visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Klaas-Luut Bakker 10-06-2011

kreeg tijdens mail zeer snel vakkundig antwoord op mijn vragen.
prijs / kwaliteitverhouding is prima.
snelle levering

MikeRoeters 10-06-2011

Ik ben erg tevreden over het product en de manier waarop het door jullie is aangeboden.
De review en het telefonisch advies, gaven mij motivatie het product bij jullie te kopen.
Vriendelijke groet,

9meteengriffel 09-06-2011

De informatie over het product was voor mij als leek goed te begrijpen en de keuze in typen en prijsklasse was zeer groot.

Ook de telefonische bereikbaarheid toen ik met een vraag om advies zat, was snel en het advies was adekwaat.

Ben zeer tevreden.

kdg 08-06-2011

de login procedure is niet helemaal duidelijk???? Uiteindelijk wel een bestelling kunnen plaatsen. Verdere afhandeling is prima. De beamer (standaard versie) is niet heel stevig en blijft scheef staan.

gabber 16 07-06-2011

Super site en een snelle levering wij zijn zeer tevreden.

van den dam 01-06-2011

we zijn zeer tevreden over de zeer snelle levering en goede service

Jan marcelis 01-06-2011

Goede website daarnaast snel persoonlijk advies. Ongelooflijk snel geleverd. Alles prima verpakt. En tot slot een goede beamer en scherm voor een scherpe prijs

Eerste Hulp bij Evenementen 30-05-2011

Ik ben zeer tevreden over de service, ik begreep iets niet en had er een vraag over gesteld. Heel snel een passend antwoord waardoor ik een bestelling kon plaatsen. De volgende dag het bestelde in huis, ik ben zeer tevreden.

van Lonkhuijsen 29-05-2011

Zeer snelle service,en daarna prettig telefonisch advies. Dankzij het advies hoefde ik geen verdere aankoop te doen, pure service dus :)

Pasch66 25-05-2011

Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar.

Irsik 25-05-2011

Supereenvoudig en klantvriendelijke website. Klantenservice gebeld voor wat vragen directe opname telefoon en positieve behulpzaamheid!

Lord S 18-05-2011

Zeer snelle levering, binnen 2 dagen in huis, delicate apparatuur zorgvuldig verpakt!

Srilanka 17-05-2011

Goede productinformatie, zowel via website en telefonisch.
Prima telefonisch bereikbaar. Prettig contact.

Foreverlamp 12-05-2011

het bestellen liep niet erg soepel, moest zoeken en opnieuw proberen
voorts veel info niet heel overzichtelijk
daarom maar gebeld.
uitstekend advies gehad
levering perfect
after sales uitstekend met direct goed antwoord op de vraag

elinenl 09-05-2011

Geen levertijden te vinden op de website, dit moet je uit de urltitel halen.
Verder keurige levering en afhandeling alles binnen 24 uur!

Informatiecentrum De Noordwester Vlieland 02-05-2011

Geen lange keuzemenu's of te weinig medewerkers die dan zo genaamd allemaal in gesprek zijn. direct contact. Goed telefonisch advies. Vragen wat je budget is waarvoor je het wilt gebruiken en dan twee apparaten aanbieden waaruit je kunt kiezen. volgende dag al in huis en wij zitten op een waddeneiland, dus het kan echt wel!
Bedankt voor deze geweldige service.

Eerste Hulp Lessen 28-04-2011

Ik heb de beamer nodig voor les geven EHBO en BHV nu heb ik de beamer besteld en de dag erop had ik hem al thuis dus een betere service kan ik mij niet wensen en dat tegen een hele scherpen prijs.

Leendert Smit 26-04-2011

's-middags omstreeks 3 uur besteld. De volgende dag reeds afgeleverd (vanuit Duitsland verzonden). Hele verzendingstraject goed te volgen via code. Klasse !

Edmond1951 23-04-2011

In hun webwinkel was alles simpel te vinden,de website is overzichtelijk opgemaakt.De levering werd correct en goed verpakt verzonden en binnen een korte tijd geleverd.

Paul van den Bergh 21-04-2011

Goede website met juiste zoekmogelijkheden. Telefonisch contact liep prima, waren zeer behulpzaam. Product was netjes en snel afgeleverd.

Vipin 21-04-2011

I would definitely recommend Beamershop24. Would appreciate the competitive price and super fast delivery. One suggestion as they could improve a bit more in packing.

EAJM 15-04-2011

Prima behandeling van bestelling, lage prijs en goede vlotte levering

jolanda1951 13-04-2011

prima webshop,goed beschreven,snelle levering,goed verpakt,

J Barteling 12-04-2011

goede duidelijke website,vlot goedverpakt de beamer ontvangen.

sam1234 11-04-2011

vlekkeloos afgehandeld, binnen 2 dagen geleverd. Apparaat voldoet aan alle verwachtingen