Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tandenborstel.com.

Tandenborstel.com stelt zich voor

Tandenborstel.com voor al uw internet aankopen op het gebied van mondverzorging. Vooral producten die in de winkels moeilijk verkrijgbaar zijn zoals speciale opzetborstels, etc. Tandenborstel.com biedt een uitstekende en persoonlijke service en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Het motto luidt “De klant is koning”. Kopen via internet biedt vele voordelen. Zeer snelle levering van 1 à 2 werkdagen. Ook m.b.t. garantie bieden wij een uitstekende serviceverlening.

Deze score is berekend op basis van 644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeannet 14-07-2019

Ik heb o.a. speciaal flosdraad besteld bij deze webshop. De prijs was gunstig, de verzendkosten niet hoog omdat het pakket via brievenbuspost gestuurd werd.
Alles was keurig verpakt, en ik had het bestelde met 2 dagen in huis.

Robin 14-07-2019

Benodigdheden voor een scherpe prijs, snelle levering. Zelf een nieuwe tandenborstel aangeschaft, de Oral-B Pro 7000 black. Zeer tevreden mee

mirjan 14-07-2019

de site is overzichtelijk en makkelijk om te gebruiken, ook het bestellen gaat makkelijk en simpel. de prijzen zijn goed in vergelijking met andere sites goedkoper
de snelheid van bezorgen is perfect ik had het de dag er na binnen.
ik zou hier zo weer bestellen

Andre 14-07-2019

Duidelijke webshop zonder poespas. Snelle levering. Goede pris- kwaliteitvergouding.

Jan 13-07-2019

Overzichtelijke site en ze werken snel. Ik ben heel tevreden met de gekozen opzetborsteltjes.

Roelie Brakels 13-07-2019

grote keuze en vlotte afwikkeling Bij de bestelling hadden wij de keuze voor bezorging.
van dag tot aan tijdsbepaling.

Jef 13-07-2019

Overzichtelijke site. Gemakkelijk alles te vinden via menu en/of zoekfunctie. Mijn aankoop van bestelling tot aflevering helemaal goed en binnen de aangegeven tijd verlopen. Helemaal tevreden!

Hanny 12-07-2019

Erg makkelijk om een bestelling uit te zoeken en te bestellen.
Levering is heel snel en op de afgesproken tijd binnen! Fijne winkel, TOPPIE!

Gerd 11-07-2019

Zeer tevreden! duidelijke en correcte website met groot aanbod. Alles perfect verlopen van bestelling tot levering!

Ron O. 10-07-2019

Prima winkel. Diverse artikelen gekocht als tandenborstels, clean en renew Braun.
Goede website, nette levering goede en lage prijs

Chris 10-07-2019

Goede duidelijke shop, prima verpakt en nog een leuke doos ook met tips voor het gebit, snelle verzending, eerlijke prijs, de foldertjes in de doos vond ik nuttig, zag o.a. vele borsteltjes waar ik het bestaan niet vanaf wist. Ik ben erg tevreden!

Erik 08-07-2019

Prima en duidelijke site met mooie producten voor scherpe prijzen. Daarnaast heeft tandenborstel.com ook nog een zeer snelle levering.

Mario 07-07-2019

Uitstekende duidelijke website.
Maakt de keuze eenvoudig en overzichtelijk.
Scherpe prijs en levering de volgende dag.

Frits H te D 07-07-2019

vanwege de duidelijke informatie, de aantrekkelijke prijs en een snelle levering, ben ik zeer tevreden over deze webshop.

Bart 06-07-2019

Geweldig goede website. Zeer scherp geprijst. Vriendelijk personeel.
Uitstekend verpakt en de volgende dag in huis. Niets anders dan complimenten.

Pim de Vries 06-07-2019

Al vele malen bij deze webshop besteld, deze keer TéPé tanden-ragers besteld en was verbaasd dat die tegenwoordig allemaal een beschermkokertje hebben .
Dit vind ik makkelijk om b.v. mee te nemen op vakantie.
Gewoon een goede webwinkel , géén fratsen en snel geleverd.
Prima kwaliteit voor een goede prijs. (goedkoopste ook).

Harry 06-07-2019

Sonicare Diamond voor schappelijke prijs, het glas en oplader had ik al, body ging kapot.
Site gevonden, directe feedback, en ja, zoals op de doos staat 'met liefde verpakt'
aanrader!

Edith 05-07-2019

Het goedkoopst voor mijn product. Duidelijke site, snelle afwikkeling, bezorging boven €35 gratis.

willy 04-07-2019

Goede duidelijke site, het goedkoopst en lekker snel. Dit is wat je wilt van een internetwinkel.

Yvonne 04-07-2019

Overzichtelijke site. De prijs voor mijn elektrische tandenborstel was een lager dan bij andere leveranciers. Snelle levering in goede (en leuke🙂) verpakking. Per mail word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Volgende keer bestel ik hier zeker weer

Henneke 03-07-2019

Goede,uitgebreide website. Bestelling prima evenals de verzendkosten. Voordelige prijzen!

Carry 02-07-2019

Dit is de enige site waar je alles vindt op het gebied van mondzorg. Ook is er genoeg keuze. De levering is super snel en de bestelde artikelen bevallen uitstekend👍🏼

Maureen 02-07-2019

Heel fijne website. Duidelijk en simpel in gebruik. De bestelling was goed verpakt, compleet en op tijd binnen. Ook de prijs voor het product en de verzendkosten waren top. Een aanrader!

Denise 30-06-2019

Makkelijk de goedkoopste en super snelle levering .

Verder kan ik niks vertellen over communicatie of iets want heb alles goed ontvangen

Paul V 30-06-2019

De producten zijn makkelijk te bestellen en worden vlot geleverd. De waterpik was voorzien van een heldere gebruiksaanwijzing.

jazz 29-06-2019

goed. website heeft goede info, levering is snel. ze zijn prima geprijsd, prima.

Els Heylen 29-06-2019

Ik kocht de eco tandenborstel. Deze werd correct geleverd en het product beantwoordt aan de specificaties.

Gerard 29-06-2019

Duidelijke website. Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling. Goede aanbiedingen.

Ank 26-06-2019

prima geregeld. snel en keurig verpakt de juiste borsteltjes ontvangen. scherpe prijs. bevestigingsmailtjes van bestelling, betaling en verzending ook keurig in orde.

Wilmy 25-06-2019

Prima shop, vlotte en correcte levering.
Prima assortiment en goede prijzen

Marian 25-06-2019

Wat had ik de bestelling snel binnen! En lage bezorgkosten ten opzichte van andere online winkels. Prima service.

Henri 24-06-2019

Bij het uitpakken van de doos bleek er geen lader en 2 opzetborstels bij te zitten.
Dit direct doorgegeven maar wat was hun antwoord: “het pakket is verstuurd met een gewicht van 800 gram en bij PostNL ook 800 gram gewogen...” dus ik zit met een incomplete set en dat is mijn probleem.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 27-06-2019

Beste heer Oppier,

Zoals ook op Facebook zullen wij hier nogmaals reageren:

Jammer dat u dit op deze manier publiceert. Wij als webshop staan achter ons verhaal. Het pakket is inclusief oplader en opzetborstels 800 gram en was bij PostNL eveneens 800 gram. Dit betekent dat u het compleet zou moeten hebben ontvangen. Nog niet te spreken over het feit dat verpakkingen de fabriek altijd compleet verlaten.

Nu heeft u ons al aangegeven wel "even langs te komen om zelf te wegen" en vervolgens schrijft u deze review op social media. Wij zijn dus genoodzaakt u de producten op te sturen om dit niet verder te laten escaleren. Wetende dat het handelen van mijn collega's 100% correct is geweest. U kunt de tweede zending morgen verwachten.

Tandenborstel.com

Mieke 23-06-2019

Shop doet wat ze beloofd. Product op de juiste tijd en op correcte wijze ontvangen.

Rolfes 23-06-2019

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en weliswaar na 3en besteld, toch de volgende dag geleverd!

Kristof 23-06-2019

Supersnelle levering, prijs-kwaliteit super. Niets op aan te merken, perfect +++

Ivar 22-06-2019

Makkelijke bestelling, door duidelijke keuzemogelijkheden. Snelle levering.

Rene 22-06-2019

Kon hier terecht voor interdentale ragertjes die ik niet in fysiek shop heb gezien.
Met prima prijzen en lage verzendkosten t.o.v. online winkels

pol briet 21-06-2019

Altijd prima levering, speciaal van de fijne interdentale opzetborsteltjes die naar het schijnt elders moeilijk te krijgen zijn

Ger 21-06-2019

Onze bestelling werd heel correct en super snel bezorgd!
Voor ons is Tandenborstel.com een vaste en vertrouwde leverancier!

Patricia 20-06-2019

Goede, snelle levering. Had reiskokers besteld voor je tandenborstel van bamboe. Ze zijn echt mooi en waren goed verpakt. Alles soepel verlopen.

Jelle 20-06-2019

Via een mail gevraagd om een reactie te geven. Het was goedkoop, kwaliteit product geleverd naar verwachting en wens. Bezorging verliep prima.

Mireille 19-06-2019

Ik kon het nergens goedkoper vinden. Heel snel verzonden. Netjes verpakt. Top!

Egbert 19-06-2019

Als je opzoek bent naar een Braun-Oral of een Philips elektrische tandenborstel kun je beter direct maar naar deze site gaan, alle modellen aanwezig en praktisch allemaal op voorraad. De site is overzichtelijk en een keuze maken uit het assortiment was snel gemaakt wat betreft het model en de prijs. De betaling ging erg gemakkelijk, de levering was de volgende dag en het product voldoet aan datgene wat er op de site staat.Toch een paar kritische punten over de website.

1. De website heeft een mooie standaard en overzichtelijke indeling en maakt gebruik van artikelomschrijving (dat wat je krijgt tegen welke prijs en voorwaarden), de specificaties en geschikte accessoires. Als je op geschikte accessoires drukt dan komt je slechts alleen maar terecht bij datgene wat je het laatst bekeken hebt. Bij accessoires verwacht je toch producten die horen bij het artikel (zoals een extra oplader, extra body etc.) of er bij gebruikt kunnen worden (zoals opzetborstels, monddouches etc.).

2. Je kunt geen vergelijk maken tussen verschillende producten en soms zie je door het bos de bomen niet meer, dus dat heb ik elders maar gedaan.

3. Het horizontale keuze menu DUO-sets is niet helemaal consequent in de weergave; als je kiest voor 'Alle DUO sets' of voor 'Tandenborstel met extra body' dan komt de Philips Sonicare DiamondClean + Extra Body - Black&White wel tevoorschijn maar als je kiest voor 'DUO sets' dan niet.
In het verticale menu kun je ook kiezen voor DUO sets en dan zie je het model ook weer niet staan. Persoonlijk vind ik de manier waarop je keuzes kunt maken wel wat verwarrend.

3. De retourvoorwaarden zijn, zoals bij veel webwinkels, gericht op het recht op retourneren binnen een bepaalde tijd maar de kosten zijn voor eigen rekening en dat vind ik wel jammer en ook wel begrijpelijk maar sommige webshop doen dit wel (bv Coolblue)

Doet voor mij helemaal geen afbreuk aan de beoordeling; gewoon perfect geleverd.

P.P.G. 18-06-2019

Deze site tandenborstel.com was voor mij geen nieuwe site, eerder spullen besteld, ik was daar zeer tevreden over dus ook deze keer weer besteld en ze leveren zoals afgesproken voor een nette prijs en volgens afspraak.

20-6-2019 18-06-2019

Alle zaken(bestelling, betaling, aflevering) zijn prima naar wens verlopen.

Stan 18-06-2019

Perfect, zowel Productoverzicht als stipte snelle service en betrouwbaarheid.

Thera 17-06-2019

Zeer tevreden over de monddouche die ik besteld heb bij tandenborstel.com. De monddouche heeft ook nog verschillende standen. Snelle levering en ook belangrijk de prijs. Nergens goedkoper kunnen vinden.

Ricardo 17-06-2019

Via google terecht gekomen op de website. Fijn en overzichtelijk. Vervolgens producten bekeken, welke ook gunstig geprijsd leken. Na het maken van selectie meteen door naar afrekenen, een zoveelste account aanmaken voor dergelijke websites was ook niet nodig. Kortom een erg vlot proces. Via de mail meteen een bevestiging ontvangen. Het pakket werd gebracht door DPD. levering was snel. Pakket zou tussen 11:48 en 12:48 geleverd worden (Dat is wat anders dan voormiddag of namiddag). Producten waren netjes verpakt. Uitstekende service en kwaliteit tot zo ver!

JelYvon 17-06-2019

Goedkoopste plek voor mijn gekozen tandenborstel. Verder alles keurig volgens afspraak en snel. Je wordt op de hoogte gehouden van inpakken en versturen en levering klopt.

Bertus 17-06-2019

Geleverde stemt niet overeen met afbeelding.
In plaats van 1 pakje met 10 borstels krijg je 10 losse borstels.