Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

wehkamp.nl heeft 4,4 miljoen geregistreerde bezoekers per jaar, 1.8 miljoen persoonlijke accounts en verkopen jaarlijks 12 miljoen producten. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen. Betalen kan veilig en gemakkelijk vooraf via iDeal, achteraf of gespreid per maand per acceptgiro, internetbankieren, betaaltelefoon of automatische incasso. De bestelde producten worden op afspraak snel en betrouwbaar thuis of op een afgesproken afhaalpunt bezorgd. Er werken ca. 620 medewerkers bij wehkamp.nl.

Deze score is berekend op basis van 231 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

SK 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service van Wehkamp & DHL

Ongelovelijk slechte service van Wehkamp & DHL. Tot 4 keer toe werd de zending niet opgehaald ondanks gemaakte afspraken. Eerste keer kwamen ze niet opdagen, tweede keer kwamen ze zonder vrachtbrief, derde keer niemand komen opdagen, vierde keer komen ze tussen 11 en 15 terwijl er afgesproken is dat ze tussen 18 en 21 moesten komen...WEHKAMP, NOOIT MEER!!! en DHL overigens ook NOOIT MEER!!

Suzanne 18-04-2018 Via de website gekocht

bar en boos

Wehkamp,

mijn moeder kocht vroeger altijd bij wehkamp. Ze kon maar blijven kopen want ze had nog zooooveel tegoed. Trauma's heb ik er van. En dus bedacht ik me wel een paar keer toen ik een bank wilde bestellen die ik wel leuk vond. wel...niet....maar iedereen koopt online tegenwoordig, normaalste zaak van de wereld. Dus heb ik besteld, een nacht van wakker gelegen.....dat wel. Maar daar kwam de bank....op de afgeproken dag[ oke wel iets later dan afgesproken maar het was rond de feestdagen]. Toen we de bank uitpakten bleek deze beschadigd. Hiervan is een klacht geweest en na wat soebatten is het "opgelost". Maar spijt had ik....dat ik toch niet mijn gevoel gevolgd had en dit postorderbedrijf links had laten liggen. Dank voor de cadeaubonnen....zo blijf je hangen. Dat wil ik eigenlijk niet. Maar nu ging de telefoon kapot van mijn partner en ik zag een aanbieding bij jullie. Mijn 2e serieuze bestelling. En ik had toch nog die cadeaubon! Zou ik? Jep, besteld. Die cadeaubon inwisselen ging helaas toch niet....slim bedacht Wehkamp. Maar vandaag kwam dan het pakket....met de telefoon. En de retour/klachtbrief van de vorige ontvanger van deze kapotte telefoon er zelfs nog in. Hoeveel service kun je bedenken? Wehkamp kan het!! Dit bedenk je toch niet. De telefoniste van de klantenservice was zelfs sprakeloos. En de oplossing......weer een cadeaubon!! Jullie sturen nog liever iemand na een klacht 5 x een nieuwe bank dan een keer goed je werk te doen, zorgvuldig, klantgericht en misschien iets meer notie voor het milieu? Nee, het enige wat hier telt is geld.

Als ik een wens kon doen....?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 18-04-2018

Goedenavond,

Spijtig om te horend dat het meerdere keren mis is gegaan met je bestellingen! Dit is zeker niet het soort service wat wij willen bieden. Als ik het goed begrijp, zijn beide problemen al wel opgepakt vanuit ons.
Is er op dit moment nog iets wat we voor je kunnen betekenen? Graag ontvangen we je klantgegevens via de mail (socialmedia@wehkamp.nl), zodat we dit verder met je kunnen bespreken.

Sammy 15-04-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Ik heb een fauteuil gekocht bij Wehkamp en ik was niet helemaal tevreden over de stoel omdat deze beschadigd was. Hierover heb ik met de klantenservice contact gehad en ze reageerde verassend snel en zijn ook echt goed bereikbaar.

Ze dachten echt mee, hadden begrip voor de situatie en boden meerdere mogelijkheden om te zien was passend was en waar ik het meest tevreden mee zou zijn. Ik ben heel erg positief over hoe mijn 'klacht' afgehandeld is.

Om aan te geven wat verassend snel is en bereikbaar: dezelfde week wilde ik iets vragen over een levering van ikea en na 20 minuten had ik nog niemand aan de lijn, bij Wehkamp was dit binnen 1 minuut.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pauwels Anne 06-04-2018 Via de website gekocht

heel slechte service!!!!

Heb op 24 maart 2018 een vest bij Wehkamp besteld. Die zou binnen de 48u geleverd worden. Na 4dagen heb ik contact opgenomen en gezegd dat ik nog altijd niets had ontvangen. Ze hebben het nagekeken, en er bleek iets mis zijn gegaan.
Ze hebben mij dan voor de 2de maal opnieuw die vest opgestuurd.
Na verschillende meldingen bij wehkamp en wachten, na 2 weken nog steeds niets ontvangen.
Nu op 6 april 2018 (3 weken later), komen ze tot de conclusie dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze niet leveren in Belgie.....
???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelofelijk.......Wie kan dit snappen???

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 06-04-2018

Goedemorgen,

Ik vind het erg vervelend dat dit op deze manier gegaan is. Mijn collega heeft je bericht op het andere forum waar je dit bericht op had geplaatst beantwoord. Ik wil je vragen om via dat forum verder te communiceren.

Bovenal excuses voor het ongemak.

Renske 06-04-2018 Via de website gekocht

Absoluut geweldige service

Wanneer er onverhoopt toch iets mis is met een product word het door wehkamp geweldig opgepikt! Zeker voor een groot bedrijf is dat tegenwoordig bijzonder dat je persoonlijk goed geholpen word

Lola 03-04-2018 Via de website gekocht

Disaster service

I ordered a matres because I moved in to a new house where I didn’t have one. I scheduled the order especially so I could receive the matress on the day I moved in. Well, they said they delivered on that day and that I didn’t pick up. I was waiting all day at home especially for it. I called to ask at what time they were coming and they said they had already been there. I asked if they could please come back again later and they said it was impossible. This was on a Saturday. They told me the earliest they could reschedule was to Tuesday (3 nights later !!!). Since they emphasized so much they couldn’t help me I accepted to get it on Tuesday. Today is Tuesday and I am standing outside my house at the time they said they will deliver and I call them to make sure they are coming. Their answer is that they are actually not going to deliver today because they had a system malfunction. BUT THEY ALSO DIDNT CARE TO LET ME KNOW ABOUT IT. I immediately called to cancel my order and the person on the phone couldn’t have cared less about my claim.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Wehkamp 10-04-2018

Good afternoon,

I am so sorry to hear that your mattress was not delivered properly on time.
Could you please send us your client number or e-mailaddress and date of birth to socialmedia@wehkamp.nl?
So we can have a look into you wehkamp account.

Kind regards,

Lex 27-03-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Het artikel dat ik wilde kopen was op dat moment het goedkoopste bij Wehkamp. De afwikkeling was goed.

Tonnie 22-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

In 1 woord klasse, goede service en snelle levering. kwaliteit producten in diverse prijsklasse en soorten.

Richard 21-03-2018 Via de website gekocht

Bezorging gratis, maar met onbekwame partij

Wehkamp heeft tot twee keer toe dezelfde jas verstuurd met DHL (v/h SelectVracht) die paketten weigeren af te geven aan buren. In mijn Wehkamp profiel staat: ‘bezorgen bij buren’. Een ‘interventie’ bij DHL: bezorgen bij buren + huisnummer buren wordt ook genegeerd. De aantekening die Wehkamp maakt en de belofte dat het niet meer zal gebeuren zijn loze woorden. Ik krijg doodleuk: ‘4 x langsgeweest, retour afzender’. Overigens een jaar geleden ook dezelfde jas proberen te kopen, ook niet gelukt. Kortom, bezorging gratis maar wat doe je als paketten niet bezorgd worden bij mensen die 40 uur per week werken?

Officiele reactie van Wehkamp 21-03-2018

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt ondervonden met onze bezorgservice. Wij streven ernaar om alle pakketten tijdig te bezorgen. Om gemak te bieden, hebben wij de optie dat je de bezorging kunt wijzigen naar buren of een DHL Servicepunt. Uit jouw review begrijp ik dat deze functie niet heeft gewerkt. Ik wil hier graag een melding van maken en kijken naar wat we voor je kunnen betekenen. Wil je daarom een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we graag met je mee.

Debbie 19-03-2018 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen

De bestelling is vlekkeloos verlopen. Mijn bestelling kreeg ik zoals afgesproken één dag na bestelling thuis. Helaas waren mijn schoenen na circa 3 maanden kapot, ritsen verkleurd, naden kapot en stukken uit de hak (in het midden). Gelukkig zat er 1 jaar garantie op en dat heeft mij doen besluiten ze terug te sturen. Ik had verwacht dat ze de schoenen zouden herstellen of een nieuwe paar zouden sturen. Ik kreeg echter het volledige aankoopbedrag terug!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Essted 14-03-2018 Via de website gekocht

Wehkamp doet wat anderen beloven!!!

Wehkamp is de goedkoopste maar biedt ook de beste service! De volgende dag inderdaad geleverd en keurig op de afgesproken tijd en geen fout in de bestelling. Kudos Wehkamp, ga zo door!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 14-03-2018 Via de website gekocht

alles keurig volgens afspraak

Producten op internet zijn vaak op meerdere plaatsen identiek geprijsd. Omdat Wehkamp een bekende naam voor me was hebben we daar besteld. En ze hebben precies gedaan wat ze afgesproken hebben. Oude machine ook netjes meegenomen. Omdat het prima verliep heb ik later ook de droger bij hun gekocht, met een zelfde positieve ervaring.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vivian 13-03-2018 Via de website gekocht

Vreselijk, wat een oplichters!

Ik had twee highlighters besteld. De dag erna kwamen ze aan, in de verpakking zat één van de highlighters en een badpak(?). Ik meteen gebeld met de vraag waarom ik een badpak heb gekregen. Ik had gevraagd of ik de goede highlighter moest terug sturen, het antwoord was nee. Dus ik stuurde het badpak terug. De dag erop kreeg ik een pakketje binnen met twee highlighters. Nu heb ik drie highlighters. De dag erna werd er ook nog geld gestort ter waarde van één highlighter. Drie maanden later word ik gedwongen €20,93 over te maken naar het bedrijf.. Belachelijk!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 14-03-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor jouw reactie. Ik snap dat het erg vervelend is dat de levering niet naar behoren is gegaan, onze excuses hiervoor. Ik zou graag van jou willen weten of het gevraagde bedrag wel klopte wat je moest betalen. Ik zou anders graag met je willen meekijken als je dat prettig zou vinden. Graag zou ik jouw klantgegevens per e-mail willen ontvangen. Je mag dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Alvast bedankt.

Claudia 13-03-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke klantenservice, maar weinig hulp bij problemen

Ik heb een bestelling geplaatst waarbij blijkbaar nog een oude adres in het systeem genoteerd stond. Direct na het afronden van de bestelling heb ik het adres aangepast en de klantenservice gebeld om zeker te gaan dat het pakket naar het juiste adres geleverd zou worden. Na wat telefoontjes, bevestigingen dat het pakket naar het juiste adres gestuurd zou worden en het opvolgen van de aanwijzingen van de medewerkers, is het pakket uiteindelijk toch naar het verkeerde adres gegaan en werd in het laatste telefonische gesprek aangegeven dat het helaas nu mijn probleem was om het op te lossen en zij er niks meer mee te maken hebben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 13-03-2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je pakketje naar het verkeerde adres is toegestuurd en dat je ontevreden bent over onze klantenservice. Ik zou graag voor je willen kijken wat we voor je kunnen betekenen. Wil je daarom je klantgegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl ?

Alvast bedankt.

Verbeek 07-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop zoals het hoort!

Na bestelling en betaling werd volgende dag de aankoop bezorgd; kortom een vlekkeloze koop. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

maya 05-03-2018 Via de website gekocht

sorry kaartje van wehkamp schendt privacy klant

Ik ontving een Sorry van Wehkamp kaartje met daarop de tekst, dat het hen speet dat ik geen gebruik kon maken van de tegoedbon bij mijn eindaflossing. Zonder envelop eromheen, hoppa ook nog bij de buren in de bus terecht gekomen. Hebben jullie ook van privacy gehoord beste wehkamp?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 11-03-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Ik ben het inderdaad met je eens dat dit geen passende tekst is voor op het kaartje. Mijn excuses daarvoor. Graag zou ik jouw klantgegevens per e-mail willen ontvangen. Je mag dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Alvast bedankt!

meisjevanboven 05-03-2018 Via de website gekocht

Artikel ongevraagd besteld door Wehkamp Medewerker

Ik zat 2 maal thuis te wachten op DHL. Ze kwamen niet. Ik annuleerde de bestelling. Volgende dag zag ik, dat WK medewerker ongevraagd als service voor mij het artikel wederom bestelde en ook zelf een datum had geprikt zonder overleg!!! En dat bij een klant die al 2 maal tevergeefs had gewacht. Men kon zien dat de medewerker dit had gedaan, maar het zit dicht tegen ID fraude aan want zo iemand beschikt wel over het saldo op zo een moment. Wehkamp is een kredietverstrekker/winkel. Zij hebben producten maar hun verdienmodel is rente! Opvallend is de te vrije protocollen van WK medewerkers, iedereen doet maar wat. Een soort sentiment doet zijn intrede en als je iets mailt aan ze, dan krijg je antwoord van een collega ipv dat het bij het management komt.
Ik vind Wehkamp te sentimenteel en te los geworden. Er zouden strengere uitvoerings protocollen moeten komen. Beter nadenken en niet altijd maar voor die slijmerige service gaan. Nee is nee en ja is ja. Dat pleasen levert klanten extra stress op voor klanten.
In elk geval besloot ik na 25 jaar klant te zijn geweest af en aan nooit meer hier te bestelleln. Het is te vrij geworden en dat bevalt me niks!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

lex linsen 28-02-2018 Via de website gekocht

mooi op tijd

Handige website waarmee het bestelproces goed tevolgen is. Tijdige bezorging na aanpassen bezorgingstijdstip.

Rick 26-02-2018 Via de website gekocht

Wehkamp bezorging en service

Ik heb nu ongeveer 10 keer wat besteld bij wehkamp en de levering is nog nooit goed gegaan. Ik woon in den haag dus daar kan het ook niet aan liggen. In de app staat dat mijn pakket tussen 11:00-15:00 geleverd dit is namelijk ook nog nooit gebeurt was altijd rond 18:00.
Dan ga je bellen en krijg je de klantenservice en die vertellen dan dat je het krijgt tussen 14:00-18:00 terwijl de app iets heel anders zegt ? Ik ga hier dus ook nooit meer iets bestellen wat een verschrikkelijk slechte service hebben hun om te kotsen gewoon.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 26-02-2018

Goedenavond,

Bedankt voor de review. Ik begrijp uit het verhaal dat er nu meerdere malen iets mis is gelopen met het bezorgen in het juiste tijdvak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor.
Om hier verder mee aan de slag te gaan, ontvang ik graag je klantnummer via socialmedia@wehkamp.nl.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Officiele reactie van Wehkamp 05-03-2018

Hoi Rick,

Wat vervelend dat de bezorgers het pakket steeds buiten het aangegeven tijdsvak bezorgen. We willen graag nakijken wat er mis gaat. Zou je ons je gegevens willen sturen? Dit mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Nicole 22-02-2018 In de winkel gekocht
Negen maandenbeurs

Geweldige service super product!!

Alecto dvm 750 gekocht en wil nooit geen andere babyfoon meer! Hij werkt super ! Heel erg blij mee ..!!

Derks 19-02-2018 Via de website gekocht

Wehkamp ouwe getrouwe.

Wehkamp doet wat ze belooft. Dit doet het bedrijf al sinds de oprichting. Je weet wat tevoren precies wat je krijgt; niet méér, maar zéker niet minder.

Officiele reactie van Wehkamp 20-02-2018

Goedemorgen,

Fijn dat je onze service als prettig ervaart. We zijn blij met jou als tevreden klant!

Marianne 17-02-2018 Via de website gekocht

Veel beloven, niets waarmaken

Pakket niet volgens afspraak geleverd en wel in rekening gebracht. Meermaals over gebeld, elke keer aardige mail terug, waar ik niets mee op schiet

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Wehkamp 19-02-2018

Beste Marianne, bijzonder vervelend om te horen dat je bestelling later is bezorgd dan afgesproken. Ik zie dat er een fout was gemaakt in het sorteercentrum van DHL. Onze oprechte excuses natuurlijk, ik heb je klacht ook doorgestuurd naar onze vervoerder. Mochten we je verder van dienst kunnen zijn, horen we graag van je. wehkamp webcareteam

Char 16-02-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijke slechte comunicatie en geen goede kwaliteit

Een zeer slechte ervaring.
Het begon al met de dag van levering, dat wij 15 min voor de afgesproken levertijd te horen kregen, dat ze geen tijd meer hadden om de bank te brengen en dus wij een andere bezorgdag moesten plannen (hele dag voor vrij genomen) na boze telefoontjes kwamen ze het uiteindelijk in die avond brengen.
Wij waren uiteindelijk toen hij stond heel blij met de bank maar kwamen er al naar een dag achter dat de kwaliteit niet zo hoog is zoals wordt beweert. In het lounge gedeelte zag je hele zitafdrukken en begon de stof te plooien (matras idee). Dat dit na meerdere jaren gebeurd is te begrijpen wij, maar niet na 1 dag. De wehkamp zou een nieuwe bank opsturen. Vervolgens kregen wij die, bleek dat zij met de verkeerde bank aankwamen, maar goed kan gebeuren. Dus zaten wij nog twee dagen met de verkeerde bank en de bank waar de kwaliteit niet goed van was. Vervolgens zouden ze de bank ophalen, maar wilde de bezorgers niet de banken meenemen, want zij hadden geen plek meer in de bus (hoe kan zoiets gebeuren). Inmiddels zaten wij al ruim een week met 2 banken in huis. Uiteindelijk de derde keer na heel veel boze telefoontjes, kwamen zij pas de banken ophalen. Hoe kan zoiets gebeuren? Wij raden deze bank absoluut niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 19-02-2018

Beste Char, bijzonder vervelend om te horen dat de bezorging en kwaliteit van de bank je zo is tegengevallen. We oden er alles aan om onze bestellingen zo snel mogelijk en naar tevredenheid van de klant af te handelen. Deze zaak melden we aan bij de vervoersdienst, om dit soort problemen in de toekomst te kunnen voorkomen. Vriendelijke groet, wehkamp webcareteam

Marian 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het artikel dat ik zocht was bij Wehkamp het goedkoopst. De levering was snel en correct. Op zondag besteld, maandag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

s de heij 07-02-2018 Via de website gekocht

geweldig

de goedkoopste wat ik gekocht heb en snelle levering en afhandelen.als ik weer wat koop kijk ik hier het eerste.

Elisabethcm 05-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service door DHL

Ik heb niet vaak een retour maar deze keer wel. DHL zou het pakketje op komen halen. Er hangt een levensgroot briefje op de deur dat er geklopt moet worden, maar dat gebeurt dus niet met als gevolg dat ik twee keer een kaartje op de mat had liggen terwijl ik er gewoon was. Op het derde afgesproken tijdstip zijn ze helemaal niet geweest. DHL wijst naar Wehkamp en Wehkamp laat helemaal niks van zich horen. Ergernis alom. Heb het vandaag maar zelf weggebracht. Dat kost me een half uur maar ik ben er wel van af. Ga niets meer via DHL bestellen in ieder geval.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 06-02-2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat jou ophaal afspraak niet is nagekomen en dat je hierdoor je bestelling zelf naar een DHL punt moest brengen. Zou je een mail willen sturen met je klantgegevens naar: socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we dit zo goed mogelijk met je oplossen.

met vriendelijke groet,

Nieke Maas 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Betaalbaar en snelle service. De mogelijkheid van achteraf betalen vind ik ook heel prettig.
Telefonisch goed bereikbaar en aardige, vriendelijke behandeling.

Mmmmm 29-01-2018 Via de website gekocht

Steeds minder tevreden...

Altijd heel tevreden geweest. Alles netjes op tijd bezorgd. Niks over op te merken.
Totdat het mis begon te gaan met bestellingen, kreeg de verkeerde artikelen thuis gestuurd of helemaal niks thuis gestuurd.
Toen ik nog een poging wilde wagen kreeg ik de melding niet meer achteraf te kunnen betalen. Heel erg jammer want dit, en de goede service, was een van de belangrijkste redenen dat ik altijd bij jullie bedrijf mijn outfits scoorde.
Helaas ga ik dit nu niet meer doen, door deze rare, niet vooraf aangekondigde wijziging.
Erg jammer want het is verder een super leuke webshop...
Voor mij dus niet meer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Wehkamp 06-02-2018

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat je ervaringen met wehkamp steeds minder wordt. We gaan je feedback meenemen om er voor te zorgen dat je ervaring weer positiever zal worden!

met vriendelijke groet,

Marisc 25-01-2018 Via de website gekocht

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Wehkamp 26-01-2018

Goedemorgen.

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze bezorgservice. Ik heb gezien dat je ook op Trustpilot een review voor ons achter hebt gelaten. Daar heb ik je gevraagd om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl . Zou je dat willen doen? Wij zullen dan voor je nakijken wat we voor je kunnen betekenen.

Ton Briepe 25-01-2018 Via de website gekocht

beloven wat je doet en doen wat je belooft

Goede prijs, uitgebreid assortiment en prima service. Schreeuwsites kunnen beloftes niet waarmaken. Bol.com doet dit wel!

Jurgen s 25-01-2018 Via de website gekocht

Jammer van de manier van verpakken

Ik heb al vaak bij wehkamp besteld. En altijd naar volle tevredenheid. Ze hebben goede service. Betaalmogelijkheden en snelle levering.

Alleen was ik met de laatste bestelling niet zo blij met de manier van verpakken. Ok had een kruimeldief besteld en die werd geleverd zonder een omverpakkibg. Dus in de originele doos met e een verzendlabel er op. Anders zit er altijd nog een doos of zak omheen. Ter voorkoming van schade. Verpakking was ook beschadigd. Het is een cadeau voor mijn moeder. Dus ik hoop dat het heel is. Is ook lastig retourneren zo mocht het defect zijn. Dit vind ik een groot minpunt van deze levering.

P 23-01-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijke slechte service

Koop niets bij deze winkel want service is bij dit bedrijf slecht een afdeling ergens in Suriname.
Garantie probeert men zoveel mogelijk van zich af te schuiven.
Ja Wehkamp kijk maar eens op ticket nummer: ref:_00Dw0CyJ9._5001r1uoERl:ref]
En op ticket nummer: ref:_00Dw0CyJ9._5001r1unu2Q:ref

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Goedemiddag,
Wat vervelend om te horen dat je niet naar wens geholpen bent.
Onze excuses hiervoor.
Graag ontvangen we via socialmedia@wehkamp.nl je gegevens zodat we alsnog kunnen kijken naar een passende oplossing.

richard verloop 20-01-2018 Via de website gekocht

slecht!

Echt de slechtste webshop die er is! Ik krijg mijn pakket (uur te vroeg, gelukkig was ik thuis, had speciaal in de avond laten komen) met mijn naam erop alleen met een pet van een andere klant erin ipv schoenen die ik besteld had. Hele avond aan het bellen geweest. De derde dame geloofde eindelijk dat die schoenen niet meer kwamen omdat ik gezien had dat het nr van de barcode op het pakketje overeenkomt met het nr van mijn bestelling. "nee hoor meneer uw schoenen worden vanavond nog bezorgd..." De nieuwe bestelling die de eerste dame geplaatst had zijn helemaal de verkeerde en die worden dus wellicht morgen geleverd. Deze stonden plotseling ook in mijn account op wehkamp. Ik moest ze zelf aan hun verstand brengen dat die andere meneer waarschijnlijk mijn schoenen heeft ontvangen ipv zijn petje. Het was niet mogelijk om de schoenen bij terugkomst bij wehkamp door te sturen naar mij. Het was namelijk het laatste paar, vandaar mijn vraag.
Eindresultaat: geen schoenen, 2 paar schoenen in mijn account staan die ik allebei virtueel nog moet betalen, morgen levering van de verkeerde schoenen, geen nieuwe levering van de goede schoenen en hele avond bellen en frustratie en medewerkers die er niet veel van begrijpen en niet in staat zijn om die bestelling te annuleren. Ik bestel echt alles online maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik moest maar de site goed in de gaten houden of de schoenen in mijn maat weer online kwamen. Ongelofelijk!

Goedemiddag,

Hier gaat overduidelijk iets erg mis met je bestelling. Onze excuses dat je niet niet voldoende geholpen bent.
We zouden graag alsnog willen kijken wat hieraan verbetert kan worden en hoe we jou alsnog een goede oplossing voor de ontstane problemen kunnen bieden.

Zou je ons je gegevens willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl?

Jantine 19-01-2018 Via de website gekocht

Chagrijnige bezorger

De gebruiksvriendelijkheid van de website is goed. Het gekke was wel dat ik niet mijn achternaam juist kon vermelden, maar tussenvoegsel en naam aan elkaar moest typen. Dat zorgde voor verwarring. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Helaas was de bezorger chagrijnig en wilde de bestelling (oven) niet naar boven tillen en de oude oven niet innemen. Terwijl dat wel een service is die Wehkamp op de website vermeldt. Waarschijnlijk zullen niet alle bezorgers zo zijn, maar het was geen leuke ervaring.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Goedemiddag Jantine,

Wat vervelend dat je en nare ervaring met de bezorger hebt gehad.
We zouden graag meer willen horen van jou hierover.

Zou je ons je gegevens willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl?

darcos 17-01-2018 Via de website gekocht

20 euro = Gratis bezorgd en levering binnen 1 dag

Emerio waterkoker is hier goedkoop
Levering de eerstvolgende werkdag (weekend besteld, maandag ontvangen)
DHL-parcelshop in de buurt.
Kreeg netjes een sms van DHL dat het artikel opgehaald kan worden.
Minpunt : Artikel zat in een veels te grote kartonnen doos (5x groter dan waarin de waterkoker van fabriekswege is geleverd)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

pu3 16-01-2018 Via de website gekocht

too many excuses

My stuff was sent back to the store without further notice. I was whole day at home but there was no delivery as promised, but they wrote on their website that the good was delivered at that time. What a lie. Didn't expect that from one of biggest store in Netherlands. Never happened to me before that the store happily accepted the good "retour" without an agreement and knowledge from the buyer. I sent messages via FB to complaint. Yeah I only got excuses! Too bad. They sent me link to give them feedback, the link doesn't work!

Before this, I ordered few baby stuffs from the store. The shampoo did spill all over the place.

Good afternoon,

Sorry to hear you had a bad experience with our delivery service.
Can you please send us your clientnumber or zipcode/housenumber to socialmedia@wehkamp.nl?

So we can find a better solution.

Best regards,

Elfried 15-01-2018 Via de website gekocht

Niet meer betalen achteraf, want te veel geretourneerd

Eigenlijk altijd wel goede ervaringen ervaringen gehad. Tot ik opeens niet meer achteraf kon betalen, omdat ik te veel had geretourneerd. Altijd netjes geretourneerd meteen, dag na bezorging en altijd netjes betaald als ik wel iets behield. Ik wist ook niet van te voren dat dat een regel was, dat neem ik ze nog het meest kwalijk. Bovendien waren veel artikelen te vaak gepast, dat kon je duidelijk zien.

Jager 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette bezorging

Vrijdags besteld, zaterdag in huis. En in mooie verpakking aangeleverd.
Betaling na levering is ook een extra gerust gevoel, naast de standaard betrouwbaarheid van Wehkamp
Top.

Jessica 13-01-2018 Via de website gekocht

Uitermate slechte bezorg en ophaalservice

Eerste keer werd de levering zonder mededeling geannuleerd wegens sorteerfout. Voor niets thuisgebleven. Geen excuses. Nieuwe afspraak moeten maken. Levering bij buren niet toegestaan. Tot tweemaal toe geen reactie op mijn persoonlijke mails. Tijdslots van 11 tot 15 uur en van 15-19 uur, niet haalbaar met schoolgaande kinderen die om 15 uur moeten worden opgehaald, dus net niet gehaald, bezorger wilde nie 3e poging geslaagd. Bij retourzending thuisgebleven binnen tijdslot maar ze hebben nooit aangebeld. Na melding bleek dat ze niet meer terug wilden komen. Nu weer een nieuwe afspraak nodig, dus voor 1 levering en 1 retourzending 5x thuis moeten blijven.

Goedemiddag,

Wat naar dat het zo mis ging met het bezorgen en afhalen van je pakketten. Zo hoort het niet te gaan.
We zouden graag willen kijken naar een passende oplossing voor al het ontstane ongemak.

Zou je jouw gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

P J Griepink 13-01-2018 Via de website gekocht

Waardelois

Heb wasmachine kapot 5 dagen geleden komen echter over een week n kijkje nemen aparaat is paar mnd oud
Al de was nat en stinkend Whekamp als ik wist dat jullie niet zelf reparen had ik er nooit iets gekocht
Schandalige service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat er niet zo snel een monteur aan huis kon komen. Is dit via onze website ter reparatie aangemeld? Of rechtstreeks via de fabrikant?
Graag kijken we mee naar een goede oplossing voor het probleem.

Zouden we je gegevens mogen ontvangen via socialmedia@wehkamp.nl?

Jeanny73 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Heb voor de eerste keer hier iets besteld en kan dus geen uitgebreide mening geven.
Deze bestelling is zonder problemen gegaan en was goed verzorgd.

KePo 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, lage prjs

Voor de door mij geselecteerde Lenovo tablet had Wehkamp de beste prijs. Het apparaat werd snel geleverd. Alleen was de transportdoos in verhouding erg groot en ontbraken de gebruikelijke luchtzakjes of andere opvulling waardoor de eigenlijke Lenovo doos met de kwetsbare tablet behoorlijke heen en weer kon schudden met risico op transportschade.

Cee van Zet 10-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijke bestelwijze en super snel geleverd

Het bestellen gaat heel eenvoudig. Achteraf betalen is mogelijk. Aankoopbon wordt keurig per mail gestuurd en de levering is super snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L.Stindt 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Eerste keer een product bij Wehkamp gekocht omdat we het nergens anders voordeliger konden kopen en het is ons uitstekend bevallen
We zijn goed op de hoogte gehouden van de levering en de Airfryer was met een dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mohamed Sabbar 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima SHOP

Ik en heel lang lid bij Wehkamp het is een geweldig bedrijf, alles verloopt tegenwoordig vlot, vroeger was het wat minder.
Ik beveel dit bedrijf aan een geweldige service.
Het is een aanrader!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Antoini 06-01-2018 Via de website gekocht

Een uitstekende service! Dikke 10 dus!!!

De levering van de droger verliep heel vlot. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket afgeleverd zou worden.
Een dekbed zou erbij zitten, welk niet geleverd was, Hierover gebeld, en wat schetste mijn verbazing. Ik werd keurig teruggebeld met de excuses en mocht de maat van het gratis dekbed zelf aanpassen. Bij levering de volgende dag, was ik helemaal verrast, aangezien het ook nog een 4 seizoenen dekbed was,
Dit gebeurde net voor de Kerst, die kon voor mij niet meer stuk! En ik slaap er heeeerlijk onder! Dank je wel Wehkamp en voor jullie ook nog de beste wensen voor 2018!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

YSblue 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Uitgebreid aanbod en snelle levering. Mocht e.e.a. toch niet voldoen, dan is retour sturen geen probleem en ook erg makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loek 03-01-2018 Via de website gekocht

goed en snel.

Het zoeken op de webshop is redelijk eenvoudig. Net als bestellen en de keuzemogelijkheden voor betaling. Om 21:30 uur besteld en de dag erna al thuis. Niks op aan te merken.

mevrouw 03-01-2018 Via de website gekocht

uitgebreide collectie

Makkelijk besteld en geen bezorgkosten en makkelijk retour,"ruilen mevrouw" van kleding tot keuken spullen

Arno 02-01-2018 Via de website gekocht

hele slechte service

Dingen terug sturen en worden opgehaald door DHL , en niet verwerkt door Wehkamp.
En dan het beschuldigende vingertje dat er bij jou boven gemiddeld weg is.
En dat je dat zelf doet.
Je liegt dus, want je emailt te veel en belt te veel met klachten erover.
Zelfs de tweede lijn , customer care confronteert je hiermee.
Nu geblokkeerd voor bestellingen omdat te veel retour gaat en niet verwerkt is.
xxxx customer care handelde het af.
Trui van 24,99 euro retour gestuurd werd niet meer terugbetaald.
Schande !.
Echt diep triest dit.

Goedemiddag,

Wat vervelend dat het niet goed gegaan is met de retourverwerking van je teruggezonden artikel.
We zouden graag mee willen kijken of we hierin nog iets kunnen betekenen voor je.

Zou je jouw gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?