Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

wehkamp.nl heeft 4,4 miljoen geregistreerde bezoekers per jaar, 1.8 miljoen persoonlijke accounts en verkopen jaarlijks 12 miljoen producten. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen. Betalen kan veilig en gemakkelijk vooraf via iDeal, achteraf of gespreid per maand per acceptgiro, internetbankieren, betaaltelefoon of automatische incasso. De bestelde producten worden op afspraak snel en betrouwbaar thuis of op een afgesproken afhaalpunt bezorgd. Er werken ca. 620 medewerkers bij wehkamp.nl.

Deze score is berekend op basis van 199 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ronald 11-07-2018 Via de website gekocht

Pas op! Wehkamp heeft leveringen niet onder controle.

Wehkamp heeft grote problemen met haar logistiek en raakt producten 'kwijt' onder de noemer 'sorteerfout'. Tot twee maal toe op een loungeset zitten wachten.... (Daar blijf je voor thuis) en twee maal niet op komen dag zonder tijdige communicatie. Ook daarna geen reactie op e-mails. Echt waardeloos.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 11-07-2018

Goedemiddag,

Uit je bericht begrijp ik dat de door jou bestelde loungeset twee keer niet bezorgd kon worden vanwege een sorteerfout in ons magazijn.

Vervelend dat dit zo mis gegaan is en dat je geen reactie hebt ontvangen op de e-mails. Zou je de klachtomschrijving + je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan helpen we je verder.

Gefrustreerd 11-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloze bezorging..

Als een keuze een bezorgmoment mogen uitkiezen, wat je als klant ook doet. Na een tijd wachten keek ik toch maar in mijn bestellingen en tot mijn verbazing staat daar dat ze al aan de deur zijn geweest..of ik heb iets gemist of de bezorger had geen zin meer. In ieder geval adres is correct, maar geen briefje van DHL in de brievenbus. Gelijk gemaild en gebeld waar iemand van de klantenservice nog net niet zegt en betwist dat ik misschien eigenlijk niet thuis was... hoezo klantvriendelijkheid. Tot ergernis klacht ingediend( wat natuurlijk de vraag is of ze die überhaupt indienen) en dan maar via de app het bezorgmoment aanpassen.. aangezien ik de bezorgers niet meer vertrouw en ze waarschijnlijk de weg niet naar ons dorp kunnen vinden of mss onderweg gestopt zijn om de voetbal wedstrijd te gaan volgen, heb ik toch maar gekozen voor DHL ophaal punt...werkt het niet.... krijg weer een heel naar gevoel bij Wehkamp. Na deze bestelling voor mij geen Wehkamp meer..

Officiele reactie van Wehkamp 11-07-2018

Goedemiddag,

Vervelend dat het pakket niet binnen het afgesproken tijdvenster bezorgd is en dat er onterecht is aangeven dat je niet thuis was.

Graag ontvangen we de klachtomschrijving + je klantnummer per e-mail. Je mag dit sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, we zullen de klacht verder voor je oppakken.

Excuses voor het ongemak en we zien de e-mail graag tegemoet.

Leoni 09-07-2018 Via de website gekocht

Alleen teleurstellend

Nog nooit heb ik met een (web)winkel/leverancier zoveel problemen mee gemaakt dan met Wehkamp.

2 keer een lattenbodem ontvangen welke al kapot was of waar snel een probleem ontstaan is.
En ruil van deze artikel heb uiteindelijk een ander lattenbodem besteld.
Maar de leverancier van Wehkamp Dynalogic had niet de juiste (nieuwe ) lattenboden bij zich.
De breedte van de lattenboden klopte niet. Ik had wel een artikel met de juiste afmetingen besteld.

Na deze ervaringen had ik besloten om geen tijd en energie meer hierin te steken.
Maar ook dat lukt niet:

Zonder terug koppeling met mij heeft een medewerker van Wehkamp een nieuwe bestelling voor mij gemaakt en een bezorgdatum is ook al gepland.
Alleen zal ik dan i.v.m. vakantie niet thuis zijn.

Als je iets wilt bestellen en tegelijkertijd laten ophalen dan moet je 2 apart afspraken maken - een bezorg afspraak en een ophaalafspraak ...niet echt handig en duidelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Kelly 08-07-2018 Via de website gekocht

Slechter kan niet

Meerdere malen artikelen besteld maar gaat altijd wat fout. Tijdje terug zouden ze wat op komen halen (retourservice) Nou heb wel 5x gebeld want het werd dus niet opgehaald maar van de factuur kreeg ik wel steeds herinneringen. Adres wel 10x gewijzigd wat maar fout bleef staan.

Nu donderdag ook wat besteld nou volgende dag geleverd ging al niet op het werd za nou prima. De bezorgdtijden kwam ons niet uit dan waren we net niet thuis. Dus een DHL punt in de buurt gekozen (buurtpunt) daar zouden we het zaterdag na 1 uur kunnen ophalen. A fijn vervolgens stond er in de ene mail 1 uur andere mail 3 uur en op de website 1uur. Wij gingen dus na 1uur bij DHL punt kijken en dat is bij mensen thuis en zitten op za en zo dicht. Mevrouw was wel thuis en vertelde ons dus ook dat ze op za geen pakketten geleverd kreeg en dit ma pas na 4uur zou worden. Ik wehkamp bellen en die vertellen me doodleuk dat het daar toch geleverd wordt tussen 4 en 6. Nou hoeveel bezorgdtijden kunnen we horen. En geen van alle kloppen ze dus. Nu krijgen wij na het weekend onze spullen pas terwijl we het dit weekend wouden hebben. Excuses maken ze meteen via de telefoon binnen de minuut al en totaal niet gemeend. Is makkelijk zeggen. En ik heb er niks aan. Als wij ten eerste hadden geweten dat DHL buurtpunt op za dicht is dan hadden wij een ander DHL punt gekozen die 5km verder zit maar wel open is. Hun informatie op de website klopt dus NIET!! Voelt als totale misleiding. En ze zouden je ook niet tegemoet komen met een gemeend excuus of korting. Voor 250,- daar besteld dus ben toch een redelijke klant die je niet kwijt wil zou je zeggen.

Owja en of ik zelf dan de mails met de bezorgdtijden even kon doormailen naar hun dan gingen ze de boel onderzoeken. Dan zou ik dus nog hun werk gaan doen. Ze kunnen ergens in dat bedrijf toch wel de mails terugvinden die ze MIJ hebben verstuurd.!?? Moet de klant dan alles gaan voorkauwen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht! Ontzettend vervelend dat het niet lekker loopt met de bestellingen. Ik wil verder voor je nakijken wat ik hierin kan betekenen. Kun je mij een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met klantnummer, e-mail en geboortedatum?

Ik wacht het bericht af.

K 09-07-2018

Nou gisteren mail gestuurd en ze waren wie snel met reageren. En na het uitzoeken kreeg ik een tegoedbon van 12,50. Heb een bestelling geplaatst van ruim 200 euro. Er is niet 1 ding fout gegaan maar het gaat steeds fout. Dus die 12,50 voelt een beetje als hier heb je wat en dan is het weer goed. Maar ik had mijn spullen zaterdag gewoon willen hebben en nu kan ik het vandaag pas heel laat ophalen. Die tegoedbon van 12,50 maakt dat niet goed. Voelt beetje als afkopen want een echte oplossing is er niet. Plus dat je dus weer wat moet bestellen bij ze om de bon in te leveren. Maar dat is dan juist niet wat je wil. Als ik artikel zou bestellen van 15euro met die bon dan kost het hun misschien 5 euro voor de inkoop van dat product. En bij mij komen weer verzendkosten etc erbij dus uiteindelijk komt wehkamp er mooi goedkoop vanaf en als klant moet je dus maar genoegen nemen met een soort afkoopsom

MM 05-07-2018 Via de website gekocht

Geen respect voor oudere klanten zonder internet bankieren !

Onlangs een mailtje ontvangen van Wehkamp dat ik niet meer achteraf per bankopdracht kan betalen omdat ik het laatste jaar meer dan 80 % retour gestuurd heb. Kleding bestel ik vaker in 2 verschillende maten omdat er vaak per merk groot verschil in zit. Je hebt zogenaamd het recht retour te sturen wat je niet bevalt, nou, dat blijkt dus onzin. Ik ben 91 jaar, en nog blij dat ik via internet kan bestellen. Internet bankieren gaat mij te ver vanwege mijn leeftijd, daarom betaal ik per bankopdracht. Ze hebben totaal geen respect voor oudere mensen die niet zo snel meer mee over kunnen met de computer. Ik heb altijd op tijd betaald, en nooit schulden gemaakt. Mijn mond viel open toen ik op verschillende websites de vele slechte recensies las van Wehkamp. Nu willen ze het via deze sites met veel mensen goed maken, maar dan moeten de klanten weer contact met Wehkamp op nemen. Waarom zorgen ze zelf er niet voor dat ze alles beter op orde hebben, dan hebben ze niet zoveel werk met het recht zetten van dingen die fout zijn gegaan, en meer tevreden klanten. Zoals eerder gezegd kan ik vanaf nu dus alleen via internet betalen, blijkbaar maakt het dan niks uit of ik 80% retour stuur, de betaalwijze veranderd toch niks aan het feit of ik iets houd of terug stuur ? Zolang ik me kan herinneren ben ik al klant bij Wehkamp, paar jaar geleden nog een naaimachine gekocht, en meer dingen behalve kleding. De kleding maten kloppen vaak van geen kant. In de kleding winkel neem je ook weleens 10 artikelen mee de paskamer en en dan koop je soms ook niks. Ze verdienen blijkbaar genoeg want ze hebben vaak zogenaamde aanbieding met 60 % korting, en daar verdienen ze gegarandeerd nog op. Oké, Wehkamp moet ook verdienen dat snap ik, maar dat er zo met oudere klanten om gegaan wordt vind ik zeer respectloos en zal er daarom ook nooit meer iets bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedenavond,

Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.
We kijken naar het aantal retouren ten opzichte van het aantal aankopen in het afgelopen jaar. Heb je meer dan 80% van je aankopen teruggestuurd? Dan heb je ruim het dubbele geretourneerd van wat onze klanten gemiddeld in een jaar retour sturen. We kunnen je de betaalwijze Achteraf betalen dan helaas niet aanbieden in de kassa. Je kunt wel voor een van de andere betaalwijzen kiezen. Zodra je retourpercentage onder de 80% komt, kun je weer gebruikmaken van Achteraf betalen.

MM 08-07-2018

Hoe zou ik dan moeten betalen zonder internetbankieren ?

MM 19-07-2018

Op mijn laatste vraag aan Wehkamp hoe ik dan zou moeten betalen zonder internet bankieren heb ik vandaag een antwoord gekregen dat ik mijn bank maar moet vragen naar een oplossing. Zij hebben die oplossing dus niet maar willen dit niet toe geven. Dat noemen ze dan klanten service, zelf naar een oplossing zoeken ! Zo gauw je een 'lastige' vraag hebt weten ze geen antwoord. Wehkamp kan mij gestolen worden, hier koop ik dus niets meer. ZEER KLANTONVRIENDELIJK>

MM 20-07-2018

Vandaag, 20 juli 2018 van een andere Wehkamp medewerkster precies hetzelfde antwoord gehad als de dag ervoor. Wel met excuses erbij voor het antwoord van haar collega. Ik zie de bui al hangen !!!

Dave Westerlaken 30-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service en bezorging

We hadden deze week een wasmachine gekocht. Deze kon niet, zoals er overal op de site staat, binnen 24 uur geleverd worden. Dit ging via een extern bedrijf dus minimaal 48 uur. Afijn, zaterdag zou hij geleverd worden. We konden de tijd van bezorgen s'avonds laat van te voren of anders s'morgens kunnen inzien. Helaas kan je dit niet inzien, dus wij bellen. Eindelijk een antwoord via de klantenservice. Tussen 17.00 & 19.00 uur zou hij bezorgd worden.
Toen om 16.00 uur een telefoontje. De bezorger belde met de mededeling dat de wasmachine niet bezorgd werd aangezien de bezorger s'morgens gezien had dat de wasmachine schade had. Dat had hij wel eerder mogen melden. We moesten nu maar contact met wehkamp opnemen.
Dit hebben wij gedaan. Hier werd verteld dat we maar een nieuwe moesten bestellen en dat deze dan maandag bezorgt wordt. Moeten we eerst deze order annuleren en een nieuwe plaatsen.
Het geld van de eerste order wordt dan wel teruggestort en de nieuwe order moeten we wel betalen. We moeten dus eerst 2 keer betalen.
We hebben de order geannuleerd en doen dus geen zaken meer met wehkamp.
We hebben inmiddels bij een bedrijf uit de buurt een andere gekocht.
Ik koop in geen geval ooit nog iets hier.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedenavond,

Wat jammer om te horen dat de wasmachine niet is geleverd in verband met schade. In dit geval gaat hier inderdaad één werkdag overeen totdat wij het alsnog kunnen bezorgen.

Zou je mij een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met klantnummer, e-mail en geboortedatum? Dan kan ik verder nagaan op welke manier ik je hierin tegemoet kan komen.

Dénise 29-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Een hele betrouwbare winkel qua bestellen en bezorging, je kan ook gemakkelijk achteraf betalen wat het kopen en passen zonder nog te betalen een stuk makkelijker maakt. Als er een foutje met retourneren gemaakt word zetten ze het gelijk voor je recht

Elleke 28-06-2018 Via de website gekocht

Artikel besteld, problemen met bezorging

Artikel besteld, Voor 24.00 besteld volgende dag in huis.
PERFECT !!
Op de bezorgdatum is het pakket echter niet ontvangen maar van DHL wel een mailtje dat het pakket door DHL op een foutief sorteercentrum was afgegeven maar dat het pakket binnen 3-5 werkdagen (!) bezorgd gaat worden.
Dit aan de klantenservice van Wehkamp gemeld omdat ik het vreemd vind dat ik nu plots 3-5 werkdagen op het pakket moet wachten. Direct antwoord ontvangen van deze klantenservice met de bevestiging dat dit inderdaad gebeurd is helaas en dat het pakket binnen 3-5 werkdagen bezorgd gaat worden en er werd om mijn begrip hiervoor gevraagd......
Door een FOUT VAN DHL ZELF is het pakket op een verkeerd depot terecht gekomen.
Wat ik niet begrijp is, dat als ik bij u iets bestel (zelfs voor 24.00 u) dit de VOLGENDE DAG thuisbezorgd wordt. Nu zij zelf een fout gemaakt hebben (begrijpelijk, kan gebeuren natuurlijk) maar moet ik opeens 3 werkdagen op mijn bestelling wachten en geeft men deze fout niet de aandacht die nodig is om deze te herstellen en gaan ze ineens over op hun "normale" bezorgtijden van meerdere dagen.... en Wehkamp gaat daarmee akkoord....
Als ik de bestelling opnieuw had gedaan dan had ik dus inmiddels het pakket allang ontvangen en had ik het andere (verlate pakket) retour kunnen sturen.
Een hele vreemde gang van zaken naar mijn mening....
U heeft waarschijnlijk afspraken met deze bezorger dat bestellingen voor 24.00 gedaan de volgende dag bezorgd worden, maar als deze zelfde bezorger zelf een fout maakt mogen zij dus hun "normale" bezorgtermijn aanhouden en dat vindt Wehkamp prima....

Heel jammer...... nee, ik heb hier geen begrip voor helaas,.....

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Paula 23-06-2018 Via de website gekocht

Heel slecht geregeld

Als er 0 was dan had ik die zeker gegeven
Voor me verjaardag feestje luongebank besteld. "Vandaag besteld morgen in huis " daar moet je niet in geloven. De chauffeur had me blijkbaar gebeld omdat hij niet bij mijn adress kon komen, maar raar genoeg heb geen gemiste oproepen! Waarschijnlijk stond die in de file en had geen zin meer in. Lekker makkelijk. Nu moet ik alle gasten op de grond laten zitten. Super bedankt wehkamp ! Niet om aan te raden. 0 0 0

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedenavond,

Wat een domper zeg! Dat is natuurlijk geen fijne manier om je verjaardag te vieren. Kan je mij een berichtje sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met klantnummer, e-mail en geboortedatum? Dan ga ik verder voor je kijken hoe ik hierin tegemoet kan komen.

Ik wacht het bericht af.

webcareateam wehkamp

Esmeemerinde 22-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige shop. Verdient een pluim

Echt een aanrader. Altijd heel secuur. De klachtafdeling is fantastisch. Geen product of winkel is perfect maar de mannier waarom dingen opgelost worden is zeker perfect bij whekamp. Ben helemaal blij met jullie en koop hier het liefst alles

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shanna 19-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Als jullie zeggen volgende dag in huis, kom jullie woorden dan ook na! Heb een stofzuiger besteld, gister hele dag voor thuis gebleven, geen stofzuiger! waardeloos...

R. Heilig 14-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Op een dinsdag als nieuwe klant een bestelling geplaatst bij Wehkamp. Ik heb ingelogd als nieuwe klant om een account aan te maken en bij het invullen van een wachtwoord ging het mis. Er was geen doorkomen aan. Nieuw wachtwoord aangevraagd en dan de melding krijgen dat je e-mail adres bij Wehkamp onbekend is. Lijkt me logisch als je nieuwe klant bent. Uiteindelijk heeft mijn man (als bestaande) klant ingelogd en de wasmachine besteld. Levering na 2 dagen i.p.v. ‘de volgende dag in huis’.
Dag vrij genomen, plek waar de wasmachine komt te staan vrij en schoon gemaakt en nu maar wachten. Eind van de ochtend ontvangen we een mail dat er een sorteerfout is gemaakt en dat de wasmachine niet op die dag geleverd kan worden. Waarschijnlijk de volgende dag maar daar krijgen we nog bericht van. U begrijpt, een bestelling plaatsen bij Wehkamp was eens maar nooit meer. Reageren van uw kant hoeft niet, ik zit niet te wachten op een standaard kul-verhaal. Ik zit te wachten op een artikel waar ik voor heb betaald.

Lindsey90 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Ik bestel vaak bij wehkamp.nl het is een fijne website en ze leveren ook daadwerkelijke de volgende dag. De meeste webshops geven dit wel aan maar bezorgen vaak 2 of 3 dagen later, wehkamp.nl niet ze zijn altijd op tijd. Ook als er een product kapot is of er is een klein naadje los van een product denkt de klantenservice goed met je mee en biedt een passende oplossing. Fijn om hier te winkelen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Wehkamp 14-06-2018

Goedemorgen,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en bedankt dat jij onze klant bent! We hopen je in de toekomst naar tevredenheid te blijven helpen. :-)

Huib 12-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Kledingkast besteld, maar voor de helft geleverd! Vervolgens geen enkele flexibiliteit bij Wehkamp of Dynalogic. Ik wilde geen vrij nemen voor ontvangst tweede deel, dat begrepen ze niet, terwijl zij notabene de levering verprutsen! Denk 3x na voor je hier iets bestelt, het gaat je tijd, energie en belminuten kosten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 13-06-2018

Goedemorgen,

Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is als de kledingkast maar voor de helft is geleverd. Mocht het nog steeds niet zijn opgelost, dan kijken wij graag even met je mee om te kijken naar een passende oplossing. Zou je hiervoor je klantgegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ?

Farhad 01-06-2018 Via de website gekocht

Zeer Slecht

Een bestelling geplaatst, ontving een email dat bestelling kan opgehaald worden bij aangegevene ophaalpunt maar vervolgens werd gemaild dat bestelling word helemaal niet verzonden omdat ik had gekozen voor "achteraf betalling"
In mijn account bij Wehkamp staat duidelijke allerei gegevens van mij als een klant maar toch vonden ze dat ik niet waarschijnlijk te vertrouwen ben.

"vreselijke ervaring"

Officiele reactie van Wehkamp 13-06-2018

Goedemorgen,

Dat is wel ontzettend vervelend zeg! We kijken dat graag even na. We ontvangen graag je klantgegevens per mail op socialmedia@wehkamp.nl.

LN 28-05-2018 Via de website gekocht

Voor achteraf betalen kiezen en daarna niet meer je cadeaubon code kunnen gebruiken. Geen enkele flexibiliteit vanuit Wehkamp. Dus dan maar terug sturen en opnieuw bestellen met gebruik van de cadeaubon code. Ze maken het zichzelf en de klant alleen maar moeilijker.
Officiele reactie van Wehkamp 28-05-2018

Goedemiddag,

Het spijt ons dat je het vervelend vindt dat je niet achteraf alsnog de cadeaubon kan invoeren voor het betalen van een factuur. Dit is inderdaad niet mogelijk in ons systeem. Excuses dat je dit zo vervelend hebt ervaren. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, mag je een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij kijken dan graag voor je na wat we voor je kunnen doen.

Ajma 24-05-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk klantenservice

Ik had gebeld voor mijn bestelling een mevrouw aan de lijn mij helemaal niet geholpen ze deed vereselijk
Het bestellen is allemaal makeijlijk en leuk maar de klantservice is helemaaal niet goed geregeld

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 28-05-2018

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat is absoluut niet de bedoeling. Wij ontvangen graag je klantgegevens per mail naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij kunnen nakijken wat we voor je kunnen betekenen.

Rik 24-05-2018 Via de website gekocht

Schandalige vergoeding voor niet leveren/opgenomen vrije dag

Gisteren zou er een laptop geleverd worden voor 1600 euro. Tevergeefs hebben we van 14./00-18.00 zitten wachten. Geen bezorging, geen bericht, helemaal niks!
Om de laptop helemaal in te richten en de programma's te installeren die ik nodig heb heb ik vandaag de hele dag vrij genomen. Doordat de laptop niet is geleverd zit ik nu voor niks thuis.

Vandaag ben ik gebeld door de care-service met de mededeling dat ik niet voor niks vrij heb genomen, want ze komen toch langs? Tussen 14.00-18.00 uur!!! Stel ze komen om 17.00 uur (als ze al komen) dan ben ik toch echt een hele vakantiedag vrij! Dit kost mij simpelweg geld!
Wat ik schandalig vindt is dat ik zelf aan moet geven dat hier toch enige compensatie tegenover mag staan, niet alleen voor de inkomsten die ik nu voor niks moet missen, maar ook voor de frustratie!

Daar komt bij dat ik nu in dit account twee bestellingen heb gedaan en ook de vorige bestelling is niet geleverd op die dag, maar ook niet de dag erna (ook toen zat ik een dag thuis te wachten voor niks en had ik mijn cadeau voor moederdag niet op tijd binnen).

Welke compensatie kon de mevrouw aan de telefoon mij geven (na uitvoerig overleg met haar superieur? Een cadeaubon van 25 euro????

Dat is nog geen 10% van de kosten die ik gemaakt heb door een hele dag voor niks thuis te zijn. Niet acceptabel voor mij! Nog even losstaand dat jullie mij daarmee verplichten nog iets te bestellen bij jullie (en het jullie dus bij lange na geen 25 euro kost, aangezien jullie de kostprijs betalen voor het geen ik bestel voor 25 euro).

Kortom, een schijnvertoning en ik verwacht dan ook dat jullie met een beter verhaal komen dan dit!

Officiele reactie van Wehkamp 24-05-2018

Goedemorgen,

Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is wanneer je voor niets zit te wachten op een pakket. Ik zou graag nog even voor je nakijken wat wij op dit moment voor je kunnen betekenen en of er eventueel een andere compensatie aangeboden kan worden. In dat geval ontvangen we graag je klantgegevens op socialmedia@wehkamp.nl per mail. Alvast bedankt.

Rik Brussel 23-05-2018 Via de website gekocht

Wat een waardeloze bezorging; leverdatum+tijd klopt nooit!

Nu al een aantal keer thuis gebleven voor een levering, die volgend de Wehkamp app geleverd wordt tussen 14.00 en 18.00 uur en dan blijkt het pakket nog bij DHL te liggen en dus niet geleverd te worden. Een volgend bezorgmoment moet je dan maar weer hopen dat je thuis bent.
In dit geval zou een laptop geleverd worden. Iemand blijft er 4 uur voor thuis en morgen heb i keen vrije dag opgenomen om deze in te richten en werkbaar te maken, alles te installeren etc.
Ik heb nu voor de 3e keer de klantenservice aan de lijn, elke keer wordt de verbinding verbroken als ik ze bel.

In totaal hebben we dus vandaag 4 uur verspeeld met wachten en heb ik morgen voor niks een vrije dag opgenomen. Wederom 8 uur weggegooid geld.
Zou ik een tegoedbon krijgen van 25 euro????

KOrtom, ik bestel er niks meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 23-05-2018

Goedenavond,

Mijn excuses dat de bestelling niet geleverd is op het afgesproken tijdstip. Wij streven ernaar om de bestellingen op de afgesproken tijdstippen te leveren. Hierom willen wij graag een klacht indienen over de levering en met je meekijken voor een oplossing. Graag ontvangen we je klantgegevens via de mail (socialmedia@wehkamp.nl), zodat we dit verder met je kunnen bespreken.

leonard 04-05-2018 Via de website gekocht

zeer goede snelle service

ik had 4 dagen terug een boss the scent parfum besteld maar ik kwam erachter dat het au de toilette was terwijl ik au de parfum wou.
de bestelling na 5 min geannuleerd en vandaag het geld al terug gestort gekregen. zeer handige functie die zeer goed werk

Gerda 03-05-2018 Via de website gekocht

Slordige bezorging door DHL

De afhandeling en levering door Wehkamp is prima. Ik ben echter niet te spreken over de bezorging door DHL. Onze brievenbus staat aan de openbare weg. Tot mijn verbazing zie ik het, door mijn zoon bestelde, pakketje half uit de brievenbus hangen. Het past duidelijk niet in de bus en had dus aan de deur afgeleverd moeten worden. Ik was de hele dag thuis en de bel deed het prima. Iedere willekeurige voorbijganger had het pakketje zo mee kunnen nemen.

Hann 30-04-2018 Via de website gekocht

Bestelling

Zaterdag een mooie bikini gezien met korting bij Hunkemöller. Deze was online niet meer in mijn maat maar gelukkig, Wehkamp had het nog met dezelfde korting!
De bestelling geplaatst en betaald en aangegeven dat dit vandaag op mijn werk geleverd zou worden. Nu kijk ik eens in mijn mailbox en zie nergens een mailtje dat de bestelling onderweg is. Dit verschilt wel eens per bedrijf dus ik dacht even inloggen op mijn account bij Wehkamp dan kan ik het waarschijnlijk wel zien. Tot mijn grote schrik zie ik dat er geen bestelling open staat.
Maar ik heb het zaterdag toch echt besteld en het is ook betaald.
Vanwege mijn grote verbazing en bezorgdheid bel ik de klantenservice. De mevrouw aan de telefoon vertelt mij (alsof het de normaalste zaak is) dat ik de bestelling niet goed heb geplaast. Ik gaf aan dat het geld wel van de rekening af was en geen melding heb gehad dus ik er vanuit was gegaan dat dit goed gaat. Volgens die mevrouw kon ik dat zien omdat de artikelen niet uit mijn winkelmandje waren gegaan.
Ik heb haar meerdere keren proberen uit te leggen dat dat voor mij totaal niet duidelijk was op het moment van de bestelling! Zij begreep dat niet (of beter gezegt: ze wil het niet begrijpen) en er werd dus ook ineens door mij heen gepraat en ze zegt: wij komen hier niet uit, u wil toch uw gelijk hebben dus wens ik u een fijne dag. En voor dat ik enige reactie kon geven had mevrouw de telefoonverbinding verbroken.

Nu gebeurd me dit niet dagelijks maar deze mevrouw weet echt niet wat service betekend en blijkbaar Wehkamp ook niet met zulk personeel!

Ook nog aangegeven dat ik nu een ontevreden klant ben en dit geen reclame voor ze is, voor mij niet maar ik vertel dit ook aan iedereen die ik tegen kom! Dit doet ze niets en hier reageren ze niet op..... ik ben stom verbaasd!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Wehkamp 30-04-2018

Goedemiddag,

Wat vervelend dat de bestelling niet goed doorgekomen is waardoor je de korting op de bikini's misgelopen hebt.

Graag ontvangen we je klantnummer + een korte klachtomschrijving per e-mail zodat we je verder kunnen helpen.

SK 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service van Wehkamp & DHL

Ongelovelijk slechte service van Wehkamp & DHL. Tot 4 keer toe werd de zending niet opgehaald ondanks gemaakte afspraken. Eerste keer kwamen ze niet opdagen, tweede keer kwamen ze zonder vrachtbrief, derde keer niemand komen opdagen, vierde keer komen ze tussen 11 en 15 terwijl er afgesproken is dat ze tussen 18 en 21 moesten komen...WEHKAMP, NOOIT MEER!!! en DHL overigens ook NOOIT MEER!!

Suzanne 18-04-2018 Via de website gekocht

bar en boos

Wehkamp,

mijn moeder kocht vroeger altijd bij wehkamp. Ze kon maar blijven kopen want ze had nog zooooveel tegoed. Trauma's heb ik er van. En dus bedacht ik me wel een paar keer toen ik een bank wilde bestellen die ik wel leuk vond. wel...niet....maar iedereen koopt online tegenwoordig, normaalste zaak van de wereld. Dus heb ik besteld, een nacht van wakker gelegen.....dat wel. Maar daar kwam de bank....op de afgeproken dag[ oke wel iets later dan afgesproken maar het was rond de feestdagen]. Toen we de bank uitpakten bleek deze beschadigd. Hiervan is een klacht geweest en na wat soebatten is het "opgelost". Maar spijt had ik....dat ik toch niet mijn gevoel gevolgd had en dit postorderbedrijf links had laten liggen. Dank voor de cadeaubonnen....zo blijf je hangen. Dat wil ik eigenlijk niet. Maar nu ging de telefoon kapot van mijn partner en ik zag een aanbieding bij jullie. Mijn 2e serieuze bestelling. En ik had toch nog die cadeaubon! Zou ik? Jep, besteld. Die cadeaubon inwisselen ging helaas toch niet....slim bedacht Wehkamp. Maar vandaag kwam dan het pakket....met de telefoon. En de retour/klachtbrief van de vorige ontvanger van deze kapotte telefoon er zelfs nog in. Hoeveel service kun je bedenken? Wehkamp kan het!! Dit bedenk je toch niet. De telefoniste van de klantenservice was zelfs sprakeloos. En de oplossing......weer een cadeaubon!! Jullie sturen nog liever iemand na een klacht 5 x een nieuwe bank dan een keer goed je werk te doen, zorgvuldig, klantgericht en misschien iets meer notie voor het milieu? Nee, het enige wat hier telt is geld.

Als ik een wens kon doen....?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 18-04-2018

Goedenavond,

Spijtig om te horend dat het meerdere keren mis is gegaan met je bestellingen! Dit is zeker niet het soort service wat wij willen bieden. Als ik het goed begrijp, zijn beide problemen al wel opgepakt vanuit ons.
Is er op dit moment nog iets wat we voor je kunnen betekenen? Graag ontvangen we je klantgegevens via de mail (socialmedia@wehkamp.nl), zodat we dit verder met je kunnen bespreken.

Sammy 15-04-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Ik heb een fauteuil gekocht bij Wehkamp en ik was niet helemaal tevreden over de stoel omdat deze beschadigd was. Hierover heb ik met de klantenservice contact gehad en ze reageerde verassend snel en zijn ook echt goed bereikbaar.

Ze dachten echt mee, hadden begrip voor de situatie en boden meerdere mogelijkheden om te zien was passend was en waar ik het meest tevreden mee zou zijn. Ik ben heel erg positief over hoe mijn 'klacht' afgehandeld is.

Om aan te geven wat verassend snel is en bereikbaar: dezelfde week wilde ik iets vragen over een levering van ikea en na 20 minuten had ik nog niemand aan de lijn, bij Wehkamp was dit binnen 1 minuut.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pauwels Anne 06-04-2018 Via de website gekocht

heel slechte service!!!!

Heb op 24 maart 2018 een vest bij Wehkamp besteld. Die zou binnen de 48u geleverd worden. Na 4dagen heb ik contact opgenomen en gezegd dat ik nog altijd niets had ontvangen. Ze hebben het nagekeken, en er bleek iets mis zijn gegaan.
Ze hebben mij dan voor de 2de maal opnieuw die vest opgestuurd.
Na verschillende meldingen bij wehkamp en wachten, na 2 weken nog steeds niets ontvangen.
Nu op 6 april 2018 (3 weken later), komen ze tot de conclusie dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze niet leveren in Belgie.....
???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelofelijk.......Wie kan dit snappen???

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 06-04-2018

Goedemorgen,

Ik vind het erg vervelend dat dit op deze manier gegaan is. Mijn collega heeft je bericht op het andere forum waar je dit bericht op had geplaatst beantwoord. Ik wil je vragen om via dat forum verder te communiceren.

Bovenal excuses voor het ongemak.

Renske 06-04-2018 Via de website gekocht

Absoluut geweldige service

Wanneer er onverhoopt toch iets mis is met een product word het door wehkamp geweldig opgepikt! Zeker voor een groot bedrijf is dat tegenwoordig bijzonder dat je persoonlijk goed geholpen word

Lola 03-04-2018 Via de website gekocht

Disaster service

I ordered a matres because I moved in to a new house where I didn’t have one. I scheduled the order especially so I could receive the matress on the day I moved in. Well, they said they delivered on that day and that I didn’t pick up. I was waiting all day at home especially for it. I called to ask at what time they were coming and they said they had already been there. I asked if they could please come back again later and they said it was impossible. This was on a Saturday. They told me the earliest they could reschedule was to Tuesday (3 nights later !!!). Since they emphasized so much they couldn’t help me I accepted to get it on Tuesday. Today is Tuesday and I am standing outside my house at the time they said they will deliver and I call them to make sure they are coming. Their answer is that they are actually not going to deliver today because they had a system malfunction. BUT THEY ALSO DIDNT CARE TO LET ME KNOW ABOUT IT. I immediately called to cancel my order and the person on the phone couldn’t have cared less about my claim.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Wehkamp 10-04-2018

Good afternoon,

I am so sorry to hear that your mattress was not delivered properly on time.
Could you please send us your client number or e-mailaddress and date of birth to socialmedia@wehkamp.nl?
So we can have a look into you wehkamp account.

Kind regards,

Lex 27-03-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Het artikel dat ik wilde kopen was op dat moment het goedkoopste bij Wehkamp. De afwikkeling was goed.

Tonnie 22-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

In 1 woord klasse, goede service en snelle levering. kwaliteit producten in diverse prijsklasse en soorten.

Richard 21-03-2018 Via de website gekocht

Bezorging gratis, maar met onbekwame partij

Wehkamp heeft tot twee keer toe dezelfde jas verstuurd met DHL (v/h SelectVracht) die paketten weigeren af te geven aan buren. In mijn Wehkamp profiel staat: ‘bezorgen bij buren’. Een ‘interventie’ bij DHL: bezorgen bij buren + huisnummer buren wordt ook genegeerd. De aantekening die Wehkamp maakt en de belofte dat het niet meer zal gebeuren zijn loze woorden. Ik krijg doodleuk: ‘4 x langsgeweest, retour afzender’. Overigens een jaar geleden ook dezelfde jas proberen te kopen, ook niet gelukt. Kortom, bezorging gratis maar wat doe je als paketten niet bezorgd worden bij mensen die 40 uur per week werken?

Officiele reactie van Wehkamp 21-03-2018

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt ondervonden met onze bezorgservice. Wij streven ernaar om alle pakketten tijdig te bezorgen. Om gemak te bieden, hebben wij de optie dat je de bezorging kunt wijzigen naar buren of een DHL Servicepunt. Uit jouw review begrijp ik dat deze functie niet heeft gewerkt. Ik wil hier graag een melding van maken en kijken naar wat we voor je kunnen betekenen. Wil je daarom een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we graag met je mee.

Debbie 19-03-2018 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen

De bestelling is vlekkeloos verlopen. Mijn bestelling kreeg ik zoals afgesproken één dag na bestelling thuis. Helaas waren mijn schoenen na circa 3 maanden kapot, ritsen verkleurd, naden kapot en stukken uit de hak (in het midden). Gelukkig zat er 1 jaar garantie op en dat heeft mij doen besluiten ze terug te sturen. Ik had verwacht dat ze de schoenen zouden herstellen of een nieuwe paar zouden sturen. Ik kreeg echter het volledige aankoopbedrag terug!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Essted 14-03-2018 Via de website gekocht

Wehkamp doet wat anderen beloven!!!

Wehkamp is de goedkoopste maar biedt ook de beste service! De volgende dag inderdaad geleverd en keurig op de afgesproken tijd en geen fout in de bestelling. Kudos Wehkamp, ga zo door!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 14-03-2018 Via de website gekocht

alles keurig volgens afspraak

Producten op internet zijn vaak op meerdere plaatsen identiek geprijsd. Omdat Wehkamp een bekende naam voor me was hebben we daar besteld. En ze hebben precies gedaan wat ze afgesproken hebben. Oude machine ook netjes meegenomen. Omdat het prima verliep heb ik later ook de droger bij hun gekocht, met een zelfde positieve ervaring.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vivian 13-03-2018 Via de website gekocht

Vreselijk, wat een oplichters!

Ik had twee highlighters besteld. De dag erna kwamen ze aan, in de verpakking zat één van de highlighters en een badpak(?). Ik meteen gebeld met de vraag waarom ik een badpak heb gekregen. Ik had gevraagd of ik de goede highlighter moest terug sturen, het antwoord was nee. Dus ik stuurde het badpak terug. De dag erop kreeg ik een pakketje binnen met twee highlighters. Nu heb ik drie highlighters. De dag erna werd er ook nog geld gestort ter waarde van één highlighter. Drie maanden later word ik gedwongen €20,93 over te maken naar het bedrijf.. Belachelijk!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 14-03-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor jouw reactie. Ik snap dat het erg vervelend is dat de levering niet naar behoren is gegaan, onze excuses hiervoor. Ik zou graag van jou willen weten of het gevraagde bedrag wel klopte wat je moest betalen. Ik zou anders graag met je willen meekijken als je dat prettig zou vinden. Graag zou ik jouw klantgegevens per e-mail willen ontvangen. Je mag dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Claudia 13-03-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke klantenservice, maar weinig hulp bij problemen

Ik heb een bestelling geplaatst waarbij blijkbaar nog een oude adres in het systeem genoteerd stond. Direct na het afronden van de bestelling heb ik het adres aangepast en de klantenservice gebeld om zeker te gaan dat het pakket naar het juiste adres geleverd zou worden. Na wat telefoontjes, bevestigingen dat het pakket naar het juiste adres gestuurd zou worden en het opvolgen van de aanwijzingen van de medewerkers, is het pakket uiteindelijk toch naar het verkeerde adres gegaan en werd in het laatste telefonische gesprek aangegeven dat het helaas nu mijn probleem was om het op te lossen en zij er niks meer mee te maken hebben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 13-03-2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je pakketje naar het verkeerde adres is toegestuurd en dat je ontevreden bent over onze klantenservice. Ik zou graag voor je willen kijken wat we voor je kunnen betekenen. Wil je daarom je klantgegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl ?

Verbeek 07-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop zoals het hoort!

Na bestelling en betaling werd volgende dag de aankoop bezorgd; kortom een vlekkeloze koop. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

maya 05-03-2018 Via de website gekocht

sorry kaartje van wehkamp schendt privacy klant

Ik ontving een Sorry van Wehkamp kaartje met daarop de tekst, dat het hen speet dat ik geen gebruik kon maken van de tegoedbon bij mijn eindaflossing. Zonder envelop eromheen, hoppa ook nog bij de buren in de bus terecht gekomen. Hebben jullie ook van privacy gehoord beste wehkamp?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 11-03-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Ik ben het inderdaad met je eens dat dit geen passende tekst is voor op het kaartje. Mijn excuses daarvoor. Graag zou ik jouw klantgegevens per e-mail willen ontvangen. Je mag dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Alvast bedankt!

meisjevanboven 05-03-2018 Via de website gekocht

Artikel ongevraagd besteld door Wehkamp Medewerker

Ik zat 2 maal thuis te wachten op DHL. Ze kwamen niet. Ik annuleerde de bestelling. Volgende dag zag ik, dat WK medewerker ongevraagd als service voor mij het artikel wederom bestelde en ook zelf een datum had geprikt zonder overleg!!! En dat bij een klant die al 2 maal tevergeefs had gewacht. Men kon zien dat de medewerker dit had gedaan, maar het zit dicht tegen ID fraude aan want zo iemand beschikt wel over het saldo op zo een moment. Wehkamp is een kredietverstrekker/winkel. Zij hebben producten maar hun verdienmodel is rente! Opvallend is de te vrije protocollen van WK medewerkers, iedereen doet maar wat. Een soort sentiment doet zijn intrede en als je iets mailt aan ze, dan krijg je antwoord van een collega ipv dat het bij het management komt.
Ik vind Wehkamp te sentimenteel en te los geworden. Er zouden strengere uitvoerings protocollen moeten komen. Beter nadenken en niet altijd maar voor die slijmerige service gaan. Nee is nee en ja is ja. Dat pleasen levert klanten extra stress op voor klanten.
In elk geval besloot ik na 25 jaar klant te zijn geweest af en aan nooit meer hier te bestelleln. Het is te vrij geworden en dat bevalt me niks!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

lex linsen 28-02-2018 Via de website gekocht

mooi op tijd

Handige website waarmee het bestelproces goed tevolgen is. Tijdige bezorging na aanpassen bezorgingstijdstip.

Rick 26-02-2018 Via de website gekocht

Wehkamp bezorging en service

Ik heb nu ongeveer 10 keer wat besteld bij wehkamp en de levering is nog nooit goed gegaan. Ik woon in den haag dus daar kan het ook niet aan liggen. In de app staat dat mijn pakket tussen 11:00-15:00 geleverd dit is namelijk ook nog nooit gebeurt was altijd rond 18:00.
Dan ga je bellen en krijg je de klantenservice en die vertellen dan dat je het krijgt tussen 14:00-18:00 terwijl de app iets heel anders zegt ? Ik ga hier dus ook nooit meer iets bestellen wat een verschrikkelijk slechte service hebben hun om te kotsen gewoon.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 26-02-2018

Goedenavond,

Bedankt voor de review. Ik begrijp uit het verhaal dat er nu meerdere malen iets mis is gelopen met het bezorgen in het juiste tijdvak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor.
Om hier verder mee aan de slag te gaan, ontvang ik graag je klantnummer via socialmedia@wehkamp.nl.

Officiele reactie van Wehkamp 05-03-2018

Hoi Rick,

Wat vervelend dat de bezorgers het pakket steeds buiten het aangegeven tijdsvak bezorgen. We willen graag nakijken wat er mis gaat. Zou je ons je gegevens willen sturen? Dit mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Nicole 22-02-2018 In de winkel gekocht
Negen maandenbeurs

Geweldige service super product!!

Alecto dvm 750 gekocht en wil nooit geen andere babyfoon meer! Hij werkt super ! Heel erg blij mee ..!!

Derks 19-02-2018 Via de website gekocht

Wehkamp ouwe getrouwe.

Wehkamp doet wat ze belooft. Dit doet het bedrijf al sinds de oprichting. Je weet wat tevoren precies wat je krijgt; niet méér, maar zéker niet minder.

Officiele reactie van Wehkamp 20-02-2018

Goedemorgen,

Fijn dat je onze service als prettig ervaart. We zijn blij met jou als tevreden klant!

Marianne 17-02-2018 Via de website gekocht

Veel beloven, niets waarmaken

Pakket niet volgens afspraak geleverd en wel in rekening gebracht. Meermaals over gebeld, elke keer aardige mail terug, waar ik niets mee op schiet

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 19-02-2018

Beste Marianne, bijzonder vervelend om te horen dat je bestelling later is bezorgd dan afgesproken. Ik zie dat er een fout was gemaakt in het sorteercentrum van DHL. Onze oprechte excuses natuurlijk, ik heb je klacht ook doorgestuurd naar onze vervoerder. Mochten we je verder van dienst kunnen zijn, horen we graag van je. wehkamp webcareteam

Char 16-02-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijke slechte comunicatie en geen goede kwaliteit

Een zeer slechte ervaring.
Het begon al met de dag van levering, dat wij 15 min voor de afgesproken levertijd te horen kregen, dat ze geen tijd meer hadden om de bank te brengen en dus wij een andere bezorgdag moesten plannen (hele dag voor vrij genomen) na boze telefoontjes kwamen ze het uiteindelijk in die avond brengen.
Wij waren uiteindelijk toen hij stond heel blij met de bank maar kwamen er al naar een dag achter dat de kwaliteit niet zo hoog is zoals wordt beweert. In het lounge gedeelte zag je hele zitafdrukken en begon de stof te plooien (matras idee). Dat dit na meerdere jaren gebeurd is te begrijpen wij, maar niet na 1 dag. De wehkamp zou een nieuwe bank opsturen. Vervolgens kregen wij die, bleek dat zij met de verkeerde bank aankwamen, maar goed kan gebeuren. Dus zaten wij nog twee dagen met de verkeerde bank en de bank waar de kwaliteit niet goed van was. Vervolgens zouden ze de bank ophalen, maar wilde de bezorgers niet de banken meenemen, want zij hadden geen plek meer in de bus (hoe kan zoiets gebeuren). Inmiddels zaten wij al ruim een week met 2 banken in huis. Uiteindelijk de derde keer na heel veel boze telefoontjes, kwamen zij pas de banken ophalen. Hoe kan zoiets gebeuren? Wij raden deze bank absoluut niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 19-02-2018

Beste Char, bijzonder vervelend om te horen dat de bezorging en kwaliteit van de bank je zo is tegengevallen. We oden er alles aan om onze bestellingen zo snel mogelijk en naar tevredenheid van de klant af te handelen. Deze zaak melden we aan bij de vervoersdienst, om dit soort problemen in de toekomst te kunnen voorkomen. Vriendelijke groet, wehkamp webcareteam

Marian 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het artikel dat ik zocht was bij Wehkamp het goedkoopst. De levering was snel en correct. Op zondag besteld, maandag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

s de heij 07-02-2018 Via de website gekocht

geweldig

de goedkoopste wat ik gekocht heb en snelle levering en afhandelen.als ik weer wat koop kijk ik hier het eerste.

Elisabethcm 05-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service door DHL

Ik heb niet vaak een retour maar deze keer wel. DHL zou het pakketje op komen halen. Er hangt een levensgroot briefje op de deur dat er geklopt moet worden, maar dat gebeurt dus niet met als gevolg dat ik twee keer een kaartje op de mat had liggen terwijl ik er gewoon was. Op het derde afgesproken tijdstip zijn ze helemaal niet geweest. DHL wijst naar Wehkamp en Wehkamp laat helemaal niks van zich horen. Ergernis alom. Heb het vandaag maar zelf weggebracht. Dat kost me een half uur maar ik ben er wel van af. Ga niets meer via DHL bestellen in ieder geval.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 06-02-2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat jou ophaal afspraak niet is nagekomen en dat je hierdoor je bestelling zelf naar een DHL punt moest brengen. Zou je een mail willen sturen met je klantgegevens naar: socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we dit zo goed mogelijk met je oplossen.

met vriendelijke groet,

Nieke Maas 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Betaalbaar en snelle service. De mogelijkheid van achteraf betalen vind ik ook heel prettig.
Telefonisch goed bereikbaar en aardige, vriendelijke behandeling.

Mmmmm 29-01-2018 Via de website gekocht

Steeds minder tevreden...

Altijd heel tevreden geweest. Alles netjes op tijd bezorgd. Niks over op te merken.
Totdat het mis begon te gaan met bestellingen, kreeg de verkeerde artikelen thuis gestuurd of helemaal niks thuis gestuurd.
Toen ik nog een poging wilde wagen kreeg ik de melding niet meer achteraf te kunnen betalen. Heel erg jammer want dit, en de goede service, was een van de belangrijkste redenen dat ik altijd bij jullie bedrijf mijn outfits scoorde.
Helaas ga ik dit nu niet meer doen, door deze rare, niet vooraf aangekondigde wijziging.
Erg jammer want het is verder een super leuke webshop...
Voor mij dus niet meer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Wehkamp 06-02-2018

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat je ervaringen met wehkamp steeds minder wordt. We gaan je feedback meenemen om er voor te zorgen dat je ervaring weer positiever zal worden!

met vriendelijke groet,