Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Debie 14-10-2020

Ik bestel niet veel bij Wehkamp maar wat ik bestel wordt netjes en op tijd geleverd. Ze hebben soms dingen of aanbiedingen die interessant zijn.
Officiele reactie van Wehkamp 20-10-2020

Goedemiddag,

Bedankt voor deze positieve review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de leveringen.

Ci 10-10-2020

Wat een grap, ik bestel een bank, waarbij bij aankomst maar 3 poten gemonteerd konden worden, vervolgens zou iemand langskomen. Een week later krijg ik een mail, dat ik contact moet opnemen voor t omruilen. Ondertussen krijg ik een jas opgestuurd die ik niet besteld heb.
Met factuur!
En nú staat er van de geleverde nieuwe bank, dat ik die nog moet betalen??
1x bestellen uren aan ergernis om dingen op te lossen en wachten op bezorgers!
Hier bestel ik nooit meer!
Officiele reactie van Wehkamp 20-10-2020

Goedemiddag,

Graag kijken wij met u mee wat er aan de hand is.
Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar dit bericht?
Wij nemen dit zo spoedig mogelijk in behandeling.

Dees Jansen 14-09-2020

Ik wilde eigenlijk reageren op de reactie van Wehkamp die ze hebben gegeven op mijn eerdere klacht. Dit gaat helaas niet, dus plaats ik op deze manier mijn reactie. Wehkamp geeft aan mijn klacht via een ander forum in behandeling te hebben genomen, en mijn reactie tegemoet ziet. De reactie heb ik al een paar dagen geleden geplaatst, en tot op heden nog steeds geen reactie terug gehad. Ze nemen geen verantwoording, zijn enorm slecht in het communiceren, het duurt enorm lang voordat er een antwoord komt. Ook op kieskeurig liegen de recensies er niet om. Neem je verantwoordelijkheid Wehkamp ipv te wijzen naar de consument!!
Officiele reactie van Wehkamp 17-09-2020

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht?
Dan nemen wij dit ook via dit forum in behandeling.

Weebee 14-09-2020

Woensdag een wasmachine besteld en betaald bij Wehkamp en een bezorgdatum (maandag) afgesproken. Kon alleen kiezen voor bezorging tussen 8 en 22u, of extra betalen, dus heb ik een vrije dag genomen. Op de bezorgdag zelf een mail ontvangen dat de bestelling niet bezorgd wordt. Klantenservice gebeld (hele aardige vrouw, daar ligt het zeker niet aan), die verteld me dat het niet meer leverbaar is. De e-mail zegt iets heel anders, dat ik uiterlijk morgen een nieuwe mail krijg om een nieuwe afspraak te maken.

Als winkel heb je 4 dagen de tijd gehad om dit probleem te communiceren (van besteldatum tot bezorgdatum), maar Wehkamp kiest er voor om op de dag zelf af te zeggen en geen duidelijke boodschap te communiceren. Hele slechte service en communicatie en dan ook geen oplossing bieden, zo ga je niet met je klanten om. Ben benieuwd wanneer ik de nieuwe mail ontvang en wat deze gaat vertellen. Al met al zéér teleurstellend!
Officiele reactie van Wehkamp 14-09-2020

Goedemiddag,

Wij nemen dit graag in behandeling.
Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?

Slechte service 12-09-2020

Ik ben echt al misschien wel 40 jaar klant bij Wehkamp, sinds een paar jaar vind ik het een enorm waardeloze web shop. Artikelen die verkeerd bezorgd worden, en een hele slechte retourverwerking. Sommige artikelen zijn gewoon ook nadat ik ze geretourneerd heb, daadwerkelijk spoorloos. Althans, dat is wat Wehkamp zegt, en daarvan de verantwoordelijkheid bij mij neer legt. Ze zeggen een onderzoek te hebben ingesteld, en informatie hebben gevraagd bij de service points waar de pakketten die retour gaan naar toe gebracht worden.. daar kunnen ze niks vinden over hoe het kan dat het kwijt raakt. Wellicht is er iemand die bij Wehkamp werkt, en zo pakketten kwijt maakt.. Of het word gewoon niet goed verwerkt in hun systeem.. Maar nee, Wehkamp wijst liever naar de consument, dan zelf verantwoordelijkheid te nemen. Voor mij nooit geen Wehkamp meer!!
Officiele reactie van Wehkamp 14-09-2020

Goedemorgen,

Via een ander forum hebben wij deze klacht in behandeling genomen.
Wij zien daar uw reactie graag tegemoet!

L 03-09-2020

Bestelling geplaatst enkele weken geleden. Helaas was er een stukje afgebroken , afgesproken dat ik €25 korting kreeg. Jullie maken het over naar een rekening nummer uit 2017! Die ik niet meer gebruik. Dus de €25 komt niet bij mij aan..

Contact met jullie gezocht , is het me eigen verantwoording om dit aan te passen in m’n account ? Wat helemaal niet kan volgens de man van de klanten service. Maar hoe je het went of keert het is me eigen fout volgens jullie. Want dit had ik zelf moeten aanpassen, wat ik dus helemaal niet kan doen!!!

Jullie maken het geld over , naar een rekening nummer waar mee ik niet m’n bestelling heb geplaatst en betaald.... ipv dat jullie checken of dit het goeie nummer is? Nee gewoon kwakkeloos het verkeerde nummer overnemen.

Ik heb nu m’n beloofde €25,- niet terug

Er slechte service , jullie beloven iets , maken zelf een fout en komen hier niet eerlijk voor uit ?!

Wij bestellen nooit meer bij jullie!!!
Officiele reactie van Wehkamp 03-09-2020

Goedenavond,

Wat vervelend te lezen dat we het geld hebben overgemaakt naar het verkeerde rekeningnummer. Zou u een kopie van deze klacht, tezamen met uw klantnummer/e-mailadres en geboortedatum willen mailen naar socialmedia@home. nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Justine Bakker 06-08-2020

Heel tevreden al jarenlang met de service en producten van Wehkamp. Dit in tegenstelling tot de Ali express producten die ik bij Bol.com ontvang. Ga zo door Wehkamp!
Officiele reactie van Wehkamp 11-08-2020

Goedemiddag,

Bedankt voor deze mooie review!
Fijn om te horen dat u al jaren tevreden bent met onze service en producten.
We hopen dat u nog veel jaren met plezier bij ons besteld!

Vincent 05-08-2020

Jarenlang trouwe en tevreden klant geweest. Tot de aankoop van een buitentafel Sense s-line. De tafel kan niet tegen zon/regen en beschadigt hierdoor. Deze schade, ontstaan bij normaal gebruik zou niet onder garantie vallen omdat het geen productie fout zou zijn. Ook valt op dat er meerdere negatieve recensies over dit artikel zijn geschreven en mijn recensie verdwijnt. Wehkamp heeft dit zeer slecht en onprofessioneel afgehandeld.
Officiele reactie van Wehkamp 05-08-2020

Bedankt voor uw bericht.

Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Marianne 31-07-2020

Naar jaren zeer regelmatig naar volle tevredenheid bestellingen gedaan te hebben, deze keer een boxspring voor mijn zoontje besteld, met 5 weken levertijd.
Na ruim 3 weken hebben zij zelf de bestelling geannuleerd en een nieuwe gemaakt. Zonder mij hiervan op de hoogte te brengen. Dit omdat de levering vh bed en ophalen vh matras niet gekoppeld waren. Levertijd gaat nu opnieuw in, ondanks dat zij toegeven een fout gemaakt te hebben. Kan niet meer gewijzigd worden. Het oude bed van mijn zoon was inmiddels net weg, wat inhoudt dat hij weken op de grond mag slapen.
En dan de onvriendelijkheid van de medewerkers. De een zegt dat ik tussen de wachtenden kan worden geschoven, ofwel er komt geen langere wachttijd. De volgende begrijpt niet hoe dat gezegd heeft kunnen worden. Ik krijg het advies om Custom en Care te bellen. Wanneer ik die aan de lijn heb, krijg ik te horen dat ik inmiddels wel erg vaak over het zelfde probleem heb gebeld en gemaild.... Ja dat is raar, ik krijg geen oplossing.
Ze spreken elkaar allemaal tegen, met 1 overeenkomst: ze geven allemaal toe dat Wehkamp fout zit. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, dat is ook geen probleem. Toegeven dat je ze maakt is nog beter. Maar daarna moeten ze dan wel opgelost worden ipv zeggen dat ze niet in de systemen kunnen. Men kon wel mijn bestelling annuleren, overigens zonder mijn weten.
Officiele reactie van Wehkamp 31-07-2020

Goedenavond,

Graag nemen wij dit in behandeling. Vriendelijk wil ik u vragen om uw klantnummer + geboortedatum en een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Via deze weg hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Pingvin 21-07-2020

Waardeloze service.
Afgelopen vrijdag een vaatwasser besteld.
Zaterdag is hij geleverd.
Op de website stond digitaal display en resttijdindicatie.
Wat bleek dat alles zat er dus niet op.
Foutje op de website.
Prima kan gebeuren.
Gebeld en afgesproken dat na het weekend een andere geleverd zou worden.
Bij uitpakken bleek de deur een dikke bult te hebben.
Weer gebeld oké u krijgt een nieuwe.
Maar ja omdat er dan 3 vaatwassers op mijn naam staan (omdat de andere twee die retour gaan nog niet verwerkt zijn) staat nu de 3 de vaatwasser op wacht op goedkeuring.
Dus niks geen vaatwasser.
Zoals het nu lijkt wordt het pas volgende week dat ik dan uiteindelijk hopelijke de goede en een hele vaatwasser krijg.
Ik heb dus niks verkeerd gedaan maar wordt ook niet naar behoren geholpen en ben dus de dupe van hun systeem.
Pingvin 21-07-2020

Het kan nog gekker.
De vaatwasser kan nu niet eerder geleverd worden dan 31 juli.
Hij is op voorraad.
De andere wordt morgen wel gehaald.
Dus het vervoersbedrijf komt hier toch.
Maar helaas ze gaan staken bij Wehkamp.
En daar kun je het gewoon maar mee doen.

Officiele reactie van Wehkamp 21-07-2020

Goedenavond,

Om deze klacht in behandeling te nemen, ontvang ik graag uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht.
Wilt u dat mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Via die weg nemen wij dit in behandeling.

Imke 18-07-2020

Zeer slechte service. Per abuis ivm verhuizing adres verkeerd doorgegeven. Direct na bestelling gebeld om mijn fout te corrigeren. De Wordt gezegd dat ik moet wachten tot de dag van levering omdat het dan pas gewijzigd kan worden. Bel ik op dag van levering. Nee dat kan alleen van tevoren. Dus nu te laat om nog iets te doen. Zeer slechte service!!

Goedemorgen,

Wat een vervelende situatie!
Als u wil dat wij deze klacht in behandeling nemen, ontvang ik graag uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze review.
Wilt u dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Driekes 16-07-2020

De wasmachine die ik zocht, was in de aanbieding bij Wehkamp. Scheelde toch weer € 25,00 op andere (grote) aanbieders. Online besteld en keurige levering op de gewenste dag met heel duidelijke info over levermoment, tot ongeveer een uur van te voren. Jammer alleen dat je eerst een account aan moet maken (en vervolgens wellicht niet snel meer gebruikt).

Goedemorgen,

Bedankt voor deze positieve review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering van de wasmachine.
Dit wordt zeer gewaardeerd!

carlos 14-07-2020

Een aantal artikelen besteld en vooruit betaald. Deze geretourneerd en wachtend op me terugbetaling. Klantenservice gebeld. Sorry er stond een blokkade op je retour. Het geld word binnen 2 werkdagen geretourneerd. Week later weer niets gehoord. Weer gebeld. Sorry wat is uw rekening nummer uw bankrekening was in t systeem geblokkeerd. We storten binnen 2 dagen terug.

Ik heb jaren een krediet gehad bij Wehkamp. Dit jaar krediet afbetaald en gesloten. Nooit problemen, achterstand of bkr. Jullie hebben mijn rekeningnummer. Totaal geen aanleiding om rekeningnummer of retour te blokkeren. Gewoon een bestelling gedaan en betaald.

Het terugstorten van je geld schijnt bij Wehkamp een lastig probleem te zijn. Terwijl anno 2020 geld terug storten een kwestie is van seconden.

Voor mij geen Wehkamp meer. Gelukkig zijn er nog genoeg alternatieve webwinkels dan wehkamp.

Goedemiddag,

Graag nemen wij deze klacht in behandeling.
Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze review?
Via die weg kunnen wij dit in behandeling nemen.

Seher Ural 08-07-2020

Nu al 3 weken wacht ik op een lounge tuinmeubel. Mijn eigen tuinmeubels weggedaan. Nog steeds niets ontvangen 2x feest in de tuin verplaatst omdat ik nog steeds geen tuinmeubel heb. Zelf voor de kosten borg taart en catering op moeten draaien en ze beloven alleen maar beterschap. Wat een slecht bedrijf totaal niet klantgericht.
Officiele reactie van Wehkamp 08-07-2020

Goedenavond,

Wat jammer om te horen dat je nog steeds wacht op je lounge tuinmeubel. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen wil je je klantnummer of e-mailadres + geboortedatum en ook de link van je klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Dankjewel!

Irene 30-06-2020

In het verleden altijd tot volle tevredenheid besteld (kleding en andere artikelen). Onlangs een klacht gehad en deze werd ook tot volle tevredenheid afgehandeld.
Echter, i.v.m. het retourbeleid bestellen wij niet/nauwelijks meer kleding. Wij hebben een aantal keren een bestelling geretourneerd waarbij wij minderof niets hebben afgenomen en sindsdien worden wij op de vingers getikt als we te veel retourneren. Ik wil altijd graag twee maten bestellen van verschillende kledingstukken. En meerdere kledingstukken tegelijkertijd. Uiteindelijk kopen we bijna geen kleding meer via Wehkamp maar gaan gewoon naar een winkel waar we wel meerdere kledingstukken kunnen passen. Ook prima.
Officiele reactie van Wehkamp 11-07-2020

Goedemiddag,

Fijn om te lezen dat je altijd tevreden bent geweest met onze artikelen en onze service, ook wanneer het om een klacht ging.

Dankjewel voor je feedback over ons retourenbeleid, en wat het betekent voor jou en hoe je bij ons wilt shoppen. Mocht je hier meer over kwijt willen, of verdere vragen hebben over ons retourbeleid, mail ons gerust hierover. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Fijn weekend!

Emma 30-06-2020

I bought a couch from wehkamp which brokedoewn within three months. The process to get it repaired has takes 4 weeks during with I can’t use my couch it’s just sitting in my livingroom upside down out of use. I was on the phone with customer service for 45min because the person on the line couldn’t speak English. They refused to give the money back or replace it. Once someone came to finally fix the couch it broke down straight afterwards in the same way. I called wehkamp, another 45min call, and they told me it would take a minimum 15 days for anyone to come see it and that even though this was the second time breaking down, they would not necessarily change it f a new one or give the money back. Really dissapointed I’m wehkamp and their way of handling this.
Officiele reactie van Wehkamp 30-06-2020

Good afternoon,

We will handle your complaint.

We kindly ask you to email your customer number + date of birth and a link to this message to socialmedia@wehkamp.nl. This way we have the opportunity to process this.

Sincerely,

Floor 30-06-2020

Gisteren een bestelling geplaatst waar ik geen bevestiging van heb gekregen, dus belletje naar de klantenservice. Bleek iets fout te zijn gegaan en krijg mijn geld teruggestort. Vervolgens dan maar nieuwe bestelling plaatsen in de hoop dat het op tijd binnenkomt. Blijkt dat dergelijke artikelen die ik gisteren besteld heb nu niet meer in de aanbieding zijn. Dan maar weer bellen naar de klantenservice. Waar ik een brutale dame aan de telefoon kreeg die in plaats van meedenkt over een oplossing, durft te zeggen dat het mijn fout is dat de bestelling niet is doorgekomen en ik moet nu dus maar gewoon 20€ meer betalen. Terwijl de vorige dame die ik aan de telefoon had aangegeven dat het waarschijnlijk een technische fout is bij wehkamp. Kortom rampzalige klantenservice. Bestel wel ergens anders.
Officiele reactie van Wehkamp 30-06-2020

Goedemiddag Floor,

Vervelend dat je eerste bestelling is mis gegaan.. Wij lossen het graag voor je op.
Zou je een e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl willen sturen met daarin jouw klantnummer en geboortedatum.

Kaman 29-06-2020

Duidelijke omschrijving artikel .
Aankoop via internet eenvoudig. Zo ook het betalen.
Goede afwerking van je bestelling.
Snelle levering van het pakketje.
Gewoon uitstekend en prima !
Officiele reactie van Wehkamp 29-06-2020

Goedemiddag,

Wat fijn om te horen. Bedankt voor de positieve review.

Met vriendelijke groeten,

sandra 28-06-2020

Cijfer 0 zou meer op z’n plaats zijn. Loungeset besteld en betaald; ‘binnen twee weken in huis’ maar nu 8 weken verder en nog steeds niets. Personeel van de klantenservice doet niets. Geen leidinggevende die er even achteraan gaat. Ik hoop dat ik voor de winter nog op deze set kan zitten en dan weet ik heel zeker dat ik nooit meer terug kom bij wehkamp. Wat een onprofessioneel gedrag hier zeg!
Officiele reactie van Wehkamp 28-06-2020

Goedemiddag,

Vervelend dat de loungeset nog niet is geleverd!

Om je klacht in behandeling te nemen ontvang ik graag jouw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht. Dit mag je e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijk groet,

Johan 17-06-2020

Vroeger iets gekocht en dat ging prima enkel de laatste 2 leveringen (afgelopen 2 maanden) zijn allebei uitgelopen op een fiasco. Beide pakketten zijn zoekgeraakt en het duurt nu waarschijnlijk weer 2 weken voordat het onderzoek afgerond is en ik mijn geld eindelijk terug heb. Ik zou verwachten dat als het opnieuw misgaat (een keertje kan altijd gebeuren) je je excuses aanbiedt en een nieuw item opstuurt i.p.v. een klant opnieuw te laten wachten.
Officiele reactie van Wehkamp 11-07-2020

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je bericht.
Mocht deze situatie op dit moment nog niet geheel of naar tevredenheid zijn opgelost, kijken we graag met je mee, om te zien wat we hierin voor je kunnen betekenen.

Graag ontvangen we hiervoor je klantgegevens via de mail, samen met een link naar dit bericht, of een korte omschrijving ervan.

D.P.Bruil 14-06-2020

Vanwege de laagste prijs i.v.m andere leveranciers, en het feit dat het de volgende dag al bezorgt kon worden ondanks het late tijdstip van bestellen.
Daarnaast sprak het mij aan en gaf het mij vertrouwen dat ik na aflevering en zien van het product kon aangeven te betalen.
Officiele reactie van Wehkamp 14-06-2020

Goedendag,

Bedankt voor uw mooie reactie. Fijn dat u zoveel vertrouwen heeft. Dat lezen wij graag.

Chantal 11-06-2020

Fijne webwinkel. Achteraf betalen is ook mogelijk. Aftersales: eveneens top. Ik ben een tevreden klant
Officiele reactie van Wehkamp 11-06-2020

Bedankt voor deze positieve review, Chantal. Dat vinden wij leuk om te lezen.

Henriette 11-06-2020

Ik ben al vele jaren klant van Wehkamp en ben nog steeds zeer tevreden. Snelle en correcte bezorging. Vriendelijke klantenservice. Wehkamp is mijn favoriete webshop.
Officiele reactie van Wehkamp 11-06-2020

Dankjewel voor je leuke review, Henriette. Dat lezen wij graag.

Ronbie 07-06-2020

overzichtelijke site, ruim aanbod en een aantrekkelijke prijsstelling. De levering vond binnen een paar dagen plaats en je mocht ook nog achteraf betalen.

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve woorden. Goed om te lezen dat u tevreden bent!

webcareteam Wehkamp

René Baremans 07-06-2020

Vervelend voorval : wasmachine onherstelbaar stuk. Om op korte termijn voor een "acceptabele" prijs over een nieuwe machine te kunnen beschikken heb ik "Kieskeurig" geraadpleegd. Ben op deze manier bij Wehkamp terechtgekomen.
Ik ( GEEN klant bij Wehkamp ) , heb telefonisch ( ! ) contact opgenomen. Ben op bijzonder vriendelijke wijze te woord gestaan. De dame garandeerde mij dat ik binnen 2 dagen de door mij gekozen machine in huis zou kunnen hebben en ben daarmee akkoord gegaan.
Dit kreeg ik ook nog digitaal bevestigd en inderdaad ..... 2 dagen later stond de betreffende machine bij mij binnen.
Mijn bevinding : zeer correcte afhandeling en optimaal geïnformeerd door de "transporteur" en op het afgesproken tijdstip geleverd. Alle lof !!!

Goedemiddag,

Goed om te horen dat u tevreden bent met de service. Bedankt voor de fijne woorden!

webcareteam Wehkamp

Officiele reactie van Wehkamp 07-06-2020

Wat leuk dat je bij ons geslaagd bent en deze review achterlaat. Dank hiervoor en veel plezier met je aankoop.

socialcareteam Wehkamp