Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 279 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ed Hoen 13-11-2023

Groot assortiment. Ik heb hier de TéPé angle 4mm besteld. Met de dunne borsteltjes en het lange handvat kom ik prima tussen mijn tanden en kiezen. Ik doe na iedere maaltijd, omdat mijn tandvlees gauw ontstoken raakt. De bestelling is keurig verpakt binnen twee dagen geleverd. Een klein minpunt is de prijs. Ze zijn relatief duur.

Mieke Hendrikx-Ingenpass 13-11-2023

Groot assortiment, concurrerende prijzen en zeer snelle correcte levering; grote prima!!

Kurt 12-11-2023

Scheermesjes Fusion Pro Glide besteld. Geleverd na 24u, authentieke mesjes en dat aan de laagste prijs. In de winkel zou ik voor 20 mesjes 112 eur betalen. Via tandenborstel.com, minder dan de helft en geen verzendkosten.

baukje 11-11-2023

Besteld en de volgende dag al geleverd via een brievenbus pakket. Ik vind het wel aan de prijs 12 opzetborstels voor 36 euro. Die ik wilde bestellen werden niet meer geleverd en waren de helft goedkoper!!

Marga Reuvers 11-11-2023

Snelle levering! Product zoals beschreven! Super! Ook de voordeligste. Leuk dat je er een cadeautje bij krijgt wat goed van pas komt en gericht op mond en tand reiniging.

Joyce van Ekris 08-11-2023

Gisteren voor 15:00 uur een bestelling geplaatst en vanmiddag al ontvangen. Goede prijs en snelle levering van al mijn artikelen.
Het was een brievenbus pakket dus hoefde ook niet thuis te blijven, ook erg fijn. En geen verzendkosten hoeven betalen. Echt een aanrader wat mij betreft!

Electro world Aarts 07-11-2023

Ruime keuze! Als je weet wat je moet hebben. Snelle en correcte levering.

Gerard 07-11-2023

Goed product, snel geleverd en goed verpakt. Zij waren één van de enigen die dit product nog hadden.

Mieke 07-11-2023

Tandenborsgtel.com was een ontdekking voor mij. Op zoek naar twee soorten interdendale ragers bleek deze firma ze allebei te hebben. Handige website, een groot assortiment redelijk geprijsde artikelen en levering binnen 24 uur.

Jan 07-11-2023

Ik bestel hier regelmatig vanwege de scherpe prijzen, ruime keuze mogelijkheden en goede service. Tevens verkopen ze Reach Dentotape wat in mijn woonplaats echt niet te krijgen is.

Margot Bervoets 01-11-2023

Ik wist welke tandenborstel ik wilde hebben maar er is keuze genoeg. De levering ging perfect! Smiddags besteld en de volgende dag in de brievenbus! Echt top. De volgende keer weer!

Braun Scheerkop 28-10-2023

Waar ik elders lang moest wachten wegens niet op voorraad kreeg ik hier mijn levering al na 2 dagen toegestuurd !

Asc2048 27-10-2023

Waar ik elders niet meer aan opzetstukken kon komen hadden hun ze nog wel. Ene dag besteld andere dag kon ik pakket al ophalen bij postnl afhaalpimunt. Snelke levering

maya 25-10-2023

voldeed geheel aan mijn en de gestelde verwachtingen de site was overzichtelijk en duidelijk

Petra d R 25-10-2023

hele snelle levering vaan de tandenborstels en nergens goedkopere aanbieding kunnen vinden!

Theo 21-10-2023

Makelijke site eenvoudige bestellen, duidelijke omschrijving en vlotte levering.

Arthur 20-10-2023

Duidelijke website, scherpe prijzen en een snelle levering. Wat wil je nog meer.

Jurriën van den Akker 18-10-2023

De bestelling verliep naar wens. De levering van het product was conform de afspraak. Prima

Mevr. de Boer-Tiemessen 18-10-2023

Duidelijke webshop. Bestelling had ik geplaatst alleen daarna keek ik het factuur na en klopte het adres niet dus, gelijk veranderd bij profiel en instellingen daarna gelijk een mail verstuurd dat het adres niet klopte een paar uur later nog een keer gekeken of het was aangepast nee nog steeds niet de dag daarna nog een keer gekeken en helaas, nog niet aangepast en weer een mail verstuurd . Een dag daarna weer een mailtje verstuurd het antwoord wat ik kreeg was helaas is het pakketje al bij post nl dus, pech gehad dus, vandaag maar, zelf kijken of het pakketje op kan halen bij iemand thuis want, ik kreeg een mail dat het pakketje was afgeleverd maar, helaas niet op het juiste adres erg jammer. Of ik nog wat ga bestellen weet ik niet. De bestelling was op vrijdag 13 oktober besteld.

Johannes 18-10-2023

Het bestellen ging lekker vlot. Betalen lukte ook zonder haperingen. Netjes en vast ingepakt en keurig op afgesproken datum ontvangen. TOP!

Fam. C W Vermaas 14-10-2023

Dit was mijn eerste ervaring bij Tandenborstel.com. Snelle levering, duidelijke site en nette prijzen.
Opzetborstels zijn super goed. Nieuwe Braun scheerkop geleverd, met een nette prijs!
Goed ervaring en beveel deze site zeker aan.

Ben 13-10-2023

Top bedrijf, scherpe prijzen, ruim assortiment en altijd op tijd geleverd.
Ik koop hier al jaren mijn materialen en soms geven ze nog een leuk cadeautje ook.

R 13-10-2023

Duidelijke website,keurig en super snel bezorgd.
Voldoe helemaal aan mijn wensen, ik ben 100% tevreden!!

Cootje 13-10-2023

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen, goede prijs- kwaliteit verhouding en lage verzendkosten. Ik kreeg ook nog een leuk cadeautje bij de bestelling. Snelle bezorging. Zeker een aanrader deze site!

Hillsite 11-10-2023

Goede aanbiedingen o a. Oral B.
Perfecte communicatie over het lever proces. Binnen 12 uur geleverd.
Iedereen aan te raden.