visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Leo Smit 05-09-2011

Snelle en probleemloze levering.

anonymus1984 31-08-2011

Blij met de snelle levering tegen een lage prijs.

misty53 30-08-2011

snel besteld, snel geleverd, kan er niets anders zeggen. Beamer ik al 1 keer gebruikt, jammer dat er geen tasje bij zat.

Josselman 25-08-2011

Recentelijk een beamer en projectiescherm aangeschaft!
Ging erg snel en bestelling was snel in huis! Dat liet niets te wensen over. Prima service!!
Helaas het advies wel! Alles moest je zelf op de site uitzoeken en zelfs een vraag over het gebruik moest maar besproken worden met de leverancier van de beamer!

Op het moment dat ik bel, Heb ik een vraag. Helaas werd ik daar dus niet echt mee geholpen.
Alles zou op de website staan. Enkel hoe een beamer in te stellen wanneer hij aan het plafond hing, stond hier niet bij! Moest dus maar even met de leverancier bellen of een pdf downloaden via Google.
Kom op! Ik doe voor 1.000 eur boodschappen, dan verwacht ik net wat meer service!!!!

Larzz 21-08-2011

Prima internetshop.
Veel in voorraad. Snel contact als het product kan worden afgehaald. Zeker voor beamerliefhebbers in het oosten van Nederland de beste beamershop!

H. van de Water 11-08-2011

Uitstekend telefonisch en email advies. Snelle reactie. Binnen twee dagen waren scherm en beamer geleverd. Uitstekend verpakt.

Alberto2 11-08-2011

Telefonisch contact gehad met één van de medewerkers, omdat ik niet over de juiste kennis beschik.
Heel goed en duidelijk geholpen en tevens een uitleg waar je op moet letten voor je tot aankoop over gaat.
Complimenten voor Beamershop24.nl.

jangiesen 04-08-2011

De bestelling was al na een half uur verzonden.

Deborah Smulders 22-07-2011

het is prettig dat een webwinkel ook persoonlijk te bereiken is. tevens vin dik het een pre dat ze zo flexibel zijn en meedenken over de mogelijkheden. nadeel vind ik dat ze zelfs een tarief rekenen als je het product bij hen zelf komt afhalen.

f.zeilstra 20-07-2011

Goede voorlichting over de producten zowel via de website als via de telefoon. Met name de voorlichting via de telefoon is een pré voor internet bestelling. Ook toelichting via de telefoon over de toepassing van de handleiding van een product (beamer) bij vragen/onduidelijkheden is functioneel.

EB1770W 19-07-2011

Geweldig telefonisch advies, duidelijk, luisterde goed naar mijn probleem, dacht mee in de oplossing, kortom erg tevreden

M.Keeris 13-07-2011

Duidelijke Webpagina met veel keus en genoeg info, levering snel, vergelijking mogelijkheid tussen de producten. duidelijke terugkoppeling via de mail over het product wat besteld is.

hans_multimedia 11-07-2011

Zeer snelle levering, Beamershop24 maakt de verwachting waar. Na aankoop, bijvoorbeeld 's avonds een vraag per webformulier ingestuurd werd ik de volgende ochtend al gebeld. Bij vragen krijg je snel antwoord. Ook via chat kreeg ik voor m'n aankoop goed advies. Ben zeer tevreden.

Willem Snapper 08-07-2011

De beamer heb ik wel even geprobeerd, maar hij moet dienst doen in Mali (Afrika), dus pas daar kan ik hem goed beoordelen. Ik ben onder de indruk van de uitstekende telefonische voorlichting. Ik kon elke vraag kwijt en de uitleg en de antwoorden kwamen bij mij zeer deskundig over. Het bedrijf doet zijn naam eer aan, de beamer werd prompt de volgende dag geleverd.

niet geregistreerd 05-07-2011

De ene dag nieuwe lamp besteld besteld voor beamer, de volgende dag al in huis én hij doet het weer, supersnel.

dave H. Rossen 05-07-2011

makkelijk besteld snel geleverd (volgende dag!!) en goedkoper dan de concurent...

A E Klaver 04-07-2011

Prima website, makkelijke bestelling, vlotte levering. Levering was echter niet compleet: volgens productbeschrijving zou er een tas bij worden geleverd, dit was niet het geval. Mail gestuurd naar klantenservice. Deze gaf aan dat de tas erbij moest zitten en nooit werd nageleverd. Na aangegeven te hebben dat de tas er toch echt niet bij zat, heb ik niets meer gehoord. Met andere woorden: klacht niet serieus genomen en niet opgelost. Jammer!

Anno54 01-07-2011

-Eenvoudig te bestellen. Handige website. Goede begeleiding d.m.v.trajektcontrole.Snelle bevestiging. Vlotte levering.

harkelijn 01-07-2011

Op de website van Beamershop24.nl heb ik alles wat ik nodig had meteen kunnen vinden en prijs is zeer goed vergeleken met anderen. Ze houden je prima op de hoogte van je bestelling. Om deze reden ben ik terug gegaan bij hen toen ik iets anders nodig had en heb ik de andere websites niet bekeken, want ik heb geen tijd te verliezen. Na 2 goede ervaringen met Beamer24.nl, vind ik hun de logische keuze.

Juliette82 30-06-2011

Snel in huis, goed verpakt, heldere website.

patrick de vos 30-06-2011

De bestelling heb ik online geplaatst. De levering duurde alleen wel erg lang ( heeft 1 week geduurd ).

pseudotropheus 28-06-2011

Prima communicatie, snel geleverd met UPS en alles netjes verpakt.

@lf 23-06-2011

Bij het product staat voldoende informatie om een keuze te kunnen maken. Daarbij zijn de vergelijkingen tussen de verschillende producten goed te maken. De levertijd / betrouwbaarheid is goed. De levering kwam in mijn geval via UPS uit Duitsland. Via track and trace was de levering goed te volgen en de bezorging was eerder dan verwacht. Kortom, voor de levering van beamers kan ik de beamershop aanbevelen

Vriends 22-06-2011

De bestelling en betaling gedaan en het apparaat was al verzonden. De volgende ochtend al zorgvuldig verpakt en keurig afgeleverd. Goed bezig!

Erwin van den Berg 16-06-2011

Vriendelijke en professionele ondersteuning. Handig via de live chat. Je wordt snel en deskundig te word gestaan. Snelle levering.