Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tandenborstel.com.

Tandenborstel.com stelt zich voor

Tandenborstel.com voor al uw internet aankopen op het gebied van mondverzorging. Vooral producten die in de winkels moeilijk verkrijgbaar zijn zoals speciale opzetborstels, etc. Tandenborstel.com biedt een uitstekende en persoonlijke service en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Het motto luidt “De klant is koning”. Kopen via internet biedt vele voordelen. Zeer snelle levering van 1 à 2 werkdagen. Ook m.b.t. garantie bieden wij een uitstekende serviceverlening.

Deze score is gebaseerd op 513 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Hendrik Baarssen 05-07-2022
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb vorig jaar een waterpik gekocht.
Deze is helaas stuk gegaan, na reparatie na 2 maanden weer stuk en niet meer te repareren.
Kreeg de optie om het aankoopbedrag terug te krijgen of iets bij te betalen voor een duurdere wat wij hebben gedaan.
Ik had 2 maanden geleden net 2 pakjes borsteltjes gekocht, mocht ik ook terugsturen en die werden voor de goede borstels omgewisseld.
Ik vind het heel fijn hoe wij zijn behandeld, een prima service.

Jan 04-07-2022

Goed overzicht producten. Snel gevonden en snel bezorgd. Goede prijs, product verhouding

ErikS 03-07-2022

Ze hadden wat ik zocht. Al eerder besteld, was prima bevallen. Nu ook weer. Niet duur, snel, gewoon prima

Karin 03-07-2022

Mooie site, voordelig, product makkelijk te vinden en snel in huis. Ik bestelde een set opzetborstels voor mijn Oral B tandenborstel want die zijn bij tandenborstel.com zeer voordelig en het pakje had ik na twee dagen in huis.

Johan Boezewinkel 02-07-2022

Veel keuze voor een goede prijs. Levering binnen twee dagen. Op de site zijn de spullen die ik zocht sneller te vinden dan in de meeste winkels. Nadeeltje (bij de meeste online winkels) vind ik het plastic wat word gebruikt om het pakket op te vullen met. Ik had er geen probleem mee gehad om spullen bij te bestellen totdat het de doos helemaal vol zou zijn. Nu is er plastic vulmateriaal gebruikt wat uiteindelijk weg word gegooid. Wanneer er per mail hierover contact zou zijn opgenomen, dan had ik daar vrijwel zeker positief op gereageerd door de bestelling aan te passen en dingen bij te bestellen.

Rob 01-07-2022

Mijn eerste ervaring met tandenborstel,com is prima. Goede en snelle levering. Werd ook goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Product voldoet erg goed.

Fred Wolf 28-06-2022

Tevreden klant,zeer snelle levering, vrijdag besteld en zaterdag in huis, en een mooie prijs!

Ruud6350 27-06-2022

Tandenraggers, aanbevolen door de tandhygiëniste, gaf een setje mee op te proberen.
Het product is goed!!
Het zoeken naar een leverancier was niet moeilijk, 'tandenborstel ', de prijs was de beste en de levering was perfect.
Ik heb alleen maar bewondering voor deze manier van handelen. Complimenten.

Martins 27-06-2022

Snel bezorgd. Alleen vervelend dat het een brievenbus pakket zou zijn. Daardoor was ik niet thuis en kwam de pakketbezorger voor niets aan de deur.

Hilly 27-06-2022

Heb de webshop niet bekeken. Ik wist wat ik hebben moest. Besteld en een dag later werd het als brievenbuspakketje bezorgd. Super . Inclusief een tubetje tandpasta van Oral b.

Een aanrader 26-06-2022

Zeer overzichtelijke webshop. De bestelde goederen werden snel en correct geleverd. De tepe interdentale ragers kun je per 25 bestellen, wat zeer voordelig is in prijs.

peter 24-06-2022

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen. Alleen de bezorging liet meer dan te wensen over. PostNL liet zich weer eens van zijn slechtste kant zien. Hun bezorging faalt en vervolgens wordt er domweg op een ander tijdstip bezorgd waarop je niet zit te wachten en dus niet kunt. Daarna kun je dus NOG een dag langer wachten voordat je je aankoop eindelijk in huis kunt halen (van bezorging van de aankoop is allang gen sprake meer).

toos.tiggelman 24-06-2022

Goede verzorging van de bestelling prima in orde en snel bezorgd een aanrader.

Suzie 20-06-2022

Ik moet i.v.m. terugtrekkend tandvlees een heel scala aan tandragers gebruiken. Recht en conisch, in meerdere diktes. Niet te krijgen bij de drogist. Op de site van tandenborstel.com vond ik alles wat ik nodig heb, De levering was heel vlot en kwam in een keurig doosje, met als extra een reistubetje tandpasta. Top!

Reinder 18-06-2022

Heel snel geleverd tegen een scherpe prijs! Verpakking en inhoud waren geheel in overeensgtemming met hetgeen ik heb besteld.

Karin 18-06-2022

Aangename prijs voor reserve borstels van Philips en snelle levering. Wij lopen weer rond met schone tanden,

Gerard 16-06-2022

Makkelijke website heel overzichtelijk en niet duur snelle levering top gedaan

Wilma 15-06-2022

Duidelijke website, gemakkelijk zoeken op producten, bestellen snel te regelen en bestelde producten snel geleverd.
Goedkoper kon ik het vinden 👍🏼

Luca 14-06-2022

Top winkel, vanaf het begin al klant. Bevalt prima.
Geen enkele slechte ervaring.

Sandra 14-06-2022

Een elektrische tandenborsel en opzetborstels gekocht. Gekozen voor tandenborstel.com omdat zij de goedkoopste waren met deze producten. Levering ging snel en tot mijn verassing kreeg ik een luxere variant omdat mijn product niet voorradig was. De tandenborstel was hetzelfde maar er zaten extra accessoires bij. Erg blij met deze goede service!

Ron 13-06-2022

Makkelijke website die je snel naar een goed geprijsd artikel brengt. Prijs is gunstig en snelle en goede levering.

Gert Hogendoorn 13-06-2022

Echt voordelig en supersnelle levering en geen verzendkosten hier kom ik zeker weer terug.

Bert 12-06-2022

Duidelijk Website, we zochten een bepaald type borstel,, maar dat snel gevonden werd. De bijpassende SoftCare borsteltjes was relatief gunstig geprijsd.

tandenborstel.com 12-06-2022

Uitstekend product, handige gebruikstips, maakt geen lawaai. Snelle levering.

Douwe 12-06-2022

Heldere en duidelijke site en voordeliger dan bij de drogist, voor de eerste keer hier ragers besteld en kreeg er een leuke attentie bij. En zoals ze zeggen snel geleverd

Mieke v.d. Bosch 11-06-2022

Op advies van mijn mondhygiëniste had ik nogal vrij grote ragers nodig van het merk interprox. Ben gaan zoeken op internet en kwam bij tandenborstel.com terecht. Hier al diverse keren tot volle tevredenheid besteld. Ik heb hier ook een elektrische tandenborstel besteld. Je betaalt hier niet al te veel voor je merk producten. Al mijn bestellingen werden netjes en vlgs. afspraak geleverd. Het kan eigenlijk niet beter. Prima, ga zo door!

Anny 11-06-2022

Duidelijke informatie, het was voor mij de 1e keer dat ik hier iets besteld heb. De levering was, zoals beloofd, voor 15.00 uur besteld en de volgende dag geleverd! Keurig verpakt. Een aanrader

mieke 07-06-2022

De webshop was duidelijk. De prijzen laag. Het was voor mij de 1e keer dat ik hier iets besteld heb. De levering was, zoals beloofd, voor 15.00 uur besteld en de volgende dag geleverd! Keurig verpakt.

Jan 07-06-2022

Hallo,
We hebben dit gevonden via prijsvergelijk en zijn zeer tevreden over jullie alles is prima geregeld en voor een hele mooie prijs.
Bedankt en groeten Jan.

Jansen 06-06-2022

Voor de eerste keer bij tandenborstel.com een bestelling geplaats. De website is overzichtelijk, duidelijk. Bestelling was goed snel geleverd.

Tevreden klant 06-06-2022

Ik koop al jaren (sinds 2006) mijn elektrische tandenborstels als ook de opzetborstels bij tandenborstel.com.
De prijs is bijna altijd het goedkoopst.
Service, afhandeling en levering altijd perfect.
Een zeer tevreden klant

Jos Schemkes 05-06-2022

Prima op tijd geleverd en leuk verpakt! Ook heldere website en makkelijk bestellen!

Pieters 04-06-2022

snel geleverd, goed verzorgde bezorging en heldere communicatie en website.

Angela 02-06-2022

prima webwinkel
snelle levering en goede service en goed kwaliteit voor mondverzorging

Art 01-06-2022

Prima webwinkel voor tand-/mondverzorgingsproducten. Overzichtelijke website.

Joop 31-05-2022

Mondhygiëniste raadde ons dit aan. Enorm assortiment, lage prijs en snelle service

de Bruijn 31-05-2022

Via de tandarts deze site doorgekregen met in een boekje aangevinkt welke ragers qua maat ik moest bestellen. Heel erg duidelijk en fijn om gratis samples toegevoegd te krijgen. Snelle en nette levering.

Mathijs 31-05-2022

Gekocht een scheerkop voor mijn Braun scheerapparaat niet alleen dat het de goedkoopste was maar ook de service is top.
s’middags besteld en de volgende dag in huis.

Patrick 30-05-2022

Goede prijs en snelle levering.
Ik heb begrip ervoor dat de aankoopprijs hoger moet zijn om de verzendkosten vergoed te krijgen aangezien de productprijzen erg scherp zijn.

Peter 30-05-2022

Ook voor scheerproducten is de website een welkome aanvulling. Besteld, betaald en volgende dag in huis via de brievenbus.

Jolanda 30-05-2022

Bestelling was snel binnen. Het enige minpuntje is dat je best veel moet bestellen om geen verzendkosten te hoeven betalen. Terwijl ragers en tandplakverklikkers zo klein zijn dat ze best in een envelop door de brievenbus kunnen. Nu zoveel ragers besteld dat ik jaren vooruit kan ;-).

Jack 29-05-2022

Tandenborstel heeft een zéér grote keuze. en een snelle levering. Nog nooit problemen gehad.

T Steenvoorden 29-05-2022

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding !!
En een uitgebreid assortiment !!

MvdBemd 28-05-2022

Tandenborstel.com heeft uitstekende producten voor scherpe prijzen. De bestelling verloopt altijd vlekkeloos. Ik bestel al een aantal jaar bij Tandenborstel.com en ik ben een tevreden klant!

G. Winters 28-05-2022

Uitermate tevreden over uitvoering van bestelling. Zeer correct en qua prijs zeker de moeite.

Martin 28-05-2022

Doet wat het belooft levering vond op tijd plaats en een goede prijs kwaliteit verhouding

Roland 27-05-2022

Op de site ging het niet altijd even goed...
De bestelling in de brievenbus was fijn!!
Heb houders voor de ragers besteld, wist niet hoe de ragers er in moesten...
Nadat iemand het ontdekte bleek het moeilijk voor me, doordat ik spasme heb...

Dick 25-05-2022

Bestellen via de computer is voor mij moeilijk. Daarom gebeld. Uiterst vriendelijk te woord gestaan.
De levering was snel en correct.
Zeer tevreden over het product en de totale afhandeling. succes met uw onderneming. Dick. B.

Ed 25-05-2022

duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering.
Zeker een aanrader omdat de goederen goedkoper als in de winkel te verkrijgen zijn. Je moet wel aan een minimaal bedrag komen om de goederen zonder verzendkosten te kunnen ontvangen

Jos 25-05-2022

Via internet besteld. Communicatie na bestelling correct en duidellijk. Persoonlijk door Postnl afgegeven. Nogmaals zeer tevreden en bij weer een bestelling wet ik waar ik terecht kan.