan goed. Ervaring begint bij het bestellen van slippers die ik als een cadeautje zou geven. Artikelen waren geleverd en wat blijkt... verkeerde maat bezorgt, te horen gekregen na telefonisch contact dat er iets mis is gegaan in de magazijn. Oké begrijp het kan gebeuren en opnieuw besteld. En drie keer raden nog weer dezelfde probleem. Artikel dus 2 keer groter gestuurd! En nu weer zaterdag besteld want ik kwam terug van vakantie lekker gemakzucht weer een paar artikelen besteld waaronder weer een cadeautje voor iemand die maandag jarig is en artikel word niet afgeleverd weer een foutje, artikel word volgende dag bezorgd. Nou lekker bezig weer. Nu even in alle haast weer een cadeautje zoeken omdat ik anders met lege handen aankom op een verjaardag. En er kan niet worden gezegd dat ik niet thuis ben want ik laat alle goederen verzenden naar een afhaalpunt van DHL! Waarom omdat ik ook een aantal keren heb gehad dat ik als een braaf persoon loop te wachten de heledag/ heledag dus vrij gehouden om de producten binnen te krijgen en dan zeggen ze dat ik niet thuis was. Lekker bezig Wehkamp! Ik zou jullie zeker niet aanraden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp.nl 24-07-2017

Goedenavond,

Wat vervelend om te moeten horen dat je niet tevreden bent over onze service. Ik begrijp zeker dat je het inmiddels beu bent na 2 keer niet het juiste artikel te hebben ontvangen. In dit geval zou er iets mis zijn in het magazijn en doen wij een voorraadcontrole om te voorkomen dat het weer mis loopt. Daarnaast is het een domper als je thuis blijft voor een verjaardagscadeautje en deze niet komt. Mijn excuus hiervoor.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

hans 22-07-2017 Via de website gekocht

door en door triest!

ik heb het 1 keer geprobeerd,online bestellen.nooit en nooit meer!18-07-2017 bestel ik een parasol met voet,voor 23.00 besteld,morgen in huis?haha,niet dus,via omwegen krijg ik het bericht dat de leverancier de parasol niet kan leveren?22-07 leveren ze wel de voet,maar niet de parasol?echt triest,daar ik ook telefonisch contact heb gehad met de klantenservice van wehkamp.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp.nl 22-07-2017

Goedenavond,

Ik begrijp zeker dat het vervelend is dat de parasol met voet niet in één keer goed is geleverd. Als ik het account erbij pak zie ik inderdaad dat mijn collega een oplossing heeft gezocht door de order nogmaals door te voeren. Mijn excuus voor de ontstane vertraging.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Heijnders 21-07-2017 Via de website gekocht

Goedkope droger van Siemens

Droger goed omschreven.
Bezorging tot de avond van te voren op dagdeel te wijzigen. Uur voor aankomst sms met juiste tijd. Oude machine en verpakking werd meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joachim 21-07-2017 Via de website gekocht

Weigert defect product terug te nemen owv administr probleem

Onredelijk wanneer met het product iets mis is. Rookmelders die ik bij hen gekocht had werkten niet wanneer ze uit de verpakking kwamen, klantendienst was akkoord met het defect maar vroeg om een klantennummer. Ik heb geen klantennummer, en ook nooit een dergelijk nummer van hen gekregen (alle mails zaten nog in mijn gmail inbox).

Heb toen de aankoopfactuur doorgestuurd, wat wettelijk gezien voldoende is voor garantie. Kreeg eenvoudigweg van hen het antwoord terug dat ook de factuur niet voldoende is want daar staat het klantennummer niet op.
Intussen blijf ik hen vervelen met emails, eventueel overweeg ik een klacht bij testaankoop.

Officiele reactie van Wehkamp.nl 23-07-2017

Hi Joachim,

We hebben je klantnummer nodig om je account te erbij te halen, zodat we de klacht voor je kunnen aanmelden. Geen zorgen, als je deze niet kan vinden, dan kunnen we dit ook met je mail adres. Zou je ons willen mailen via socialmedia@wehkamp.nl?

Bedankt!

Jeroen 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik bestel vaker bij Wehkamp. Erg uitgebreid aanbod tegens scherpe prijzen.
En ook levering in een zelf aangegeven tijdvak is ideaal. Kortom, helemaal top!
Retourzendingen worden ook netjes opgehaald, mocht iets niet bevallen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 20-07-2017 Via de website gekocht

Flink teleurgesteld in de Wehkamp service

Net van vakantie open ik een Wehkamp brief met een aanmaning van een openstaande rekening van 31,49 euro plus incassokosten van 40,00 euro totaal 71,49 euro.
Wij hebben geen enkele mail die naar ons verstuurd is ontvangen hierdoor dus ook niet betaald.
Dit komt waarschijnlijk doordat de mail in onze spambox terecht is gekomen.
De opgestuurde aanmaning was onze eerste rekening die ons onder ogen kwam.
Ik heb gebeld en het verhaal gedaan maar er is voor trouwe klanten geen enkele coulance.
De incassokosten moeten zo snel mogelijk betaald worden anders worden de kosten nog hoger werd er verteld.Heel jammer dat hier zo op deze manier mee omgegaan wordt.
Helaas verplichten ze mij om hier verder me te gaan!

Officiele reactie van Wehkamp.nl 23-07-2017

Hi Paul,

Ik snap dat dit een domper is na je vakantie! Zou je willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl o.v.v. je klantnummer? Dan gaan we kijken wat we kunnen doen.

S. de Bruin 20-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Overzichtelijke en zeer gebruiksvriendelijke website. De levering was snel en conform de opgegeven levertijd in de orderbevestiging. Een minpuntje vond ik dat de aangeboden "betaling na aflevering" niet werkte op de site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anneke v Z. 19-07-2017 Via de website gekocht

snel en goed

ik kwam bij toeval op de site terecht en heb er een Senseo app. gekocht.
was goedkoper dan elders dus dat was al mooi.
Makkelijk site om je te registreren niet allerlei overbodige vragen en de site is ook overzichtelijk.
bestellen soepel, bezorgen idem, aankoopbewijs. kortom aan te bevelen!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 19-07-2017 Via de website gekocht

Super Service

Had een product besteld, echter was deze beschadigd toen ik het ontving. Direct een nieuw product ontvangen, was geen enkel probleem. 2e product was helaas ook beschadigd, waarschijnlijk een fabrieksfout. Helaas was ik toen geen artikel meer op voorraad. Kreeg keurig de vraag of ik het wilde houden met een korting of dat ik het terug wilde sturen. Ik zal Wehkamp zeker aanbevelen.

Joris 19-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en veel betaalmogelijkheden. Snelle levering. Mijn bestelling kwam snel en goed binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JB Kaiser 19-07-2017 Via de website gekocht

1e bestelling

Het is voor mij de eerste maal dat ik iets bij Wehkamp besteld heb, gelijk is het product zoek geraakt bij het sorteer systeem. Eventueel na 3 dagen wachten kan ik reclameren, dus ipv 24 uur ben ik minimaal 96 uur kwijt. In ons geval te laat, immers we willen het weekend op vakantie, dus zonder airco? Het is dat de dames van helpdesk een goed (hopelijk) alternatief aanboden en komt het bestelde nog op tijd binnen. De dames weten van wanten en geven duidelijke uitleg! bijkomend nadeel is, dat ik nu 3 dagen lang op dezelfde tijd (4 uur lang ) thuis zijn, hetgeen betekend dat de dagplanning behoorlijk overhoop ligt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

George 16-07-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke klantenservice! Goede service.

Redelijk duidelijke site. Ook de nieuwsbrieven zijn goed te lezen. Leveringen gaan vlot en op gunstige voorwaarden.

Piet 13-07-2017 Via de website gekocht

topkwaliteit

ben zeer te vrede met de kwaliteit en de levering wat Wehkamp te bieden heeft
mooie laptop met mooie design kleur nogmaal heel te vrede met de aankoop

Ingeborg 12-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service bij klacht artikel

Ik heb de afgelopen maanden paar keer korte broeken voor mijn zoon gekocht. Steeds kwamen er al heel snel gaten in de achterzakken. Bij de derde broek was ik het zat en heb ik foto's gemaakt en volgens klachtenprocedure formulier opgestuurd. Nu 3 weken later weet ik nog steeds niet hoe het ermee staat. Al heel vaak gemaild maar krijg steeds antwoord van iemand anders en steeds weer een ander verhaal.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp.nl 12-07-2017

Goedenavond.

Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt over je klacht op de broek. Hier zouden we graag naar willen kijken. Zou je jouw gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Alvast bedankt.