visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

gremaro 17-12-2011

bestelling snel en goed.

HansG-55 17-12-2011

Wederom een bestelling bij de Beamershop geplaatst. Net zoals mijn vorige: Razendsnel in huis en goed verzorgd. En voor HEEL aantrekkelijke prijzen !!

Margaritas 14-12-2011

Het bestelde artikel is correct geleverd en afgehandeld.

janusm 11-12-2011

Alles is na bestelling correct geleverd. Op zaterdagavond om 23.00 uur besteld. Op dinsdag in huis. Conform verwachting en belofte

Grotendoek 08-12-2011

Prettige, deskundige en persoonlijke voorlichting.
Zeer snelle, keurig verpakte, levering.

MCdW 08-12-2011

Duidelijke website waar je makkelijk en snel vergelijkingen kunt maken. Hele snelle levering, waar door het product direct de volgende dag geleverd kon worden.

Flexscore 08-12-2011

Onlangs een beamer besteld en de andere dag al in huis. Zeer goede prijs en werkt prima. Ik ben zeer tevreden omdat er geen rompslomp is en je niet de deur uit hoeft.

jan hengelaar 05-12-2011

heldere website. Snelle levering. Niks mis mee.

zeertevredenklant77 29-11-2011

Website is zeer goed en compleet. Zelfs een mogelijkheid om de afstand van de beamer tot het scherm te berekenen en de maat die het beeld dan op het scherm heeft.
Ik heb niet hoeven mailen of bellen, dus kan niewts zeggen over bereikbaaarheid.
Bestelling verliep soepel. Levering binnen 24 uur.
Tevredenheidsenquete door beamershop opgestuurd.

Heynen125 25-11-2011

Vooral het telefonisch advies vooraf was uitstekend en deskundig.
Voor herhaling vatbaar en aanbelingswaardig

mike9999 23-11-2011

na betaling heldere terugkoppeling en snelle verzending. informatie is duidelijk.

JS001382 22-11-2011

Geweldige website met veel specifieke product informatie. Levering conform afspraak. Telefonische informatie & uitleg was een stuk minder, jammer.

Hans van Loenhoud 18-11-2011

Breed assortiment, veel info en keuzehulp op de site, goede prijs, veel op voorraad. Puntuele en goed verzorgde aflevering

Jan ter Maat 18-11-2011

Gewoon goed, correct en snel

Lubesboy 17-11-2011

heel snelle levering. Na bestelling 2 dagen later bij mij thuis geleverd. Goede informatie betreffende opvolging via UPS, enz.

MJ57 16-11-2011

In één woord uitmuntend. Gemakkelijk het product gevonden op de site, voorbeeldige bestel procedure, volgende dag afgeleverd. Beter dan dit kan volgens mij niet.

LV56 15-11-2011

Super snele levering (de volgende dag). Goed advies aan de telefoon, bijzonder goede beamer.

Mas Lubbers 15-11-2011

De website werd zowel via Google als Kieskeurig snel gevonden en heeft mij goed geholpen in het maken van de beslissing en het product te kopen.

Joop van E 12-11-2011

Correcte wijze van behandeling.
Snel en accuraat tegen een mooie prijs.

M Beijer 11-11-2011

correcte en bruikbare info per telefoon en binnen 2 dagen geleverd

eddiecoyle 10-11-2011

Goede shop. Snelle verzending. Meteen uitleg gekregen toen ik er om vroeg. Super prijzen!

Tjark2 10-11-2011

Zeer snelle service en correcte levering.

dick Bastiaan van der Meijden 09-11-2011

De Acer_X1261P voldoet prima. De aflevering ook op tijd. Tot nu toe geen spijt van de aankoop.

Heineman 09-11-2011

Prima, snel en verreweg de goedkoopste. Uitstekende keuze mogelijkheid. Als hier je lamp niet bij staat...
Als je de beamer nodig hebt en het blijkt dat de lamp stuk is heb je een probleem. Dit probleem had ik één dag lang. Volgens afspraak (belletje gepleegd) had ik de lamp de dag erna op mijn adres...Mijn lamp kost bij beamershop 24 €130,00 voor diezelfde lamp wordt er over de €200 gevraagd.

HansG-55 04-11-2011

Duidelijke website. Tel.info over product zeer goed, hierdoor o.a. het juiste scherm gekozen. De ene dag besteld om 11:00 uur; de andere dag geleverd (13:30 uur) Alles netjes verpakt en onbeschadigd ontvangen.
En de prijzen zijn heel scherp! Kortom: een aanrader!!