visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ina Pronk 28-11-2018 Via de website gekocht

goede telefonische informatie!

beamer gekocht (al eerder bij deze shop), snelle levering en kreeg goede info bij keuze maken.
telefonisch goed bereikbaar en duidelijke website

I. van den Broek 07-11-2018 Via de website gekocht

Professioneel advies en snelle levering

In het verleden ook al bij Visunext besteld, ook toen kregen we goed professioneel en duidelijk advies. Snel geleverd en de materialen zijn stevig verpakt. Dit keer een draagbaar projectiescherm gekocht en de vorige keer een beamer en projectiescherm. De optie achteraf betalen zou wel eens makkelijk kunnen zijn voor ons als bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Roel 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Ik heb een mooi professioneel projectiescherm gekocht. Duidelijke website en omschrijving klopt met het geleverde product. Prima tevreden!

Michael 28-10-2018 Via de website gekocht

Professioneel

Hadden snel een beamerscherm nodig; de keuze is enorm.
Maar met duidelijke uitleg een scherm geselecteerd.
Binnen 2 dagen in huis en voldoet meer dan aan de verwachting.

Janny 29-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Prima service. Keurig op tijd bezorgd. Steeds via de mail op de hoogte gehouden. En de bezorger was kleurig op de afgesproken tijd.Janny

Erik 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen

Ik was op zoek naar een vervangende beamer. Na telefonisch overleg een prima advies gekregen. Enkele dagen later bestelling definitief geplaatst. 2 dagen later had ik de beamer in huis. Prima advies en snelle levering.

Theo 03-03-2018 Via de website gekocht

De juiste ......

ik zocht een lamp voor mijn beamer.
Zoals zo vaak staat dan net jou model er niet bij.
Vraag gesteld welke lamp ik zou moeten kiezen voor dat model.
Binnen 12 uur antwoordt.
Na deze reactie lamp besteld en werd na 24 uur geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 27-02-2018 Via de website gekocht

snelle levering

snel geleverd en goed verpakt, zonder overbodige milieuonvriendelijke materialen.
De website is overzichtelijk en de prijs is goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JPS 20-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende advisering.

Voortreffelijke voorlichting, uiterst deskundig en to-the-point.
Verzending duurde wat langer dan verwacht, ivm grote drukte.
Enige minpunt is de povere gebruiksaanwijzing bij de Epsom beamer.

Henk uit Ruurlo 30-01-2018 Via de website gekocht

Ik zocht een beamer

Beamershop gebeld een goed geholpen en samen het filter doorlopen om de juiste beamer te vinden.
Daarom bij beamershop24 de beamer besteld!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 25-01-2018 Via de website gekocht

Top site voor inbouwschermen

De beamerschermen, inbouw plafond, zijn moeilijk te vinden en zeker voor deze prijs. Super snelle levering, moet deze nog installeren, maar de informatievoorziening is super (zodat ik de juiste maat kon bestellen (is nogal groot voor inbouw). Zodra ik deze heb geïnstalleerd, laat ik de kwaliteit van het scherm weten (Celexon).

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Bart 24-01-2018 Via de website gekocht

Ontzettend slechte levering

Ik heb meer dan een week geleden mijn bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. De verzending van mijn bestelling is ontzettend slecht. Een klacht bij de winkel heeft tot nu toe ook niet geholpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Willy 18-01-2018 Via de website gekocht

goede ervaring, duidelijke info en snel geleverd

Snelle levering, voldoende informatie over de te verwachte levertijd en bezorgingsdag.
Product werd geleverd in de originele verpakking door pakketdienst. Geen extra doos.
Tevreden met het product dus geen ervaring met het retourneren naar de winkel of andere klantenservice onderdelen.

Fred Wauters 14-01-2018 Via de website gekocht

Woord bij daad!

4 jaar geleden al een beamer gekocht bij Beamershop24 deze ook naar tevredenheid gebruikt. In verband met hogere eisen oude vervangen en nu zeer tevreden met nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rebecca Bredenhof 15-12-2017 Via de website gekocht

Alles vlekkeloos en snel verlopen

telefonsich contact was okay, kreeg de info die ik nodig had om te kunnen bestellen. daarna werd ik op de hoogte gehouden van hoe het met de bestelling vorderde. tot bijna voor de deur wist ik wanneer de levering plaats zou vinden. ook hulde aan UPS. toen bleek dat het bestelde materiaal niet alleen vakkundig verpakt was, maar ook alles compleet was.

J. Wiedijk 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Na heel wat zoeken op jet Internet kwam deze zaak als beste uit de bus. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Geen probleem gehad en op tijd geleverd.

J. Guerand 08-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering en goede producten

Duidelijke website met goede zoekfunctie, snelle levering en goede producten. Zeer zeker een aanrader voor beamerlampen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pieter 02-11-2017 Via de website gekocht

Vakkundig advies en supersnelle levering

Voor deze zaak gekozen wegens eerdere aankopen. Prijsstelling van het gekochte product absoluut top. Ter zake kundig bij het verstrekken van de gevraagde (tel) informatie. Conform afspraak supersnel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

rob 16-08-2017 Via de website gekocht

snel, deskundig en goed

Beamershop heeft een groot assortiment; daarnaast een prima telefonsiche helpdesk en een snelle levering.

Evie de Jong 14-08-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering!

Op zoek naar een beamertas voor speciaal type beamer, dankzij duidelijke website snel gevonden wat ik zocht en ook nog eens supervoordelig! Snelle levering en een perfecte match voor mijn type beamer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bjorn 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige producten en een duidelijke goede web-shop.

Een groot assortiment aan goede producten. Ik heb zelf een scherm besteld. Deze is van uitstekende kwaliteit en was snel geleverd. Alles op deze site is duidelijk omschreven en voorzien van alle benodigde informatie om het juiste artikel te vinden. Dus een top-site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cora Westerink 05-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Uitstekende telefonische bereikbaarheid en zeer goed persoonlijk advies. De bestelde beamerlamp werd bovendien binnen 24 uur geleverd!

jeerdam 10-06-2017 Via de website gekocht

Veel kennis, site kan veel gebruiks vriendelijker

De inhoudelijke kennis van de mensen is super, maar de site kan enorm verbeterd worden vwb het gebruik.
Als je meer bestellingen wilt doen is het lastig werken op de site.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Joop van nugteren 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed verpakt

Een mailtje was voldoende. De lampen verschillen behoorlijk in prijs. De duurste is wel een originele van Epson. Na ontvangst vsn de lamp was het heel simpel om de beamer lamp te vervangen met de aanwijzingen die bij gesloten zaten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben Mertens 19-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

De informatie over de artikelen is zeer compleet en heeft mij geholpen om zonder moeite het ideale projectiescherm binnen mijn budget te vinden. Daarbij had ik mijn bestelling binnen 2 dagen binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 04-05-2017 Via de website gekocht

Goed advies en service

Eerst gebeld voor een advies voor draadloos HDMI en deze gekregen. Na installatie werkte het perfect.

OR-training.nl 27-03-2017 Via de website gekocht

Service helemaal top!

Op zoek naar de juiste beamer voor een zakelijke toepassing vooraf prima advies gekregen. Snelle reactie en levering. Alles dik in orde!

Mr anthem 14-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede kennis van beamers en schermen

Gebeld met de webwinkel om advies van het type scherm al snel vroeg de verkoper wat voor beamer ik had en gaf daar een advies over wat voor scherm dat het best bij past en ook waarom de ander niet . Kijk en daar heb ik wat aan deze mensen hebben verstand van zaken en zal er zeker ook mijn nieuwe beamer gaan bestellen
Scherm werd netjes geleverd in 3 dagen . Duurde wat langer ivb met de lengte

Aanbeveling
Ivb met het grote aanbod van beamers en schermen is het van goed belang om het juiste advies te geven ik denk en weet zeker dat zij dit kunnen

Verder geniet ik van mij. Scherm 2.40 /1.35

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jo 03-03-2017 Via de website gekocht

Bestelling en levering zoals het hoort te zijn.

Informatie op webshop duidelijk met goede vergelijkingsmogelijkheden. Bestellen eenvoudig en toegezegde leverdatum exact uitgevoerd.

Twan 26-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Het is een top bedrijf. Hele goeie service. En de producten worden snel en netjes afgeleverd.
Ik heb de beamer Epson EH-TW5210 gekocht en hij bevalt me heel erg goed. Ook een aan rader voor mensen die hem willen gebruiken voor game en films kijken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 17-02-2017 Via de website gekocht

Gedoe

Via google gezocht naar een beamer lamp voor Benq W1110 waardoor ik vervolgens op de website van beamershop24.nl kom. Daar bleek ik naderhand op een lamp voor een Benq W1100 te zijn beland ook al was het type nummer op google juist ingevuld. Alle beamer lamp foto's zijn voorzien van de tekst "afbeelding kan afwijken" en kunnen derhalve dus niet vergeleken worden met het product thuis. Na de doos geopend te hebben thuis bleek het dus de verkeerde lamp te zijn. Als de zegel echter verbroken is neemt beamershop24.nl geen lamp meer terug. Dat doen ze alleen onder "coulance" wat betekend dat ze het product wel terug willen nemen maar geen bedrag vergoeden. Dan ben je je geld dus kwijt. Zelfs ruilen voor de juiste, duurdere lamp was niet mogelijk.

Vervolgens op de juiste lamp gezocht en genoodzaakt toch weer via beamershop24.nl te bestellen. Dit keer stond er boven de tekst "Vandaag tot 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis!", "Levertijd op aanvraag". De lamp besteld voor 15.00u besteld en werd een week later geleverd. De belofte "Vandaag tot 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis!" stond er dus onterecht bij.

Op zich lijkt het een nette webwinkel te zijn maar ik ben na deze ervaringen allerminst tevreden over de service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Johan 10-02-2017 Via de website gekocht

Mini beamer besteld

Ik zocht een mini beamer en heb voor advies toch maar even direct telefonisch contact opgenomen met Beamershop24. Ik kreeg een goed en duidelijk advies om voor mijn toepassing de Acer K335 te bestellen. Heel erg tevreden over de afhandeling van de order en zeker over het product.

L 02-02-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Op de website een fijne sortering kleine projectieschermen. De bestelling was goed verpakt en werd snel geleverd.

Gezinshuis Lémano 31-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering

Het is makkelijk om de producten te vinden die bij jouw wensen passen. Geen opdringerige verkoop van overdreven uitgebreide (en dus duurdere) producten.

Mart 19-01-2017 Via de website gekocht

Hulp bij selectie van de beamer

Persoonlijk en deskundig duidelijke uitleg van de eigenschappen en wat voor mij zinvol was. Geef nu goed leesbare presentatie in lichte ruimtes.

Pluspunten

• Goede ondersteuning tel.via de webshop
  • Snelle levering

leo 17-12-2016

mr.palstra

Gezocht via internet en kwam betrouwbaar over en had eem ruime sortering en keuze
en de levering was ook super snel

Walter Tuenter 15-12-2016 Via de website gekocht

Videofilmclub Hengelo

Was op zoek naar een lichtsterke HD beamer. Goed voorgelicht en verzending hiervan was supersnel. Kreeg een half uur mogelijk om te testen, bij niet voldoen retourmogelijkheid.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Snelle levering
  • Retourgarantie

Minpunten

• n.v.t.

W. van Scharenburg 09-12-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen!

Voor de beamer raakte in de afstandsbediening kwijt. Zocht een nieuwe. Soepel kunnen vinden op de site, snel kunnen betalen en vlot geleverd!

Flinkenflogel 08-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Zeer prettig te woord gestaan, zeer volledige algemene informatie, helaas was de gerichte informatie niet geheel volledig en ontdekte ik later dat er bij elke beamer beschrijving een aanhangsel zit wat de projectieafstand en -oppervlakte nauwkeurig aangeeft.

Pluspunten

• goede verkoper
  • vlotte aflevering

Minpunten

• matige website
  • geen fysieke winkel

John 15-11-2016 Via de website gekocht

Pech gehad

Goede site en goedkoop. Echter voor15:00 besteld volgende dag in huis ging bij mij niet op. Na 2 dagen gebeld. Netjes geholpen was nog niet verstuurt. Volgende dag afgeleverd.
Ik heb gewoon pech gehad.... verder geen klachten is me bij een ander bedrijf ook al eens overkomen.

Pluspunten

• Snelle opname van telefoon
  • Goede site

Minpunten

• Ups kan geen tijd geven alleen na de middag.

A 10-10-2016 Via de website gekocht

Leveringsvoorwaarden niet nakomen

Op de website wordt aangegeven: voor 15 uur besteld morgen in huis. Dit wordt niet nagekomen 3 dagen later de bestelling pas. Bij de pakketservice wordt aangegeven: eind van de dag bezorgd en ze komen om half 11 smorgens. Bij mailcontact om dit door te geven blijft een reactie uit. Kortom ik zal anderen afraden om iets te bestellen.

Pluspunten

• Het was het goede apparaat

Minpunten

• Geen service

Officiele reactie van Beamershop24.nl 02-11-2016

Wij van Beamershop24 betreuren het zeer, dat niet alles naar wens verlopen is. Normaliter is het zo, dat indien een product op voorraad is en indien voor 15.00 besteld het inderdaad de volgende werkdag afgeleverd wordt. Het kan echter zijn dat het niet op voorraad was, dan staat er de bijvoorbeeld de opmerking: "verkrijgbaar in 1-3 dagen";. Dat betekend dus dat het product in 1-3 dagen leverbaar zal zijn. Tevens vormen projectieschermen met een afmeting groter dan 250 cm een uitzondering. Deze dienen per speciaal transport bezorgd te worden wat 1 tot 2 dagen langer kan duren. Daar wij het transport uitbesteden, hebben wij helaas geen invloed op het aflevertijdstip. Nogmaals ons excuus voor de gang van zaken.

Rinus Melenboer 07-10-2016 Via de website gekocht

Beamer Epson EB-S04

Deze site maakt zijn verwachting waar, een goede omschrijving die klopt.
Snelle levering en mooie prijs. Een artikel die aan mijn verwachting voldoet.
Mooi helder beeld ook bij daglicht, makkelijk in gebruik.
Aanrader voor mensen die een beamer zoeken voor presentaties.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooie prijs
  • Snelle levering

Peter_H 07-03-2016 Via de website gekocht

gezocht artikel makkelijk te vinden

snelle en korrekte levering

Arthur Janssen 28-01-2016 Via de website gekocht

Je wordt goed geholpen als je deze webshop belt. Wij zijn goed geadviseerd.

Voldoende keus

Doen wat ze zeggen.

hansm 28-01-2016 Via de website gekocht

directe afhandeling van de opdracht

prima aflevering en beantwoording van aanvullende vragen

Aanbeveling
deze shop levert snel en goed wat hij belooft

Consument 14-12-2015 Via de website gekocht

Goed doorzoekbare website

Assortiment
De lamp die ik zocht hadden ze op voorraad en veel anderen niet

Aanbeveling
Snel telefonisch contact is mogelijk zonder lange bandjes of half uur wachten.

Extra toelichting
Let wel op dat het niet levering de volgende dag is zoals vaak bij webshops maar het is de volgende WERKDAG. (dit staat er ook netjes bij maar je leest er natuurlijk snel over heen.

Marcel 04-12-2015 Via de website gekocht

Op de site staat wat je zoekt. Gevonden? Dan kan je ook nog bellen voor meer info. En? Top te woord gestaan! Kennis van zaken. Heb em nu en is FANTASTISCH!

Snel in huis

Assortiment
Gewoon veel keuze. Is lekker!!

Lees mijn eerder ....

dlpc28 06-10-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ruime betaalmogelijkheden, prima assortiment, duidelijke website en wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel/bezorg process.

Maarten Pieterse 10-09-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een beamer. Door de vele beamers op de website was het lastig kiezen. Nadat ik had gebeld en aanvullend informatie vroeg kon ik een keuze maken.

Ik kreeg een prima advies, voor zowel de beamer als de benodigde aansluitkabel.

Aanbeveling
Waar ik zelf goed word geholpen, geef ik graag door aan anderen.

RichardSnel 25-08-2015 Via de website gekocht

alles naar wens