Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tandenborstel.com.

Tandenborstel.com stelt zich voor

Tandenborstel.com voor al uw internet aankopen op het gebied van mondverzorging. Vooral producten die in de winkels moeilijk verkrijgbaar zijn zoals speciale opzetborstels, etc. Tandenborstel.com biedt een uitstekende en persoonlijke service en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Het motto luidt “De klant is koning”. Kopen via internet biedt vele voordelen. Zeer snelle levering van 1 à 2 werkdagen. Ook m.b.t. garantie bieden wij een uitstekende serviceverlening.

Deze score is berekend op basis van 505 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H 16-11-2019

Overzichtelijke en duidelijke site. Het bestelde product werd de volgende dag netjes verpakt bezorgt.

Petra 15-11-2019

Hele fijne en voordelige shop. Ene dag besteld en volgende dag al in huis . Heel tevreden zou er volgende keer weer bestellen.

M.E. van Schendel 15-11-2019

Goede en overzichtelijke website waarin het kiezen van de producten geen moeite kosten. Prijzen interessant. Levering in goede verpakking binnen 24 uur.

Poetser 15-11-2019

Bestelling volgens afspraak geleverd. Verbeterpunt: na keuze van ander ophaaladres wordt deze keuze niet getoond in het orderoverzicht. Dit is verwarrend daar er inderdaad op het andere ophaaladres geleverd wordt.

Gert-Jan 12-11-2019

Ik ben tevreden over de duidelijke website, de snelheid van leveren en de prijs. Waar ik voor gekozen heb, heb ik ook gekregen.

H.J.Sparnaaij 12-11-2019

Goede website waarin ook de specificaties van het te kiezen product zijn vermeld. Prijzen zeker interessant. Opvolging opdracht prima. levering binnen 24 uur. Complimenten

Apsaras 09-11-2019

Een fijne site om goed geïnformeerd de juiste keuze te kunnen maken. Het is mogelijk zelfs een datum en afleveringstijd vast te leggen.
Kortom zeer tevreden met de site tandenborstel.com

Piet 09-11-2019

Goede en duidelijke website. De Klantenservice reageert zeer snel. Het artikel was goed verpakt en de levering de volgende dag. De informatie over de levering was uitstekend. Kortom, beter kan niet. Waren alle webshops maar zo.......

Mamaloe 09-11-2019

Was niet bekend met deze shop. Maar zeer tevreden met snelle levering en goede verzorging en verpakking van bestelling. Aanrader dus.

H. Wiersma 09-11-2019

Met een duidelijk website was het eenvoudig de gewenste artikelen te vinden. De prijzen zijn concurrerend en de levering was snel en netjes.

John Looij 08-11-2019

mijn waterpik wp100 was stuk en bij tandenborstel.com vond ik de beste prijs om een nieuwe te kopen, bestelproces is duidelijk en snel, goed op de hoogte gehouden over het verdere verloop. voor 15:00 besteld de volgende dag geleverd klopt ook echt, product was goed verpakt in een kleurige doos(bijna zonde om weg te gooien) product is bekend dus geen probleem. echt super winkel... ik ben vaste klant..

G. Jansen 08-11-2019

Goede site, duidelijke omschrijving van het produkt. snelle levering. kortom, ik ben een tevreden klant.

Gerrie 08-11-2019

Snelle levering, netjes verpakt. Prima communicatie. Met product was ik al bekend.

Joop 08-11-2019

duidelijke webshop, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering, zeker voor herhaling vatbaar!

Marjan 06-11-2019

Ik moest speciale tandpasta hebben. Hier de laagste prijs. Keurig en snel geleverd.
Ik had per ongeluk zonder fluoride besteld. Omruilen ging snel en probleemloos.

Fred 06-11-2019

Oral B tandenborstel electrisch. Snel besteld, ruime keuze, goede prijs, tijdig geleverd. Zeer tevreden

Duco 06-11-2019

Een overzichtelijke site welke gebruikt vriendelijk is. Actie is reactie en je wordt dus goed op de hoogte gehouden hoe je aankoop wordt verwerkt en waar hij zich tijdens transport bevindt.
Al met al een prettige ervaring.

Wim 06-11-2019

Ik wist niet te kiezen uit het aantal mogelijkheden voor een nieuwe elektrische tandenborstel en mounddouche. Het advies dat ik kreeg was goed geargumenteerd als gevolg waarvan ik zowel de geadviseerde tandenborstel als de monddouche heb gekocht. Het gebruik van beide is tot volle tevredenheid. Bedankt voor het advies en de aansluitende snelle levering.

Marijke van Schie 04-11-2019

Oral B sensitive clean overal 2 in verpakking maar dan 1 die je nodig hebt en een die je niet nodig hebt . Deze moet ik gebruiken van mijn tandarts m.bt implantaten en tandvlees. Oral B kon mij niet verder helpen . Gelukkig bij Tandenborstel.com wel en 2 juiste in de verpakking.
Tandenbordtel.com verkoopt wat zij laten zien, transparant en ook nog goedkoper dan de winkel. Snelle levering . Heel blij mee!!

Jolanda 04-11-2019

Prijs en kwaliteit is top
Goedkoper dan in de winkel
Snelle service
Echt een aanrader 👌🏽

Cees 04-11-2019

Prima site en veel goedkoper dan in de winkel. Pakket werd keurig op tijd verzonden en alles was prima in orde. Kortom, alles is prima verlopen.

Pim 03-11-2019

Goede en goedkope levering. Brede keus, alternatieve producten en fijne prijzen

Michel 03-11-2019

Uitstekende verhouding prijs-kwaliteit en op elk gebied perfecte levering.

Peheba 03-11-2019

De bekende tandenborstels duidelijk op een “rij”. Dus makkelijk zoeken.
Ook de juiste opzetborstels zijn zo snel te vinden.
Ook nog een een snellle levering,
Dus een uitstekende uitstekende site,

wout 03-11-2019

Oral B crossaction tandenborstels besteld , zijn keurig 2 dagen later in de brievenbus bezorgt. Prijs lager dan elders

Jessica 02-11-2019

Snel, compleet en goedkoper dan anderen.
Mooi en netjes verpakt (alleen de extra folders zijn "milieutechnisch" te veel die er bij zaten)

John 29-10-2019

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en correcte en snelle levering. Ook duidelijke website.

ton 29-10-2019

Voor de eerste keer op deze site. snel besteld en snel geleverd tegen de goedkoopste prijs en schappelijke bezorgkosten. Zer an te bevelen

Nico 28-10-2019

Vaker gekocht, goedkoopste website, ruim assortiment, vriendelijke snelle service en levering. Levering tussen 12:27 en 13:27, om 12:33 kreeg ik bericht van mijn vrouw dat het er al was. Uitstekend!

Yvet 28-10-2019

Via Google kwam ik al snel op de website. En ook nog de goedkoopste aanbieding voor de Oral B pro 2 2000N. Ook nog wat andere producten tegengekomen die ook in de actie waren en meteen besteld. Ging snel. Gebruiksvriendelijke site. De bestelling was ook heel snel en aangezien je aan kunt geven wat de openingstijden zijn van je bedrijf, binnen die uren geleverd. Service is goed en ik ben heel tevreden over de tandenborstel. In vele opzichten is de site de goedkoopste.

kp 27-10-2019

snelle levering prima product en goedkoop
uitgebreid en groot assortiment

Henk 27-10-2019

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima tandenborstel, doet wat verwacht.
Bovendien snelle levering!

Anita 27-10-2019

Zeer snelle en correcte levering. Ook goede prijs voor aangeboden producten.

Kathleen 26-10-2019

Heel goede site om je tanden en tandvlees in prima conditie te houden.
Ruime keuze, snelle bestelling, aantrekkelijke prijs.

Bri 26-10-2019

We hadden, nadat onze goeie ouwe tandenborstels (Oral-b pro 600) na 6 jaar versleten waren, nieuwe gekocht (eveneens een Oral-B) die achteraf na één poetsbeurt aan vermogen inboette. En dus snel teruggebracht naar de winkel. Via jullie site de Oral-B pro 690 besteld, die overigens verdacht veel op de 600 lijkt. Snel geleverd en wéér de oude vertrouwde apparaten die vol vermogen langs de tanden en kiezen racen.😄

Frans 25-10-2019

Goede site om producten te bekijken. Erg snel de bestelling in huis: netjes de volgende dag al.

Paulien 25-10-2019

Tandenborstel.com doet wat zij zegt. Je krijgt wat je vraagt, snel en goed. Fijn dat zulke "winkels" nog bestaan.
Niets veranderen, houden zo.

Gina 23-10-2019

De site van Tandenborstel.com bevalt me prima.
En de levering gaat snel en keurig.

Steenbergen 22-10-2019

Bestelling weer correct en adequaat uitgevoerd. Fijn dat ik mede dankzij tandenborstel.com mijn mondverzorging weer op orde heb.

Saskia van Hoof 21-10-2019

Snel en perfect verpakt.
Netjes en compleet.
Ik had ze voor mijn kinderen besteld.( Oral-b elektrisch)
Ze zijn er helemaal blij mee.
De app van de Oral-B werkt perfect.

dj 20-10-2019

Topper in webshopland. Breed assortiment, snelle levering, scherpe prijs/kwaliteit, in het verleden kreeg ik een verkeerd product toegezonden, werd destijds supersnel en vakkundig opgelost. Ik shop hier volgende keer weer. En de keer daarna ook! :)

Joep 20-10-2019

Prima keuzen, adequate levering en goede prijs-kwaliteitverhouding; misschien zijn ze wel de voordeligste.

Jacinta 19-10-2019

At first I wasn’t sure about the website so I made an order whereby payments will be done after delivery, happy to say I have no doubts, very fast with shipping and their prices are awesome. I would recommend it at any time.

Michel Gencic 19-10-2019

Geweldige tandenborstel, snelle levering, goede service, kwaliteit en prijs. We zijn helemaal tevreden met koop.

Jan V 19-10-2019

Ik ben zeer tevreden. De informatie op de website is duidelijk en volledig. Technische vragen worden prompt beantwoord per mail. De bestelling en de levering zijn vlot verlopen.

Paul vd Meer 18-10-2019

Overzichtelijke website en scherp geprijst. Pakketje werd netjes zoals beloofd de volgende dag geleverd. Ik zal hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

John 18-10-2019

Breed assortiment opzetborstels met aantrekkelijke prijzen en snelle verzending.
Klein minpunt is dat je voor minimaal €35 moet besteden voor gratis verzending.

Johan 17-10-2019

Top, snelle levering goedkoop en juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

EvdM 15-10-2019

Duidelijke site, goedkoopste aanbieder van het aangeschafte product en snelle levering.

Mar 15-10-2019

Helemaal top, prijs prima en hele snelle levering. Laat in de middag besteld en de volgende dag in huis, heel fijn
Wel veel foldertjes bij de levering, persoonlijk vind ik dat wat zonde van het papier.