visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Evie de Jong 14-08-2017

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering!

Op zoek naar een beamertas voor speciaal type beamer, dankzij duidelijke website snel gevonden wat ik zocht en ook nog eens supervoordelig! Snelle levering en een perfecte match voor mijn type beamer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bjorn 14-07-2017

Geweldige producten en een duidelijke goede web-shop.

Een groot assortiment aan goede producten. Ik heb zelf een scherm besteld. Deze is van uitstekende kwaliteit en was snel geleverd. Alles op deze site is duidelijk omschreven en voorzien van alle benodigde informatie om het juiste artikel te vinden. Dus een top-site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cora Westerink 05-07-2017

Zeer goede service

Uitstekende telefonische bereikbaarheid en zeer goed persoonlijk advies. De bestelde beamerlamp werd bovendien binnen 24 uur geleverd!

jeerdam 10-06-2017

Veel kennis, site kan veel gebruiks vriendelijker

De inhoudelijke kennis van de mensen is super, maar de site kan enorm verbeterd worden vwb het gebruik.
Als je meer bestellingen wilt doen is het lastig werken op de site.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Joop van nugteren 22-05-2017

Snel en goed verpakt

Een mailtje was voldoende. De lampen verschillen behoorlijk in prijs. De duurste is wel een originele van Epson. Na ontvangst vsn de lamp was het heel simpel om de beamer lamp te vervangen met de aanwijzingen die bij gesloten zaten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben Mertens 19-05-2017

Betrouwbaar en snel

De informatie over de artikelen is zeer compleet en heeft mij geholpen om zonder moeite het ideale projectiescherm binnen mijn budget te vinden. Daarbij had ik mijn bestelling binnen 2 dagen binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 04-05-2017

Goed advies en service

Eerst gebeld voor een advies voor draadloos HDMI en deze gekregen. Na installatie werkte het perfect.

OR-training.nl 27-03-2017

Service helemaal top!

Op zoek naar de juiste beamer voor een zakelijke toepassing vooraf prima advies gekregen. Snelle reactie en levering. Alles dik in orde!

Mr anthem 14-03-2017

Zeer goede kennis van beamers en schermen

Gebeld met de webwinkel om advies van het type scherm al snel vroeg de verkoper wat voor beamer ik had en gaf daar een advies over wat voor scherm dat het best bij past en ook waarom de ander niet . Kijk en daar heb ik wat aan deze mensen hebben verstand van zaken en zal er zeker ook mijn nieuwe beamer gaan bestellen
Scherm werd netjes geleverd in 3 dagen . Duurde wat langer ivb met de lengte

Aanbeveling
Ivb met het grote aanbod van beamers en schermen is het van goed belang om het juiste advies te geven ik denk en weet zeker dat zij dit kunnen

Verder geniet ik van mij. Scherm 2.40 /1.35

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jo 03-03-2017

Bestelling en levering zoals het hoort te zijn.

Informatie op webshop duidelijk met goede vergelijkingsmogelijkheden. Bestellen eenvoudig en toegezegde leverdatum exact uitgevoerd.

Twan 26-02-2017

Top service

Het is een top bedrijf. Hele goeie service. En de producten worden snel en netjes afgeleverd.
Ik heb de beamer Epson EH-TW5210 gekocht en hij bevalt me heel erg goed. Ook een aan rader voor mensen die hem willen gebruiken voor game en films kijken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 17-02-2017

Gedoe

Via google gezocht naar een beamer lamp voor Benq W1110 waardoor ik vervolgens op de website van beamershop24.nl kom. Daar bleek ik naderhand op een lamp voor een Benq W1100 te zijn beland ook al was het type nummer op google juist ingevuld. Alle beamer lamp foto's zijn voorzien van de tekst "afbeelding kan afwijken" en kunnen derhalve dus niet vergeleken worden met het product thuis. Na de doos geopend te hebben thuis bleek het dus de verkeerde lamp te zijn. Als de zegel echter verbroken is neemt beamershop24.nl geen lamp meer terug. Dat doen ze alleen onder "coulance" wat betekend dat ze het product wel terug willen nemen maar geen bedrag vergoeden. Dan ben je je geld dus kwijt. Zelfs ruilen voor de juiste, duurdere lamp was niet mogelijk.

Vervolgens op de juiste lamp gezocht en genoodzaakt toch weer via beamershop24.nl te bestellen. Dit keer stond er boven de tekst "Vandaag tot 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis!", "Levertijd op aanvraag". De lamp besteld voor 15.00u besteld en werd een week later geleverd. De belofte "Vandaag tot 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis!" stond er dus onterecht bij.

Op zich lijkt het een nette webwinkel te zijn maar ik ben na deze ervaringen allerminst tevreden over de service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Johan 10-02-2017

Mini beamer besteld

Ik zocht een mini beamer en heb voor advies toch maar even direct telefonisch contact opgenomen met Beamershop24. Ik kreeg een goed en duidelijk advies om voor mijn toepassing de Acer K335 te bestellen. Heel erg tevreden over de afhandeling van de order en zeker over het product.

L 02-02-2017

Snel geleverd

Op de website een fijne sortering kleine projectieschermen. De bestelling was goed verpakt en werd snel geleverd.

Gezinshuis Lémano 31-01-2017

Overzichtelijke website en snelle levering

Het is makkelijk om de producten te vinden die bij jouw wensen passen. Geen opdringerige verkoop van overdreven uitgebreide (en dus duurdere) producten.

Mart 19-01-2017

Hulp bij selectie van de beamer

Persoonlijk en deskundig duidelijke uitleg van de eigenschappen en wat voor mij zinvol was. Geef nu goed leesbare presentatie in lichte ruimtes.

Pluspunten

• Goede ondersteuning tel.via de webshop
  • Snelle levering

leo 17-12-2016

mr.palstra

Gezocht via internet en kwam betrouwbaar over en had eem ruime sortering en keuze
en de levering was ook super snel

Walter Tuenter 15-12-2016

Videofilmclub Hengelo

Was op zoek naar een lichtsterke HD beamer. Goed voorgelicht en verzending hiervan was supersnel. Kreeg een half uur mogelijk om te testen, bij niet voldoen retourmogelijkheid.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Snelle levering
  • Retourgarantie

Minpunten

• n.v.t.

W. van Scharenburg 09-12-2016

Prima geholpen!

Voor de beamer raakte in de afstandsbediening kwijt. Zocht een nieuwe. Soepel kunnen vinden op de site, snel kunnen betalen en vlot geleverd!

Flinkenflogel 08-12-2016

Dhr

Zeer prettig te woord gestaan, zeer volledige algemene informatie, helaas was de gerichte informatie niet geheel volledig en ontdekte ik later dat er bij elke beamer beschrijving een aanhangsel zit wat de projectieafstand en -oppervlakte nauwkeurig aangeeft.

Pluspunten

• goede verkoper
  • vlotte aflevering

Minpunten

• matige website
  • geen fysieke winkel

John 15-11-2016

Pech gehad

Goede site en goedkoop. Echter voor15:00 besteld volgende dag in huis ging bij mij niet op. Na 2 dagen gebeld. Netjes geholpen was nog niet verstuurt. Volgende dag afgeleverd.
Ik heb gewoon pech gehad.... verder geen klachten is me bij een ander bedrijf ook al eens overkomen.

Pluspunten

• Snelle opname van telefoon
  • Goede site

Minpunten

• Ups kan geen tijd geven alleen na de middag.

A 10-10-2016

Leveringsvoorwaarden niet nakomen

Op de website wordt aangegeven: voor 15 uur besteld morgen in huis. Dit wordt niet nagekomen 3 dagen later de bestelling pas. Bij de pakketservice wordt aangegeven: eind van de dag bezorgd en ze komen om half 11 smorgens. Bij mailcontact om dit door te geven blijft een reactie uit. Kortom ik zal anderen afraden om iets te bestellen.

Pluspunten

• Het was het goede apparaat

Minpunten

• Geen service

Officiele reactie van Beamershop24.nl 02-11-2016

Wij van Beamershop24 betreuren het zeer, dat niet alles naar wens verlopen is. Normaliter is het zo, dat indien een product op voorraad is en indien voor 15.00 besteld het inderdaad de volgende werkdag afgeleverd wordt. Het kan echter zijn dat het niet op voorraad was, dan staat er de bijvoorbeeld de opmerking: "verkrijgbaar in 1-3 dagen";. Dat betekend dus dat het product in 1-3 dagen leverbaar zal zijn. Tevens vormen projectieschermen met een afmeting groter dan 250 cm een uitzondering. Deze dienen per speciaal transport bezorgd te worden wat 1 tot 2 dagen langer kan duren. Daar wij het transport uitbesteden, hebben wij helaas geen invloed op het aflevertijdstip. Nogmaals ons excuus voor de gang van zaken.

Rinus Melenboer 07-10-2016

Beamer Epson EB-S04

Deze site maakt zijn verwachting waar, een goede omschrijving die klopt.
Snelle levering en mooie prijs. Een artikel die aan mijn verwachting voldoet.
Mooi helder beeld ook bij daglicht, makkelijk in gebruik.
Aanrader voor mensen die een beamer zoeken voor presentaties.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooie prijs
  • Snelle levering

patul 02-05-2013

Ik ben zeer tevreden, correcte informatie via telefoon en life chat. Snelle levering en ondertussen al kunnen genieten van de kwaliteit van het aangeboden toestel.

Remy K. 24-03-2013

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Als je vragen hebt, dan worden ze binnen een dag beantwoord. Ik ben ook zeer te spreken over de snelle levering. Woensdagavond besteld en vrijdag bezorgd. Top!