Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

wehkamp.nl heeft 4,4 miljoen geregistreerde bezoekers per jaar, 1.8 miljoen persoonlijke accounts en verkopen jaarlijks 12 miljoen producten. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen. Betalen kan veilig en gemakkelijk vooraf via iDeal, achteraf of gespreid per maand per acceptgiro, internetbankieren, betaaltelefoon of automatische incasso. De bestelde producten worden op afspraak snel en betrouwbaar thuis of op een afgesproken afhaalpunt bezorgd. Er werken ca. 620 medewerkers bij wehkamp.nl.

Deze score is berekend op basis van 285 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.7

Anand 23-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en overzichtelijke afhandeling

De prijs van het product werd als meest voordelige opgegeven door Kieskeurig bij Wehkamp
Daarna is het proces van kopen en versturen heel inzichtelijk verlopen.

apla 23-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zoals de site dat aangeeft.

Site is goed overzichtelijk. Geeft duidelijk alle informatie over het product waar naar wordt gezocht.

Rienk Geertsma 22-11-2017 Via de website gekocht

Perfect; precies gedaan wat is afgesproken

Precies gedaan wat was beloofd en wat ik verwachtte. Daarnaast was Wehkamp met dit product de goedkoopste van Nederland.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 22-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik heb gekozen voor Wehkamp omdat Wehkamp de enige levercier was waar de Robotstofzuiger € 50,00 goedkoper was. Daarbij kon ik 'savonds bestellen en het pakje zou de volgende dag op zaterdagmiddag geleverd worden vanaf 14.00 uur. Om 22.30 uur vrijdagavond besteld en zaterdag precies om 14.00 uur geleverd. Geweldig! De robotstofzuiger was al opgeladen en deed zijn werk. Huis schoon en het bezoek kon komen. ☺👍

Smoits 22-11-2017 Via de website gekocht

service precies wat je mag verwachten

om dat hij mij goed bekend was en is en ik kan Wehkamp al heel wat jaren Wehkamp is die jaren steeds beter geworden ik zou zeggen vooral zo door gaan dan zijn de andere klanten net zo te Vreede als wij

Merk 22-11-2017 Via de website gekocht

Nooit meer aankopen!

Wij hebben regelmatig kleding gekocht daar is niets van te zeggen tevens een bankstel gekocht zakt binnen de kortste keren door eveneens een boxspring waar de matrassen al van zijn doorgezakt.Je kunt bellen of de service laten thuiskomen en dan krijg je het al om bekende smoesje...heeft u kinderen?Zit u wel op de juiste wijze!Kan zijn dat u te zwaar bent!!!Laat me niet lachen het is gewoon heel slechte kwaliteit en als je met dit bedrijf klachten krijgt schuiven ze alles op de klant af of jagen ze je op onkosten.We springen niet meer op bed of bankstel met 63 jaar!!!!!Voor ons NOOIT MEER WEHKAMP

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sandra 22-11-2017 Via de website gekocht

Perfect

Laat in de avond een jurkje besteld, volgende dag nog keurig in huis en hoewel echt geen hoog bedrag gewoon gratis verzonden. Dit ga ik vaker doen. Grote klasse!

Roel 19-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ook bij een probleem laat Wehkamp je niet in de kou staan, een probleempje met een wasmachine was zeer snel opgelost door Wehkamp en Miele
Ik heb geen minpunten ook niet over de bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JF van der Kamp 15-11-2017 Via de website gekocht

Service is super

Prima bestelling s middags gedaan en volgende dag keuring verpakt kreeg ik m'n bestelling geleverd op de beloofde tijd tussen 14 uur en 18 uur

Jan van Bon 15-11-2017 Via de website gekocht

Prima opgelost

Wij hadden een bestelling geplaatst die niet werd bezorgd.
Contact met de Klantenservice desk zorgde voor een fijne en snelle oplossing
waarbij de medewerkster erg vriendelijk en begripsvol ( ik had het produkt snel nodig i.v.m. mijn werk) was. Perfect !

Frm 15-11-2017 Via de website gekocht

All round warenhuis

Uitgebreid assortiment, kwaliteit/ prijsverhouding is prima. Overzichtelijke site en prima service. Ook de afhandeling van de retouren zijn duidelijke en helder op je persoonlijke pagina te zien.

Rina 15-11-2017 Via de website gekocht

Goede, vlotte verwerking.

Via ‘kieskeurig’ een keuze gemaakt en toen kwam ik uit bij Wehkamp. Goede, duidelijke site, snelle levering! Prima in orde!

AvdHF64 15-11-2017 Via de website gekocht

Slechte voorlichting omtrend witgoed levering.

Nergens kon ik vinden of, gratis, werd afgeleverd op 1ste etage en of daar ook de oude machine werd verwijderd.
Blijkt dus: Ja, afgeleverd. Oude machine moet je zelf loskoppelen, schoon maken, bij wasmachine restwater verwijderen (geen idee hoe dit moet) en ervoor zorgen dat hij geen schade maakt aan hun nog resterende goederen in de vrachtwagen. Ze willen dus eigenlijk dat je hem zelf in de vrachtwagen zet!? (Hun woorden.)
Had ik dat van te voren geweten dat had ik hem daar nooit bij Wehkamp besteld.
Ook word je overladen met e-mails over de bestelling. De klant informeren maar dit is belachelijk.
Bestelproces zelf was prima, misschien wel iets te makkelijk nu achteraf bekeken.
Nee, ik zou nooit meer witgoed bestellen via Wehkamp.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gon 09-11-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke webshop. Eenvoudig bestellen en betalen.
Wij hadden zelf een fout gemaakt in de bestelling en de klantenservice gebeld om tot een oplossing te komen. Wat een geweldige service! Ze weten waar ze het over hebben, zijn oplossingsgericht en uitermate vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

lya 09-11-2017 Via de website gekocht

lekker snel , geweldig

ik wist nog niet helemaal welk model printer ik nodig had, maar de informatie van de specificaties waren goed en duidelijk.
keuze toen snel kunnen maken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

j.c.kloosterman-b 08-11-2017 Via de website gekocht

mevrouw J.C.Kloosterman

KLANT VRIENDELIJK. UITSTEKEND SERVICE. SNEL.. MAKKELIJK. OP TIJD PRODUKT AFGELEVERD. GOED INGEPAKT.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cindy 08-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik heb voor Wehkamp.nl gekozen omdat hun het product dat ik wilde hebben, het goedkoopst aanboden en omdat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.

Mirte 08-11-2017 Via de website gekocht

Fijn en snel

Snelle levering.
Mogelijkheid tijd en dag voorkeur aan te geven.
Mogelijkheid niet thuis te laten bezorgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Gerhardus 08-11-2017 Via de website gekocht

Weer helemaal in orde!

Overzichtelijke site. Snelle levering. Goede en ruime retourprocedure. Spullen goed verpakt. En ook nog een van de goedkoopste webwinkels. Ook bij de laatste bestelling alles weer prima in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sandra 08-11-2017 Via de website gekocht

Great service

Fast and efficient delivery. Was ordered and delivered within twelve hours 😱. Would definitely use again

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin van de Wardt Olde Riekerink 02-11-2017 Via de website gekocht

Jammer de bammer

Ik was op zoek van een VR-bril voor de PS4. Via Google kwam ik bij Wehkamp uit, een leuke aanbieding, dus klik. Ik kom op de productpagina, stop de bril in het winkelwagentje en ga naar afrekenen. Gratis bezorging, prima!

Maar bij afrekenen is in een keer de 100e korting verdwenen. Ik dacht nog "oh, heb ik verkeerd gekeken dan?" en heb het proces hierboven nog een keer herhaald. Nee hoor, hetzelfde. Nou ja, laat maar dan, dan bel ik de klantenservice wel even.

Klantenservice, de volgende ochtend: Ja meneer, dat was een dagaanbieding. U heeft waarschijnlijk het product vóór twaalf uur in uw mandje gedaan, en pas ná twaalf uur proberen af te rekenen.

Ik zeg nog: ja, maar dat staat er toch helemaal niet bij? "Ja meneer, maar we hebben nu actieweken met tijdelijke aanbiedingen" Ja maar dat staat er toch helemaal niet bij? Afijn, geen enkel begrip en gewoon een kille technische uitleg. Via twitter, war ik in de wachttijd aan de telefoon ook geost had, hetelfde antwoord.

Nee, want als ik bij de AH een aanbieding in mijn karretje leg, naar de kassa loop en daar te horen krijg "Oh sorry, dit was een ochtendaanbieding , u bent net te laat" zonder dat dat ergens aangegeven stond, dan ben ik wel blij? Ik had meer het gevoel van Michael Douglas in de film Falling Down: https://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

N. van der Heide 01-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, beter kan bijna niet

Het product was super snel geleverd. Het was netjes verpakt, geen beschadigingen. Heb nu na een paar dagen al superveel plezier gehad van mijn product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dusanka Coric 26-10-2017 Via de website gekocht

Een goede e-winkel met fantastische service!

Zeer tevreeden met Wehkamp. Wehkamp doet wat het belovd. Een leuke winkel waar kan ik vertrouwen en geloven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K. 26-10-2017 Via de website gekocht

Belabberde service bij niet nakomen levering

Koelkast besteld. Op site zichtbaar direct leverbaar. In bevestigingsmail staat leveringsafspraak binnen 2 werkdagen. Na 3 werkdagen nog geen koelkast. Wehkamp zegt geen contact te kunnen leggen met leverancier...

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp.nl 26-10-2017

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat de koelkast niet is geleverd binnen de levertijd die op onze website vermeld stond. Wij kijken graag voor je na wat wij hierin voor je kunnen betekenen. Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een korte omschrijving van je klacht en je klantgegevens?

webcareteam wehkamp

D.M.Damen 26-10-2017 Via de website gekocht

Een prima product tegen een lage prijs.

Een goed product tegen een zeer concurrerende prijs ! Een prima gratis bezorging op het afgesproken tijdstip.
Fantastische service

D.M.Damen 26-10-2017 Via de website gekocht

Een prima product tegen een lage prijs.

Fantastische service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim 25-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Ruim assortiment, vaak en goede aanbiedingen. Supersnelle levering en minimum bestelbedrag voor gratis verzenden is prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PJB 25-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle, correcte levering

was de goedkoopste voor de Bosch keukenmachine (scheelde meer dan € 100,- met de Bosch-prijs). Zaterdagavond besteld, maandagochtend geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tineke 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De snelheid waarmee het bestelde artikel wordt aangeleverd is fantastisch. De volgende dag kon het al worden afgehaald. De kwaliteit is heel goed en de keuze is heel groot. Heel goed, Wehkamp. We zullen je zeker onthouden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rianne 18-10-2017 Via de website gekocht

Is precies wat je verwacht bij een webwinkel

Het product was van slechte kwaliteit, maar dit is geen fout van Wehkamp. De bezorging was erg snel en je kan een tijdvak aangegeven, wat erg fijn is. Minder was de enorme doos voor mijn kleine product. Ze zijn duidelijk niet bezig met het milieu.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Monique 18-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf.

Ik ben zeer tevreden over alles, van het bestellen tot het snelle leveren. TOP bedrijf.
Ook het kiezen voor de bezorging op een ander adres is helemaal geweldig zelfs
de prijs was zeer concurrerent en goedkoper dan de mediamarkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jane 17-10-2017 Via de website gekocht

Alles perfect verlopen.

Shop werkt duidelijk en snel: prima. Makkelijk zoeken. Via Kieskeurig kwam ik terecht op Wehkamp.nl en hier wees alles voor zich. Bezorging keurig op tijd, op tijdstip wat je aan kunt geven. Voor mij de eerste keer dat ik wat bij Wehkamp.nl bestelde, dit ga ik zeker vaker doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fhus 16-10-2017 Via de website gekocht

Levertijd alweer niet nagekomen! Tot 3 keer toe.

Afgelopen paar weken 3 keer wat besteld. Elke keer was alles op voorraad is en zou eerstvolgende werkdag geleverd worden. Maar keer op keer werd dit gewoon niet nagekomen. Het ging om doodnormale niet erg grote producten. Dat had ik echt niet verwacht van dit bedrijf. Maar lijkt dus meer regel dan uitzondering.
Ik kijk de volgende keer dus zeker ergens anders als ik snel wat nodig heb. Ik snap onderstaande lovende reviews dan ook niet.

Verder is uiteindelijk wel alles geleverd dus geef ik net geen 1, maar 3 keer een 1 dus een 3, haha.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Dickens 12-10-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een goede bezorgservice!

Wehkamp is goed als webwinkel en met een snelle service. Duidelijk en soms scherp geprijsd. Vooral de vervoerder (DHL) is 100 x beter dan PostNL! DHL is vriendelijk en komt naar de 2e etage aan de deur (zoals het hoort!)

Km 11-10-2017 Via de website gekocht

Fukxing snel geleverdddd

Ik had om 10uur Savonds een tablet besteld en de volgende dag rond 2uur in de middag had ik hem al thuis.. top service..

Vaak beweren webshops dat je de product volgende dag in huis hebt.. maar dit is echt onzin tot nu toe is alleen wehkamp die dit echt heeft bewezen.

Over de tablet heb ik geen beoordeling want die is nog niet uitgepakt, het is een cadeau voor iemand.

APM Hegeman 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer prettig kopen

Duidelijk en klantgericht, oplossing gericht. Ik had mijn nieuwe adres niet doorgegeven terwijl het pakket richting oude adres ging. Bezorger had dat door en heeft het doorgegeven ,klantenservice zeer prettig en snel gewerkt!

putter 11-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed bezorgt

Heb op zaterdag besteld en werd maandag al bezorgt. Keurig in de eigen verpakking. Factuur per e-mail.

Ger 11-10-2017 Via de website gekocht

Perfect!!

Blij verrast, had een gedateerde website verwacht, niets is minder waar, keurig, duidelijk en binnen 24 uur alles prima verpakt aangeleverd gekregen.

Mark van den Berg 11-10-2017 Via de website gekocht

Hele snelle levering

Een duidelijke webshop en de laagste prijs voor het product dat ik zocht. Als kers op de taart een hele snelle levering. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dineke 09-10-2017 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak

Bij het zoeken naar een decttelefoon kwam ik op de site van Wehkamp terecht. Duidelijke site en keuzemogelijkheid van datum en tijd. En volgens afspraak geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mar 08-10-2017 Via de website gekocht

verpakkingsdozen

Ik ben heel tevreden klant bij wehkamp wat betreft hun ruime assortiment, hun snelle levering, en hun vriendelijke klantenservice.

Maar de dozen waarin de bestelling geleverd wordt is ontzettend slecht.
Bij bezorging is de doos regelmatig open..deze scheurt nmlk heel gemakkelijk.
Er woden vaak meerdere dozen per bestelling gebruikt, waarin zich soms maar 1 artikel bevindt.
En bij retour moet bjjna een halve rol tape gebruikt worden, om de doos, zonder risico op openscheuren, op te sturen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Officiele reactie van Wehkamp.nl 09-10-2017

Beste Mar, bedankt voor je reactie. Het verpakkingsproces heeft onze aandacht. We doen ons uiterste best om dit zo efficiënt mogelijk te doen. Het heeft onze aandacht en streven er naar dit ook in de toekomst op een betere en milieuvriendelijkere manier te versturen.

Inge 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Goede website, snelle levering en volgens planning. Níets op aan te merken. Plus de laagste prijs in het geval van onze Miele cat and dog stofzuiger.

Martine 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Duidelijke omschrijving van het product, makkelijk te bestellen en snel geleverd. goede logistiek en bezorging.

Zeilbevlogen 29-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van Epson printer

De door de consumentenbond als beste geteste printer was bij wehkamp in voorraad.
De levering kon goed worden ingepland zodat we thuis konden zijn bij ontvangst

Nellie 28-09-2017 Via de website gekocht

De tekst is te kort

Koffiezetapparaat in een dag in huis. Het klopte helemaal. De tekst is tekort wat een gedoe zeg meer heb ik niet te melden.
Mijn positieve mening slaat al snel om door dit gedoe. Willen jullie nog meer superlatieven horen niet leuk.

dirk 27-09-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en mooie aanbiedingen

Het is fijn om uit een heel groot assortiment producten van allerlei categorieën te kunnen zoeken en dan mooie aanbiedingen tegen te komen. Bezorgservice is via DHL en dat kan soms lastig zijn als je dichtbij geen ophaalpunt hebt. Je kunt wel uit een aantal bezorgdagen en -tijden kiezen en die zijn betrouwbaar, maar het product werd helaas niet bij de buren afgeven toen we toch niet thuis waren. Dan moet je de volgende dag dus weer thuis blijven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aart Seele 27-09-2017 Via de website gekocht

Wat een wereld zaak, ik kom zeker terug.

Ik dacht dat Wehkamp op sterven na dood was maar niets is minder waar. Super aanbiedingen, snelle levering, goede kwaliteit artikelen. Niet twijfelen doe Wehkamp...!

Alma 27-09-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring m.b.t. garantie

Echt een miskoop geweest om deze bij de Wehkamp aan te schaffen! Na 2 jaar en 4 maand is de oven niet meer te gebruiken omdat er condens bij het raam naar beneden loopt. Het is dusdanig veel dat de apparatuur er onder nat wordt. Het raam is lek, dit is een veel voorkomend probleem. Wehkamp verwijst mij naar Electrolux en die geeft aan dat het buiten de garantie van 2 jaar is (4 maand) en ik voor de volledige kosten op moet draaien. Na 3 keer heen en weer gemaild te hebben met Electrolux en de Wehkamp geef ik het op. Wehkamp geeft mij een waardebon van € 7,50.....omdat ze het sneu vinden.

Mijn advies is: niet kopen (bij de Wehkamp geen coulance)

Officiele reactie van Wehkamp.nl 01-10-2017

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de oven niet goed werkt en de klacht net buiten de garantie valt. Wij willen graag voor de zekerheid nakijken of er nog iets is wat wij voor je kunnen doen. Zou je ons een e-mail met je klantnummer en de klacht willen sturen? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

webcareteam wehkamp

krully 25-09-2017 Via de website gekocht

prima opgelost

Stofzuiger besteld bij wehkamp omdat erbij stond dat zij ook de oude stofzuiger zouden mee nemen. de dag van te voren nog gebeld met wehkamp, of dit echt zou gebeuren, want ik kon dit nergens aangeven op de site. Er werd mij gezegd, dat deze zou worden meegenomen, maar dat ze voor de zekerheid de dag erna contact op zou nemen of de stofzuiger was meegenomen. Helaas weigerde bezorger de stofzuiger mee te nemen. De volgende dag netjes terug gebeld, en ik kon een moment inplannen om nog iemand te laten komen om op te halen of ze konden 25 euro van de prijs doen. Voor het laatste gekozen en werd gelijk van de aankoopprijs afgehaald. Top opgelost!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Brugge 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen

Goede webshop vaak nog op valreep extra korting .snelle levering betrouwbare webshop goede en ruime keuze

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -