VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H de pruis 10-08-2020

super snelle levering goede info. mooi apparaat .goede prijs kwaliteit verhouding, dus gunstig kopen.

Lievin 10-08-2020

Tevreden van het product Siemens maar de medewerker verteld niet aan de telefoon dat de cashback die je terugkrijgt na aankoop dat deze enkel in Nederland geldig is en niet in België.
Goedkoop is dus nog dure koop

Denny 10-08-2020

Snelle afhandeling en snelle levering van bestelde produkt. Alles is keurig volgens afspraak geregeld.

Marvk 10-08-2020

Vanwege goede reviews bij deze shop een wasmachine gekocht. En ik ben super tevreden. Goede service, aardige bezorgers en een goede prijs.

Dennis 10-08-2020

Super. Voordelig, goede service, snel geleverd, vriendelijke bezorgers (inname oude apparaat zonder het aan gegeven te hebben), niks op aan te merken

Lennart 10-08-2020

Scherpe prijzen. Geen extra kosten voor bezorgen op 1 tot 4e verdieping zonder trap. Geen gedoe, snelle service.

Riksum 08-08-2020

Eerste keer hier een wasmachine gekocht., is altijd spannend als je iets online koopt. Maar alles soepel en duidelijk verlopen. Nieuwe wasmachine is door de extra service aangesloten en oude wasmachine is meegenomen. Het was vandaag 35graden dus chapeau voor de bezorgers dat ze dit snel en belangrijk vakkundig hebben uitgevoerd.
Dank u, mijn vikgend apparaat bestell ik weer bij jullie.

Wez 07-08-2020

Sinds tijden een webwinkel die zich serieus aan de afspraken houdt. Gister besteld, vandaag geleverd. Zie je niet vaak meer sinds COVID-19.

Marjolein 07-08-2020

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Fijne snelle bezorging kunt duidelijk duidelijk zien wanneer die komt!
Magnetron ziet er goed uit en werkt naar behoren.

Wim Stevens 07-08-2020

We kochten een LG Amerikaanse koelkast. Direct bevestiging ontvangen en de volgende dag geleverd. om 8 uur een bericht in welke tijdzone en een half uur vooraf een extra berichtje. Koelkast werd prima afgeleverd door zeer vriendelijke bezorgers. Zeer tevreden

Dean 07-08-2020

Topwinkel, goede prijs en super snel geleverd. Daarnaast ook op tijd geleverd en het product doet het fantastisch.

D.v.t 07-08-2020

In de avond rond 7uur besteld. Volgende dag geleverd, duidelijk aangeven hoelaat ze op de stoep zouden staan, dus helemaal goed.

Partition 06-08-2020

Snel geleverd, aardige chauffeur. Ik heb gekregen wat ik besteld heb en de eerste indruk is ok. De track and trace werkte niet naar behoren, de gestuurde sms met bezorgtijd zat er bijna anderhalf uur naast. Dan heb ik liever geen SMS. Ik zie wel wanneer de bezorger komt, hou niet zo van het gejakker, het loopt zoals het loopt. Er is meer in het leven dan precies op tijd iets leveren. Wel belangrijk voor ons is dat de afzuigkap stil is, dat was punt 1 voor ons en punt 2 dat ik mijn hoofd niet meer stoot en punt 3 nog betaalbaar ook. Dus het eerste wat ik gedaan heb, is de stekker erin, en..... in stand 1 en 2 is ie lekker stil, we gaan weer met plezier koken.

Jonges 05-08-2020

Bij het uitpakken van de wasmachine bleek er grote deuk in de machine. Klantenservice gebeld en probleem was meteen opgelost. nieuw apparaat wordt de volgende dag geleverd.

Ronald 05-08-2020

Vaatwasser besteld,volgende dag keurig en vriendelijk geleverd.nauwkeurig te volgen op track and trace.verpakking mee terug genomen.

Bo 05-08-2020

Voor ordernummer 881440 Perfecte service, onze Bosch vaatwasser was kapot gegaan en op veiligkopen.nu een goedkope vervanger gevonden. Eerst maar even gebeld of deze voorradig was zoals op hun site stond! Helaas niet voorradig maar we kregen een upgrade van een Bosch vaatwasser, kwalitatief beter en met veel meer mogelijkheden, en dit voor dezelfde prijs. En o ja, morgen geleverd. Perfecte service, beter kan toch niet. Helaas kwam het toestel de andere dag met enkele kleine beschadigingen aan de buitenzijde. Dit was veroorzaakt door het transport van de vervoerder dus hier kan veiligkopen.nu niks aan doen. Meteen melding gemaakt en ik mocht hem eerst inbouwen en kijken of alles in orde was of ik zou een nieuwe vaatwasser krijgen. Foto’s doorgestuurd zoals afgesproken en de vaatwasser ingebouwd. Alles werkte perfect en ik kreeg ook een mail dat als ik dat wilde een nieuwe vaatwasser kon krijgen of dat ik nog een korting zou accepteren. Wij zijn voor het laatste gegaan. Hierdoor komen wij op een cijfer van een 10. Ik zou zeggen ga zo door!

Jan Kuipers 05-08-2020

Site zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik ben zeer tevreden over de vlotte en correcte levering door vriendelijke medewerker.

Maartje de heus 04-08-2020

De shop had een goede aanbeveling volgens verschillende reviews. En de aflevering netjes en volgens afspraak op de tijd.die was aang3g3ven volgens track en tracé.

Marielle 04-08-2020

Snelle service dat zeker. Maar de man die het bracht zojuist was erg onvriendelijk. Daarnaast zou de klantenservice mij gisteren terug bellen maar ook dat is niet gebeurd. Wel was hij erg vriendelijk. Verder heel tevreden

R de groot 04-08-2020

Zeer goed site en aantrekkelijke prijzen. Zeer snelle levering. Jammer dat ik deze site niet eerder heb ontdekt. Ik weet nu in ieder geval dit voor de volgende keren

F. Ham 03-08-2020

Snelle goede afwikkeling van bestelling en duidelijk gecommuniceerd mbt levertijd

M.M van Ettinger Ordernr.VK881854 02-08-2020

Zeer snelle levering.(binnen 12 uur in het weekend)
Heldere website
Keurige vervoerder

Casper 01-08-2020

Bosch wasmachine besteld type WAT28650.NL deze was niet meer leverbaar. Vervolgens kreeg ik snel een berichtje dat ze de opvolger WAT28655.NL leveren voor de dezelfde prijs.
Dat noem ik nog eens service!! Uitstekend van veilig kopen.nu

Zager 01-08-2020

Snel geleverd zoals beloofd, goede informatie over bezorg tijdstip dmv live track en trace

Ivan 31-07-2020

Goede en correcte communicatie, goede prijs voor het artikel en snelle afhandeling.