Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Rosita80 23-05-2023

Ik was mijn hele leven een tevreden klant van Wehkamp voor kleding en kleine huishoudelijke artikelen. Daarom durfde ik het aan om er een boxspring te bestellen, ook omdat er allemaal mooie beloftes bij stonden (snel geleverd, kon retour, etc). Alles werd netjes geleverd, de stoffering was mooi en we begonnen met in elkaar zetten. Tot bleek dat de opbergboxen onder het bed niet dicht kunnen. De veren werken niet. Drie handige mannen naar laten kijken en niemand snapt het. In de handleiding stond er ook niks over de veren. Dus meteen telefonisch contact opgenomen met Wehkamp, waar we kregen te horen dat we online een klacht moesten indienen. Daarop kregen we een standaardmail terug dat we de handleiding nog eens goed moesten lezen en dat als de monteur concludeert dat het door verkeerde montage of een scheve vloer komt we beoordelingskosten van 90 euro moeten betalen. Weer gebeld, waar je weer naar het klachtenformulier wordt doorverwezen. Inmiddels een week verder en nog geen reactie van Wehkamp op al mijn mails. Ik ben flabbergasted door de slechte communicatie en service van een bedrijf van deze omvang. We willen gewoon dat er iemand langskomt om het probleem aan het bed te verhelpen, dat lijkt me toch niet zo ingewikkeld om te regelen. Als het niet zo'n groot ding was, hadden we het al lang teruggestuurd. Wijze les: Ik koop nooit meer meubels bij Wehkamp! Als er iets mis mee is, geven ze niet thuis en mag je het lekker zelf uitzoeken.
Rosita80 30-05-2023

Ik heb nog steeds niks gehoord en er staat nog geen afspraak gepland. Heel apart dat er op een review binnen een paar uur wordt gereageerd zodat het voor de buitenwereld lijkt alsof het probleem direct wordt opgelost, maar je via mail helemaal niets hoort behalve de standaardberichten. Vandaag staat het bed er 2 weken en het probleem had allang opgelost moeten zijn. Ik vind dit echt schandalig slechte service. Gelukkig hadden we nog niet betaald en dat gaan we ook zeker niet doen totdat het gemaakt is of retour opgehaald.

Officiele reactie van Wehkamp 25-05-2023

Goedemiddag, wat een vervelende situatie. Om met u mee te kunnen kijken mag u ons een email sturen op socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar dit bericht, uw e-mailadres of klantnummer en uw geboortedatum.

M.Caarels 17-05-2023

ik heb heel veel bij Wehkamp gekocht en was tot nu altijd dik tevreden helaas is dat in een klap helemaal over
op 8 mei heb ik een parfum besteld helaas is die nog steeds onderweg
dus wilde ik mijn geld terug a 71,35 nu zegt wehkamp we gaan een onderzoek instellen
daar ga je dan met vandaag besteld is morgen in huis behalve als je na 10 dagen wachen je geld terug wil
Officiele reactie van Wehkamp 19-05-2023

Goedenavond,

Het is natuurlijk niet fijn als de levering van uw bestelling niet gaat zoals u van ons mag verwachten. Ik neem uw klacht dan ook graag in behandeling.

Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Als u daarin uw emailadres, klantnummer en omschrijving van uw klacht kunt noteren, pakken wij het zo snel mogelijk voor u op.

Nico 29-04-2023

Wij kopen op 15 April een kast die ,zoals omschreven, binnen 2 werkdagen geleverd kan worden.
Het"transportbedrijf" neemt contact op om eerst te vertellen dat ondanks het op voorraad zijn het leveren minimaal een week duurt, en alleen mogelijk op dagen en tijden die hun aangeven.
Alles geregeld,...maar helaas, de bezorging duurt nog een week langer. En kan, raadselachtig, opeens op een dag van keuze. Weer alles geregeld, vrije dag, zorgpersoneel ingehuurd want de aflevering is bij een zorginstelling die normaal middags onbemand is. Van 12.30 tot 14.30 wachten bij de ingang van het complex, maar geen chauffeur, om 16.00 uur blijkt de chauffeur(?) gebeld te hebben met de mededeling dat hij het adres niet kon vinden. Hij stuurt daarbij aan zijn planner een foto door van het pand waar hij zijn moest(sic). Kortom alles weg en voor niets. Wehkamp excuseert zich niet maar gaat op de stoere toer. Medewerker hangt klant 16.5 minuten in de wacht. Om dan vast te stellen dat ik maar moet klagen bij de fabrikant van de kast. Klungels die klunzen inhuren om hun rommel te regelen.!
Officiele reactie van Wehkamp 29-04-2023

Beste Nico,

Wat jammer dat u een klacht heeft over de levering van uw kast. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens. ​

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.​

Webcareteam Wehkamp​

NOOR 05-04-2023

Voor mijn verjaardag fashion cheques gekregen, kleding besteld en helaas waren de maten niet goed. Dus retour gestuurd. Krijg ik geen fashion cheque te goed terug of geld terug, nee … ze bieden een cadeau kaart aan van Wehkamp ! Daar heb ik niks aan omdat de maten niet goed zijn en andere maten iedere keer uitverkocht zijn. En bij fashion cheque kun je in enorm veel winkels terecht. Dus nu zit ik met een cadeau kaart van Wehkamp twv €230. Heel jammer Wehkamp !!!
Officiele reactie van Wehkamp 07-04-2023

Goedemiddag,

Nog gefeliciteerd met uw verjaardag. Wilt u ons mailen naar webcareteam@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en dit bericht? Dan kijken we graag met u mee.

Alvast bedankt voor uw mail.

Thea Heine-Romijn 02-04-2023

Altijd goed contact en super service! Koop er regelmatig iets. Als er iets is, wordt het altijd super opgelost.
tvanderweyden 15-08-2023

Ik zie dat medewerker van Wehkamp hier actief zijn, zonder verdere details van ervaringen. Zo algemeen, zo twijfelachtig.

Officiele reactie van Wehkamp 02-04-2023

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor je positieve review. Dit waarderen wij zeer. Wij willen u graag in de toekomst met dezelfde kwaliteit en hetzelfde plezier blijven helpen.

Sebastiaan Vink 27-03-2023

Iets minder dan een jaar geleden een robotstofzuiger gekocht bij de Wehkamp. Prima verder. Nu is deze defect en heb ik hem opgestuurd. Het pakket is volgens DHL aangekomen op bestemming maar de Wehkamp (of de reparatieservice) is het kwijt. Nu na 3 weken zelf erachter te zijn gegaan hebben ze het pakket eindelijk gevonden en hopelijk wordt het nu snel gemaakt. Ik vind dit onacceptabel. De klant moet zelf steeds bellen voor een update terwijl er wordt beloofd te bellen met een update.
Officiele reactie van Wehkamp 27-03-2023

Goedenavond,

Wat jammer dat de reparatie van de robotstofzuiger niet soepel verloopt. Om uw klacht verder te behandelen, willen wij u verzoeken om uw klantgegevens en een link naar deze klacht te e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl.

Wij horen graag van u, zodat wij uw klacht daar verder in behandeling kunnen nemen.

Mel 08-02-2023

"vandaag besteld morgen in huis'' maar iedere keer dat ik bij Wehkamp bestel krijg ik een 'niet thuis' melding van DHL terwijl er gewoon niet is aangebeld. Kan een keer gebeuren maar is inmiddels niet meer geloofwaardig.
Officiele reactie van Wehkamp 10-02-2023

Goedenavond,

Wat jammer dat u een klacht heeft over de leveringen van uw bestellingen. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens.

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.

tvanderweyden 15-08-2023

Precies! En Wehkamp wimpelt je dan vervolgens ook af met onmenselijke teksten. Alsof er geen mensen werken. En dan beweren dat 99% goed gaat. Oh nee, 98%. Elke dag is het een percentage minder. Wehkamp is bijzonder ongeloofwaardig. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ze zijn echt hard achteruit gegaan de afgelopen jaren.

Jeannie Brands 26-01-2023

In juni een steelstofzuiger gekocht. 4 december opgestuurd omdat hij niet goed zoog. 6 Januari bericht gehad dat hij was gemaakt en terug gestuurd was. Na een week gebeld waar mijn stofzuiger bleef, bleek dat hij zoek was. Na nog wat telefoontjes op 26 januari een pakket gekregen wat heel slecht was ingepakt, aan diverse kanten open.. kreeg ik mijn stofzuiger terug en nog meer kapot. Het zuig stuk bengelde aan een draadje vast. Advies van wehkamp weer retour sturen ter reparatie. Ik wil mijn geld terug. Hij kostte toch 269 euro. Dat is toch geen goedkope stofzuigen. Ik zit nu al twee maanden zonder.
Officiele reactie van Wehkamp 26-01-2023

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Suzie 21-01-2023

Waardeloos, gisteren gebeld naar de status ivm schade van het bed. Welke ik afgelopen dinsdag had gemeld. Vandaag zou ik horen wat en hoe. Zelf maar gebeld gezien mijn eerste review ik niet zo'n hoge pet op heb van dit bedrijf en terecht, Zij gaven aan het druk te hebben en zich er aankomende dinsdag over buigen. Gezegd daar niet akkoord mee te gaan. Afgelopen dinsdag had ik er in moeten slapen lig nu al drie dagen met matrasje op de grond. 4 keer heeft telefoniste me in de wacht gezet omdat ze moest navragen hoe en wat. uiteindelijk gaven ze100 euro korting. Dit vond ik te weinig aangezien de schade best groot is en ik hier al zoveel stress van onderga. Gezegd dat het retour mag, dit kon de volgende dag. Ik moest wel papieren printen en op het pakket plakken en op elk los artikel stuk of 6 a 7 hun retour adres plakken. Wat ik heb; zijn lege handen, geen bed maar wel heel veel telefoontjes heen en weer, stress, moeten printen en plakken, frustratie alom. Ik zal hier nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen. Oja een klacht indienen kan ook niet, daar hebben ze geen button voor op hun site. Zij verkopen genoeg om een slechte service op de koop toe te nemen.
Officiele reactie van Wehkamp 21-01-2023

Goedenavond,

Wat jammer dat u een klacht heeft over de afhandeling van de schade aan uw bed. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens.

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.

Anja M. 19-01-2023

Meerdere keren in 2022 wat kleding besteld bij Wehkamp. Sommige kleding bestel ik dan 2 x in verschillende maten en kijk dan welke het beste past en de andere gaat retour. En dat is nu net hetgeen mij enorm stoort. Ik betaal direct bij het bestelproces, omdat achteraf betalen mij wordt geweigerd terwijl ik nu geen negatieve BKR heb en zij zeggen van wel (wel in ver verleden eens maar dit is allang niet meer, alles is allang afbetaald en staat ook niet meer BKR geregistreerd). Vervolgens moet ik 19 dagen nadat ik de retour heb afgeleverd wachten voordat ik het geld van de retour gestuurde kleding weer bijgeschreven krijg. Ik heb besloten mijn account helemaal te verwijderen, ik koop niks meer van Wehkamp. Dit kun je normaal gesproken online doen, nou dat werkt dus ook niet. Nu heb ik een mail gestuurd of ze al mijn gegevens willen verwijderen.
Officiele reactie van Wehkamp 19-01-2023

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het terugbetalingsproces. Ik wil graag met u meekijken. Kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een omschrijving van uw klacht? Dan kijken we hier verder met u mee.

Eric 14-01-2023

Afgelopen week een arm van Jollein voor een babybox besteld bij ze en tot twee keer aan toe een totaal ander product gekregen..

Vervolgens word je aan de telefoon niet serieus genomen en moet je bewijzen sturen en verwachten ze dat je beide producten in een doos retour stuurt bij een PostNL punt. De klant is koning kennen ze blijkbaar niet..

Lekker handig als je geen vervoer hebt en het dichtstbijzijnde punt ver weg ligt. Nu is de oplossing dat het wordt opgehaald met excuses. Daarvoor zit je 2x een half uur aan de telefoon, heb je 2x op de pakketbezorger moeten wachten en een hoop stress moeten doorstaan. Voor een product die er blijkbaar nooit is geweest... Als klap op de vuurpijl mag je nog 10 werkdagen wachten tot je geld is terug gestort.. Lekkere service Wehkamp..

Dit is de laatste keer Wehkamp voor mij...
Officiele reactie van Wehkamp 14-01-2023

Goedemiddag.
Sorry dat het inpakken niet goed is gegaan. Uiteraard ook onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. U hebt al een mail gestuurd en daarop is gereageerd. We hopen u dan zo verder te kunnen helpen. Mocht u nog geen mail van ons hebben ontvangen, dan kunt u een bericht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin het ordernummer, geboortedatum ter verificatie en een link of korte omschrijving van uw klacht.

Alvast bedankt.

M.Shaikhani 11-01-2023

Recent een bank besteld die de volgende dag (tegen meerprijs) geleverd zou worden. Dit is helaas niet gelukt en heb ik besloten de bestelling te annuleren.
Nu loop ik al een tijdje achter mijn geld aan te rennen. Eerst wordt je verteld dat het binnen twee werkdagen geregeld zal worden, vervolgens duurt het 14 werkdagen. Wanneer je belt wacht je eerst 20 minuten in de wachtrij en als de verbinding verbreekt nemen ze ook geen moeite om je terug te bellen. Toch maar zelf terug gebeld en een iemand heeft bij bevestigd dat het binnen 2 werkdagen teruggestort zal worden. Vervolgens wordt alleen het geld voor de leverservice teruggestort (terwijl deze later aangemeld was!) Tot op heden nog steeds geen geld terug mogen ontvangen en het gaat hier niet om een klein bedrag. Klantenservice is uitermate slecht.

Gaarna ook niet reageren met of ik de mail nog wil sturen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat je het weer kan oppakken, want ook dit is gedaan en heeft niks opgeleverd. Ik wil graag mijn geld terug!.

UPDATE: ZELF TINKA BENADERD EN ZE ZIJN HIER VOOR MIJ ACHTERAAN GEGAAN.
Ze hebben het binnen een uur voor mij weten te regelen! Alle lof voor Esmee van Tinka, maar Wehkamp is een klant armer.
Officiele reactie van Wehkamp 11-01-2023

Goedemiddag, begrijpelijk dat het niet fijn is dat u zo lang op uw geld heeft moeten wachten. Fijn te horen dat Esmee van Tinka het voor u in orde heeft kunnen maken.

Maaike 30-12-2022

Cadeaukaart had een storing waardoor het bedrag eraf geschreven is zonder dat ik er iets van heb kunnen bestellen. Inmiddels al 5 keer gebeld met Wehkamp. Iedere keer beloven ze terug te bellen maar na 3 maanden ben ik nog niet gebeld. Wat een enorm slechte service.
Officiele reactie van Wehkamp 30-12-2022

Goedenavond,

Ik kan me voorstellen dat u graag uw tegoed terug wilt. Ik wil graag nog eens met u meekijken. Kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een link of korte omschrijving van uw klacht?

webcareteam Wehkamp

M 28-12-2022

Zeer klantonvriendelijk Tinka verwijst naar Wehkamp en andersom. Bestel hier nooit meer iets
Officiele reactie van Wehkamp 30-12-2022

Goedenavond,

Mijn excuses dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik wil graag voor u nakijken of ik u verder kan helpen. Kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een omschrijving van uw klacht? Dan kijken we hier verder met u mee.

Boudewijn de Jong 17-12-2022

5 Overhemden besteld en 3 terug gestuurd. Volgens Wehkamp terugbetaald door Tinka. Wehkamp wijst naar Tinka en Tinka naar Wehkamp. Goed geld kwijt en 2 hele dure overhemden overgehouden. Wat een flut bedrijf is Wehkamp, met hun flut incasso bedrijf Tinka.
Officiele reactie van Wehkamp 17-12-2022

Goedenavond,

Sorry dat u steeds heen en weer wordt gestuurd. Uiteraard willen we graag met u meekijken naar de mogelijkheden om u alsnog verder te kunnen helpen. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

Greet 08-12-2022

4 eetkamerstoelen ontvangen ZONDER bevestigingsmateriaal (schroeven en inbussleutel) Geb. met klantenservice met de vraag of schroeven alsnog verzonden kunnen worden. Krijg van klantenservice alleen maar advies om klachtenformulier in te vullen en dan maar wachten tot er contact met mij wordt opgenomen. Formulier ingevuld, maar als ik op verzenden druk, krijg ik de melding CSFR Token invalid......geen flauw idee wat dat betekent. Geen emailadres te bekennen, klantenservice is dicht. Zit nu met 4 grote dozen in de huiskamer.......en geen idee of ze de schroeven alsnog kunnen nasturen. Dus... besloten om stoelen retour te sturen, moet ik nog EUR 2,95 voor betalen. Als het pakket compleet was geweest, had ik de stoelen niet teruggestuurd. Nou maar hopen dat de rest van de procedure (creditering e.d.) wel goed gaat.
Officiele reactie van Wehkamp 09-12-2022

Goedemiddag,

Sorry dat het pakket niet volledig is geweest en u daarvan de dupe bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard willen we graag met u meekijken naar de mogelijkheden om u alsnog verder te kunnen helpen. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

Robbert 07-12-2022

Ze laten je extra betalen voor levering dezelfde dag, dan ga je er vanuit dat ze dat ook doen.

Helaas niks gekregen, bel je de klantenservice op, zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen en je maar even 2 dagen extra moet wachten. Als je iets niet waar kan maken doe dat dan niet! En vraag er al helemaal geen extra geld voor!
Officiele reactie van Wehkamp 07-12-2022

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u uw bestelling niet op dezelfde dag ontvangen heeft. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

Ieme 24-11-2022

Wederom een simpele bestelling van een paas sokken, wordt gewoon niet geleverd. Zeer slecht It al een week te wachten op een pakketje, elders pakketjes besteld nadat ik besteld heb bij wekamp en deze zijn er eerder.
Officiele reactie van Wehkamp 25-11-2022

Goedemorgen,

Wat vervelend dat uw bestelling tot op heden niet is bezorgd.
Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Willem 24-11-2022

Ik heb 24 oktober een keukenmachine gekocht als cadeau voor mijn dochter. Op 27 oktober aangeboden en het bleek dat de machine was gebruikt en inkompleet was. Na diverse telefoontjes en mailtjes tot op heden nog steeds bezig om mijn aanbetaling terug te krijgen. Dit komt omdat zij het apparaaat naar de reparateur hebben gestuurd terwijl ik had aan gegeven dat het retour moest!! Nu moet ik wachten, want het apparaat wordt waarschijnlijk weer terug gestuurd naar mijn adres ipv Wehkamp. Ik zou niet weten wat ik ermee moet doen. Dit is meteen de laatste keer dat ik daar bestel. Heb nog nooit problemen gehad en nu wordt je gewoon in de maling genomen.
Officiele reactie van Wehkamp 24-11-2022

Goedenavond,

Wat balen om te horen dat u niet tevreden bent over Wehkamp en-/of haar service. Wilt u een e-mail sturen met hierin uw klantnummer, geboortedatum en een omschrijving van uw klacht? Ons e-mailadres is socialmedia@wehkamp.nl. Wij pakken de klacht verder in uw account op.

Nicky 22-11-2022

Slechte service bij wehkamp.!
Ik had een wasmachine besteld met de optie op plek zetten en monteren. De bezorger had de wasmachine op een testprogramma gezet en als die klaar was kon ik de machine gebruiken.
Na 10 minuten stroomde mijn hele badkamer vol met water. Ik heb de kraan uitgedraaid en de stekker eruit gehaald, kon niet anders. De machine zat helemaal vol met water. Volgende ochtend direct om 8uur gebeld met de klantenservice, zij zei dat ik een online formulier moest invullen. Zo gezegd, zo gedaan. Kreeg ik pas om 14.30 een reactie terug via de mail, terwijl ik s ochtends heel duidelijk had aangegeven dat ik zsm moest wassen ivm kleine baby!
Ik heb daarom maar weer gebeld met de klantenservice, verhaal weer uitgelegd en deze mevrouw zou mij gaan helpen zodat ik de volgende dag een nieuwe machine zou hebben. De wasmachine die ik had besteld was uitverkocht dus ik moest een duurdere (50,-) aanschaffen. De vrouw van de klantenservice vond dat ik het verschil zelf bij moest betalen en ook vroeg ze welk bedrag ik gecompenseerd wilde hebben; de kosten voor het op de plek zetten of van de bezorging. Sorry maar ik ga helemaal niks extra’s betalen! Mijn badkamer staat vol met water, ik heb zichtbare schade. Uiteindelijk gelukt om het zo te regelen dat ik niks bij hoefde te betalen maar er is ook helemaal niks gedaan aan het ongemak en de schade die ik hiervan heb gehad! Volgende dag kwamen de bezorgers de machine ruilen en bleek dat de machine gewoon kapot was! Nooit meer wat gehoord van wehkamp, echt heel slecht!
Ik ga hier echt nooit meer iets bestellen!!
Officiele reactie van Wehkamp 22-11-2022

Griekje 22-11-2022

Goede klanten mogen niet meer binnen 2 weken betalen! Betreft mensen die al tientallen jaren vast klant zijn!! Dit omdat ze zg teveel terug sturen! Al jaren klant en kan nu niets bestellen zonder gelijk via ideal te moeten betalen! Ik bestelde inderdaad af en toe heel wat stuks en er gingen er ook aardig wat terug!! Maar altijd KEURIG netjes verpakt! Veel netter vaak als ontvangen!! Artikelen vallen (te) vaak tegen en de maten kloppen ook vaak niet! Ik ga niets houden wat ik niet wil!??!?! Kost dan aan het milieu en verzendkosten 1x heen en terug ipv dat ik steeds iets zou bestelen en weer terug sturen! OOk heb ik in de jaren heel veel bij jullie gekocht en dat is nu dus definitief afgelopen ! Nooit meer !! Genoeg andere webshops waar ik wel gewoon kan bestellen zonder als crimineel word behandeld,want zo voelt het!!! Schandalig!!!
Officiele reactie van Wehkamp 22-11-2022

Goedenavond,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent over Wehkamp en/of haar service. Wilt u een e-mail sturen met hierin uw klantnummer, geboortedatum en een omschrijving van uw klacht? Ons e-mailadres is socialmedia@wehkamp.nl. Wij pakken de klacht verder in uw account op.

Teun 16-11-2022

Meest dramatische service ooit. Aanspraak maken op garantie is niet te doen en verloopt via CE repair. Ik kan mijn product in Mijdrecht afgeven of opsturen. Ik woon niet bij Mijdrecht in de buurt dus nu moet ik een product met enorme afmetingen waarvan ik de doos niet meer heb gaan opsturen. Bij de postnl hebben ze geen doos in dit formaat dus ik kan naar de bouwmarkt om zelf een doos in elkaar te klussen. En de verzendkosten zijn vervolgens ook nog eens voor mij. Wehkamp beweert dat CE repair de verzendkosten op zich neemt maar CE repair zegt dit vervolgens niet te doen. Dit is echt niet van deze tijd, wat een dramatisch bedrijf. Hier wil je echt niks kopen.
Officiele reactie van Wehkamp 16-11-2022

Goedenavond,

Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij de klacht verder oppakken in uw account.

Larissa1907 11-11-2022

Wehkamp voelt zich verheven boven klanten, terwijl hun eigen zaken alles behalve op orde zijn. Mensen, wees slim en maak gebruik van bijvoorbeeld AboutYou, die wel met zijn tijd meegaat.
Officiele reactie van Wehkamp 17-11-2022

Goedemiddag,
Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer of e-mailadres, geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid om uw klacht in behandeling te nemen.

Cedric 25-10-2022

Heb een artikel besteld met de optie voor dezelfde dag geleverd, wat de voornaamste reden dat ik bij Wehkamp heb besteld en niet bij een andere partij. Vervolgens "is er iets misgegaan" en wordt het artikel alsnog de volgende dag pas geleverd, en zelfs als een avondlevering. Na veel gedoe wel m'n 4€ teruggekregen, maar dat vind ik alsnog voor te makkelijk. Ik bestel bewust bij Wehkamp voor die optie, en vervolgens komen ze het niet na. Bied die optie dan ook gewoon niet, voel me nu best opgelicht. Had anders wel bij Coolblue besteld.

Ook is het dus niet mogelijk om de zending naar een normale dag zending aan te passen waardoor het nu vanavond tussen 22:00 en 23:00 wordt bezorgd. Wat zijn dit voor absurde tijden, dan lig ik gewoon op bed hoor. Dit was echt de laatste keer dat ik bij Wehkamp heb besteld
Officiele reactie van Wehkamp 25-10-2022

Goedemiddag,

Wat balen dat de levering van uw pakket niet goed verloopt. Wilt u een samenvatting van uw klacht, samen met uw klantgegevens opsturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling en horen graag van u.

snapplication 14-10-2022

Veel keuze en makkelijk betalen. Mocht een bestelling niet naar wens zijn of op de een of andere manier falen, dan is de servicedesk heel schappelijk. Nadeel is dat gangbare maten vaak zijn uitverkocht. De gespreid betalen methode zegt al snel dat je niet krediet aardig bent als je kinderen hebt. Met een beetje jokken is dit te omzeilen.
Officiele reactie van Wehkamp 25-10-2022

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je positieve review. Je verbeterpunt(en) zal ik doorgeven aan de juiste mensen.