Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tandenborstel.com.

Tandenborstel.com stelt zich voor

Tandenborstel.com voor al uw internet aankopen op het gebied van mondverzorging. Vooral producten die in de winkels moeilijk verkrijgbaar zijn zoals speciale opzetborstels, etc. Tandenborstel.com biedt een uitstekende en persoonlijke service en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Het motto luidt “De klant is koning”. Kopen via internet biedt vele voordelen. Zeer snelle levering van 1 à 2 werkdagen. Ook m.b.t. garantie bieden wij een uitstekende serviceverlening.

Deze score is berekend op basis van 839 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wilma Van Wezel 02-12-2020

De levering kwam zoals afgesproken
De Kwaliteit is wat ze vertelde ( UMC Utrecht )
Ik ben er blij mee !
De Kwaliteit voor zoveel minder euros als op vele andere sites is geweldig !

Aafke 02-12-2020

Site met veel keuze en prijs voor de producten die ik bestel echt top!! Bezorgen volgens afspraak, alles gaat volgens afspraak dus maken waar wat ze doen!!! Top site

Anja 02-12-2020

Op de site terecht gekomen door eerst de reviews te raadplegen.....zeer tevreden,goede aanbieding, snelle en perfecte bezorging! Ik ga, wannneer weer nodig, zeker weer bij dit bedrijf een bestelling plaatsen.

Marie-José 02-12-2020

Voor Tandenborstel.com gekozen vanwege de vele positieve reviews. De mijne sluit daar bij aan. Duidelijke webshop, betaling achteraf verliep prima, levering op beloofde datum en tijdstip, netjes verpakt. Tandenborstel werkt prima.

Henrie J. 02-12-2020

Bij Tandenborstel.com zijn ze accuraat, denken mee, zoeken uit voor zover het in hun vermogen ligt en proberen het/de bestelde artikel(en) zo snel als mogelijk te verzenden en zij zijn uiterst vriendelijk (als je het zelf ook bent). De website zit goed in elkaar. Bij e-mail contact reageren zij zo snel als mogelijk is. Product(en) wordt/worden goed verpakt afgeleverd.

brigje 02-12-2020

Vandaag besteld morgen al in huis. Goede info op de site en een prompte levering. Ik was op zoek naar tandenborstels voor 9 en 10 jarige. Oral B zat in jullie assortiment.

Bea 02-12-2020

Deze shop was de goedkoopste voor de OralB elektrische tandenborstel.
De volgende dag werd het al geleverd.
Keurig bericht hoe laat ik het pakketje op kon halen.
Meerdere betalingsmogelijkheden.
Pakketje zorgvuldig verpakt

Mees 01-12-2020

Supersnelle levering en ook nog eens wat kleine presentjes erbij. Heel attent👍

Jo 01-12-2020

Goede service .Mijn product was niet op voorraad dus hebben ze het op een andere manier opgelost ,heel fijn en je word ook goed op de hoogte gehouden.Goede winkel .

Hans 30-11-2020

Prima service , artikelen geleverd als besteld en op de afgesproken tijd bezorgd.

Monique 30-11-2020

Overzichtelijke webshop, duidelijke communicatie, snelle levering en een vriendelijke prijsjes! Ik kom zeker terug!

Gylianh 30-11-2020

shop is snel met de levering en de prijs is super vergeleken met andere aanbieders voor herhaling vatbaar

Hervé 29-11-2020

Zeer goede en snelle service. De verstuurde items waren goed en verzorgd verpakt.

Yvonne 29-11-2020

Prima site makkelijk te bestellen product zoals omschreven en snel in huis toppie zo mogen meer bedrijf handelen

Karin Pubben 29-11-2020

Overzichtelijke website en goede acties. De service is prima, had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Ben erg tevreden over het product.

Diana 29-11-2020

De site is heel overzichtelijk, met een duidelijke beschrijving van de producten. Levering volgens belofte al de volgende dag in huis. Wanneer we nieuwe opzetborstels nodig hebben weet ik jullie te vinden.

Wendy 28-11-2020

Ja ik geef eigenlijk nooit tienen maar waarom niet als er binnen 2 dagen geleverd is wat je besteld hebt?

Fijne tandenborstel ook, wel even wennen dat elektrisch poetsen, er loopt meer water en tandpasta langs mijn kin naar buiten als dat er in mijn mond blijft zitten :-)

Linda 28-11-2020

Er is genoeg keuze, de site is erg overzichtelijk. En supersnelle levering! Aanrader!

Margriet Plukaard 28-11-2020

Uitstekende en snelle service
Moet nog uitgeprobeerd worden is sinterklaas cadeau voor kleinkinderen.
Beveel deze tandenborstel.com zeker aan.

Hetty 27-11-2020

Snel en keurig geleverd! Een speciale kokostandpasta besteld. Moet nog uitproberen.

Lau 27-11-2020

Snel en goed geleverd. Eerste bestelling via Bol.com geplaatst, en ontdekt dat er zoiets als tandenborstel.com bestaat. Dus voor een elektrische tandenborstel direct naar de site gegaan. Ik zocht in een bepaalde richting, en op basis van de duidelijke info bij de verschillende opties was de keus snel gemaakt.

Ronald 27-11-2020

Keurig verpakt. Netjes geleverd zonder beschadigingen. Sympathiek geprijsd. Ik kom graag een keer terug.

Cor 24-11-2020

Gebruiksvriendelijkheid is prima. Ik kan hier alleen maar aan toevoegen dat op de bezorging van het door mij bestelde product niets was aan te merken.
Houden zo!!!

winky 24-11-2020

Goede prijs en een snelle levering. Dit laatste wat betreft de snelheid van versturen en de juiste verpakking ervan. Goede prijs en veel keuze.

Ikkuh66 23-11-2020

een super fijne site voor electrische tandenborstel aan te schaffen, omdat hier veel keuze heb van verschillende merken.
Er is in verschillende prijsklassen te kiezen ook de de opzetborstels zijn er in vele typen te verkrijgen met een goede uitleg erbij voor waar je deze te gebruiken zijn.
De site is makkelijk in gebruik net als het afrekenen is zo gebeurt.
Dus ga even zelf kijken op de site ze hebben erg veel producten dus wat je ook zoekt kom je daar wel tegen met goeden prijzen.

Hans 23-11-2020

Het is een makkelijk site. Je kunt snel de producten vinden en vergelijken met andere uitvoeringen en merken. De informatie over de levering was uitstekend en zoals beloofd de volgende dag.

klant 22-11-2020

Goede prijs en een correcte levering. Dit laatste wat betreft de snelheid van versturen en de juiste verpakking ervan.

Jos 22-11-2020

Een monddouche van waterpik besteld. Het artikel werd snel geleverd, alleen ontbrak een Nederlandse beschrijving van het product.

Joey 22-11-2020

Super snel .. goed verpakt en goede communicatie !!
Zal er zeker een volgende keer weer gebruik van maken

Peter 22-11-2020

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

torgeir 21-11-2020

heel overzichtelijk, zeer vlotte levering. ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Walther 21-11-2020

Goede dienstverlening, goede website en goede prijzen. Zo moet het eigenlijk zijn.

BJ 20-11-2020

Aankoop Oral-B tandenborstel
- Goede duidelijke site
- Prijs voor product is goed
- Levering snel en goed/leuk verpakt
- Meegeleverd kaart met hierop alle opzettandenborstel en waarvoor geschikt van Oral-B
Kortom prima, snel en to the point

Chris Kleijweg 20-11-2020

Tweede keer dat ik Braun producten bij tandenborstel.com heb gekocht. Beide keren was het de beste prijs, een uitstekende service en een snelle gratis bezorging. De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.

Henk Wester. 18-11-2020

We zijn zeer tevreden over Tandenborstel.com
Prijzen aanzienlijk lager dan collega/concurrenten.
Snelle bezorging, en goed verpakt.
We gaan zeker er weer een bestelling doen.

Lieneke 17-11-2020

Via Google op de website gekomen.
De site is erg overzichtelijk en duidelijk.
Tevens was de prijs voor het benodigde artikel erg interessant. Direct besteld en de volgende dag in huis. Goede service en ik zal hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Elly van der Lelij 17-11-2020

De volgende dag bezorgd, vooraf wanneer precies het zou komen.
Goed ingepakt.
Prima kwaliteit

Arnold 17-11-2020

Snelle en correcte levering! Doen wat ze beloven op de site. Zeker aan te bevelen!

AG 17-11-2020

Een overzichtelijke site waardoor kiezen gemakkelijk was. Vanaf het begin van de bestelling tot en met de informatie en aflevering is alles goed en vooral snel gegaan. Kortom het hoogste cijfer is hier op zijn plaats.

Mourad 16-11-2020

Scherpe prijs en doen altijd wat ze zeggen. Levering komt altijd op tijd binnen.

hansihansi 15-11-2020

Heb mij uitvoerig georiënteerd alvorens te kiezen voor Tandenborstel.com. Op geen enkele wijze hiervan spijt gehad: goede communicatie, aflevering en niet onbelangrijk de beste prijs.

JackvO 15-11-2020

Snelle levering, nette verpakking en schappelijke prijzen.

Anja 15-11-2020

Duidelijke website, zeer snelle levering en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rachel 15-11-2020

Fijne webshop, snel geleverd, netjes ingepakt,goeie produkten, mooi prijsje! 👌

Esther 14-11-2020

Fijn webshop, snelle levering.goed verpakt.
Helemaal top,en de prijs is ook goedkoper dan op een andere website

Hilde 14-11-2020

Snelle levering, veel keuze en goede prijzen. Al meermaals iets besteld en zeer tevreden. Een aanrader!

irma 14-11-2020

Deze site is mij aangeraden door mijn mondhygiënist. De producten zijn makkelijk te vinden en hebben een goede prijs. Snelle bezorging, binnen een dag. Zeer tevreden.

Helene 13-11-2020

Al eerder opzetborstels besteld en ook deze keer de elektrische tandenborstel weer snel en netjes geleverd!

Jetje 11-11-2020

Ik zocht de ragertjes van TePe en die waren hier echt goedkoop. Snelle levering, reeele verzendkosten en netjes op de hoogte gehouden

Peters 10-11-2020

Prima site die ik via mijn mondhygiëniste heb gekregen. Twee keer iets besteld en twee keer alles volgens de beloftes gekregen. Zelfs in coronatijd. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment dus keuze voor iedereen. En bestellen is zelfs voor mij gemakkelijk terwijl ik heel onhandig ben met computers. Zeker een aanrader.