VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita 25-07-2020

Ik had een fornuis gezien toen stond er bij als je ergens een goedkopere vind moet je doorgeven toen kwam ik bij veilig kopen .NL en ik kreeg hem nog goedkoper ik ben zeer tevreden

R.H.Carrera 24-07-2020

Goeie service, vriendelijke bezorgers, ik zal geen ander wensen, en zou al mijn kennissen aanraden.

Familie Zon 24-07-2020

We werden goed geholpen en binnen 1 dag onze Siemens stoomoven geleverd. Geweldig, we konden ook bij aflevering betalen. Alleen jammer dat we niet met onze visa card konden pinnen. Maar service was verder heel goed.

wim van leeuwenkamp 24-07-2020

ik vindt dit een hele goede en frisse site alles is heel duidelijk prima zo, ook een goede manier van betalen .
de bezorg tijd was ook uitstekend en een heel vriendelijke chauffeur. de bestelling was in perfecte staat aangekomen.
Niks anders dan Lof voor Veiligkopen. kunnen andere wat van leren.

Kees van Breda 24-07-2020

Duidelijke communicatie. Doen wat ze zeggen! En een handige track en trace.

E. Rietveld 24-07-2020

Goede prijs, goed bereikbaar telefonisch waarbij vriendelijk geholen en ook direct antwoird via de mail, zeer snelle levering.

Super geregeld 24-07-2020

Na samen met mijn vriendin een huis gekocht te hebben, waren we op zoek naar een wasmachine. (VK879524)

Na enige tijd op internet te hebben gezocht kwamen we bij veiligkopen.nu uit. Hier vonden we precies de wasmachine die wij zochten.

Het plaatsen van de order was zeer eenvoudig en we kregen direct een bevestegings mail. De de dag erna is de wasmachine geleverd, naar boven getild en geïnstalleerd. Om het uur werd de leveringstijd specifieker waardoor we precies wisten hoelaat de wasmachine zou komen.

Kortom, een super ervaring en de rest van ons witgoed word ook zeker hier besteld!

tina ten Cate 23-07-2020

overzichtelijk en makkelijk te bestellen, snelle reactie.
de bestelde vaatwasser is snel geleverd en netjes gemonteerd.
wij zijn erg tevreden over de aankoop.

DaMartino 23-07-2020

Voor het aankopen van onze nieuwe was- droogcombinatie vonden wij elders deze wasmachine goedkoper. Omdat wij al vaker bij Veiligkopen producten hadden gekocht en tevreden waren over de service en dienstverlening, hebben wij wederom bij Veiligkopen.nu een aankoop gedaan. Ze zijn onder de laagste prijs gedoken, al was het minder dan een tientje, gratis installatie en bezorging kregen wij ook van hun. Nette service en goede dienstverlening! Ook de aflevering en installatie ging volgens wens.

Ton 23-07-2020

Prijs/ kwaliteit van informatievoorziening daarbij snelle levering. Prima internetsite

Luk Bauwens 23-07-2020

Stipte en correcte levering. Vlotte communicatie met callcenter. Geleverde producten waren ok. Betaling vanuit België kon enkel via overschrijving, nogal omslachtig vind ik in tijden van allerhande online betaalapplicaties.

Gereawy 22-07-2020

Vandaag vaatwasser ontvangen met ondernemer VK879037. Het beviel ons goed qua service. Wij kunnen niet wachten om de vaatwasser te gaan gebruiken. Veilingkosten.nu is voor ons nieuw! Wij hebben het geprobeerd en bleek nog beter te zijn dan de andere bekende en grote leveranciers. Afspraak is afspraak en dat bevalt ons heel goed. Qua prijs is het prima te doen en is goedkoper krijg je nergens.

Bedankt voor het goede zorgen.

Danny Gallas 22-07-2020

Top bedrijf geven altijd eerlijk advies een luisterd oor en hele goede service!! Echt een topbedrijf!!

S.reijners 21-07-2020

Makkelijk en veilig. Goede service. Kan zelf de leveringsdag kiezen, zelfs de dag erna al. Ook wordt netjes aangegeven in welk tijdsbestek je pakket wordt geleverd. Je kan het mooi volgen. Tevens goede service en klantvriendelijke bezorgers. Zou het meteen bij iedereen aanbevelen. Volgende keer weer bij jullie👍

Thanh Thanh Dao 21-07-2020

Goedkoop prijs, snel bezorgen, eerts keer bij Veilig Kopen gekocht, heel teverden.

Louise 21-07-2020

Ik heb voor het eerst besteld bij veiligkopen (ik kende het niet)
Blij dat ik het heb gedaan, prima bedrijf alles supergoed geregeld👍ga zeker vaker hier bestellen.

HBT 21-07-2020

Ik ben er heel blij mee met deze site. Ik kon meteen bestellen en op de afgesproken binnengekregen. Ik kreeg ook nog eens een telefoontje dat ze binnen 10 minuten zouden komen afleveren. De bezorgers waren ook heel vriendelijk. Mijn ordernummer is VK878098.

Richard 20-07-2020

Ik heb bij verschillende webshops gekeken maar veiligkopen.nu viel mij op. De rubrieken zijn goed ingedeeld en makkelijk te navigeren op de website. De informatie bij de producten is uitgebreid en zeer duidelijk, Ik heb op vrijdag laat in de middag besteld en de volgende dag is er al geleverd. Voor Amerikaanse koelkasten is het drempelservice maar de bezorgers waren zo vriendelijk om deze richting de keuken te brengen.

Het bestellen via de website gaat makkelijk en alle informatie wordt duidelijk vermeldt. De prijzen zijn super. Ik heb 94 euro minder betaald dan bij andere websites. Veiligkopen.nu is zeker een aanrader.

Bert 20-07-2020

We hebben bij veili kopen een diepvries kast van Siemens besteld het grootste model keurig op tijd apparaat werd ondanks de afmetingen door de deur een gemanuvreerd en uitgepakt en waterpas gesteld en in werking gezet.
alles klopte apparaat werkt prima

Marinus 20-07-2020

Het bestellen was makkelijk en de levering ging super snel. Een nette en overzichtelijke site en ook nog eens de goedkoopste!

Kadir Ünüvar 19-07-2020

Ik vind het een klant vriendelijk winkel en ze zijn ook snel met beantwoorden vragen en leveren ook goed spul uit heel tevreden met hun een aanrader

ChantalP 19-07-2020

Wat een super services. De eerste vaatwasser was helaas niet goed. Op tweede pinksterdag werd de vaatwasser zonder problemen omgeruild. Dus een nacht zonder vaatwasser gezeten.
Daarnaast wordt je gebeld voor aflevering en krijg je een sms wanneer de spullen geleverd worden. Ideaal je hoeft dus niet de gehele dag te gaan zitten wachten.

Sjaak 18-07-2020

Keurig op tijd geleverde volgens afspraak en exact wat ik verwachtte. Nu al voor de tweede keer. Ofwel voor mij een super betrouwbare site waar ik graag koop.

F. van Twist 18-07-2020

Snelle en stipte levering. Klantenservice goed en snel bereikbaar tot 23.00 uur. Top!

Marco 18-07-2020

Prettige communicatie, zowel per telefoon als per mail/sms, geeft een goed en vertrouwelijk gevoel. Het door ons bestelde model was niet meer leverbaar en we kregen voor dezelfde prijs een duurder model. Vaatwasser werd snel en keurig optijd geleverd. Zoveel service en klantgerichtheid voor de beste prijs, wat wil je nog meer? Kunnen een hoop witgoed zaken van leren! Beveel VeiligKopen.nu iedereen van harte aan.