Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

stoppelenburg 07-01-2024

Super tevreden over levering en verpakking. Het kopen van een goede electrische tandenborstel was super makkelijk, verzending snel en correct en bij het openen van de doos was ik blij verrast. Prachtig!

Els 07-01-2024

Alleen maar positief over deze shop. Bestelling ging makkelijk, communicatie is goed, levering is snel. Helaas was een defecte lader meegeleverd, maar ook dit is razendsnel opgelost. Een nieuwe lader was binnen twee dagen binnen. Echt top!

Toppertje! 06-01-2024

Zoek niet verder en bestel al je mondhygiëne middelen hier.
Mooie aanbiedingen, correct verpakt en snel verzonden.
Soms nog een gratis extra gadget ook !

Willem-Jan 05-01-2024

Mooie aanbieding voor Oral B tandenborstel. Supersnel verzonden en pakket was uiteraard te volgen via track.

Claudy 02-01-2024

Bestelling gedaan, ondanks de kersttijd ging alles voorspoedig, verwerken van de bestelling, het emailverkeer over verloop verwerking en verzenden en tenslotte de levering, en ben daarom zeer tevreden,

The Persian 01-01-2024

Absoluut een aanrader, ondanks de drukke feestdagen bestelling binnen 24 geleverd. Zeer scherpe prijzen. Telefonisch prima uitleg gekregen over de bestelling en de producten die besteld zijn. In zijn totaliteit zijn we erg tevreden over tandenborstel.com

Dirk V. 31-12-2023

Duidelijke website met scherpe prijzen! Ondanks de drukke feestdagen binnen 24 uur bestelling geleverd! Ik ben zeer tevreden!

L. de Jonge 26-12-2023

Voor mij een onbekende shop; De bestelde producten zeer vlug bezorgd en in een prima verpakking.

Helma 18-12-2023

Heel snel geleverd. Ik had het al een keer besteld Vandaar de nieuwe bestelling.

Margo 18-12-2023

Naast de goede prijzen en prima service; Het product kwam op de afgesproken tijd en ik kreeg ruimte voor een opmerking aan de postbezorger en die opmerking stond prachtig met markeerstift op het pakje getypt. Zo kan het dus ook!

Xxx 17-12-2023

Het is al de tweede keer dat ik een product aanschaf en ben zeer tevreden met dienst en bezorging .

JoopS 17-12-2023

tandenborstel. com levert ragers voor een scherpe prijs. De verpakking was echter zo knullig dichtgeplakt met een simpel stukje tape, dat de inhoud zo uit het doosje kon worden gehaald. Gelukkig waren de 10 bestelde doosjes nog allemaal aanwezig. Maar ze hadden er heel goed onderweg uitgevallen of genomen kunnen

Aljo G 12-12-2023

Goed te lezen website. Producten makkelijk op te zoeken. Ook voor de kleine portemonnee. Na bestelling van producten en betaald, snel info dat er werk van wordt gemaakt en tevens volgcode voor ontvangst. Voor één ieder aan te raden.

Tiong Oey 12-12-2023

Zoals altijd is de bestelling keurig verpakt en snel uitgevoerd. Ook bezorging met DPD gaat goed.

Eddy 11-12-2023

Prima webshop, snelle levering van onze duo set elektrische tandenborstels.

F.becht 11-12-2023

Makkelijke site om te bestellen en ondanks de feestdagen een snelle bezorgservice.

Paul Ruis 09-12-2023

Prima webshop voor de aanschaf van mijn Gillette scheermesjes.
Prijs en kwaliteit zoals het hoort.

Eva 08-12-2023

Eerder bij tandenborstel.com ragers besteld en dik tevreden.
Makkelijk te bestellen, grote sortering en super snel geleverd.

E. Bakker 06-12-2023

Bestelling in periode gedaan, waarin veel pakketpost wordt verstuurd. Ondanks enig voorbehoud op site is mijn levering keurig op tijd gedaan. Netjes verpakt en voor een aantrekkelijke prijs. Tandenborstel.com draagt hiermee bij aan mijn poets- en scheerplezier!

C 04-12-2023

👍 Niets dan lof over tandenborstel en keurig op tijd geleverd dus mwe blijven klant

Ronald 01-12-2023

Al meerdere keren bij deze webshop gekocht, nooit spijt gehad. Veel en overzichtelijk aanbod, snelle levering.

Dolf 29-11-2023

Het aanbod is zeer groot, de prijzen zijn goed, de site is super-overzichtelijk en werkt prima en de verzending gaat lekker snel!
Kortom, helemaal TOP!

GdB 27-11-2023

Volop keus, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Alles wat ik wil van een webwinkel!

Wim 27-11-2023

Goede internet site met verrassende aanbiedingen
Scheermesjes gekocht van Gilette voor een prima prijs en de volgende dag al afgeleverd.

luc 26-11-2023

snelle levering en een mooie prijs voor een goede tandenborstel (elektrisch)