Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

De 18-03-2024

Ik kan wel bestellen, betalen, maar vervolgens niets ontvangen en kan niet worden opgelost volgens wehkamp!
Ik kan niet in mijn account, niet via wachtwoord vergeten want krijg geen mail binnen, niet in app, niet account opheffen en nieuw maken, niets. Alles online geprobeerd en via chat en vervolgens via klantenservice maar doodleuk terug verwezen naar online zelf maar weer nieuw account aanmaken, wat dus niet lukt! Ik heb inmiddels 2 accounts waar ik niet in kan, niet nieuw kan aanmaken omdat er volgens systeem ook al account('s) bestaat, maar volgens klantenservice niet. Ze denken dat terugbetaling wel binnen 2 werkdagen zal plaatsvinden omdat bestelling niet aan account gelinkt kan zijn. Zaten ook wat laatste artikelen bij, die ik echt wilde hebben, naar na 2 dagen bezig zij met bestellen, wel betaald, maar niets te ontvangen en geen enkele oplossing
T4940 18-03-2024

Goedenavond,

Wij nemen uw klacht graag in behandeling. Kunt u uw klantgegevens mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan helpen we u verder.

Jane 06-03-2024

Vanuit het niets kan ik geen order meer plaatsen bij Wehkamp en dien ik contact op te nemen met de klantenservice.
Het blijkt dat mijn account geblokkeerd is door XXX echter reken ik mijn bestellingen direct af met iDeal of visacard. Heel bijzonder dit!
Ik moet nu zelf contact opnemen met XXX.
Lijkt mij niet de gang van zaken en vind het klant onvriendelijk.

Ik ben zeker niet van plan contact op te nemen met XXXX en dus is Wehkamp een klant kwijt.
T4940 07-03-2024

Goedemorgen Jane, wij begrijpen dat u het vreemd vind dat uw account geblokkeerd is. Om te zien wat er met uw account aan de hand is en hoe wij u kunnen helpen zouden wij graag een kijkje nemen in uw account.

Wilt u uw klantnummer en geboortedatum samen met een link naar deze klacht op Kieskeurig mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij nemen uw klacht daarna graag via uw account in behandeling.

Sterre 03-03-2024

Zeer slecht, omdat de pakket automaat bij de Lidl vol was of defect staat er dat mijn pakket geweigerd is. Ik was zelfs helemaal niet thuis. Kreeg ook geen ophaal code door. Alleen dat retour was gegaan. Het was kleding voor mijn kleinkinderen die ik snel wilde geven. Moest opnieuw bestellen terwijl alles er niet meer was. Mijn pakket wat nu retour is kon niet meer aan mij verzonden worden nadat bij hun was aangekomen Nou ze storten het geld maar terug

Ivo I 26-02-2024

Bestel hier NIET!!!

Broek gekocht op 23/02/2023, twee keer gedragen nu stuk ! Vandaag 26/02/2024 ( Maandag) Klanten service gebeld - valt niet meer onder een jaar garantie - kunnen niets meer voor je betekenen 😅😂😅😂😜 really?

Ooit van gehoord dat volgens Nederlandse wetgeving minimale garantie van twee jaar verplicht is?

Dit wordt een dure geintje straks voor Wehkamp …

BESTEL HIER NIET
T4940 27-02-2024

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u een klacht heeft over de broek. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

Dorus 24-02-2024

Retouren worden bevestigd, product om product, vervolgens maar deels verwerkt op hun site, vervolgens na 1 maand nog steeds geen terugbetaling en ik moet maar contact opnemen met hun financiële partner want retour is afgerond en ja ik heb nog geld tegoed maar dat verloopt via hun partner, dat behoren zij dan wettelijk te regelen maar vergeet het maar
T4940 27-02-2024

Goedemiddag,

Wat vervelend dat het nu niet helemaal goed gaat met uw retourverwerking en terugbetaling. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

Tuinsma 13-02-2024

Heb ruim dertig jaar goede ervaringen met Wehkamp.
Echter nu dat zij met Tinka samenwerken gaat alles mis en moet ik als socioloog voor administratief medewerker werken.
Nee Wehkamp zou graag willen dat jullie het probleem zelf oplossen en niet jullie klanten.
Indien dit gedaan is, verwijder ik de app van die van mijn echtgenoot en van mijzelf.
T4940 15-02-2024

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat u na al die jaren liever geen klant meer bent bij ons. We zouden uw klacht als verbetervoorstel intern kunnen doorzetten. Wilt u ons hiervoor een mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Sander 23-12-2023

Beste Wehkamp, op 10 december heb ik vier lichtsnoeren van Lumineo (bestelnummer 16-924-155) bij jullie besteld, voor €21,99 per snoer. Nu zie ik precies dezelfde lichtsnoeren met overeenkomstig bestelnummer op de site staan voor €27,49. Met de opmerking dat het artikel in de sale is en er 50% korting wordt gegeven. U weet dat dit soort praktijken bij wet verboden is???
T4940 23-12-2023

Goedemiddag,

We kunnen ons goed voorstellen dat het niet fijn is wanneer hetzelfde artikel in prijs is verhoogd.

Wij leggen dit graag aan u uit. Zou u een kopie van uw klacht, tezamen met uw klantnummer en geboortedatum willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Anna 15-12-2023

Ik had ze gebeld voor 5 uur namen ze op .
Dus ik was me verhaal aan het uit leggen .
Leggen ze op een keer op 2 keer zelfs .

Echt niet klant vriendelijk .
T4940 15-12-2023

Goedenavond,

Ik kan mij voorstellen dat als de verbinding zomaar wordt verbroken, dat niet prettig is. Ik neem dan ook graag uw klacht via deze weg in behandeling.

Wilt u ons een mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug,

Wendy 28-11-2023

Wehkamp neemt niet de verantwoordelijkheid als een product niet in orde is. Helaas laten ze het de leverancier oplossen, en dat duurt nu al bijna een half jaar. Als ik vraag aan Wehkamp om voor een oplossing te zorgen wordt er aangegeven dat ik moet wachten... en dat wachten duurt allemaal erg lang. Bedankt Wehkamp voor niets!
T4940 28-11-2023

Goedenavond,

Ik heb inmiddels gereageerd op uw review via een ander platform. Wij zien uw gegevens graag tegemoet via de e-mail.

C. Zondag 11-10-2023

Speciaal vrij genomen om het voor haar verjaardag bestelde bed van mijn dochter in ontvangst te nemen.
Ontvang ik een mail dat ik een nieuwe afspraak moet maken omdat ik niet thuis zou zijn. Even aanbellen was teveel moeite blijkbaar, een foto maken en gewoon weggaan. Onvoorstelbaar

Helaas is de kwaliteit van de klantenservice bijzonder zwak! Klantgerichtheid kennen ze niet. Voor de bezorging wordt gebruik gemaakt van hetzelfde lage niveau. Oplossinggerichtheid van -5.

Men geeft niet thuis en ik moet maar een nieuwe afspraak maken.
T4940 12-10-2023

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat het mis ging bij de bezorging en dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid om uw klacht in behandeling te nemen.

Joey 07-10-2023

Dit bedrijf doet aan onjuist bejegenen van klanten terwijl deze zich netjes houden aan door Wehkamp haar eigen retourvoorwaarden. Mocht dit te lastig worden bij de klantenservice dan blokkeren ze je account om zichzelf te beschermen is het motto. Voorbeeld: Gekocht een Polo (merk x) twv 130 euro. Binnen 1 jaar is dit artikel al kapot. (gaten in de stof)
Schoenen twv 220 euro (merk x) ook binnen 1 jaar na normaal gebruik kapot. Dus lekker al je vaste klanten blokkeren waardeloos bedrijf. Zou iedereen aanraden om geen zaken meer te doen met dit bedrijf voor uw eigen bestwil.
T4940 12-10-2023

Goedemiddag,

Graag kijken wij met u mee om te zien of wij nog iets kunnen betekenen hierin. Wilt u ons daarvoor een e-mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en een omschrijving van de klacht? Dit mag u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Marja 23-09-2023

Ik was klant nummer 1 bij wehkamp. En eerlijk: met 2 autisten in huis bestelde ik altijd meer en stuurde ook veel terug. Maarrrr ik kocht per keer voor 5 of 600 euro. Dan lijkt mij dat terugsturen van artikelen geen geld hoeven te kosten. Per jaar besteedde ik voor minimaal 2000-3000 euro bij de wehkamp (als het niet meer is). Sinds de kosten van de retouren nooit weer iets besteld. Ik mis de wehkamp wel heel erg. Graag voor grote klanten een afkoop bedrag voor retourneren! Dan kan ik weer gewoon bestellen.
T4940 30-09-2023

Goedemiddag,

Wat fijn om te lezen dat u altijd zo tevreden was. Erg jammer natuurlijk dat dit is veranderd sinds de wijzigingen van de retourvoorwaarden. Graag gaan we hierover met u in gesprek. Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Huijbregts 28-08-2023

Jammer van de stugge en norse behandeling, welke ik ervaren heb als klant!
Oke, ik ben 8 dagen te laat met retourneren na een vakantie van 3,5 week, omdat ik was uitgegaan van een retourtermijn van 60 dagen (ik had voor onze vakantie meer besteld en deze webshop verwisseld met een andere webshop), maar enige flexibiliteit zou wenselijk zijn voor de klantenbinding.

Als er een retourtermijn van 30 dagen wordt gehanteerd en ik zou op dag 30 mijn retour hebben aangemeld, heb ik wettelijk nog 14 dagen om het artikel te retourneren. Mijn bedoeling was om het artikel vandaag aan te melden en morgen te retourneren, dan was ik gewoon prima binnen de termijn gebleven.

Echter was de meneer aan de andere kant van de lijn alles behalve meedenkend en vriendelijk. Hij was eerder bot door op een vervelende manier te zeggen dat ik gewoon pech had, hij niet met mij in discussie ging (ik ging op een normale manier het gesprek met hem aan en kreeg te horen dat 'we nog lang of kort konden discussiëren en dat ging hij niet doen, maar het antwoord NEE was'.) en dat hij die 14 dagen niet snapte.

Sorry, maar dit kan ook op een andere manier gezegd worden toch? Wellicht een cursusje klantenservice volgen?
Officiele reactie van Wehkamp 28-08-2023

Goedenavond,

Wat vervelend dat het telefoongesprek niet naar wens is gegaan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, vraag ik u om uw e-mailadres + geboortedatum en de link naar dit bericht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Zodra wij uw bericht hebben ontvangen, nemen wij dit verder in behandeling.

Sil 24-08-2023

Ik zit al een maand te wachten op een pan. Ik krijg te horen dat de gene die mijn pan levert,mij een mail stuurt met een up date. Nou ...niks gekregen. Geen up date, geen pan. Dit kan toch niet. Als het langer gaat duren stuur dan een mail. Dit is niet goed voor wehkamp. Ik ben al 30 jaar klant.
Officiele reactie van Wehkamp 25-08-2023

Goedemorgen,

Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen met betrekking tot uw bestelling. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in het account.

Kim 23-08-2023

Tot nu toe altijd een fijne klant geweest, tot vandaag. Gisteren een vrij grote bestelling gedaan. Netjes geleverd vandaag. Ik zie na de levering dat ik een kortingscode niet gebruikt hebt. Code verloop al over een paar dagen en uiteraard heb ik nu niks meer nodig. Contact gehad met de klantenservice en gevraagd of ik alsnog de korting kan krijgen. Maar nee, er wordt alleen gezegd dat dat niet mogelijk is. Dan zou ik de bestelling moeten retourneren en opnieuw moeten bestellen? Kan niet aangezien het diverse sets beddengoed zijn die ik vandaag al gewassen heb. Nou gaat het mij niet om de korting, maar wel om het principe. Dat er niet naar een oplossing gekeken wordt. Beetje jammer wehkamp. Concurrent Bol los dit soort problemen beter op. Gelukkig niet veel problemen gehad, maar altijd netjes en snel opgelost!
Officiele reactie van Wehkamp 24-08-2023

Goedemiddag,

Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Annemiek 22-08-2023

Altijd een goede klant geweest maar nu zeer slecht behandeld. Spike ball set met uitbreidingsset gekocht. Deze pasten niet bij elkaar (was niet goed omschreven op site) vervolgens geen mogelijkheid tot retour. 180 euro weg.
Officiele reactie van Wehkamp 24-08-2023

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Arjan 04-08-2023

Waardeloos. Electrische step van een kleine 300 euro aangeschaft. Na 2 weken rem defect. (step was gevallen, kan gebeuren met een gebruiksvoorwerp m.i.)Reparatie aangemeld en step verstuurd. Na 10 dagen eindelijk antwoord van Wehkamp. Ivm valschade geen garantie, rem kan worden gerepareerd a 102 euro.. Andere optie is zonder reparatie retour a 45 euro "onderzoekskosten" of deze kan vernietigd worden... Als het een step van een paar tientjes was oke maar dit gaat nergens over. Klantenservice bericht gedaan en als opmerking terug "we kunnen het niet mooier maken dan het is" Dus maar een dikke 100 euro aftikken. Nu bericht dat de reparateur een onderdeel moet bestellen, kan nog 15 dagen duren..Wehkamp was altijd een bedrijf waar wij op vertrouwden maar voor ons nooit meer iets bestellen daar. Garantie van niks.. Klantenservice via chatbot en 6 uur wachten op een reactie van een medewerker ook knap waardeloos.
Officiele reactie van Wehkamp 05-08-2023

Goedemiddag,

Sorry dat u zo lang heeft moeten wachten, totdat we u konden helpen. Soms kan het erg druk zijn, maar we doen ons uiterste best u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Erg naar natuurlijk dat de rem van de elektrische step nu defect is. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens. ​ Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.​

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,​

D.D. 01-08-2023

Voorheen was dit voor mij de online winkel! Snelle bezorging, makkelijk retourneren en uitgebreid assortiment.
Nu is het retourbeleid aangepast naar terug in de oertijd als je het mij vraagt, met retourlabel en bedrag per item retour
Voor mij drempel om opnieuw te bestellen
Ik stap over
Officiele reactie van Wehkamp 04-08-2023

Goedemiddag,

In korte tijd is er inderdaad aardig wat veranderd. We kunnen ons voorstellen dat het erg wennen is. Bij vragen mag u altijd contact met ons opnemen. Dat kan door te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer + geboortedatum en uw vraag.

Aafje 30-07-2023

Afgelopen week een regenbroek besteld voor een goede prijs. 'S avonds besteld en de volgende dag bezorgd door DHL, zoals vermeld op de website. Daarben ik ontzettend blij mee!
Officiele reactie van Wehkamp 04-08-2023

Goedemiddag,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een positieve review te plaatsen! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent 😊.
Helaas is het van de laatste tijd regenbroeken weer, maar hopelijk houdt het je goed droog.

Patricia Luttje 28-07-2023

Super slechte service,ik heb op 27 juni 2023 een koelvriebox besteld.Waren 8 vooradig, na betaald te hebben 7.
Levertijd zou maximaal 5 weken zijn.
Zondag stond de bezorging op nog 2 dagen,wat zie ik maandag tot mijn verbazing weer drie week erbij opgegooid.
Tja ik heb dit nodig voor mijn vakantie en das te laat!!!!Gebeld,gemaild enz.Ik heb betaald met vvv bonnen en geld ,nu krijg ik mijn vvv bonnen niet terug .Ja in Wehkamp tegoed,nou daar heb je wat aan aangezien ze afspraken niet nakomen!!!!Ik wil mijn vvv bonnen terug of contant aangezien zij on gebreke zijn gebleven.
Klantenservice gebeld die hangen gewoon op,asociaal en op mail reageren ze niet.
En het gekke is ze staan nog steeds vooradig op de site,bijzonder......
Dus pas op als je Wehkamp betaald vooraf in goed vertrouwen, ze zijn het niet waard!!!!!!!!!

Nou nog een keer over service gesproken,antwoorden jullie erg begripvol op mijn recensie (waarschijnlijk om goed over te komen naar anderen!).
En vragen mij een mail te sturen ,doe je dat antwoorden jullie weer niet.Jeetje hoe moeilijk kan het zijn om 100 euro aan vvv bonnen of geld terug te geven!!!!!!Voor jullie is dit een kleinigheidje voor mij veel geld!
Officiele reactie van Wehkamp 29-07-2023

Goedenavond,

Wat vervelend dat de levertijd van uw koelvriesbox is gewijzigd. Wij kunnen inderdaad alleen maar met uw klacht meekijken als u ons een e-mail stuurt naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken. Alvast bedankt.

P.L 30-07-2023

Moet zijn nemen de moeite niet!!!!!!

P.L 29-07-2023

Dat heb ik allang gedaan,alleen nemen jullie de moeite om te antwoorden. Bij een andere recensie schreven jullie namelijk precies hetzelfde. Dit is gewoon schijn naar de buitenwereld, jullie zijn helemaal niet bereid om het op te lossen.

Mirjam Drost 13-07-2023

In september verwachten wij een kleine. Vol enthousiasme zijn wij zowel in de winkels als online opzoek gegaan naar leuke meubels. Deze hebben wij uiteindelijk gevonden bij Wehkamp. Na het in elkaar zetten van de kast gingen wij aan de slag met de commode. Wanneer wij het 'skelet' al in elkaar hebben gezet om vervolgens de lades in elkaar te zetten zien wij dat de frontjes van de lades alle 3 beschadigd zijn aan de zijkant, waarschijnlijk gebeurd tijdens het vervoeren. Wij hebben hierover contact gezocht met de klantenservice. Helaas was de commode uit het assortiment dus de enige optie is om alles uit elkaar te halen en terug te sturen en geld terug te krijgen of 50 euro retour te ontvangen en de meubels te houden. Wanneer wij aangeven dat wij 50 euro retour voor beschadigde meubels onvoldoende vinden en dat uit elkaar halen veel werk is omdat de kast dan ook uit elkaar moet (we willen dit wel van hetzelfde merk hebben) wordt er nogmaals benoemd dat dit de enige 2 opties zijn.

Wij zijn absoluut geen klagers en zijn snel tevreden maar wij ervaren dit toch wel als zeer slechte service. Om 50 euro retour te krijgen voor dure meubels die we beschadigd geleverd krijgen, waarvan ook geen nieuwe van kan worden gestuurd is erg jammer. Het heeft effect gehad op onze beleving voor het inrichten van de babykamer.
Officiele reactie van Wehkamp 14-07-2023

Goedenavond,

Ik zie dat u deze review ook via een andere website hebt geplaatst. Erg jammer natuurlijk dat u niet tevreden bent. Hopelijk kunnen we daar verandering in brengen! U mag een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een link of korte omschrijving van uw klacht. We kijken dan graag of we nog iets voor u kunnen betekenen.

Martijn 27-06-2023

Twee apparaten van Beko aangeschaft. Bij Wehkamp, omdat we zeer tevreden waren over de garantie en service. Helaas, Wehkamp stopt met witgoed en de service is verdwenen. Binnen zes maanden wasmachine en droger stuk. Ff 109 euro aftikken bij Beko voor ‘reparatie’ wasmachine, na twee weken overigens… nu al twee weken geen droger. Wehkamp geeft niet thuis. Sinds witgoed geen prio meer is zijn de klanten dit ook niet meer kennelijk!

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat uw wasmachine en droger stuk zijn gegaan. Kunt u uw klantnummer, uw geboortedatum en een link naar de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? We nemen uw klacht graag in behandeling.

Bas Pronk 26-06-2023

Gevarieerd aanbod, ik kon met 1 bestelling veel verschillende spullen aanschaffen. Levering snel en foutloos.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel fijn om te horen dat u in één bestelling van alles kon aanschaffen en dat het snel en foutloos geleverd is. We hopen u nog jaren als vaste klant te mogen begroeten.

Judith 18-06-2023

Nieuw retourenbeleid van Wehkamp begrijpelijk, maar waardeloos. Ik ben oud medewerker en zeer goede klant, maar Wehkamp geeft heel vaak een verkeerd maatadvies en dan moet je betalen om te kunnen retourneren. Ik bestel nu bijna niets meer. Koop wel ergens anders.
Officiele reactie van Wehkamp 19-06-2023

Goedemiddag,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u het niet eens bent met de nieuwe retourvoorwaarden. Wij hebben via een ander platform op uw klacht gereageerd. Graag verwijzen u naar deze reactie.

Opbergkast Silk - Wehkamp 01-06-2023

We hebben een kast gekocht van Wehkamp, opbergkast Silk. Helaas kwamen we erachter dat de scharnieren waarmee de deuren erop moeten niet passen bij de kast. In het boekje staan ook twee verschillende soorten scharnieren, 1 soort bij de benodigdheden (de onderdelenlijst) en een andere soort in de daadwerkelijke instructies de instructies. Als reactie daarop hebben wij de klantenservice getracht te bereiken om een professional langs te laten komen om het te bekijken. Wij waren immers van mening dat het aan de scharnieren lag en niet aan ons of het tiental andere mensen wat we ernaar hebben laten kijken.

De reactie die we hierop echter kregen was een email waarin we keuzemogelijkheden kregen om de kast te retourneren. Omdat we toch de kast wilde hebben en alleen andere scharnieren nodig hadden, heb ik de klantenservice gebeld en uitgebreid uitgelegd wat de situatie was. Mijn informatie werd genoteerd en er zou contact met me opgenomen worden, ofwel via mail ofwel via de telefoon. Dit was op 8 Mei.

Vandaag, op 1 Juni, heb ik toch maar besloten om zelf weer in de telefoon te klimmen om te achterhalen wat er nou eigenlijk aan de hand was. Na 20 minuten af en aan wachten op de klantenservice die probeerde om voor mij uit te zoeken wat er aan de hand was, werd aan mij aangegeven dat ik een mail had ontvangen op 8 Mei om de kast te retourneren. Dan wordt er toch echt gedaan alsof je gek bent. Ik heb nogmaals uitgelegd dat ik naar aanleiding van de mail heb gebeld, en niet de mail heb ontvangen naar aanleiding van mijn belletje. Nu is mij beloofd dat mijn verhaal wederom doorverwezen wordt naar hetzelfde orgaan binnen Wehkamp waar ik nu al bijna 4 weken op heb zitten wachten.

Mensen bij Wehkamp, wat een belachelijke manier om met je klanten om te gaan. Wij kopen een dure kast, zetten die zelf in elkaar, jullie maken fouten en wij zitten nu al ruim een maand op de blaren omdat er een kast in ons huis staat waar de deuren niet eens op passen en we worden niet eens geholpen door jullie. De enige optie die jullie bieden is retourneren, dus dat wij als klant de kast weer uit elkaar moeten halen, in moeten pakken en opsturen. Als we dat wilden doen, dan waren we zelf wel een warenhuis begonnen.

We gaan maar afwachten hoe lang het deze keer gaat duren voordat contact met ons wordt opgenomen. Ik kan niemand aanraden om een kast bij Wehkamp te kopen. Er is niet alleen een behoorlijke kans dat ze de verkeerde spullen leveren (als in het boekje al twee verschillende soorten scharnieren staan van deze kast dan zal het bij andere artikelen ook geen feest zijn. Ook gezien de ervaringen van anderen op deze website). Daarnaast is het dus ook nog zo dat je een kleine maand kan wachten zonder antwoord te krijgen en als je dan belt doen ze alsof je gek bent.

Mijn suggestie zou zijn om je klanten serieus te nemen en fatsoenlijke klantenservice te ondernemen.
Officiele reactie van Wehkamp 02-06-2023

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u nog steeds niks heeft vernomen over uw kast. Kunt u een mail sturen naar sociamedia@wehkamp.nl samen met uw geboortedatum, klantnummer en een link naar de klacht? Wij kijken graag met u mee.