Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tandenborstel.com.

Tandenborstel.com stelt zich voor

Tandenborstel.com voor al uw internet aankopen op het gebied van mondverzorging. Vooral producten die in de winkels moeilijk verkrijgbaar zijn zoals speciale opzetborstels, etc. Tandenborstel.com biedt een uitstekende en persoonlijke service en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Het motto luidt “De klant is koning”. Kopen via internet biedt vele voordelen. Zeer snelle levering van 1 à 2 werkdagen. Ook m.b.t. garantie bieden wij een uitstekende serviceverlening.

Deze score is berekend op basis van 790 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fokko 19-06-2021

Prima prijs/kwaliteitverhouding van gekochte producten.
Snelle en correcte levering.
Eerste ervaring met dit bedrijf zeer positief.

Bram 18-06-2021

Keurig geholpen
Alles stond duidelijk aangeven
Levering volgens de afspraak
Produck voldoet aan de verwachting
Dikke pluim

Laurentius 18-06-2021

Goed snelle service, product voldoet aan de verwachting, en veel goedkoper dan DA,Kruidvat,Etos.
Gratis proefmonstertjes was een leuk extraatje.
Ik kom op deze site zeker terug

Jeannette 14-06-2021

Ik was verrast met de 2 monstertjes van Periode Aid. Dat vond ik heel klant vriendelijk. Leuk om dat in je bestelling terug te vinden. Verder snelle levering! Duidelijke website.

Yvonne 14-06-2021

Goede service, duidelijke informatie, heerlijke tandenborstel. Snel geleverd.

Borstelman 14-06-2021

Duidelijke website, met goede tips voor aanschaf en gebruik. De bestelde elektrische tandenborstels en extra opzetborstels waren snel geleverd, en netjes verpakt. De bijgevoegde reclame en minitube tandpasta hoeft wat mij betreft niet.

gelukkige gebruiker 13-06-2021

Zeer duidelijke website , heldere lay-out voor bestellen en betalen. Levering is goed te volgen en op tijd afgeleverd. Bestelde
item (s) voldoen aan de verwachting.

Reggy 13-06-2021

Fijne, duidelijke site. Dit is mijn 2e tandenborstel die ik via deze site heb gekocht. Altijd goed verpakt en snelle levering.

Remco 12-06-2021

Duidelijke website, veel aanbod tegen redelijke prijzen, snelle levering en goede communicatie.

Query 11-06-2021

Prima assortiment en prijs en service en correcte levering. Gewoon zoals het hoort. Gemak en betrouwbaar

Een zeer tevreden klant in Hoofddorp 09-06-2021

Duidelijke site. Producten keurig en snel in huis. Ik zou hier zeker weer bestellen.

PapAndré 08-06-2021

Duidelijke webshop, veel keuze, eerlijke en redelijke prijzen en daar bovenop zeer snelle levering!

J & R Protzman 08-06-2021

Prima werkende website.
Verzorgde en snelle levering van bestelde producten.

Marc 07-06-2021

Mooi product aan een prachtige prijs en daar bovenop een zeer snelle en correcte levering

Marco 07-06-2021

Product voldeed aan de verwachtingen en een snelle levering. Kortom een aanrader !

José 07-06-2021

Snelle levering, prima prijsverhouding, duidelijke site , al met al tevreden.

Hans 07-06-2021

Snelle levering tegen een goede prijs.
Is zeker voor herhaling vatbaar.
Een aanrader voor iedereen die tegen een goede prijs een elektrische tandenborstel aan wil schaffen.

P. Heuvelsland 06-06-2021

Heel tevreden over de Electrische tandenborstel. Bezorging was top met leuke verrassing.

Tevreden klant 06-06-2021

Snelle en goede levering.
Product goed te vinden op de website.
Wordt via mail goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Zeker aan te raden en ik bestel volgende keer weer.

Arjen 05-06-2021

Mijn eerste ervaring met deze webshop en die is alleen maar positief. Bestellen zonder omwegen, keuze uit meerdere opties voor betaling, directe bevestiging van de bestelling, verzending goed verpakt en zonder vertraging. Daarbij ook nog duidelijke en vriendelijke communicatie.

Berry 05-06-2021

Mooie en overzichtelijke website, snelle levering en zeer goede communicatie. De begeleiding was perfect.

Freek 05-06-2021

Een 10 geef ik niet snel. Maar de online-bestelling ging makkelijk, de aflever-communicatie was goed, de ene dag besteld de volgende dag (als prima verpakt brievenbus-pakketje) bezorgd en wat het belangrijkste is ... het product voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Arthur 05-06-2021

Zeer goed toegankelijk, grote keus uit alle merken tegen een concurrerende prijs.

Jan S 04-06-2021

Een week geleden Oral-B Cross Action (opzetborstels) besteld. Binnen een paar dagen was mijn bestelling via post.nl binnen. Communicatie was via e- mails goed. Ik beveel u deze webshop aan. Kortom een tevreden persoon.

Marianne 04-06-2021

Makkelijke, duidelijke site. Snelle levering in degelijke verpakking en een goede prijs.

Ben 04-06-2021

Goeie en snelle webshop. Vriendelijke service. Ik
Ik kocht eerst de verkeerde scheerkop, dus graag meer en grotere foto's vanuit meerdere hoeken op de site aub!
daarna de goeie. Die werden vlot geleverd en ik kreeg 1 refund. Per saldo was ik ongeveer net zo duur uit,

Astrid 03-06-2021

Prima prijs voor prima product. Snelle levering en goed ingepakt, kortom super!

Harold Tjong 03-06-2021

Op de site is het makkelijk een product te bestellen. Snelle levering in een degelijke verpakking tegen een concurrerende prijs.

Jeseni 02-06-2021

Prima afhandeling en kostentechnisch een voorbeeld. Ik heb bij menige prijsvechterdrogist en electronicazaak gekeken maar dit is waar voor je geld.

Yvonne 02-06-2021

Superprijs voor mijn monddouche betaald en keurig verpakt thuis gekregen. Niets op aan te merken.

Aline 01-06-2021

Vind dit een prima shop, professioneel , snel op zaterdag geleverd. Ook met vragen over het product snel beantwoord.

E kroon 31-05-2021

Goede kwaliteit voor lagere prijs.
Gelijk mail dat het verzonden word.
Snel afgeleverd.

Lisa 31-05-2021

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, snelle leveringen en goede service

Jetty 31-05-2021

Ruim aanbod, snelle verzending. Pakket zeer netjes en degelijk verpakt. Communicatie duidelijk en correct.

Erwin 31-05-2021

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, snelle levering en er zat ook nog een toepasselijke attentie bij !

Inge Janssen 31-05-2021

Duidelijke website en informatie, betrouwbaar in de levering. En heel leuk: kleine attentie extra!

A.E. Dekker 31-05-2021

Snelle levering tegen een gunstige prijs van producten vab bewezen kwaliteit.

bestelling bij tandenborstel.com 31-05-2021

De bestelling was keurig ingepakt en met een leuke verrassing erbij. Ik ben er blij mee.

Martin Venlo 30-05-2021

Snelle levering. Alles keurig verpakt. Prima prijsstelling! Het was de eerste bestelling bij tandenborstel en zeker niet de laatste. Prima service.

Tevreden klant 30-05-2021

Interessante prijs, perfecte afspraken , op tijd geleverd , geen opmerkingen.Alles zoals gewenst.

Linda 29-05-2021

Overzichtelijke site, zeker niet duur en supersnelle levering. Weer heel blij mee!

hellen 29-05-2021

super blij mee.
zeer goed verpakt en gunstig in de prijs.
echt aan te bevelen

Co van vuuren 28-05-2021

Is de goedkoopste en netjes volgende dag bezorgd.
Ik wist niet eens dat er een aparte winkel was voor tandenborstels!

M. Marks 25-05-2021

Binnen 24 uur geleverd, zeer voordelig in prijs. Tanden voelen veel schoner aan, ik ben er super blij en tevreden mee.

Will 25-05-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding Een aanrader Reden Mooi assortiment en prima service

Michiel 25-05-2021

Uitermate tevreden over de service die ze leveren! Bij de tandenborstel zelf stond een levertijd van +/+ 14 dagen daarop heb ik de klantenservice (Tim) gebeld en gevraagd of het echt zo lang zou duren. Na zijn advies de tandenborstel wel besteld en aangevinkt dat afrekening achteraf zou plaatsvinden zodat ik hem nog kon annuleren als het te lang zou duren. Hij dacht zelf dat de borstel waarschijnlijk wel sneller geleverd zou kunnen worden en werd mij gevraagd om na 3 dagen nog een keer terug te bellen. Na 3 dagen nog niet helemaal duidelijk wanneer de bestelling zou komen maar ben na dag 4 zelf teruggebeld dat hij die week binnen kwam dus uiteindelijk binnen een week toch de tandenborstel keurig thuis afgeleverd. Echt zeer tevreden op de manier waarop ik geholpen ben kan deze webwinkel zeker aanraden!!!

Willeke 24-05-2021

De prijs/kwaliteit is zeer goed. Ruime keuze en veel is voorradig.
De belofte vandaag bestellen morgen in huis klopt. Een snelle levering en netjes verpakt.
Kortom, alles prima in orde!

Jos 24-05-2021

Zeer veel keuze van goede producten en betaalbaar !
Snelle verzending en goede service en ben zeer tevreden .
Zal er zeker weer bestellen !

Monique van der Ham 24-05-2021

Heb er een tandenborstel gevonden die zeer betaalbaar was, goedkoper dan bij de drogist, een zeer ruime keuze, snelle levering van 2 dagen, gewoon klasse!

Ah 24-05-2021

Snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Veel goedkoper het product kunnen aanschaffen dan op de site van de officiële dealer.
Assortiment mag van mij nog wat groter.