visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Martijnpr 02-11-2011

Prima service, was mijn factuur kwijt en die werd in een paar seconden boven water getoverd en doorgestuurd.
Mijn product was op voorraad, besteld voor 20u en kwam netjes de volgende dag met UPS.
Geen enkel probleem ondervonden, dus alleen maar 10-en.

Leila_clem 02-11-2011

Ik was op zoek naar een beamer voor mijn vriend om zijn playstation erop aan te sluiten. Nu ken ik er zelf niets van, doch na wat zoeken op internet, wist ik al snel dat ik vooral op resolutie moest letten.

Op de site van de beamershop24 stond de Acer H5360 - Color Boost in promotie + de levering ging normaliter maar max. 3 werkdagen duren.
Voor de zekerheid heb ik toch even contact opgenomen met "mijn aanspreekpartner" op de website (geweldig systeem) die bijzonder behulpzaam was ("ja, die beamer is prima voor playstation-gebruik") en regelde dat mijn betaling uit België meteen aanvaard werd opdat de bestelling ook effectief meteen kon vertrekken. Ik werd iets later ook teruggebeld (door dezelfde aanspreekpartner) om te zeggen dat de bestelling binnen was en hij de zaak ging opvolgen mbt. de betaling uit België. Super service!

De beamer is hier de maandag toegekomen, (kleine beschadiging van de doos, maar zonder meer) en mijn vriend was heel blij.

Nog geen toepassing moeten doen van aftersales, want alles werkt prima tot nu toe.

beamerscherm 28-10-2011

Het scherm werd super snel geleverd ! Wij zijn helemaal tevreden met het scherm!

peter jansen 27-10-2011

ik had snel een scherm nodig en na even telefonisch contact! gelijk de volgende dag in huis! super!!!!

Koeleman73 27-10-2011

Duidelijke site en snel reactie na bestelling.
Goed om nog eens zaken mee te doen.

Mijkster 24-10-2011

snelle levering na GEDEGEN telefonisch advies

Roy uit Meerssen 20-10-2011

Alles snel afgehandeld en geleverd, Daarna nog info gevraagd over de audio tussen de beamer en de ps3, Na advies doorverwezen bij welk tak van winkel moest zijn.
ze waren daarbij zeer beleefd en mocht hun altijd nog bellen als ik advies nodig had

Ludo - Burcht 19-10-2011

Duidelijke en aangename website. Contact via chat, e-mail of telefoon, steeds vriendelijk en adequaat beantwoord. Goede raadgevingen over de aankoop. Correcte (gewone) levering binnen de 3 dagen na bestelling. Het toestel zelf is een wonder van techniek voor een verbluffend scherpe prijs.

J. Cats 19-10-2011

Wij zijn erg tevreden over de website en de zeer snelle aflevering. Ook het feit dat het onder rembours kan worden bezorgd sprak ons erg aan.

Hu4 17-10-2011

Website is erg overzichtelijk, mooie prijzen ook. Bestellen verliep perfect! Verzending netjes via UPS, trackingnummer inbegrepen.

Snel ontvangen en apparaat werkt tot zover perfect. Helemal tevreden!!

naam 3000 13-10-2011

goede en snelle service, degelijk en zorgvuldig verpakt.
website duidelijk en zeer groot assortiment.

Ed.v.s. 13-10-2011

Een zeer goede hulp bij het kiezen van een product

Reca2011 05-10-2011

Prettig geholpen aan de telefoon, goede service, snelle levering.

Schoenmakers Peter 30-09-2011

Zeer grote keuze. Duidelijke omschrijving van het product. Goede mondelinge (telefonisch) toelichting, makkelijke bestelprocedure en een fantastisch snelle levering.
1 Dag na de bestelling hadden wij het projectiescherm, al in huis. De prijs is goed en de kwaliteit van het product prima. Kortom wij zijn uitermate tevreden.

JK25 28-09-2011

Niet langer, moeilijk doen om je homechinema bijelkaar te zoeken. Op de webshop vind je eigenlijk alles watje nodig hebt. Tis voor NL ff extra dagje wachten met de levering want 't komt uit duitsland.
Dozen onbeschadigd binnegekomen!!!!

SUCCES !+

fredcl 25-09-2011

Website is overzichtelijk en duidelijk. Levering gebeurd snel en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wel vond ik de verzendkosten aan de hoge kant.

H. Oostendorp 22-09-2011

Zoals het op de website staat aangegeven is het ook afgehandeld, zeer snel en correct.

Olivier Hofman 22-09-2011

Mijn ervaring met Beamershop24.nl is wat dubieus. Het is niet de goedkoopste website, dus ik had wat meer verwacht van de service en levertijd. Dat laatste heb ik gelukkig wel goede ervaring mee. Het bestelde product werkt goed en werd compleet geleverd (via UPS). Helaas maakte ik de "fout" om om half vijf op vrijdag te bellen, omdat mijn mailtje met track en trace code niet was aangekomen en ik het product graag bij UPS wilde afhalen -wat niet kan zonder code. Ik kreeg een man van middelbare leeftijd aan de telefoon die me zeer kortaf te woord stond, onwaarheden vertelde (dat afhalen bij UPS niet mogelijk was), niet wilde geloven dat het mailtje niet was aangekomen, het weigerde nogmaals te versturen en uiteindelijk ronduit onbeschoft de hoorn op haak hing. Jammer, want ik was zeer te spreken over de website en het product zelf.

eric van tongel 22-09-2011

prima service en goede vindbaarheid

wilco95 21-09-2011

Lage prijs, gecombineerd met snelle en correcte afhandeling. Vandaag besteld, morgen in huis. De site biedt goede productbeschrijvingen, zodat je een goede keuze kunt maken.

NOGG 21-09-2011

Snelle antwoorden op mijn vraag, goed advies gekregen. De levering was binnen 24 uur in huis, top!

jane141 11-09-2011

prima service, snelle levering en alles in orde

JW heerink 10-09-2011

zeer snelle levering En vaak de goedkoopste aanbieding voor betreffend product

sieberid 08-09-2011

Goede hulp vooraf en snelle service achteraf

Schoormans 05-09-2011

Zeer goede en snelle levering.
Goed product voor redelijke prijs