Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

ron 17-10-2021

bestelling gedaan en zou binnen 1 a 2 thuis zijn geleverd door een partner wie geen idee na 3 dagen nog totaal niets en ook geen bericht wanneer het geleverd wordt gebeld met wehkamp en ze snappen het daar ook niet maar kunnen er ook verder weinig ze zou een mailtje sturen naar hun partner en zal waarschijnlijk nog 2 a 3 duren? wat jaren geleden had wehkamp een goede service maar die is waarschijnlijk retour gestuurd naar verwegistan
Officiele reactie van Wehkamp 18-10-2021

Goedemorgen,

Jammer dat er onduidelijkheden zijn omtrent uw levering van onze partner. Wilt u ons een email willen sturen met uw e-mailadres, geboortedatum en een link naar deze klacht? U mag de mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kunnen wij u verder helpen en de klacht in behandeling nemen.

Sanders,withof 13-10-2021

Hallo allemaal pas op, ik heb een product dat op voorraad was besteld en tot mijn verbazing is het weergave van op voorraad aanwezig veranderd in tot uit voorraad, ik vind dit niets minder als fraudeurs praktijken maar dat is mijn mening.
Product meteen geannuleerd en nu maar effe geduldig wachten tot mijn geld weer terug is op mijn rekening.
Officiele reactie van Wehkamp 15-10-2021

Goedemorgen,

Zou u ons een email willen sturen met uw geboortedatum, naam en een link naar deze klacht? U mag de mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kunnen we uw account erbij zoeken en kijken wat er mis is gegaan.

Erik Ede 05-10-2021

Wat een waardeloze service. Half jaar geleden een kookplaat hier gekocht. Kookplaat werkte niet meer en de Wehkamp ga aan dat ik hem moest opsturen voor reparatie en dat dit wel een paar weken kon duren. Een paar weken!!!!!!!!!!!! Dus een paar weken niet kunnen koken, een paar weken ergens anders koken, een paar weken magnetron eten. Voor een gezin met 3 kinderen!!!! Uiteindelijk de leverancier gebeld en die kwamen WEL snel in actie. Binnen twee dagen opgelost. Mijn advies, koop deze plaat, maar kijk goed bij wie en waar je de juiste service krijgt.
Officiele reactie van Wehkamp 12-10-2021

Goedemorgen Erik,

Zou u ons een email willen sturen met uw geboortedatum, naam en een link naar deze klacht? U mag de mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kunnen wij met uw kijken naar een passende oplossing.

Henk 30-09-2021

De service van dit bedrijf is werkelijk schandalig. Het lijkt wel of Wehkamp een klant van de consument is ipv andersom.
Ze horen service te bieden, vriendelijk te zijn. Bij problemen met bezorging is het altijd iemand anders zijn schuld. Of DHL of een toeleverancier. Schandalig!! Wehkamp maakt bewust afspraken met DHL om de goedkoopst mogelijke service te geven, Geen service dus. Bij contact met Wehkamp is geen alternatief mogelijk en is et maar afwachten wanneer iets bezorgd wordt.
Nooit problemen met Coolblue of Bol oid.
Officiele reactie van Wehkamp 01-10-2021

Goedemorgen,

Wat spijtig te horen dat u onze service als zo slecht heeft ervaren, dit is natuurlijk nooit onze bedoeling. Zou u een mail willen sturen met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze review, ons emailadres is socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen na ontvangst van uw mail, uw klacht in behandeling nemen en kijken naar een passende oplossing.

Kaia 27-09-2021

Wat een verschrikkelijke slechte site en wat een akelige service, eerst krijg ik na een maand wachten mijn pakketje niet, daarover gebeld uiteindelijk was er een foutje gemaakt, dat kan natuurlijk gebeuren. Afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen, dit zou ongeveer 2 dagen duren.

Na 17 dagen nog steeds niets ontvangen. Nadat ik weer had gebeld met een telefoniste die weer van niks wist, wordt mij dood leuk verteld dat ik maar weer 2 weken mag wachten omdat er een "onderzoek" gestart moet worden omdat verschillende lagen binnen het bedrijf te laks met bestellingen omgaan.

Nadat ik eerst achter mijn pakketje aan moet, daarna achter mijn geld aan moet en eindeloos in de wacht te hebben gestaan, mag ik toch verwachten dat een bedrijf met gezond verstand van service een compensatie biedt voor de slechte afhandeling van zaken. Maar nee, Wehkamp kan daar niks voor aanbieden, dit soort taferele horen bij het bedrijfscultuur van Wehkamp.

Dus als je vooral lekker lang op je geld en je pakket wilt wachten, wat waarschijnlijk nooit aankomt, moet je hier bestellen. En als je natuurlijk door een stelletje onopgeleide telefonistes geholpen wilt worden die nog wel een cursus klantenservice kunnen gebruiken.
Officiele reactie van Wehkamp 28-09-2021

Goedemorgen,

Wat spijtig te horen dat u uw pakje niet ontvangen heeft en dat u het geld nog niet terug heeft gekregen van uw bestelling. Ik wil u vragen uw klantnummer en geboortedatum te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen na ontvangst van uw mail, uw klacht in behandeling nemen.

Syl 18-09-2021

2e review:
Gelukkig heeft Wehkamp een chat mogelijkheid en heb ook daar mijn probleem neergelegd. Binnen 5 min is het geld voor de gekozen tijdvak teruggegeven

1e review (waardering: 5)
Ik heb deze week een bestelling gedaan en gekozen om mijn product tussen 13-17 te laten bezorgen. Hier betaal ik bijna €13 extra voor.
Wil ik mijn bestelling volgen en zie ik dat het tussen 17:05-19:05 wordt bezorgd, waar betaal ik dan bijna €13 extra voor?

Helen 17-09-2021

Altijd snelle levering , pas een keer niet goed mijn geld terug gekregen bij een retour 1 mailtje gedaan en een dag later stond het er op ! Nou dat vind ik echt top .
A met al :klantvriendelijk

Roland 16-09-2021

TP-link switches gekocht. De prijs is laag en zonder de bezorgkosten doorslaggevend.
De bezorging de volgende dag is snel (2x) en daardoor betrouwbaar.
Geen uitgebreide specs en vergelijkingsmogelijkheden op de website maar als je weet wat je wilt hebben dan kan je zonder.
Officiele reactie van Wehkamp 17-09-2021

Goedemorgen,

Bedankt voor uw compliment! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is en dat de bezorging snel verlopen is. Mocht u ergens nog informatie voor nodig hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare team Wehkamp

Geen 14-09-2021

Koelkast werd bezorgd door zeer slechte transporteur! Ook de aangeboden oplossingen vanuit wehkamp zijn we niet tevreden over.
Officiele reactie van Wehkamp 15-09-2021

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze transporteur en de geboden oplossing. Ik kijk graag met u mee naar een oplossing. Zou u een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum én een link naar deze klacht? Dan kunnen wij met u meekijken naar een passende oplossing.

Wim 14-09-2021

Heb een dure allumium tuintafel gekocht waarbij binnen een jaar bij het blad de toplaag los laat. Er komen allemaal luchtbellen op. Ziet er niet uit. Tafel staat in de zomer onder aan afdak en in de winter binnen. Hoewel er 2 jaar garantie op zat viel dit volgens Wehkamp niet onder de garantie. Er zijn meer consumenten met dezelfde klacht op deze tafel maar toch geeft de fabrikant volgens wehkamp niet thuis en kunnen ze niets doen. Waardeloos ze verkopen deze tafels nog wel. Het enige wat ze konden doen was 50 euro teruggeven. Kortom slechte service, komen niet op voor het belang van hun klanten, verkopen spullen waarvan ze weten dat ze niet goed zijn en geven vervolgens de leverancier de schuld. Ik koop er niets meer want garantie kennen ze niet
Officiele reactie van Wehkamp 15-09-2021

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat het zo is gelopen, zou u een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum én een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

wehkamp 10-09-2021

Mijn ervaringen met wehkamp , is heel goed , Goede service ,en snelle bezorging , en goede artikelen . En komt er een klacht dat wordt dat ook verholpen . Dus voor mij een dikke ja

Matheus 09-09-2021

Hele fijne snelle website, heel gemakkelijk om iets te bestellen. Prima service en snelle levering.
Zeer tevreden.
Had een slowcooker besteld. Voldoet prima!
Officiele reactie van Wehkamp 09-09-2021

Goedenavond,

Bedankt voor het grote compliment en wat fijn om te lezen dat u een nieuw apparaat bij ons heeft besteld! Indien u advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare team Wehkamp

mch 09-09-2021

Wat een shit bedrijf zeg. Apple watch gekocht na 1 dag was hij stuk en volgens Wehkamp mijn schuld…. Een horloge hoort niet na 1 dag stuk te gaan. En dan denken hun dat ik 50 euro ga betalen om hem terug te krijgen. Dikke lul. Ik zeg nooit bestellen, echt een stink bedrijf.
Officiele reactie van Wehkamp 09-09-2021

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum én een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Service 06-09-2021

Slechte service. Slechte communicatie tussen dynalogic en wehkamp. 3 banken geleverd 2 meteen kapot. Terug gestuurd. Omdat we geen vertrouwen meer in de bank hadden op 26 augustus lastste ook terug gestuurd. Hoop gedoe gehad met dynalogic en communicatie van wehkamp. Nu 6 september zijn ze de bank kwijt. En kan ik naar mijn geld fluiten. Gaat om 449 euro. Echt schandalig. Wehkamp laat je gewoon in de kou staan.
Officiele reactie van Wehkamp 06-09-2021

Goedenavond,

Wat een verhaal. Wilt u ons mailen naar socialmedia@wehkamp.nl met het ordernummer van de bank, deze klacht en ter verificatie uw geboortedatum? Dan kijken we met u mee naar de mogelijkheden.

Ghazali 02-09-2021

Ik had een maand terug een horloge besteld en binnen 14 dagen had ik hem terug gestuurd en tot nu toe heb ik geen reactie en geen terugbetaling ontvangen.
Slechte klantenservice onduidelijkheid en onbetrouwbaar dus nooit meer bestellen
Officiele reactie van Wehkamp 02-09-2021

Goedemiddag,

Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Webcareteam wehkamp

Bianca 30-08-2021

Top! Voldoet altijd aan verwachting. Altijd een snelle levering. Goede producten. Zeer tevreden.

M. Ersoy 30-08-2021

Goede en snelle klantenservice! Dik tevreden over de garantievoorwaarden etc.

van Egmond 25-08-2021

Zelden bestel ik online, maar door de corona tijd moest ik wel. Bovendien was het artikel, dat ik wilde kopen in geen enkele winkel op voorraad. Dus via internet gezocht en kwam ik al direct uit bij Wehkamp. Ik ben 72 jaar en ken Wehkamp nog vanuit mijn jeugdjaren. Dus al meer dan 50 jaar actief en met zijn/haar tijd meegegaan. Het artikel, dat ik wilde hebben was bij Wehkamp direct te bestellen en twee dagen later keurig bezorgd. Ik kon ( door ervaring wijs geworden ) gelukkig achteraf betalen en kreeg onlangs een seintje, dat ik tot betaling over kon gaan. Kortom, alles liep "gesmeerd" en ben ik een tevreden klant. ga zo door Wehkamp en u kunt de eeuw zeker volmaken!

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve review en hopelijk zien we u snel weer terug als klant.

Goudvis 25-08-2021

whekamp heeft een slechte klanten service weten van elkaar niet wat ze doen wij hadden een koffiemachine aangeschaft deze heeft het 3 maanden vol gehouden moest opgestuurd worden zou max 15 dagen duren dat werd 25 dagen na veel bellen kregen wij een andere koffiemachine deze ging na een jaar ook stuk dus weer opsturen deze was binnen de 15 dagen retour een vracht aan onderdelen vervangen en getest, maar bij in ingebruikname sloegen de stoppen door dit had brand kunnen veroorzaken dus weer bellen met whekamp deze dame was begreep dat dit niet kon, dus afgeproken dat de machine weer opgestuurd moest worden ter beoordeling wij hadden aangegeven dat we geen vertrouwen meer hadden in de deze machine en graag iets anders wilden we zouden op de hoogte gehouden van de beslissing reparatie of niet, dit is niet gebeurt de machine is gewoon naar dat pruts bedrijf opgestuurd whekamp stuurde ons ook nog een tevredenheid onderzoek wij hadden deze ingevuld en niets meer gehoord na veel bellen eindelijk iemand die vertelde dat dit niet verstuurd had mogen worden maar van armoe een dolce gusto aangeschaft dadelijk weer een maand zonder een koffiemachine bellen heeft geen zin je krijgt het model kastje naar de muur sturen nee na 30 jaar klant een tegenvaller beiden koffiemachine waren van merk Phillips
freek taal 27-08-2021

Helaas moet ik mijn mening wat betreft whekamp weer bijstellen, er was afgesproken op 23-08-2021 dat wij het bedrag van de defecte koffiemachine binnen drie werkdagen terug gestort kregen, dus niet whekamp konden wel gelijk het bedrag wat openstond verrekenen,dus vandaar maar weer bellen , ik kreeg te horen dat het fout was gegaan op mijn vraag wat er fout was gegaan kon geen duidelijkheid gegeven worden mogelijk woesdag wij hebben altijd na tevredenheid bij whekamp besteld maar een medewerker die ook niet weet wat er fout gaat na vijf minuten in te wacht te hebben gestaan jammer dat dit weer zo afgehandeld moet worden

freek taal 26-08-2021

Het is inmiddels opgelost door Whekamp machine is retour en we krijgen ons geld retour, het is alleen jammer dat het langs deze weg moest gaan alnog bedankt dat het opgelost is

Goedemiddag,

Wat jammer dat het zo is gelopen. Ik wil u hierbij graag verder helpen.
Wilt u hiervoor uw klantnummer of e-mailadres en geboortedatum met een korte omschrijving of link van deze klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Marek 21-08-2021

Wehkamp was al 10 jaar perfect tot Tinka ik wil graag opzeggen mijn contract en verrassingen onmogelijk en ik heb alles afbetaald en alweer verrassing volgende rekening moet betalen. Voor nieuwe klanten LET OP Tinka

Goedemiddag,

Wat spijtig om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt.
Graag help ik u verder. Wilt u daarvoor uw klantnummer of e-mailadres en geboortedatum met een korte omschrijving of link van deze klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

E. Remmerswaal 18-08-2021

Vandaag werd een besteld matras geleverd, met het plastic open aan de rand, daardoor grote zwarte vlek en beschadiging op de stof. Volgens de bezorgers zou ik wel een kortkinkje krijgen ofzo, maar ze wisten het ook niet verder. Ik wist dus ook niet wat ik kon verwachten dus heb het matras niet aangenomen. Daarna met wehkamp gebeld, na een half uur in de wacht werd de verbinding verbroken, daarna weer opnieuw het verhaal vertellen, ik kon alleen een gelijksoortig matras voor 100 euro meer bestellen, een korting was niet mogelijk. Ik vroeg hoe ze mij tegemoet konden komen, aangezien zij een beschadigd product leveren en wij nu zonder matras zitten. Ik vroeg wat dan de korting zou zijn op het huidige matras en of deze nog retour kon komen, ik zou daarover terug gebeld worden maar dat gebeurde niet, terwijl ik aangaf dat het haast had omdat wij zonder matras zitten (liggen) thuis. Uiteindelijk weer er zelf achteraan, de klantenservice kan niets regelen en houd je in de tussentijd maar in de wacht, zelfs het geld versneld retour, waar ik dan ergens anders een matras van kopen, is ook niet mogelijk. Eindresultaat: Geen matras, geen korting op een ander matras, 1,5 uur aan de telefoon gezeten met 3 verschillende medewerkers en het bedrag om een ander matras te kopen staat nog vast op wehkamp, geen enkele tegemoetkoming na hun bezorg fout.
Officiele reactie van Wehkamp 19-08-2021

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat het zo gelopen is. Ik wil u graag verder helpen en kijken naar een passende oplossing.
Wilt u, uw klantnummer of e-mailadres en geboortedatum + een korte omschrijving of link van de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, dan help ik u graag verder.

angelique 16-08-2021

Goede service ook bij klachten en reparaties. Daarnaast vind ik dat Wehkamp een grote en ruime keuze heeft in alles.
Officiele reactie van Wehkamp 16-08-2021

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het. Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

IL 12-08-2021

Een kast besteld die werd eerst niet afgeleverd in het gekozen tijdvak waar je € 12,95 voor betaald. Maar werd wel geleverd.

Eenmaal begonnen aan de kast in elkaar zetten, komen we na dat we pakket 1 t/m 3 in elkaar hebben gezet erachter dat pakket 4 van een andere kast geleverd is.

Toen gelijk gebeld alleen het meisje aan de telefoon kon niet zo veel doen en raadde het aan om op maandag nog een keer te bellen.

Maandag nogmaals gebeld en er was een order aan gemaakt. Maandag of dinsdag zou ik nog gebeld of gemaild worden. Dinsdag rond een uur of 5 had ik nog steeds niks vernomen en ging ik weer bellen. Toen kreeg ik te horen dat er spoed achter was gezet om contact op te nemen. Later die avond rond een uur of 8 nog een keer gebeld en toen was de order helemaal doorgezet en zou de hele kast opnieuw geleverd worden. Als de bezorgers dan aan de deur staan konden we het pakket van de andere kast mee geven en het pakket wat we miste eruit halen.

Donderdag staan de bezorgers voor de deur en vragen aan ons of pakket 4 toevallig een parasol is. Pakket 4 had geen parasol moeten zijn…

Wel is de afspraak gemaakt dat we de pakketten die in elkaar zitten ook zo terug mogen geven en dan ons geld terug gaan krijgen.. dit eerst nog zien en dan pas geloven..
Officiele reactie van Wehkamp 12-08-2021

Goedenavond,
Wat jammer om te lezen dat het niet soepel is gelopen wat betreft uw bestelling met de kast! Ik wil u graag verder helpen en controleren of alles verder goed gaat verlopen.

IL97 24-08-2021

Het vervolg op de bovenstaande review:

Dinsdag 17 augustus jl zou de kast in de staat hoe die verkeerd opgehaald worden. Dit was telefonisch afgesproken. Dus uit de doos met de houtjes en alles erin. Vandaag staat dynalogic voor de deur en die nemen de kast dus niet mee.

Zojuist weer een medewerker gesproken dat was een niet zo’n leuk gesprek. Zegt u medewerker dat wij nu de kast weer uit elkaar moeten halen en in zakken moeten stoppen.

Aan de telefoon aangegeven dat een mondelinge overeenkomst een mondelinge overeenkomst is. De vrouw aan de telefoon zag inderdaad ook de notitie staan dat de kast in elkaar opgehaald zou worden.
Gelukkig nemen jullie alle telefoongesprekken op. Kunnen jullie het terug luisteren.

Ik betaal ruim € 400,00 voor een kast dan verwacht ik ook dat alles goed geleverd wordt.

Ik ben er nu goed klaar mee en zit nu al bijna 2 weken in de tering zooi omdat het voor jullie een moeite is om een order in één meer goed te leveren.

Aangezien ik een mondelinge overeenkomst heb met één van de medewerkers zie ik de kast graag opgehaald en mijn geld terug.

IL97 24-08-2021

h

Ingrid Schild Vermeulen 07-08-2021

Niets kopen! Er is een persoon met dezelfde achternaam en geboortedatum als ik, die heeft in 2013 een bestelling gedaan en niet betaald. Wehkamp ( tinka) heeft echter de verkeerde persoon ik, wonende in de Liemers als wanbetaler aangemeld bij de BKR! Ik heb alle bewijzen, Wehkamp (tinka) weigert dit echter te veranderen. Wordt een rechtzaak omdat ik geen hypotheek nu kan afsluiten kwam ik gisteren achter, mijn advocaat gaat ze financieel verantwoordelijk stellen. Dus koop nooit bij Wehkamp, haal U geen ellende op de hals!
Officiele reactie van Wehkamp 08-08-2021

Goedemorgen,
Vervelend dat u een klacht heeft over een BKR registratie.
Wilt u uw emailadres of klantnummer en geboortedatum en link of korte omschrijving van uw klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.
Wij nemen uw klacht dan graag in behandeling.

Linda 07-08-2021

Ben al zeker 35 jaar klant bij wehkamp en wehkamp heeft mij nog nooit teleurgesteld. Ik heb louter goede ervaringen. De klantenservice ervaar ik als Top en zeer aardig. Ik heb geen enkele twijfel over wehkamp ook nooit reden voor gehad en bestel met een gerust hart.
Officiele reactie van Wehkamp 09-08-2021

Goedenavond,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u tot nu toe erg tevreden bent! Daar worden wij ook blij van. Bedankt voor de positieve review!

Met vriendelijk groet,