Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Willem van Ommen 06-06-2020

Levering was goed alleen moet de bezorger de volgende keer wel even aanbellen toevallig dat ik hem zag lopen. Product was netjes op volgorde ingepakt daar is over nagedacht je kan hem blind in elkaar zetten en er zullen zeker mensen zijn die niet het verschil zien tussen linkse en rechtse schroefdraad. Werking is perfect een aanrader.
Officiele reactie van Wehkamp 07-06-2020

Goedemiddag,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service. Dank u wel voor de positieve review!

Johan 05-06-2020

Product was goedkoper dan bij welk andere shop waar ik normaal bestel. Dit was de eerste keer dat ik gebruik maak van Wehkamp om die ene reden. Product kwam de volgende dag aan via dhl, en was nieuw en compleet. Alles okay.
Officiele reactie van Wehkamp 06-06-2020

Goedemorgen Johan,

Dank u wel voor deze mooie 8, heel fijn om te horen dat u tevreden bent met Wehkamp.

carla 04-06-2020

Ik heb een bestelling van kleding samengesteld voor een familielid in een zorginstelling. Bestelling is betaald, helaas is de bestelling toch op mijn huisadres bezorgd ipv bij de zorginstelling. Ik dacht nog "misschien heb ik een foutje gemaakt"Contact gehad met Wehkamp, het bleek dat het adres van de zorginstelling geblokkeerd was. Afdeling financiën moest dat eerst deblokkeren. Advies was om de bestelling te weigeren. Gedaan, en er is een nieuwe bestelling geplaatst. Nu blijkt dat die weer op mijn eigen adres geleverd gaat worden. Ze kunnen (willen) het adres niet deblokkeren. Op mijn vraag "waarom niet" krijg ik als antwoord "uit voorzorg". Nadere uitleg ontbreekt. Het gaat om een door mij reeds betaalde bestelling! Geen risico voor Wehkamp dus. Erg jammer.
Officiele reactie van Wehkamp 04-06-2020

Goedenavond,

Wat ontzettend jammer dat het niet goed is gegaan met de bezorging van uw bestelling. We willen graag met u meekijken wat er mis is gegaan. Zou u ons uw klantnummer en geboortedatum, tezamen met een kopie van deze klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Heniq 04-06-2020

Op de website de Miele stofzuiger Blizzard CX1 Powerline Cat & Dog besteld, de volgende dag in huis. Perfect en dat in deze coronatijd. Super!

killabeezzz 30-05-2020

Tuinset bestelt naar veel bellen met wehkamp maken ze weer de zelfde wat een slecht bedrijf. Klantenservice loopt ook allemaal langs me jaar heen echt heel slecht. Nooit meer wehkamp voor mij. Wat *** bedrijf

Ton Wouters 28-05-2020

Ik koop vaker bij Wehkamp en altijd is het goed, maar de laatste keer had ik een TV gekocht en de afstandbediening was defect.
Dus contact gezocht met Wehkamp, maar ze doen erg moeilijk zoals de TV weer geheel terug sturen ,wat niet nodig is voor een afstandbediening.
Ik zei bel dan de importeur dan is het zo geregeld, en spaart ook geld voor het opsturen van de TV.
Maar dat deden ze niet, dus even zelf de importeur gebeld en de volgende dag had ik een nieuwe afstandbediening.
Ik vindt dit een slechte services van Wehkamp, dit moeten zij voor mij doen.
Ik weet ook niet of ik ooit nog wat bij Wehkamp koop, want ik betaal alles meteen, maar dit is een tegenvaller.
Officiele reactie van Wehkamp 28-05-2020

Goedenavond,

Om jouw klacht in behandeling te nemen ontvang ik graag je e-mailadres, geboortedatum en een link naar deze klacht. Vervolgens mag je dit e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Alvast bedankt.

Webcareteam wehkamp

Ella 28-05-2020

De airfryer die ik heb besteld tegen een goede prijs werd de volgende dag netjes en op tijd geleverd.
Ik heb de airfryer nu al een tijdje in huis en ben er erg tevreden over. Hij is makkelijk in gebruik en de bediening is ook makkelijk en overzichtelijk.

Martijn 28-05-2020

Eigenlijk ging het bestellen wel goed bij Wehkamp. Alleen, als je je wachtwoord van je inlog-account niet meer weet, en wilt opvragen heb je een groot probleem..

Wehkamp laat vervolgens niks meer van zich
horen? Opnieuw wachtwoord opvragen,
nooit krijg je ook maar één antwoord terug.

Jammer dit, ga wel ergens anders shoppen..

Linden 24-05-2020

Overzichtelijke site, ruime sortering. Ook scherpe prijzen, levering zeer snel. Ben dik tevreden kan het iedereen aanbevelen om bij wehkamp te bestellen.
Officiele reactie van Wehkamp 24-05-2020

Goedenavond,

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Hartelijk bedankt voor dit mooie compliment. We hopen u nog lang blij te mogen maken met onze service.

Hans 15-05-2020

Ik was op zoek naar een bepaald scheerapparaat en het maakte mij niet zoveel uit bij welke webwinkel ik dat zou aanschaffen. Wehkamp kende ik eigenlijk alleen van naam, maar het apparaat was er op voorraad en het was er nog goedkoop ook ten opzichte van andere winkels. Ik heb me gelijk als klant aangemeld. Bestelling, betaling en levering liepen vervolgens prima.
Officiele reactie van Wehkamp 16-05-2020

Goedendag.

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor jouw mooie compliment. Wij hopen je nog lang blij te mogen maken met onze producten en service.

chun-han 12-05-2020

DOUBTFUL!

I ordered 2 bottles of Meraki hand soap for the house. Despite the fast delivery, one bottle showed clear signs of usage as the dispensing pomp already popped up and the liquid inside is of lower level compared to the other bottle. Honestly the outside of the bottle is undamaged and the product quality is satisfying. At this point it's too much effort and waste of time and energy to pursue a return procedure just to get a new bottle. What is truly disappointing is the fact that Wehkamp is okay with sending out products that are previously opened and tampered with. This makes me hesitate to purchase any sealed-off products in the future (very glad this did not happen with my last order of Shiseido skin-care products) Such a shame as I have had only good experience so far until now!
Officiele reactie van Wehkamp 16-05-2020

Goodday,

I am sorry you received a used product. Please send us an e-mail with a link to this complaint an your client information. You can reach us via socialmedia@wehkamp.nl.

Kind regards,

Peggy 10-05-2020

Op 29 april heb ik wat kleding besteld bij wehkamp. Het zou de volgende dag geleverd worden. De bezorging zou wat langer kunnen duren ivm het Corona virus, oké dacht ik geen probleem als ik het dan een dag later ontvang. Echter heb ik mijn pakket nooit ontvangen. Bij dhl stond aangegeven dat de ontvanger “verhuisd” zou zijn..ik denk laat ik eens bellen met wehkamp, en deze dame aan de telefoon was uiterst vriendelijk en vertelde me dat het gewoon vandaag (diezelfde dag dat ik belde met wehkamp) geleverd zou worden. Nou mooi dacht ik en maar wachten op dhl. Maar dhl komt niet. Oké, dacht ik, misschien door de drukte of Corona..ik wacht het weekend wel af. Echter na het weekend geen dhl gezien, geen mail of update van dhl of wehkamp waar mijn pakket blijft. Ik denk bel nog maar een keer met wehkamp. Deze dame vertelde mij dat het pakket werd terug gestuurd naar hun en dat ze het eventueel voor mij de artikelen opnieuw kon bestellen en alsnog op kon sturen. Prima zei ik doe dat dan maar. O wacht even zegt de dame, de artikelen zijn niet meer op voorraad.
Het mooie ervan is dat dhl,ups,dpd en PostNL dagelijks bij ons bezorgen! Dan is het maar makkelijk om te zeggen dat de “ontvanger” verhuisd is.
Ik bestel nooit meer wat bij wehkamp. En NEE ik beveel deze winkel NIET aan!
Officiele reactie van Wehkamp 10-05-2020

Goedemiddag,

Mijn excuses dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik kijk graag met u mee in uw account. Hiervoor kunt u uw klantnummer en/of e-mailadres met uw geboortedatum en een link van de klacht naar ons mailen. Dit mag naar het e-mailadres: socialmedia@wehkamp.nl.

Alvast bedankt!

Yb1978 03-05-2020

Duidelijke omschrijvingen, snelle antwoorden op je vraag en heel fijn de levertijd klopt altijd.
Officiele reactie van Wehkamp 03-05-2020

Goedenavond,

Dankjewel voor deze positieve review! Leuk om te lezen wat het shoppen bij ons tot een fijne ervaring maakt.

We wensen je een fijne avond toe, en tot de volgende bestelling!

Louis Witte 01-05-2020

Wehkamp staat er om bekend dat ze kwaliteit leveren, het is voor ons (privé) maar ook zakelijk een vertrouwde leverancier.
No-nonsens. levering stipt, scherpe prijzen en een uitstekende aftersales.
Officiele reactie van Wehkamp 02-05-2020

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor je positieve review en je vertrouwen in Wehkamp. Wij waarderen dit zeer!

Wij hopen je nog vele jaren als klant te mogen begroeten.
Namens ons allen een heel mooi weekend gewenst.

DR 30-04-2020

Afgaande op https://www.wehkamp.nl/miele-wwe660-twindos-wifi-wasmachine-16182171, waar op 26 april 2020 wordt vermeld dat de wasmachine "gratis geplaatst op de juiste plek" wordt heb ik de wasmachine besteld en hij is 29 april geleverd. Pas op 29 april kreeg ik een email waarin verteld wordt data vanwege de corona-regels de wasmachine bij de voordeur wordt neergezet en niet wordt geïnstalleerd. Toen moesten we zelf maar zien hoe we een oude wasmachine naar beneden en een nieuwe van 95kg naar boven krijgen.

Op de website geen woord over de corona-regels. Dit is misleiding.
Andere winkels (BCC en anderen) installeren wel wasmachines binnen de RIVM corona regels. De corona regels komen Wehkamp goed uit: zelfde prijs, minder diensten.
Officiele reactie van Wehkamp 01-05-2020

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u niet op de hoogte was van onze aangepaste bezorgservice. Wij willen graag voor u kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.
Vriendelijk willen wij u dan ook vragen om een kopie van uw klacht en uw klantgegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Ed 30-04-2020

Dit is mijn eerste en laatste keer dat ik bij wehkamp wat bestel.

Ik zal mijn pakket krijgen op dinsdag 28 april. Ik wacht de hele dag er op. Maar geen pakket gekregen, ik moest naar hun bellen om te horen dat er storing is. ( vind het niet erg als ze mij netjes melden dat er een storing was maar dat deden ze niet )

Maar goed nieuwe afspraak gemaakt met ze op 29 april.
En alweer kunnen ze het niet leveren ( deze keer melden ze het wel )

Ik vraag voor geld terug want ik kan de product ergens anders halen voor de zelfde prijs en sneller geleverd.

Claimen hun dat het niet mogelijk is, omdat het al te laat is. En ze weten ook niet hoelaat het duurt voordat de probleem opgelost is ( het kan weken duren )

Ik vind het onacceptable dat ik geen geld terug kan krijgen, terwijl ik mijn product ( voor weet nirt hoelang ) niet zal krijgen.

Dus nooit meer met hun!
Officiele reactie van Wehkamp 30-04-2020

Goedemiddag,

Allereerst onze excuses dat u uw bestelling niet op tijd ontvangen heeft. Wij willen graag voor u kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Liselotte 28-04-2020

Vreselijk slechte service. Mijn pakket zou tussen 14:00 en 18:00 bezorgd worden, maar de bezorger kwam om 11:45 toen ik onder de douche stond. Volgens de klantenservice zou de bezorger als hij te vroeg is, later moeten terugkomen maar hij heeft ons gewoon op 'niet thuis' gemeld en het pakket doorgezet naar het DHL-pakketpunt. Alleen heeft mijn man koorts dus mogen we volgens de maatregelen van het RIVM de deur niet uit. Bovendien ben ik zwanger dus wil ik sowieso niet de deur uit en risico lopen om besmet te worden, aangezien je door je zwangerschap een verminderd immuumsysteem hebt en ik dus extra risico loop om Covid-19 te krijgen. Ik alles uitleggen aan de klantenservice en die zei dat ze ipv het zondag naar het pakketpunt laten bezorgen, het pakket dan dinsdag opnieuw bij ons kon laten bezorgen. Daarna werd de chat gewoon verbroken, zonder enige verdere afsluiting of iets. Op mijn Wehkamp account stond nog aldoor dat hij zondag op een pakketpunt zou komen en dat ik een email zou krijgen. Email nooit gekregen. Op zondag en maandag helemaal geen update op mijn account. Pakketje leek "in limbo". Ik wachtte op bericht of hij nou vandaag bezorgd zou worden, zoals de klantenservice zei, en ik zie nu verdorie in mijn account staan dat hij net alsnog geleverd is bij een DHL pakketpunt en dat ik hem binnen een week moet ophalen. Maar er staat niet eens bij WELK PAKKETPUNT het is en WAAR ik hem dan kan ophalen!!! Bovendien MAG IK DE DEUR NIET UIT. En als ik al de deur uit kon, dan had ik hem toch liever zondag bij het pakketpunt gehaald dan dinsdag??? Kortom, het is 1 groot drama en Wehkamp komt herhaaldelijk bezorgafspraken niet na en de communicatie is echt prut. Een dikke nul wat mij betreft. Geen idee of ik dat pakket nou ooit nog ga krijgen....
Officiele reactie van Wehkamp 28-04-2020

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat u het pakketje niet op de afgesproken dag en tijd heeft mogen ontvangen. Graag willen wij dit verder voor u nakijken.
Vriendelijk willen wij u dan vragen om uw gegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij deze zo snel mogelijk in behandeling.

C.mossel2@kpnplanet.nl 27-04-2020

Ik heb gekozen voor wehkamp omdat die voor het artikel dat ik wilde bestellen het meest voordelig uit de bus kwam. De levering ging precies zoals moet.Het artikel is helemaal naar tevredenheid .
Dus alles is helemaal goed.
Officiele reactie van Wehkamp 28-04-2020

Goedemorgen,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Fijn dat de levering goed is verlopen en dat u maar lang plezier mag hebben van uw artikel.

Hennie 19-04-2020

Super snelle levering zondag besteld maandag geleverd sneller kan niet ga zo door prima winkel om te bestellen ik ben dik tevreden met het scheerapparaat scheert goed glad en is heel stil jehoord hem maar amper prima apparaad.
Officiele reactie van Wehkamp 19-04-2020

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Ik wens u nog veel plezier met de bestelling en ik hoop dat we u nog lang blij mogen maken met onze service.

Lieve 19-04-2020

Waardeloze korting goedmaker ontvangen. Alleen van toepassing bij aankoop van 40 euro. Heb je dus niks aan.

Goedemorgen,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de voorwaarden van de kortingscode. Het is niet mogelijk om deze aan te passen; er is inderdaad een minimale bestelwaarde nodig voordat de kortingscode toegepast kan worden.

Mocht je verdere vragen voor ons hebben, laat het gerust weten. Je mag hiervoor mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

P. van der Valk 16-04-2020

Ik vind dat ik super ben geholpen, echt top en alles duidelijk !
Het is een compliment 👍
Helemaal tevreden en ik ga zeker meer gebruik maken van Wehkamp en maak reclame.

Goedemorgen,

Dankjewel voor je leuke compliment, en fijn om te horen dat je vaker bij ons wilt komen shoppen!

Kemmerling 16-04-2020

Alle lof voor Wehkamp, fantastische service. Had Make up spiegel met verlichting van Babyliss besteld, volgende dag binnen, bij gebruiksklaar maken bleek het schroefje bij de batterij niet los te gaan .Keek naar de voorwaarden en het koste 2.95 om terug sturen via ophalen koerier, daar ik geopereerd was kon ik niet zelf naar een DHL punt. Belletje met Wehkamp, volgende dag koerier, om de defecte te halen en een nieuwe te brengen! Top Wehkamp 👏👍.
Officiele reactie van Wehkamp 16-04-2020

Goedendag,

heel erg bedankt voor jouw positieve review. Ik hoop dat je lang plezier mag hebben van de make-up spiegel en we hopen je nog lang blij te mogen maken met onze service.

T.veltkamp 15-04-2020

Zo wat is Wehkamp een ballentent zeg ,koelkast van nog geen half jaar oud krijgt scheuren in de rubbers. Valt niet onder de garantie zeggen ze!!!! Zoek het maar uit!!! Nu snappen wij wel waarom die toko zo slecht draait. Hoop dat ze snel failliet gaan. Mij en me familie en kennissen zijn ze zo i zo nu als klant kwijt.

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat je koelkast defecten begint te vertonen. We kijken graag voor je na wat we hierin nog voor je kunnen betekenen, als deze defecten inderdaad buiten de garantievoorwaarden vallen.

Zou je via de mail je klantgegevens op willen sturen, samen met een kleine samenvatting van de situatie (of een link naar deze review)? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Roland 12-04-2020

De bestelling werd netjes op tijd en in goede staat afgeleverd. Ik ben over de koptelefoon tevreden: goed product voor deze prijs.

Goedemorgen,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat de nieuwe koptelefoon naar wens is.

Gos 08-04-2020

Super blij mee. Dit is mijn eerste stoomreiniger niet echt ervaring mee maar wat een super ding. Makkelijk in bediening, maakt vloer mooi schoon, zonder strepen en binnen no time droog. Voor mij nooit meer dweilen.
Officiele reactie van Wehkamp 09-04-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je aankoop!

Webcareteam wehkamp