visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Hans 09-06-2023

Snelle levering en goede prijs maar verpakking liet te wensen over. Alleen de originele doos van de fabrikant werd gebruikt ter verzending. Het zou voor het toestel beter zijn als er een beschermdoos met verpakkingsmateriaal omheen wordt gedaan.

Bernard 12-10-2022

In aansluiting op mijn vorige revieuw, na het invullen van het contactformulier kreeg ik binnen een uur een email met de mededeling dat er een telefoonstoring was. Waarvan acte

Bernard 12-10-2022

Vandaag getracht contact te krijgen met deze shop. Van de drie opgegeven tel.nummers werkt er 1 helemaal niet meer en geven de andere twee een muziekje zonder enige tekst. Ook de chatfunctie werkte niet. Tenslotte maar het contactformulier ingevuld, alleen duurt een reactie dan vaak lang. Vraag mij dus wel af of deze zaak nog wel actief is. Ga dus voor nu zeker geen bestelling plaatsen. Meeste recensies zijn ook al van lang geleden. Uitkijken dus!

C.Bos 09-08-2019

Ik heb recent een beamer besteld en dat is prima en snel verlopen.
Tot dusver geen opmerkingen dan dat het pakketjes prima verpakt is bezorgd.
Zondagavond besteld en dinsdag erop bezorgd,

Arlette 08-05-2019

Order geplaatst. Nul communicatie over wanneer geleverd etc. Op de website staat 1-3 weken. Na een week weet ik nog niks en informeer ik naar de status. Krijg ik terug dat men het niet weet en dat ik kan cancellen als ik dat wil. Na nog een week wachten heb ik dat maar gedaan. Ik heb netjes mijn geld teruggekregen maar wederom ook daar niet even netjes over geinformeerd. Nu heb ik dus twee weken gewacht en heb ik mijn product niet en ben ik terug bij af. Geen excuusmail of reden gegeven over het niet kunnen leveren van het product. Ik geef echt nooit reviews maar deze waardeloze service kan een wake-up call gebruiken!

Ooievaar 04-03-2019

Contact was goed en reactie op vraag was snel. De aankoop en levering verliepen voorspoedig. Het product voldoet aan alle verwachtingen.

Ina Pronk 28-11-2018

goede telefonische informatie!

beamer gekocht (al eerder bij deze shop), snelle levering en kreeg goede info bij keuze maken.
telefonisch goed bereikbaar en duidelijke website

I. van den Broek 07-11-2018

Professioneel advies en snelle levering

In het verleden ook al bij Visunext besteld, ook toen kregen we goed professioneel en duidelijk advies. Snel geleverd en de materialen zijn stevig verpakt. Dit keer een draagbaar projectiescherm gekocht en de vorige keer een beamer en projectiescherm. De optie achteraf betalen zou wel eens makkelijk kunnen zijn voor ons als bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Roel 02-11-2018

Snelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Ik heb een mooi professioneel projectiescherm gekocht. Duidelijke website en omschrijving klopt met het geleverde product. Prima tevreden!

Michael 28-10-2018

Professioneel

Hadden snel een beamerscherm nodig; de keuze is enorm.
Maar met duidelijke uitleg een scherm geselecteerd.
Binnen 2 dagen in huis en voldoet meer dan aan de verwachting.

Janny 29-06-2018

Perfecte service

Prima service. Keurig op tijd bezorgd. Steeds via de mail op de hoogte gehouden. En de bezorger was kleurig op de afgesproken tijd.Janny

Erik 25-06-2018

Prima geholpen

Ik was op zoek naar een vervangende beamer. Na telefonisch overleg een prima advies gekregen. Enkele dagen later bestelling definitief geplaatst. 2 dagen later had ik de beamer in huis. Prima advies en snelle levering.

Theo 03-03-2018

De juiste ......

ik zocht een lamp voor mijn beamer.
Zoals zo vaak staat dan net jou model er niet bij.
Vraag gesteld welke lamp ik zou moeten kiezen voor dat model.
Binnen 12 uur antwoordt.
Na deze reactie lamp besteld en werd na 24 uur geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 27-02-2018

snelle levering

snel geleverd en goed verpakt, zonder overbodige milieuonvriendelijke materialen.
De website is overzichtelijk en de prijs is goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JPS 20-02-2018

Uitstekende advisering.

Voortreffelijke voorlichting, uiterst deskundig en to-the-point.
Verzending duurde wat langer dan verwacht, ivm grote drukte.
Enige minpunt is de povere gebruiksaanwijzing bij de Epsom beamer.

Henk uit Ruurlo 30-01-2018

Ik zocht een beamer

Beamershop gebeld een goed geholpen en samen het filter doorlopen om de juiste beamer te vinden.
Daarom bij beamershop24 de beamer besteld!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 25-01-2018

Top site voor inbouwschermen

De beamerschermen, inbouw plafond, zijn moeilijk te vinden en zeker voor deze prijs. Super snelle levering, moet deze nog installeren, maar de informatievoorziening is super (zodat ik de juiste maat kon bestellen (is nogal groot voor inbouw). Zodra ik deze heb geïnstalleerd, laat ik de kwaliteit van het scherm weten (Celexon).

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Bart 24-01-2018

Ontzettend slechte levering

Ik heb meer dan een week geleden mijn bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. De verzending van mijn bestelling is ontzettend slecht. Een klacht bij de winkel heeft tot nu toe ook niet geholpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Willy 18-01-2018

goede ervaring, duidelijke info en snel geleverd

Snelle levering, voldoende informatie over de te verwachte levertijd en bezorgingsdag.
Product werd geleverd in de originele verpakking door pakketdienst. Geen extra doos.
Tevreden met het product dus geen ervaring met het retourneren naar de winkel of andere klantenservice onderdelen.

Fred Wauters 14-01-2018

Woord bij daad!

4 jaar geleden al een beamer gekocht bij Beamershop24 deze ook naar tevredenheid gebruikt. In verband met hogere eisen oude vervangen en nu zeer tevreden met nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rebecca Bredenhof 15-12-2017

Alles vlekkeloos en snel verlopen

telefonsich contact was okay, kreeg de info die ik nodig had om te kunnen bestellen. daarna werd ik op de hoogte gehouden van hoe het met de bestelling vorderde. tot bijna voor de deur wist ik wanneer de levering plaats zou vinden. ook hulde aan UPS. toen bleek dat het bestelde materiaal niet alleen vakkundig verpakt was, maar ook alles compleet was.

J. Wiedijk 11-11-2017

Goede service

Na heel wat zoeken op jet Internet kwam deze zaak als beste uit de bus. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Geen probleem gehad en op tijd geleverd.

J. Guerand 08-11-2017

Duidelijke website, snelle levering en goede producten

Duidelijke website met goede zoekfunctie, snelle levering en goede producten. Zeer zeker een aanrader voor beamerlampen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pieter 02-11-2017

Vakkundig advies en supersnelle levering

Voor deze zaak gekozen wegens eerdere aankopen. Prijsstelling van het gekochte product absoluut top. Ter zake kundig bij het verstrekken van de gevraagde (tel) informatie. Conform afspraak supersnel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

rob 16-08-2017

snel, deskundig en goed

Beamershop heeft een groot assortiment; daarnaast een prima telefonsiche helpdesk en een snelle levering.