Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

wehkamp.nl heeft 4,4 miljoen geregistreerde bezoekers per jaar, 1.8 miljoen persoonlijke accounts en verkopen jaarlijks 12 miljoen producten. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen. Betalen kan veilig en gemakkelijk vooraf via iDeal, achteraf of gespreid per maand per acceptgiro, internetbankieren, betaaltelefoon of automatische incasso. De bestelde producten worden op afspraak snel en betrouwbaar thuis of op een afgesproken afhaalpunt bezorgd. Er werken ca. 620 medewerkers bij wehkamp.nl.

Deze score is berekend op basis van 250 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.2

Derks 19-02-2018 Via de website gekocht

Wehkamp ouwe getrouwe.

Wehkamp doet wat ze belooft. Dit doet het bedrijf al sinds de oprichting. Je weet wat tevoren precies wat je krijgt; niet méér, maar zéker niet minder.

wehkamp 20-02-2018

Goedemorgen,

Fijn dat je onze service als prettig ervaart. We zijn blij met jou als tevreden klant!

Marianne 17-02-2018 Via de website gekocht

Veel beloven, niets waarmaken

Pakket niet volgens afspraak geleverd en wel in rekening gebracht. Meermaals over gebeld, elke keer aardige mail terug, waar ik niets mee op schiet

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

wehkamp 19-02-2018

Beste Marianne, bijzonder vervelend om te horen dat je bestelling later is bezorgd dan afgesproken. Ik zie dat er een fout was gemaakt in het sorteercentrum van DHL. Onze oprechte excuses natuurlijk, ik heb je klacht ook doorgestuurd naar onze vervoerder. Mochten we je verder van dienst kunnen zijn, horen we graag van je. wehkamp webcareteam

Char 16-02-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijke slechte comunicatie en geen goede kwaliteit

Een zeer slechte ervaring.
Het begon al met de dag van levering, dat wij 15 min voor de afgesproken levertijd te horen kregen, dat ze geen tijd meer hadden om de bank te brengen en dus wij een andere bezorgdag moesten plannen (hele dag voor vrij genomen) na boze telefoontjes kwamen ze het uiteindelijk in die avond brengen.
Wij waren uiteindelijk toen hij stond heel blij met de bank maar kwamen er al naar een dag achter dat de kwaliteit niet zo hoog is zoals wordt beweert. In het lounge gedeelte zag je hele zitafdrukken en begon de stof te plooien (matras idee). Dat dit na meerdere jaren gebeurd is te begrijpen wij, maar niet na 1 dag. De wehkamp zou een nieuwe bank opsturen. Vervolgens kregen wij die, bleek dat zij met de verkeerde bank aankwamen, maar goed kan gebeuren. Dus zaten wij nog twee dagen met de verkeerde bank en de bank waar de kwaliteit niet goed van was. Vervolgens zouden ze de bank ophalen, maar wilde de bezorgers niet de banken meenemen, want zij hadden geen plek meer in de bus (hoe kan zoiets gebeuren). Inmiddels zaten wij al ruim een week met 2 banken in huis. Uiteindelijk de derde keer na heel veel boze telefoontjes, kwamen zij pas de banken ophalen. Hoe kan zoiets gebeuren? Wij raden deze bank absoluut niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

wehkamp 19-02-2018

Beste Char, bijzonder vervelend om te horen dat de bezorging en kwaliteit van de bank je zo is tegengevallen. We oden er alles aan om onze bestellingen zo snel mogelijk en naar tevredenheid van de klant af te handelen. Deze zaak melden we aan bij de vervoersdienst, om dit soort problemen in de toekomst te kunnen voorkomen. Vriendelijke groet, wehkamp webcareteam

Marian 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het artikel dat ik zocht was bij Wehkamp het goedkoopst. De levering was snel en correct. Op zondag besteld, maandag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

s de heij 07-02-2018 Via de website gekocht

geweldig

de goedkoopste wat ik gekocht heb en snelle levering en afhandelen.als ik weer wat koop kijk ik hier het eerste.

Elisabethcm 05-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service door DHL

Ik heb niet vaak een retour maar deze keer wel. DHL zou het pakketje op komen halen. Er hangt een levensgroot briefje op de deur dat er geklopt moet worden, maar dat gebeurt dus niet met als gevolg dat ik twee keer een kaartje op de mat had liggen terwijl ik er gewoon was. Op het derde afgesproken tijdstip zijn ze helemaal niet geweest. DHL wijst naar Wehkamp en Wehkamp laat helemaal niks van zich horen. Ergernis alom. Heb het vandaag maar zelf weggebracht. Dat kost me een half uur maar ik ben er wel van af. Ga niets meer via DHL bestellen in ieder geval.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

wehkamp 06-02-2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat jou ophaal afspraak niet is nagekomen en dat je hierdoor je bestelling zelf naar een DHL punt moest brengen. Zou je een mail willen sturen met je klantgegevens naar: socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we dit zo goed mogelijk met je oplossen.

met vriendelijke groet,

Nieke Maas 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Betaalbaar en snelle service. De mogelijkheid van achteraf betalen vind ik ook heel prettig.
Telefonisch goed bereikbaar en aardige, vriendelijke behandeling.

Mmmmm 29-01-2018 Via de website gekocht

Steeds minder tevreden...

Altijd heel tevreden geweest. Alles netjes op tijd bezorgd. Niks over op te merken.
Totdat het mis begon te gaan met bestellingen, kreeg de verkeerde artikelen thuis gestuurd of helemaal niks thuis gestuurd.
Toen ik nog een poging wilde wagen kreeg ik de melding niet meer achteraf te kunnen betalen. Heel erg jammer want dit, en de goede service, was een van de belangrijkste redenen dat ik altijd bij jullie bedrijf mijn outfits scoorde.
Helaas ga ik dit nu niet meer doen, door deze rare, niet vooraf aangekondigde wijziging.
Erg jammer want het is verder een super leuke webshop...
Voor mij dus niet meer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

wehkamp 06-02-2018

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat je ervaringen met wehkamp steeds minder wordt. We gaan je feedback meenemen om er voor te zorgen dat je ervaring weer positiever zal worden!

met vriendelijke groet,

Marisc 25-01-2018 Via de website gekocht

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

wehkamp 26-01-2018

Goedemorgen.

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze bezorgservice. Ik heb gezien dat je ook op Trustpilot een review voor ons achter hebt gelaten. Daar heb ik je gevraagd om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl . Zou je dat willen doen? Wij zullen dan voor je nakijken wat we voor je kunnen betekenen.

Ton Briepe 25-01-2018 Via de website gekocht

beloven wat je doet en doen wat je belooft

Goede prijs, uitgebreid assortiment en prima service. Schreeuwsites kunnen beloftes niet waarmaken. Bol.com doet dit wel!

Jurgen s 25-01-2018 Via de website gekocht

Jammer van de manier van verpakken

Ik heb al vaak bij wehkamp besteld. En altijd naar volle tevredenheid. Ze hebben goede service. Betaalmogelijkheden en snelle levering.

Alleen was ik met de laatste bestelling niet zo blij met de manier van verpakken. Ok had een kruimeldief besteld en die werd geleverd zonder een omverpakkibg. Dus in de originele doos met e een verzendlabel er op. Anders zit er altijd nog een doos of zak omheen. Ter voorkoming van schade. Verpakking was ook beschadigd. Het is een cadeau voor mijn moeder. Dus ik hoop dat het heel is. Is ook lastig retourneren zo mocht het defect zijn. Dit vind ik een groot minpunt van deze levering.

P 23-01-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijke slechte service

Koop niets bij deze winkel want service is bij dit bedrijf slecht een afdeling ergens in Suriname.
Garantie probeert men zoveel mogelijk van zich af te schuiven.
Ja Wehkamp kijk maar eens op ticket nummer: ref:_00Dw0CyJ9._5001r1uoERl:ref]
En op ticket nummer: ref:_00Dw0CyJ9._5001r1unu2Q:ref

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedemiddag,
Wat vervelend om te horen dat je niet naar wens geholpen bent.
Onze excuses hiervoor.
Graag ontvangen we via socialmedia@wehkamp.nl je gegevens zodat we alsnog kunnen kijken naar een passende oplossing.

richard verloop 20-01-2018 Via de website gekocht

slecht!

Echt de slechtste webshop die er is! Ik krijg mijn pakket (uur te vroeg, gelukkig was ik thuis, had speciaal in de avond laten komen) met mijn naam erop alleen met een pet van een andere klant erin ipv schoenen die ik besteld had. Hele avond aan het bellen geweest. De derde dame geloofde eindelijk dat die schoenen niet meer kwamen omdat ik gezien had dat het nr van de barcode op het pakketje overeenkomt met het nr van mijn bestelling. "nee hoor meneer uw schoenen worden vanavond nog bezorgd..." De nieuwe bestelling die de eerste dame geplaatst had zijn helemaal de verkeerde en die worden dus wellicht morgen geleverd. Deze stonden plotseling ook in mijn account op wehkamp. Ik moest ze zelf aan hun verstand brengen dat die andere meneer waarschijnlijk mijn schoenen heeft ontvangen ipv zijn petje. Het was niet mogelijk om de schoenen bij terugkomst bij wehkamp door te sturen naar mij. Het was namelijk het laatste paar, vandaar mijn vraag.
Eindresultaat: geen schoenen, 2 paar schoenen in mijn account staan die ik allebei virtueel nog moet betalen, morgen levering van de verkeerde schoenen, geen nieuwe levering van de goede schoenen en hele avond bellen en frustratie en medewerkers die er niet veel van begrijpen en niet in staat zijn om die bestelling te annuleren. Ik bestel echt alles online maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik moest maar de site goed in de gaten houden of de schoenen in mijn maat weer online kwamen. Ongelofelijk!

Goedemiddag,

Hier gaat overduidelijk iets erg mis met je bestelling. Onze excuses dat je niet niet voldoende geholpen bent.
We zouden graag alsnog willen kijken wat hieraan verbetert kan worden en hoe we jou alsnog een goede oplossing voor de ontstane problemen kunnen bieden.

Zou je ons je gegevens willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl?

Jantine 19-01-2018 Via de website gekocht

Chagrijnige bezorger

De gebruiksvriendelijkheid van de website is goed. Het gekke was wel dat ik niet mijn achternaam juist kon vermelden, maar tussenvoegsel en naam aan elkaar moest typen. Dat zorgde voor verwarring. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Helaas was de bezorger chagrijnig en wilde de bestelling (oven) niet naar boven tillen en de oude oven niet innemen. Terwijl dat wel een service is die Wehkamp op de website vermeldt. Waarschijnlijk zullen niet alle bezorgers zo zijn, maar het was geen leuke ervaring.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Goedemiddag Jantine,

Wat vervelend dat je en nare ervaring met de bezorger hebt gehad.
We zouden graag meer willen horen van jou hierover.

Zou je ons je gegevens willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl?

darcos 17-01-2018 Via de website gekocht

20 euro = Gratis bezorgd en levering binnen 1 dag

Emerio waterkoker is hier goedkoop
Levering de eerstvolgende werkdag (weekend besteld, maandag ontvangen)
DHL-parcelshop in de buurt.
Kreeg netjes een sms van DHL dat het artikel opgehaald kan worden.
Minpunt : Artikel zat in een veels te grote kartonnen doos (5x groter dan waarin de waterkoker van fabriekswege is geleverd)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

pu3 16-01-2018 Via de website gekocht

too many excuses

My stuff was sent back to the store without further notice. I was whole day at home but there was no delivery as promised, but they wrote on their website that the good was delivered at that time. What a lie. Didn't expect that from one of biggest store in Netherlands. Never happened to me before that the store happily accepted the good "retour" without an agreement and knowledge from the buyer. I sent messages via FB to complaint. Yeah I only got excuses! Too bad. They sent me link to give them feedback, the link doesn't work!

Before this, I ordered few baby stuffs from the store. The shampoo did spill all over the place.

Good afternoon,

Sorry to hear you had a bad experience with our delivery service.
Can you please send us your clientnumber or zipcode/housenumber to socialmedia@wehkamp.nl?

So we can find a better solution.

Best regards,

Elfried 15-01-2018 Via de website gekocht

Niet meer betalen achteraf, want te veel geretourneerd

Eigenlijk altijd wel goede ervaringen ervaringen gehad. Tot ik opeens niet meer achteraf kon betalen, omdat ik te veel had geretourneerd. Altijd netjes geretourneerd meteen, dag na bezorging en altijd netjes betaald als ik wel iets behield. Ik wist ook niet van te voren dat dat een regel was, dat neem ik ze nog het meest kwalijk. Bovendien waren veel artikelen te vaak gepast, dat kon je duidelijk zien.

Jager 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette bezorging

Vrijdags besteld, zaterdag in huis. En in mooie verpakking aangeleverd.
Betaling na levering is ook een extra gerust gevoel, naast de standaard betrouwbaarheid van Wehkamp
Top.

Jessica 13-01-2018 Via de website gekocht

Uitermate slechte bezorg en ophaalservice

Eerste keer werd de levering zonder mededeling geannuleerd wegens sorteerfout. Voor niets thuisgebleven. Geen excuses. Nieuwe afspraak moeten maken. Levering bij buren niet toegestaan. Tot tweemaal toe geen reactie op mijn persoonlijke mails. Tijdslots van 11 tot 15 uur en van 15-19 uur, niet haalbaar met schoolgaande kinderen die om 15 uur moeten worden opgehaald, dus net niet gehaald, bezorger wilde nie 3e poging geslaagd. Bij retourzending thuisgebleven binnen tijdslot maar ze hebben nooit aangebeld. Na melding bleek dat ze niet meer terug wilden komen. Nu weer een nieuwe afspraak nodig, dus voor 1 levering en 1 retourzending 5x thuis moeten blijven.

Goedemiddag,

Wat naar dat het zo mis ging met het bezorgen en afhalen van je pakketten. Zo hoort het niet te gaan.
We zouden graag willen kijken naar een passende oplossing voor al het ontstane ongemak.

P J Griepink 13-01-2018 Via de website gekocht

Waardelois

Heb wasmachine kapot 5 dagen geleden komen echter over een week n kijkje nemen aparaat is paar mnd oud
Al de was nat en stinkend Whekamp als ik wist dat jullie niet zelf reparen had ik er nooit iets gekocht
Schandalige service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat er niet zo snel een monteur aan huis kon komen. Is dit via onze website ter reparatie aangemeld? Of rechtstreeks via de fabrikant?
Graag kijken we mee naar een goede oplossing voor het probleem.

Zouden we je gegevens mogen ontvangen via socialmedia@wehkamp.nl?

Jeanny73 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Heb voor de eerste keer hier iets besteld en kan dus geen uitgebreide mening geven.
Deze bestelling is zonder problemen gegaan en was goed verzorgd.

KePo 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, lage prjs

Voor de door mij geselecteerde Lenovo tablet had Wehkamp de beste prijs. Het apparaat werd snel geleverd. Alleen was de transportdoos in verhouding erg groot en ontbraken de gebruikelijke luchtzakjes of andere opvulling waardoor de eigenlijke Lenovo doos met de kwetsbare tablet behoorlijke heen en weer kon schudden met risico op transportschade.

Cee van Zet 10-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijke bestelwijze en super snel geleverd

Het bestellen gaat heel eenvoudig. Achteraf betalen is mogelijk. Aankoopbon wordt keurig per mail gestuurd en de levering is super snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L.Stindt 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Eerste keer een product bij Wehkamp gekocht omdat we het nergens anders voordeliger konden kopen en het is ons uitstekend bevallen
We zijn goed op de hoogte gehouden van de levering en de Airfryer was met een dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mohamed Sabbar 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima SHOP

Ik en heel lang lid bij Wehkamp het is een geweldig bedrijf, alles verloopt tegenwoordig vlot, vroeger was het wat minder.
Ik beveel dit bedrijf aan een geweldige service.
Het is een aanrader!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Antoini 06-01-2018 Via de website gekocht

Een uitstekende service! Dikke 10 dus!!!

De levering van de droger verliep heel vlot. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket afgeleverd zou worden.
Een dekbed zou erbij zitten, welk niet geleverd was, Hierover gebeld, en wat schetste mijn verbazing. Ik werd keurig teruggebeld met de excuses en mocht de maat van het gratis dekbed zelf aanpassen. Bij levering de volgende dag, was ik helemaal verrast, aangezien het ook nog een 4 seizoenen dekbed was,
Dit gebeurde net voor de Kerst, die kon voor mij niet meer stuk! En ik slaap er heeeerlijk onder! Dank je wel Wehkamp en voor jullie ook nog de beste wensen voor 2018!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

YSblue 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Uitgebreid aanbod en snelle levering. Mocht e.e.a. toch niet voldoen, dan is retour sturen geen probleem en ook erg makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loek 03-01-2018 Via de website gekocht

goed en snel.

Het zoeken op de webshop is redelijk eenvoudig. Net als bestellen en de keuzemogelijkheden voor betaling. Om 21:30 uur besteld en de dag erna al thuis. Niks op aan te merken.

mevrouw 03-01-2018 Via de website gekocht

uitgebreide collectie

Makkelijk besteld en geen bezorgkosten en makkelijk retour,"ruilen mevrouw" van kleding tot keuken spullen

Arno 02-01-2018 Via de website gekocht

hele slechte service

Dingen terug sturen en worden opgehaald door DHL , en niet verwerkt door Wehkamp.
En dan het beschuldigende vingertje dat er bij jou boven gemiddeld weg is.
En dat je dat zelf doet.
Je liegt dus, want je emailt te veel en belt te veel met klachten erover.
Zelfs de tweede lijn , customer care confronteert je hiermee.
Nu geblokkeerd voor bestellingen omdat te veel retour gaat en niet verwerkt is.
xxxx customer care handelde het af.
Trui van 24,99 euro retour gestuurd werd niet meer terugbetaald.
Schande !.
Echt diep triest dit.

Goedemiddag,

Wat vervelend dat het niet goed gegaan is met de retourverwerking van je teruggezonden artikel.
We zouden graag mee willen kijken of we hierin nog iets kunnen betekenen voor je.

cumulus 31-12-2017 Via de website gekocht

weerstation

Het artikel werd snel (binnen 1 dag) en correct geleverd op het afhaaladres en tegen een concurrerende prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

R.L 30-12-2017 Via de website gekocht

Telleurstellende service

Ik koos voor Wehkamp vanwege het ruime assortiment en de belofte van snelle levering. Helaas ben ik nog nooit zo teleurgesteld geweest in een webshop, om nog niet te beginnen over de belachelijke klantenservice. Mijn bestelling kwam bijna 2 weken te laat aan (ipv de volgende dag) en na meerdere gesprekken met 3 verschillende medewerkers en verschillende adviezen, wist ik niet waar mijn pakket was of wanneer die geleverd zou worden. Uiteindelijk was het pakketje er "ineens" maar wordt ik nog steeds vollop genegeerd door de klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Goedemiddag,

Het is uiteraard niet de bedoeling om je het gevoel te geven genegeerd te worden. We vinden jou als klant belangrijk.
Graag zouden we willen meekijken wat er nou mis ging tijdens het leveren van je pakket en of we nog iets voor je kunnen betekenen.

29-12-2017 Via de website gekocht

Hele slechte klantenservice

Ik probeerde iets te bestellen op wehkamp, helaas lukte dit niet en bleek mijn acount geblokkeerd te zijn. Ik vond dit erg vreemd, omdat ik nooit eerder wat besteld heb op deze webshop. Wilde graag even navragen wat hier de oorzaak van is. Ik werd na enige tijd wachten te woord gestaan en er werd mij vertelt dat dit kwam omdat er door wanbetalers acounts zijn aangemaakt op mijn adres. Waarschijnlijk dus de vorige bewoners en kan hier zelf niets aan doen. Wehkamp zelf maakt het ook niets uit, want er werd mij vertelt dat ik dan maar niets meer kon bestellen. ik vond dit antwoord heel erg kort door de bocht aangezien dit gaat om acounts van jaren geleden. Bah, slechte service. Ik bestel mijn producten wel ergens anders!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedemiddag,

Wat een vervelende ervaring heb je gehad.
Het is in deze tijd haast niet uit te sluiten dat er misbruik gemaakt wordt van gegevens. Wij zijn hier zeer alert op.
Graag kijken we mee in ons systeem of alles op je adres nu goed staat.

MoniqueB 27-12-2017 Via de website gekocht

Pakket vermist, ZEER slechte afhandeling

M’n bestelde pakket is vermist geraakt. Moet overal meermaals zelf achteraan bellen. Vriendelijke mensen aan de telefoon maar probleem is nu na 3 weken nog niet opgelost.
Op advies van wehkamp pakket nogmaals besteld. 1 en ander zou verrekend worden. NIET aldus. 1 pakket ontvangen en een factuur voor 2. Gaat om 100 euro dat ze teveel in rekening brengen. Zeer ontevreden over deze afhandeling!!!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedemiddag,

Wat vervelend dat het pakket zoekgeraakt is en je vervolgens met een factuur kwam te zitten.
We kijken graag mee of alles nu is opgelost,
zou je jouw gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

A.A. van Katwijk 23-12-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, met zeer ruime keuze. Tevens is de prijsstelling duidelijk concurrerend.

Heleen 23-12-2017 Via de website gekocht

Goede service,snelle levering,nette afhandeling

Wehkamp is de enige winkel waar de dyson animalpro te bestellen is.
Op voorraad en de volgende dag in huis

Henk 22-12-2017 Via de website gekocht

Goed gevoel

Snelle correcte levering op het gewenste zelf in te stellen tijdstip.

Tijdens het weekeind het product besteld en maandag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 21-12-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Goede producten met duidelijke productinformatie voor de beste prijs. Zeer tevreden over de levertijd en geleverde waar.
De wasmachine door de chauffeur zelfs nog op de plek gezet. Top..

bob 20-12-2017 Via de website gekocht

Zeer teleurgesteld

Altijd goede ervaringen gehad met Wehkamp tot nu. Op vrijdag een pakket besteld en op zaterdag de bezorging gewijzigd van thuis naar een Parcelshop. Fijn, dacht ik, dan kan ik mijn pakje zo ophalen smiddags. Geen mail geen bericht. Naar de klantenservice gebeld. Bleek dat wanneer je wijzigt naar Parcelshop, je pakket de volgende werkdag pas komt (maandag dus ipv zaterdag) en helemaal nergens werd ik daarop gewezen. Er stond zelfs nog dezelfde aankomsttijd als wanneer het pakje thuis kwam. Dame van de klantenservice kon niets voor me doen. Zeer teleurgesteld en raad Wehkamp zeker niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Goedemiddag,

Wat naar dat er geen onduidelijkheid voor je was over de wijziging van je bezorging via de app. Het is inderdaad zo dat na een wijziging deze de daaropvolgende dag in gaat. Dit omdat een dhl shop niet op de route van de chauffeur kan liggen.

Onze excuses dat hier verwarring in is ontstaan.

Mevr. Beatrix. Elands 20-12-2017 Via de website gekocht

goed geselect bedrijf

via kieskeurig.nl snel kunnen beslissen op goed en goedkoopste. Gratis bezorgen aan huis geeft gemak.

Prima ! 20-12-2017 Via de website gekocht

Probleemloos bestellen, Prompte levering,

Goede site, waarop alles wat je zoekt snel is te vinden. Soms net iets duurder dan concurrenten, maar door de gratis levering en (evt.) -retourzending toch aantrekkelijk. Kortom een aanrader!

VOLKERTS 20-12-2017 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE - SNEL

ALLES TOP - BRAVO - ORDER PLAATSEN OVERZICHTELIJK EN AFHANDELINGEN SUPER - OP TIJD AFGELEVERD - GOED MATERIAAL !!!

TS 20-12-2017 Via de website gekocht

Mooie deal en snel geleverd!

Een telefoon uitgezocht voor mijn zoon. Een Samsung J5 uit 2017 voor 199 euro. Veruit het voordeligst. Supersnelle levering en precies op tijd. Blij mee!

Rene 19-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Vaak elektronica al na enkele weken kapot, kan je dan terugsturen en weken wachten tot het gerepareerd is, ga naar gewone winkel, word hij direct omgeruild mocht hij binnen een jaar kapot gaan

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Goedemiddag,

Wat vervelend dat het artikel wat je bij ons gekocht hebt binnen een jaar kapot gegaan is. We bieden inderdaad de mogelijkheid aan om artikelen ter reparatie te sturen zolang dit binnen de garantie valt.
Mocht dit onverhoopt toch niet te repareren zijn, dan zullen we uiteraard samen verder kijken naar een passende oplossing.

We hopen dat je inmiddels geholpen bent bij je klacht of reparatie.
Mocht dit niet naar wens geweest zijn, dan zouden we graag je gegevens ontvangen via socialmedia@wehkamp.nl

Ram 18-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Een stofzuiger besteld. Deed het een paar maand. Wehkamp opgebeld, er zat nog garantie op. Stofzuiger terug gestuurd, daarna terug gekregen. Probleem was niet verholpen, nogmaals opgestuurd en weer het zelfde. Achteraf hebben ze er (naar ons idee) niks mee gedaan. We hadden de haren en viezigheid erin laten zitten mer opsturen (daar een foto van gemaakt) en we kregen hem precies hetzelfde terug! Hoe kan je iets maken zonder het helemaal uit het elkaar te halen. Daarna moesten we het terug sturen omdat het model niet meer beschikbaar was. We zouden het geld terug krijgen. We moesten wachten op de 3 weken (na 3 weken geen geld). Weer gebeld, duurde weer en duurde weer. Echt drama.

Goedemiddag,

Wat ontzettend naar om te horen dat de klacht niet verholpen is op het apparaat en er veel tijd en moeite in gestoken is.
Onze excuses voor het ongemak.
Graag vernemen we via socialmedia@wehkamp.nl of er inmiddels een passende oplossing is gevonden hiervoor.

john 16-12-2017 Via de website gekocht

goede service

tv besteld keurig op tijd geleverd,alleen zonde dat de de voet er niet bij zat controle van uit magazijn dat dat niet gecontroleerd wordt of alles er bij zit.
voor de rest zijn wij dik te vrede over de service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shakura 16-12-2017 Via de website gekocht

Very happy!

I only ordered with Wehkamp one time but I'm very satisfied.
First of all, Wehkamp had the cheapest price of all other websites and shops in Rotterdam.
I ordered Puma shoes but when they arrived I found out they were too small. The next day I went to a DHL service point to get them returned to Wehkamp and immediately ordered the right size online.
I received my right sized shoes on a Sunday(!) morning, the day it heavily snowed(!)

Via the code I received at the DHL service point I could see where my returned shoes were and a couple of days later I received the full amount of the returned shoes back on my bank account!

Maybe there should be an option for 'swapping' in the future, so I wouldn't have to pay twice and Wehkamp doesn't have to return the money once. But I'm really happy with the great service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

14-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en goedkoopste website

's Avonds om 23.00 u besteld, de volgende dag om 11.00 u in huis. Ik heb een laptop besteld die precies €100,- goedkoper was dan de nummer 2 op de kieskeurig.nl website.

Peter 13-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte aflevering

Gekozen voor wehkamp vanwege aanbieding voor een philips monitor.
s avonds besteld en volgende dag in huis zoals beloofd.

Bernd Schrikkema 13-12-2017 Via de website gekocht

Doet wat het beloofd!

Het product was zichtbaar voorradig op jullie website, het was concurrerend geprijsd en na bestelling (voor 22.00u!) zou het de volgende dag nog thuis worden bezorgd zonder verdere kosten. Precies volgens die afspraak werd het pakketje, cadeautje voor de verjaardag van mijn vrouw, op een zaterdag, afgeleverd. Dank jullie allemaal!