visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

danry 28-03-2012

Website duidelijk, wel even zoeken (via Kieskeurig).
Bezorging prima op tijd. Gekocht voor vereniging, mede daardoor nog geen ervaring met gebruik van het scherm; het opzetten is echter probleemloos, goede handleiding.

Mobiledrome 24-03-2012

duidelijke webshop. Bestelling goed verlopen. Alles keurig geregeld.

Bart Cabanier 23-03-2012

Duidelijke afhandeling. Makkelijk om bestelling op te volgen. Snelle levering. Niks op aan te merken!

M.Gruning 15-03-2012

Gezocht naar een beamer lamp voor acer
Snel en makkelijk gevonden
Goede prijs en snelle levering
Ben zeer tevreden

ETB VOS 08-03-2012

Service en levering zoals afgesproken alles prima geregeld en de afst.b. werkt heel goed

Nick84 05-03-2012

Erg snelle levering stond al binnen een uur na betaling dat de bestelling verzonden was, bij vragen de zelfde dag nog antwoord via mail.

H.Hoenders 03-03-2012

Prima prijs kwaliteit.
Levering boven verwachting snel.

Lobree Opleidingen 02-03-2012

Na het zoeken op internet voor een beamer heb ik contact opgenomen en werd zeer goed geadviseerd over een aan te schaffen beamer.
Na de beamer via internet te hebben besteld was deze erg snel binnen. een zeer snelle service dus.

bert.de.groodt79 21-02-2012

Ik heb de beamer nu een week in mijn bezit en hij bevalt prima goede licht opbrengst en een scherp beeld.
Het is alleen jammer dat de gebruiks aanwijzing erg sumier is. na wat zoeken met de afstands bediening kom je er wel uit.
Bert.

tom10047 19-02-2012

vlotte levering binnen 2 dagen

dorpscomite Wilsele-Dorp 19-02-2012

Ik had het scherm besteld via internet op vrijdag en de volgende maandag was het al thuis geleverd in België. Prima service.

Muziekvereniging Apollo 18-02-2012

Het is een duidelijke website waarvan je kan bestellen, de betaalmogelijkheden zijn OK en de levering snel en perfect.
Ga zo door

Animalleke 18-02-2012

Prima overzichtelijke site. Suppermakkelijk om een bestelling te plaatsen en de levering is als een speer. Een echte aanrader, zeker met de scherpe prijzen.

bossy25 18-02-2012

een goede website,snelle serviece,en telefoonische snel en makelijk tebereiken,je product word een paar keer gecontoleert en je krijgt gelijk een mail om zelf ook nog eens goed tekijken of je de juiste keus gemaakt hebt.kortom de lampen kosten overal bijna het zelfde,maar de serviece hier is uitmuntend

Euren 17-02-2012

Duidelijke website, telefoon werd meteen opgenomen.

Woensdagmiddag besteld en de volgende dag in huis.

Top!

Pierre-Philippe 14-02-2012

Zeer professionneel firma!
Product is ontvangen in de aangekondigd timing, super!

Erwin162017 10-02-2012

Uitstekend telefonisch advies.
Snelle en stipte levering.
Absoluut een aanrader.

TLoad 10-02-2012

Gebruiksvriendelijke site, levering conform het geen gesteld op de website ondanks dat de leveringsvoorwaarden Beamershop de mogelijkheid bieden later te leveren.

ednet01 08-02-2012

Perfect: Snelle levering, concurrerende prijsstelling. TOP!

jaap z 03-02-2012

Over beamershop24 ben ik prima tevreden, het 6je komt volledig op konto van de transporteur.

Het scherm werd door een manco 2 of 3 dagen later dan verwacht afgeleverd op een moment dat wij zelf niet meer op het project aanwezig waren.
Mijn telefoonnummer stond op de pakbon maar even bellen is er niet bij en met een doos van 3,5 meter die onverwacht binnen komt en die naar de 9e verdieping moet maak je niemand blij.

gaRoest 29-01-2012

goed bereikbaar voor advisering
Advisering was duidelijk
vervolgens geen probleem met afleveren en in gebruikanme

Dan_ 26-01-2012

Website is overzichtelijk en snel. Bereikbaarheid was in eerste instantie moeilijk, de chat was onbereikbaar, maar de terugbel functie werkte feilloos. Het advies wat in het telefoongesprek was vakkundig en to the point. Levering, verpakking en snelheid was een dikke 10 !

cwa van soesbergen 25-01-2012

Goede service, prettige medewerking bij probleem.

Verbaan76 22-01-2012

Zaterdagavond besteld, maandag in huis. Keurig verpakt in een stevige doos, piepschuim, en nog een doos. Een beamerlamp kosten nogal wat, dus ik ben zeer blij met de manier waarop het verstuurd en verpakt wordt. Er wordt werkelijk alles aan gedaan om het in goede staat bij de klant af te leveren!

Suiker65 22-01-2012

Zeer goede en snelle levering van het gewenste product