Wehkamp

Benieuwd naar ervaringen met Wehkamp? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
1.9(438)
Gemiddelde beoordeling
1.9

Deze score is gebaseerd op 438 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Wehkamp zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sebastiaan22-12-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Wehkamp levert verkeert pakket af (pakket is voor een andere klant). Ons pakket bevat de kerstcadeaus die betaald zijn met giftcards. Wehkamp weigert een oplossing aan te dragen behalve "stuur het pakket maar terug dan krijgt u binnen 10 dagen uw aankoop bedrag terug" na de kerst dus, en "bestel dan maar nieuw, dan krijgt u de cadeaubonnen over 10 dagen weer terug" dubbel omzet dus. Asociaal. Wehkamp weigert mee te denken aan een gepaste oplossing (bijvoorbeeld de juiste producten opsturen zodat deze op tijd binnen zijn). Klantenservice is onbeschoft en weigert mee te denken want "wij hebben procedures meneer". Eens maar nooit weer met deze charlatans.
Dennis20-12-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Op 1 december kerstverlichting besteld. 2 december niet op afhaalpunt aangekomen. 6 december contact opgenomen met klantenservice en aangegeven dat ik het pakket met kerstverlichting niet meer wil en mijn geld terug. Zou uiterlijk binnen 14 dagen een reactie krijgen en mijn geld terug indien het pakket niet terecht is. Nu 20 december, nog niks van Wehkamp gehoord. Pakket nog steeds 'onderweg naar afhaalpunt'. Net klantenservice gebeld, kunnen niks voor mij doen en 'mogen' (lees: willen) geld niet teruggeven. Is intern niet goed gegaan en ik moet nog 15 dagen wachten op mijn kerstverlichting, geld terug, of uberhaupt een reactie. Wehkamp had mijn geld gewoon moeten terugbetalen binnen 14 dagen zoals ik hen 14 dagen geleden aangaf, maar Wehkamp gaat tegen de wet in. Dit mag helemaal niet. Mensen, koop nooit bij Wehkamp. Service bij Bol, Coolblue of Amazon is 100x beter. Indien iets fout gaat, is Wehkamp er niet voor je, je moet overal zelf achteraan. Ik vroeg de beste mevrouw nog of ik iemand anders kon spreken, maar dat kon niet want 'ik ben vandaag uw aanspreekpunt'. Wat een slecht script volgt de helpdesk. Mocht Wehkamp meelezen: order 307366888
Debbie15-12-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
boss bottled beyond parfum van 150 ml besteld. Ik zou een douchegel van 150 ml cadeau krijgen bij mijn bestelling. Helaas zat die er niet bij. Gebeld met de klantenservice, na 10 minuten verbinding verbroken. Nogmaals bellen en lang wachten, toen kreeg ik te horen dat de actie was zolang de voorraad strekt en als de douchegel niet bij mijn bestelling zat dat ze niet meer voorradig zijn. Maar ze adverteren er nog steeds mee dus ik voel me bedonderd, dat is pure misleiding. Dit was mijn eerste bestelling bij wehkamp en ook mijn laatste!
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Maureen11-12-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Wat een ontzettend slechte service. Een 0 als het kon. Twee paar sneakers besteld. Deze heb ik nooit ontvangen, wat ook in de verzendinfo bij wehkamp zelf te zien is. Al vaak gebeld naar de klantenservice waar ik standaard een half uur in de wacht sta en daarna in slecht Nederlands te woord word gestaan. Steeds wordt er hetzelfde gezegd, dat er een onderzoek zal worden ingesteld, maar er is nog steeds niets opgelost. Deze situatie duurt nu al bijna 2 maanden en ik krijg betalingsherinneringen van Riverty. Op mails naar de klantenservice wordt al helemaal niet gereageerd. Schandalige service! Zo ga je niet met trouwe klanten om.
Els07-11-2025
Algemene score
6.0
Reviewscore
6.0
Matras bij Wehkamp besteld en retour gedaan omdat ik hem toch niet meer wilde. Bestelling op zondagmiddag gedaan en keurig maandagavond al geleverd. Retourverwerking vorderde helaas eerst niet. Klantenservice bellen was erg frustrerend, deze mag echt wel leren meer klantvriendelijk te zijn. Mail gestuurd en daarna direct goed afgehandeld
Ja, ik beveel deze shop aan
Hetty20-10-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
0 sterren als het kon. In oktober 2022 twee paar laarsjes besteld. 1 paar niet geleverd. contact opgenomen; hoefde ik niet te betalen uiteraard. andere paar geretourneerd, zaten niet lekker. begin 2025 (2 jaar en drie maanden later!!) Intrum op mijn dak namens Wehkamp dat er nog een bedrag open stond... van de niet geleverde laarsjes. uitgebreid op gereageerd; 10 maanden (!)niks gehoord maar nu weer mail van Intrum dat ik moet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen. contact met klantenservice Wehkamp: "we kunnen niet helpen want we hebben geen samenwerking meer met Intrum". ongelofelijk hoe dit kan. al vele jaren klant bij Wehkamp, nooit gedoe, altijd netjes betaald en dan word je zo behandeld...
Klacht op klacht op klacht! 0 SCORE 08-10-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Klacht op klacht op klacht! Ik ben al weken bezig omdat verschillende bestellingen en retourneringen volledig fout verlopen! Klantenservice is enorm onvriendelijk en hangt tot 2x toe op als het gesprek moeilijk wordt! Ik vraag om een leidinggevende te spreken en dit gebeurd gewoon niet! Ze voeren bestellingen door zonder toestemming en ik zit inmiddels met gemaakte kosten en openstaande rekeningen zonder producten te hebben en zonder enige actie vanuit hen! Ik wil mijn geld terug en zal hier NOOIT MEER BESTELLEN! Enorm slechte service 0 voor klanttevredenheid.
Vrouw15-09-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Ik heb 2 kussenslopen bvan RM besteld en heb Ik ze via een ander merk met RM-kaarten ontvangen. Ze hebben mijn returzending niet geaccepteerd en hebben me als een dief behandeld. De service is traag. Houd de lgoed in de gaten, ze lichten mensen op!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
jbroek3804-08-2025
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Ook na weer leveringsafspraak, krijg ik 's ochtends weer melding dat zending het maximum gewicht overschrijdt. Dus nog steeds geen levering.. Review 2-8-2025: Picknick bestelt, op bezorgdatum geen bericht, op track & trace zie ik dat transporteur Dynalogic niet bezorgd omdat de bank te zwaar is. De volgende dag gebeld omdat Wehkamp zelf niets laat weten. Dan wordt verteld dat ze niet weten wanneer het wordt geleverd. Moet maar even 14 dagen afwachten. Verder geen bericht. Leverdatum bij bestelling staat nog steeds op oude bezorgdatum. Communicatie is belangrijk Wehkamp, excuses ook, want de klant heeft al wel betaald!!
Asha 22-05-2025
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Artikel besteld van 24,99 €. Tot mijn schrik moet ik vanwege 1 cent tekort, ( 1 cent wat je niet terugkrijgt in winkels), 3,90 verzendkosten betalen. Ik heb direct geprobeerd de bestelling te annuleren maar tot mijn verbazing kon dat niet! Ik vind het belachelijk dat ik 3,90 moet betalen omdat mijn bestelling 1 cent te weinig was! Artikel valt tegen, weer 0,50 betaalt. 4,40 aan verzendkosten op een bestelling van 24,99 noem ik afzetterij. Dit is ook de laatste keer dat ik iets bij wehkamp bestel want ik vind dit te gek voor woorden.
Ilse14-04-2025
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
Ik heb artikelen besteld en deels betaald met de fashion cheque. Ik heb artikelen behouden die meer als de waarde van de cheque zijn en deels geretourneerd. Nu krijg ik mijn geld niet terug maar een tegoed van Wehkamp ter waarde van de door mij ingewisselde fashioncheque. Dit slaat nergens op. Betalen middels een bon staat gelijk als electronisch betalen. Ik heb immers niet alle artikelen geretourneerd .Zeer teleurgesteld in deze schandalige werkwijze van Wehkamp.
Natascha27-03-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Heel slechte service. Ik besteed een kadobon van 100 euro. Ik retourneer kleding twv 119,94 en krijg weer een kadobon van 100 euro terug. Terwijl ik kleding twv 175,94 heb gehouden. Twee keer een mail gestuurd en 1x gebeld met de klantenservice. Maar krijg mijn geld niet terug. Echt belachelijk dit.
C22-03-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Wehkamp is alles behalve wat het geweest is. Retourverwerking duurt een eeuwigheid, reactie van klantenservice duurt lang en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. 2 dagen geleden bestelling geplaatst nu korting. Voorheen geen probleem werd verrekend. Nu niet ze willen dat je niet veel op en neer stuurt. Ik moest de bestelling maar retourneren en opnieuw plaatsen
mj ammerlaan06-03-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
cadeaukaart 2 maanden over tijd. geen mogelijkheid om deze te verlengen. 40 euro gratis voor wehkamp verdient
Fred03-03-2025
Algemene score
4.0
Reviewscore
4.0
Vandaag schoenen gekocht , waren 59,00 euro af geprijsd voor 29,99 euro , ik kijk op de site zijn ze nog een keer afgeprijsd kosten nu 14,99 vraag het resterende geld terug maar dan word gezegd U krijgt een tegoedbon ben dus verplicht om weer bij Wehkamp iets te kopen , Zeer slechte en onvriendelijke behandeling
Patricia14-02-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Hallo Wehkamp, is daar iemand! klantenservice en klantbeleving is bij jullie niet vanzelfsprekend. ik ontvang alleen maar aanmaningen van jullie terwijl mijn pakket niet is aangekomen. na divers mails, bellen en chats alleen maar het standaard antwoord om nog maar eens 14 dagen te wachten. aan de telefoon ook wat brutaal dat ik beter moet lezen? na ieder bericht moet ik zeker opnieuw 14 dagen wachten?? Hallo Wehkamp, is daar iemand bij jullie klantenservice die wel mijn vraag leest en dit gaat oplossen!
Willeke29-01-2025
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Slechte klantenservice. Medewerker spreekt en verstaat geen Nederlands. Lange wachttijden. Klachten via mail ingediend in november. Nooit een reactie terug ontvangen. Schrap mij maar als vast goede klant!!!
Tim14-01-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Op 3 januari bestelden wij onze droombank bij Wehkamp, inclusief een specifieke kleur die perfect bij ons interieur past. De levering was bevestigd voor 9 januari. Op basis hiervan verkochten wij onze oude bank en planden een vrije dag in. Tot onze grote verbazing ontvingen wij in de nacht van 8 op 9 januari plots een annulering per e-mail: de bank bleek niet meer leverbaar. Geen uitleg, geen excuses, en vooral geen passende oplossing. Bij telefonisch contact met de klantenservice kregen we helaas geen hulp. De enige “oplossing” die ons werd geboden, was om zelf maar een andere bank uit te zoeken. Toen wij vroegen naar een leidinggevende of iemand die ons verder kon helpen, werd dit geweigerd en werd het gesprek abrupt beëindigd. We zitten inmiddels zonder bank en hebben nog altijd geen reactie of oplossing ontvangen – het is nu vijf dagen geleden. We begrijpen dat dingen soms mis kunnen gaan, maar hoe een bedrijf hiermee omgaat, zegt alles over de service. Wehkamp heeft op dit moment volledig gefaald in het bieden van een passende oplossing of enige vorm van nazorg. Wij hopen nog steeds dat er vanuit Wehkamp een serieuze reactie komt om deze situatie recht te zetten. Voor nu voelt het alsof wij als klant totaal genegeerd worden. We kijken uit naar een oplossing en hopen dat Wehkamp alsnog laat zien dat zij hun klanten serieus nemen.
Wil06-01-2025
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Slechte klantenservice! Mensen spreken slecht nederlands of onverstaanbaar. Lange wachttijd om met ze in contact te komen! Lange wachttijden voordat de retouren verwerkt zijn! En maar de helft verwerken en dan maar zien wanneer de rest verwerkt wordt! Nooit meer bestellen. Wehkamp is niet meer wat het was!
Annelies07-12-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Ik bestelde een riem bij Wehkamp, maar kreeg helaas niet de juiste riem geleverd. Hierop heb ik de klantenservice gebeld, die regelde voor mij dat er een nieuwe riem werd opgestuurd en een pakbon om de verkeerde retour te sturen. Na het ophangen zag ik dat de mevrouw van de klantenservice bij de nieuwe levering voor achteraf betalen heeft gekozen zonder dit met mij te bespreken. Ditmaal kreeg ik de juiste riem geleverd, maar ik kreeg alleen het bedrag terug dat ik had betaald buiten het bedrag van de VVV-cadeaubon waar ik een deel van het aankoopbedrag mee had betaald. Hierop heb ik opnieuw de klantenservice gebeld, ze konden niets voor me doen, alleen Wehkamp tegoed teruggeven. Daar ging ik niet mee akkoord, maar de telefoniste zei gewoon niets meer. Op de vraag om doorverbonden te worden naar haar leidinggevende zei ze dat ik binnen een week zou worden teruggebeld. Dat is nu, vier weken later, nog steeds niet gebeurd. Vervolgens heb ik schriftelijk een klacht ingediend, maar ook daar vind ik geen gehoor, ze bieden excuses aan maar weigeren het bedrag of de cadeaubon terug te storten/sturen. En dat alles terwijl ik het juiste product heb besteld, op een legale manhier heb betaald en Wehkamp hier fout zit. Voor mij nooit meer Wehkamp, dat is duidelijk.
Jim07-12-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Titel: “Onbetrouwbaar, klantonvriendelijk en schandalig!” Wehkamp heeft me laten zien hoe slecht een bedrijf kan zijn. Mijn klacht over een trui van bijna €100 die na slechts één keer dragen en wassen een gat vertoonde, werd op arrogante wijze afgedaan als een “gebruiksverschijnsel.” Geen enkele poging tot een serieuze oplossing, alleen ontwijkende en respectloze reacties van hun zogenaamde “klantenservice.” Niet alleen is de service belabberd, de prijzen zijn bovendien veel te hoog voor producten van zulke lage kwaliteit. Had ik maar eerder op Trustpilot gekeken. De extreem lage scores van Wehkamp spreken boekdelen. Dit is geen incident, dit is standaard bij dit bedrijf: klanten negeren, torenhoge prijzen rekenen, en totaal geen verantwoordelijkheid nemen. En bespaar me jullie standaardreactie met “stuur ons een privébericht.” Ik heb al meer dan genoeg tijd verspild aan jullie incompetente organisatie. Wehkamp is een schandvlek in de Nederlandse retail. Koop hier niet als je jezelf problemen wilt besparen.
Edwin21-11-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Waardeloze klantenservice. Op 7 oktober 2024 heb ik gordijnen op maat van Nous Living besteld. Op de website stond dat zij binnen 15 werkdagen ontvangen zouden zijn. Omdat ik na 4 weken nog niets ontvangen had, heb ik gebeld met de klantenservice. Mevrouw kon alleen maar een mailtje naar Nous sturen en ik zou direct worden teruggebeld. Na 5 weken had ik nog niets gehoord. Wederom gebeld. En opnieuw dezelfde mededeling. Nu is het ruim 6 weken later zonder enig bericht, dus ik bel opnieuw. Mevrouw gaf nu aan dat het pakket al bezorgd was, maar dat is nooit gebeurd. Het geld zou geretourneerd worden, zodat ik opnieuw kon bestellen. Wat denkt Wehkamp zelf? Ik heb aangegeven: retourneer het geld maar en dan koop ik ergens anders gordijnen voor mijn dochter. Dat zou Wehkamp doen. En wat ontvang ik zojuist: een bericht dat ze op zoek gaan naar mijn pakket gaan en dat ik binnen 14 werkdagen weer iets hoor..... Terwijl in mijn account staat en uit de feiten blijkt dat er nog niets verzonden is. Ik zal hier nooit meer wat kopen.
Hans08-11-2024
Algemene score
3.0
Reviewscore
3.0
Laatste tijd slecht bereikbaar lange wachttijden en telefonist slecht verstaanbaar en eenmaal aan de lijn wordt je doorgeschakeld dan weer lange wachttijd en uiteindelijk nog niet geholpen,voorheen nooit klachten
Ja, ik beveel deze shop aan
Perfect06-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Altijd heeeeel goed geregeld bij jullie, Er is er geen een waar alles zo gaat gaat. Met bestellen en retours alles gaat zonder problemen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Simone29-10-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Een jasje besteld bij Wehkamp met 20% korting, echter in de winkelwagen werd deze korting niet verrekend. In de hoop dit achteraf te kunnen regelen toch besteld. Wat bied Wehkamp: een cadeaubon ter waarde van de korting, met de belachelijke eis dat ik de jas waarvoor ik nu alsnog het volle bedrag moet betalen niet eens meer kan retourneren, of deze nu past of niet. Iets dat enkel in hun voordeel is. Voor een jasje dat ik voor €56 had moeten krijgen betaal ik nu gewoon €70 en zou ik ook nog een ander artikel moeten kopen om de cadeaubon in te wisselen. Nog eens extra geld dus. Alleen al door de belabberde service wil ik alles terugsturen. Hun webshop was in gebreke, niet ik. Ik heb gewoon recht op de korting, geen cadeaubon. Bestellen bij Wehkamp was in ieder geval mijn laatste keer. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de belachelijke beredenering voor de verzendkosten. Als DHL met de elektrische bus een rondje door het dorp maakt om 50 pakjes te bezorgen, is milieuvriendelijker dan dat 50 mensen met de benzine auto naar een DHL punt moeten rijden.