Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,0

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Mieke 08-07-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Twee bijzettafels besteld voor de tuin, de kleur groen bleek niet te passen bij de overige tuinmeubels. De bijzettafels retour gezonden. Alles is heel goed afgewikkeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden, kreeg snel een bevestiging en ook is binnen korte termijn mijn betaling terug gestort.

Reageer

Ingrid H 26-06-2024

Algemene score

1,0
Retouren worden niet verwerkt, dus geen geld terug.
Afgelopen maand 3 bestellingen geplaatst en geen enkele keer is de retour tijdig verwerkt.
Klantenservice geeft geen gehoor, en geeft aan de retour niet te kunnen verwerken.
Betalingstraject wordt afgewikkeld door Tinka. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Officiele reactie van Wehkamp 09-07-2024

Goedemiddag,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je heen en weer verwezen wordt van Tinka naar Wehkamp.
Wij kijken graag met je mee om te zien wat wij voor je kunnen betekenen.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Jacqueline Van Leijenhorst 05-06-2024

Algemene score

1,0
Vandaag besteld morgen in huis. Maar niet heus. 2 weken geleden besteld. 2 keer bezorgd alleen de bezorger heeft geen zin om aan te bellen. Staat gewoon op camera dat hij een foto maakt van de locatie en daarna de bezorging annuleert waarna je gelijk de sms krijgt dat je niet thuis was. Wat een schande. En vervolgens kun je bellen en klagen maar er gebeurt niets. Nooit meer iets bestellen bij Wehkamp
T4940 07-06-2024

Goedemiddag Jacqueline,

Dit soort gedrag van de chauffeur tolereren wij uiteraard ook niet.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

dirk b. 16-05-2024

Algemene score

1,0
3-10-2023 slaapbank susie gekocht bij wehkamp , november al gemeld dat die al inzakte , 16 april eerst klacht ingedient voor reperatie of geld terug, 8 mei weer , vandaag belletje gehad 15-5-2024 , bank is niet geschickt voor dagelijks gebruik door vollwassen man, dus klacht over inzakken niet gegrond , kan wel 100 euro terug krijgen, maar op laten halen voor grofvuil kost al 50 euro hier, belofte voor reperatie of geld terug binnen 2 weken wordt niet na gekomen en reageren ook niet, stond ook nergens vermeld hoeveel gewicht deze bank kan hebben en hoe vaak je hem per jaar kan gebruiken , dus eigenlijk alleen voor kinderen en niet vaker als een keer of 3 per jaar, bij klachten dus gewoon pech gehad, wel vreemd dat klacht niet gegrond is wel 100 euro wordt geboden?, volgens hun had ik dit kunnen weten bank van 269 euro slaapbank,dat het een kinderbankje is en eigenlijk alleen geschickt is om na te kijken en niet om te gebruiken , ik raad wehkamp en dit bankje zeer af en de naam klantenservice hebben ze niet verdient , want service krijg je niet , als het geld bbinnen is voor het grofvuil, wat het volgens mijn is is het over voor wehkamp.

Reageer

Robert 08-05-2024

Algemene score

1,0
Wij ontvingen 2 mei j.l. een tuinbank Nous. Bij het openmaken bleek een deel van de bank flink beschadigd. De verpakking was intact. Direct contact opgenomen met de 'klantenservice'. Die verwees ons naar de site. Klacht op de site ingediend inclusief foto's. Niets meer vernomen. Omdat het geen artikel is wat je zomaar even wegzet gevraagd om snelle afhandeling, maar tot op heden niets vernomen. Vele mails, telefoontjes, messenger berichten later geen enkele reactie van Wehkamp. Vandaag wordt er gezegd (via messenger) dat we nog maar een week moeten wachten; "wellicht dat de leverancier contact met ons opneemt". Echt schandalig hoe Wehkamp met klachten omgaat! het betreft een product van 1300 euro. Ik zal hier NOOIT meer iets bestellen en zal mij beraden op verdere stappen.
T4940 22-05-2024

Goedemiddag Robert,

allereerst mijn excuses voor de late reactie. Door omstandigheden waren wij niet in de gelegenheid om op je review te reageren.

Wij nemen de klacht nogmaals graag in behandeling. Kan je jouw klantnummer, e-mailadres, een referentie naar deze klacht en geboortedatum, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Dan helpen we je verder.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

De 18-03-2024

Algemene score

2,0
Ik kan wel bestellen, betalen, maar vervolgens niets ontvangen en kan niet worden opgelost volgens wehkamp!
Ik kan niet in mijn account, niet via wachtwoord vergeten want krijg geen mail binnen, niet in app, niet account opheffen en nieuw maken, niets. Alles online geprobeerd en via chat en vervolgens via klantenservice maar doodleuk terug verwezen naar online zelf maar weer nieuw account aanmaken, wat dus niet lukt! Ik heb inmiddels 2 accounts waar ik niet in kan, niet nieuw kan aanmaken omdat er volgens systeem ook al account('s) bestaat, maar volgens klantenservice niet. Ze denken dat terugbetaling wel binnen 2 werkdagen zal plaatsvinden omdat bestelling niet aan account gelinkt kan zijn. Zaten ook wat laatste artikelen bij, die ik echt wilde hebben, naar na 2 dagen bezig zij met bestellen, wel betaald, maar niets te ontvangen en geen enkele oplossing
T4940 18-03-2024

Goedenavond,

Wij nemen uw klacht graag in behandeling. Kunt u uw klantgegevens mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan helpen we u verder.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Jane 06-03-2024

Algemene score

1,0
Vanuit het niets kan ik geen order meer plaatsen bij Wehkamp en dien ik contact op te nemen met de klantenservice.
Het blijkt dat mijn account geblokkeerd is door XXX echter reken ik mijn bestellingen direct af met iDeal of visacard. Heel bijzonder dit!
Ik moet nu zelf contact opnemen met XXX.
Lijkt mij niet de gang van zaken en vind het klant onvriendelijk.

Ik ben zeker niet van plan contact op te nemen met XXXX en dus is Wehkamp een klant kwijt.
T4940 07-03-2024

Goedemorgen Jane, wij begrijpen dat u het vreemd vind dat uw account geblokkeerd is. Om te zien wat er met uw account aan de hand is en hoe wij u kunnen helpen zouden wij graag een kijkje nemen in uw account.

Wilt u uw klantnummer en geboortedatum samen met een link naar deze klacht op Kieskeurig mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij nemen uw klacht daarna graag via uw account in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Sterre 03-03-2024

Algemene score

1,0
Zeer slecht, omdat de pakket automaat bij de Lidl vol was of defect staat er dat mijn pakket geweigerd is. Ik was zelfs helemaal niet thuis. Kreeg ook geen ophaal code door. Alleen dat retour was gegaan. Het was kleding voor mijn kleinkinderen die ik snel wilde geven. Moest opnieuw bestellen terwijl alles er niet meer was. Mijn pakket wat nu retour is kon niet meer aan mij verzonden worden nadat bij hun was aangekomen Nou ze storten het geld maar terug

Reageer

Ivo I 26-02-2024

Algemene score

1,0
Bestel hier NIET!!!

Broek gekocht op 23/02/2023, twee keer gedragen nu stuk ! Vandaag 26/02/2024 ( Maandag) Klanten service gebeld - valt niet meer onder een jaar garantie - kunnen niets meer voor je betekenen 😅😂😅😂😜 really?

Ooit van gehoord dat volgens Nederlandse wetgeving minimale garantie van twee jaar verplicht is?

Dit wordt een dure geintje straks voor Wehkamp …

BESTEL HIER NIET
T4940 27-02-2024

Goedemorgen,



Wat vervelend dat u een klacht heeft over de broek. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer

Dorus 24-02-2024

Algemene score

1,0
Retouren worden bevestigd, product om product, vervolgens maar deels verwerkt op hun site, vervolgens na 1 maand nog steeds geen terugbetaling en ik moet maar contact opnemen met hun financiële partner want retour is afgerond en ja ik heb nog geld tegoed maar dat verloopt via hun partner, dat behoren zij dan wettelijk te regelen maar vergeet het maar
T4940 27-02-2024

Goedemiddag,



Wat vervelend dat het nu niet helemaal goed gaat met uw retourverwerking en terugbetaling. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer

Tuinsma 13-02-2024

Algemene score

2,0
Heb ruim dertig jaar goede ervaringen met Wehkamp.
Echter nu dat zij met Tinka samenwerken gaat alles mis en moet ik als socioloog voor administratief medewerker werken.
Nee Wehkamp zou graag willen dat jullie het probleem zelf oplossen en niet jullie klanten.
Indien dit gedaan is, verwijder ik de app van die van mijn echtgenoot en van mijzelf.
T4940 15-02-2024

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat u na al die jaren liever geen klant meer bent bij ons. We zouden uw klacht als verbetervoorstel intern kunnen doorzetten. Wilt u ons hiervoor een mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Sander 23-12-2023

Algemene score

1,0
Beste Wehkamp, op 10 december heb ik vier lichtsnoeren van Lumineo (bestelnummer 16-924-155) bij jullie besteld, voor €21,99 per snoer. Nu zie ik precies dezelfde lichtsnoeren met overeenkomstig bestelnummer op de site staan voor €27,49. Met de opmerking dat het artikel in de sale is en er 50% korting wordt gegeven. U weet dat dit soort praktijken bij wet verboden is???
T4940 23-12-2023

Goedemiddag,

We kunnen ons goed voorstellen dat het niet fijn is wanneer hetzelfde artikel in prijs is verhoogd.

Wij leggen dit graag aan u uit. Zou u een kopie van uw klacht, tezamen met uw klantnummer en geboortedatum willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Reageer

Anna 15-12-2023

Algemene score

2,0
Ik had ze gebeld voor 5 uur namen ze op .
Dus ik was me verhaal aan het uit leggen .
Leggen ze op een keer op 2 keer zelfs .

Echt niet klant vriendelijk .
T4940 15-12-2023

Goedenavond,

Ik kan mij voorstellen dat als de verbinding zomaar wordt verbroken, dat niet prettig is. Ik neem dan ook graag uw klacht via deze weg in behandeling.

Wilt u ons een mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug,

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Wendy 28-11-2023

Algemene score

1,0
Wehkamp neemt niet de verantwoordelijkheid als een product niet in orde is. Helaas laten ze het de leverancier oplossen, en dat duurt nu al bijna een half jaar. Als ik vraag aan Wehkamp om voor een oplossing te zorgen wordt er aangegeven dat ik moet wachten... en dat wachten duurt allemaal erg lang. Bedankt Wehkamp voor niets!
T4940 28-11-2023

Goedenavond,

Ik heb inmiddels gereageerd op uw review via een ander platform. Wij zien uw gegevens graag tegemoet via de e-mail.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

C. Zondag 11-10-2023

Algemene score

2,0
Speciaal vrij genomen om het voor haar verjaardag bestelde bed van mijn dochter in ontvangst te nemen.
Ontvang ik een mail dat ik een nieuwe afspraak moet maken omdat ik niet thuis zou zijn. Even aanbellen was teveel moeite blijkbaar, een foto maken en gewoon weggaan. Onvoorstelbaar

Helaas is de kwaliteit van de klantenservice bijzonder zwak! Klantgerichtheid kennen ze niet. Voor de bezorging wordt gebruik gemaakt van hetzelfde lage niveau. Oplossinggerichtheid van -5.

Men geeft niet thuis en ik moet maar een nieuwe afspraak maken.
T4940 12-10-2023

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat het mis ging bij de bezorging en dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid om uw klacht in behandeling te nemen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Reageer

Joey 07-10-2023

Algemene score

1,0
Dit bedrijf doet aan onjuist bejegenen van klanten terwijl deze zich netjes houden aan door Wehkamp haar eigen retourvoorwaarden. Mocht dit te lastig worden bij de klantenservice dan blokkeren ze je account om zichzelf te beschermen is het motto. Voorbeeld: Gekocht een Polo (merk x) twv 130 euro. Binnen 1 jaar is dit artikel al kapot. (gaten in de stof)
Schoenen twv 220 euro (merk x) ook binnen 1 jaar na normaal gebruik kapot. Dus lekker al je vaste klanten blokkeren waardeloos bedrijf. Zou iedereen aanraden om geen zaken meer te doen met dit bedrijf voor uw eigen bestwil.
T4940 12-10-2023

Goedemiddag,

Graag kijken wij met u mee om te zien of wij nog iets kunnen betekenen hierin. Wilt u ons daarvoor een e-mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en een omschrijving van de klacht? Dit mag u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Marja 23-09-2023

Algemene score

5,0
Ik was klant nummer 1 bij wehkamp. En eerlijk: met 2 autisten in huis bestelde ik altijd meer en stuurde ook veel terug. Maarrrr ik kocht per keer voor 5 of 600 euro. Dan lijkt mij dat terugsturen van artikelen geen geld hoeven te kosten. Per jaar besteedde ik voor minimaal 2000-3000 euro bij de wehkamp (als het niet meer is). Sinds de kosten van de retouren nooit weer iets besteld. Ik mis de wehkamp wel heel erg. Graag voor grote klanten een afkoop bedrag voor retourneren! Dan kan ik weer gewoon bestellen.
T4940 30-09-2023

Goedemiddag,

Wat fijn om te lezen dat u altijd zo tevreden was. Erg jammer natuurlijk dat dit is veranderd sinds de wijzigingen van de retourvoorwaarden. Graag gaan we hierover met u in gesprek. Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Reageer

Huijbregts 28-08-2023

Algemene score

1,0
Jammer van de stugge en norse behandeling, welke ik ervaren heb als klant!
Oke, ik ben 8 dagen te laat met retourneren na een vakantie van 3,5 week, omdat ik was uitgegaan van een retourtermijn van 60 dagen (ik had voor onze vakantie meer besteld en deze webshop verwisseld met een andere webshop), maar enige flexibiliteit zou wenselijk zijn voor de klantenbinding.

Als er een retourtermijn van 30 dagen wordt gehanteerd en ik zou op dag 30 mijn retour hebben aangemeld, heb ik wettelijk nog 14 dagen om het artikel te retourneren. Mijn bedoeling was om het artikel vandaag aan te melden en morgen te retourneren, dan was ik gewoon prima binnen de termijn gebleven.

Echter was de meneer aan de andere kant van de lijn alles behalve meedenkend en vriendelijk. Hij was eerder bot door op een vervelende manier te zeggen dat ik gewoon pech had, hij niet met mij in discussie ging (ik ging op een normale manier het gesprek met hem aan en kreeg te horen dat 'we nog lang of kort konden discussiëren en dat ging hij niet doen, maar het antwoord NEE was'.) en dat hij die 14 dagen niet snapte.

Sorry, maar dit kan ook op een andere manier gezegd worden toch? Wellicht een cursusje klantenservice volgen?
Officiele reactie van Wehkamp 28-08-2023

Goedenavond,

Wat vervelend dat het telefoongesprek niet naar wens is gegaan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, vraag ik u om uw e-mailadres + geboortedatum en de link naar dit bericht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Zodra wij uw bericht hebben ontvangen, nemen wij dit verder in behandeling.


Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Reageer

Sil 24-08-2023

Algemene score

1,0
Ik zit al een maand te wachten op een pan. Ik krijg te horen dat de gene die mijn pan levert,mij een mail stuurt met een up date. Nou ...niks gekregen. Geen up date, geen pan. Dit kan toch niet. Als het langer gaat duren stuur dan een mail. Dit is niet goed voor wehkamp. Ik ben al 30 jaar klant.
Officiele reactie van Wehkamp 25-08-2023

Goedemorgen,

Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen met betrekking tot uw bestelling. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in het account.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Kim 23-08-2023

Algemene score

2,0
Tot nu toe altijd een fijne klant geweest, tot vandaag. Gisteren een vrij grote bestelling gedaan. Netjes geleverd vandaag. Ik zie na de levering dat ik een kortingscode niet gebruikt hebt. Code verloop al over een paar dagen en uiteraard heb ik nu niks meer nodig. Contact gehad met de klantenservice en gevraagd of ik alsnog de korting kan krijgen. Maar nee, er wordt alleen gezegd dat dat niet mogelijk is. Dan zou ik de bestelling moeten retourneren en opnieuw moeten bestellen? Kan niet aangezien het diverse sets beddengoed zijn die ik vandaag al gewassen heb. Nou gaat het mij niet om de korting, maar wel om het principe. Dat er niet naar een oplossing gekeken wordt. Beetje jammer wehkamp. Concurrent Bol los dit soort problemen beter op. Gelukkig niet veel problemen gehad, maar altijd netjes en snel opgelost!
Officiele reactie van Wehkamp 24-08-2023

Goedemiddag,

Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Reageer

Annemiek 22-08-2023

Algemene score

1,0
Altijd een goede klant geweest maar nu zeer slecht behandeld. Spike ball set met uitbreidingsset gekocht. Deze pasten niet bij elkaar (was niet goed omschreven op site) vervolgens geen mogelijkheid tot retour. 180 euro weg.
Officiele reactie van Wehkamp 24-08-2023

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Arjan 04-08-2023

Algemene score

1,0
Waardeloos. Electrische step van een kleine 300 euro aangeschaft. Na 2 weken rem defect. (step was gevallen, kan gebeuren met een gebruiksvoorwerp m.i.)Reparatie aangemeld en step verstuurd. Na 10 dagen eindelijk antwoord van Wehkamp. Ivm valschade geen garantie, rem kan worden gerepareerd a 102 euro.. Andere optie is zonder reparatie retour a 45 euro "onderzoekskosten" of deze kan vernietigd worden... Als het een step van een paar tientjes was oke maar dit gaat nergens over. Klantenservice bericht gedaan en als opmerking terug "we kunnen het niet mooier maken dan het is" Dus maar een dikke 100 euro aftikken. Nu bericht dat de reparateur een onderdeel moet bestellen, kan nog 15 dagen duren..Wehkamp was altijd een bedrijf waar wij op vertrouwden maar voor ons nooit meer iets bestellen daar. Garantie van niks.. Klantenservice via chatbot en 6 uur wachten op een reactie van een medewerker ook knap waardeloos.
Officiele reactie van Wehkamp 05-08-2023

Goedemiddag,

Sorry dat u zo lang heeft moeten wachten, totdat we u konden helpen. Soms kan het erg druk zijn, maar we doen ons uiterste best u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Erg naar natuurlijk dat de rem van de elektrische step nu defect is. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens. ​ Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.​

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,​
Webcareteam Wehkamp

Reageer

D.D. 01-08-2023

Algemene score

4,0
Voorheen was dit voor mij de online winkel! Snelle bezorging, makkelijk retourneren en uitgebreid assortiment.
Nu is het retourbeleid aangepast naar terug in de oertijd als je het mij vraagt, met retourlabel en bedrag per item retour
Voor mij drempel om opnieuw te bestellen
Ik stap over
Officiele reactie van Wehkamp 04-08-2023

Goedemiddag,

In korte tijd is er inderdaad aardig wat veranderd. We kunnen ons voorstellen dat het erg wennen is. Bij vragen mag u altijd contact met ons opnemen. Dat kan door te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer + geboortedatum en uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer

Aafje 30-07-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Afgelopen week een regenbroek besteld voor een goede prijs. 'S avonds besteld en de volgende dag bezorgd door DHL, zoals vermeld op de website. Daarben ik ontzettend blij mee!
Officiele reactie van Wehkamp 04-08-2023

Goedemiddag,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een positieve review te plaatsen! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent 😊.
Helaas is het van de laatste tijd regenbroeken weer, maar hopelijk houdt het je goed droog.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer

Patricia Luttje 28-07-2023

Algemene score

1,0
Super slechte service,ik heb op 27 juni 2023 een koelvriebox besteld.Waren 8 vooradig, na betaald te hebben 7.
Levertijd zou maximaal 5 weken zijn.
Zondag stond de bezorging op nog 2 dagen,wat zie ik maandag tot mijn verbazing weer drie week erbij opgegooid.
Tja ik heb dit nodig voor mijn vakantie en das te laat!!!!Gebeld,gemaild enz.Ik heb betaald met vvv bonnen en geld ,nu krijg ik mijn vvv bonnen niet terug .Ja in Wehkamp tegoed,nou daar heb je wat aan aangezien ze afspraken niet nakomen!!!!Ik wil mijn vvv bonnen terug of contant aangezien zij on gebreke zijn gebleven.
Klantenservice gebeld die hangen gewoon op,asociaal en op mail reageren ze niet.
En het gekke is ze staan nog steeds vooradig op de site,bijzonder......
Dus pas op als je Wehkamp betaald vooraf in goed vertrouwen, ze zijn het niet waard!!!!!!!!!

Nou nog een keer over service gesproken,antwoorden jullie erg begripvol op mijn recensie (waarschijnlijk om goed over te komen naar anderen!).
En vragen mij een mail te sturen ,doe je dat antwoorden jullie weer niet.Jeetje hoe moeilijk kan het zijn om 100 euro aan vvv bonnen of geld terug te geven!!!!!!Voor jullie is dit een kleinigheidje voor mij veel geld!
Officiele reactie van Wehkamp 29-07-2023

Goedenavond,



Wat vervelend dat de levertijd van uw koelvriesbox is gewijzigd. Wij kunnen inderdaad alleen maar met uw klacht meekijken als u ons een e-mail stuurt naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken. Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

P.L 30-07-2023

Moet zijn nemen de moeite niet!!!!!!

P.L 29-07-2023

Dat heb ik allang gedaan,alleen nemen jullie de moeite om te antwoorden. Bij een andere recensie schreven jullie namelijk precies hetzelfde. Dit is gewoon schijn naar de buitenwereld, jullie zijn helemaal niet bereid om het op te lossen.

Reageer

Toon meer reviews