VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thanh Thanh Dao 21-07-2020

Goedkoop prijs, snel bezorgen, eerts keer bij Veilig Kopen gekocht, heel teverden.

Louise 21-07-2020

Ik heb voor het eerst besteld bij veiligkopen (ik kende het niet)
Blij dat ik het heb gedaan, prima bedrijf alles supergoed geregeld👍ga zeker vaker hier bestellen.

HBT 21-07-2020

Ik ben er heel blij mee met deze site. Ik kon meteen bestellen en op de afgesproken binnengekregen. Ik kreeg ook nog eens een telefoontje dat ze binnen 10 minuten zouden komen afleveren. De bezorgers waren ook heel vriendelijk. Mijn ordernummer is VK878098.

Richard 20-07-2020

Ik heb bij verschillende webshops gekeken maar veiligkopen.nu viel mij op. De rubrieken zijn goed ingedeeld en makkelijk te navigeren op de website. De informatie bij de producten is uitgebreid en zeer duidelijk, Ik heb op vrijdag laat in de middag besteld en de volgende dag is er al geleverd. Voor Amerikaanse koelkasten is het drempelservice maar de bezorgers waren zo vriendelijk om deze richting de keuken te brengen.

Het bestellen via de website gaat makkelijk en alle informatie wordt duidelijk vermeldt. De prijzen zijn super. Ik heb 94 euro minder betaald dan bij andere websites. Veiligkopen.nu is zeker een aanrader.

Bert 20-07-2020

We hebben bij veili kopen een diepvries kast van Siemens besteld het grootste model keurig op tijd apparaat werd ondanks de afmetingen door de deur een gemanuvreerd en uitgepakt en waterpas gesteld en in werking gezet.
alles klopte apparaat werkt prima

Marinus 20-07-2020

Het bestellen was makkelijk en de levering ging super snel. Een nette en overzichtelijke site en ook nog eens de goedkoopste!

Kadir Ünüvar 19-07-2020

Ik vind het een klant vriendelijk winkel en ze zijn ook snel met beantwoorden vragen en leveren ook goed spul uit heel tevreden met hun een aanrader

ChantalP 19-07-2020

Wat een super services. De eerste vaatwasser was helaas niet goed. Op tweede pinksterdag werd de vaatwasser zonder problemen omgeruild. Dus een nacht zonder vaatwasser gezeten.
Daarnaast wordt je gebeld voor aflevering en krijg je een sms wanneer de spullen geleverd worden. Ideaal je hoeft dus niet de gehele dag te gaan zitten wachten.

Sjaak 18-07-2020

Keurig op tijd geleverde volgens afspraak en exact wat ik verwachtte. Nu al voor de tweede keer. Ofwel voor mij een super betrouwbare site waar ik graag koop.

F. van Twist 18-07-2020

Snelle en stipte levering. Klantenservice goed en snel bereikbaar tot 23.00 uur. Top!

Marco 18-07-2020

Prettige communicatie, zowel per telefoon als per mail/sms, geeft een goed en vertrouwelijk gevoel. Het door ons bestelde model was niet meer leverbaar en we kregen voor dezelfde prijs een duurder model. Vaatwasser werd snel en keurig optijd geleverd. Zoveel service en klantgerichtheid voor de beste prijs, wat wil je nog meer? Kunnen een hoop witgoed zaken van leren! Beveel VeiligKopen.nu iedereen van harte aan.

JP 17-07-2020

Wasdroogcombi van Siemens besteld via ‘veiligkopen’. Voldoet aan verwachting, levering en montage was ook prima. De mannen van Dynalogic waren een beetje gehaast, maar dat was geen probleem, ze leverden zeker goed werk.

leo 17-07-2020

Veiligkopen nu zeer vertrouwelijk alles goed en niet duur, levering op datum en het juiste uur
Zeer zeer tevreden

Gerard 16-07-2020

Snel via de webshop het product kunnen kiezen. Snel gevonden en snel geleverd. De extra installeringskosten waren het zeker waard door de zéér vriendelijke en vakbekwame monteur die via mobiel contact zich 30 min van te voren aanmeldde en de installatie snel en vakkundig verrichte. Top, zo'n vriendelijke vakbekwame monteur.

Gabry 16-07-2020

Super goede ervaring met Veiligkopen.nu
Snel antwoord via de mail, helaas moesten we lang wachten op onze nieuwe vriezer omdat deze niet snel leverbaar was, was er maar een met dezelfde afmetingen als onze vorige vriezer, maar nu staat hij eindelijk bij ons in de keuken! super blij en super goede service!

Brenda 16-07-2020

Goedkoopste van alle internet sites. Werkt naar behoren fijn en makkelijk in gebruik. Duidelijke gebruiksaanweizing ik ben er blij mee!!

jaco 15-07-2020

Maken van een keuze was makkelijk en overzichtelijk en de afwikkeling en betaling op de site eenvoudig via Ideal. Daarna werd ik steeds op de hoogte gehouden van aflevering en werd bijzonder snel geleverd. zeer goede service!

Esther 15-07-2020

Direct wasmachine gevonden voor goedkope prijs. Volgende dag bezorgd. Super vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Es 15-07-2020

Keurig nette aflevering en correct geïnformeerd. Binnen 18 uur besteld geleverd

Jacqueline 14-07-2020

Fijne overzichtelijk site. De bestelde vaatwasser was niet meer voorradig en we kregen gewoon een duurdere variant geleverd.

Nick 14-07-2020

1 telefoontje met een paar vragen, 5 minuten later de factuur in de mail! zo gemakkelijk kan het zijn.
Erg scherpe aanbiedingen! producten worden heel netjes geleverd, half uurtje van te voren een sms en 's ochtends al een track and trace binnen een kort tijdsbestek!
Geen aandachtspunten te verzinnen!

PdeR te Utrecht 14-07-2020

De beste wasmachine volgens de consumentenbond, voor de laagste prijs gekocht! En ook nog een cash back actie van Samsung erbij. Bezorging op zaterdag, super geregeld!

Loek1978 13-07-2020

Duidelijk communicatie. Volgens afspraak geleverd. Goede prettige webwinkel. Scherpe prijzen.

marleen 13-07-2020

de naam zegt het al.. veilig kopen.
2 x contact gehad met het bedrijf, zeer snel antwoord op mijn vragen. Zelfs de levertijd was nog sneller als ze deden verwachten. Hier kun je dus echt VEILIG KOPEN.
Zo ook het transport van de bestelde artikelen, zeer goed en snel geregeld, je hoeft er niet langer als een half uur voor thuis te blijven.

Andries 13-07-2020

prima winkel. koelkast besteld en dezelfde dag nog contact voor een datum om deze te installeren.