Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo 21-10-2023

Makelijke site eenvoudige bestellen, duidelijke omschrijving en vlotte levering.

Arthur 20-10-2023

Duidelijke website, scherpe prijzen en een snelle levering. Wat wil je nog meer.

Jurriën van den Akker 18-10-2023

De bestelling verliep naar wens. De levering van het product was conform de afspraak. Prima

Mevr. de Boer-Tiemessen 18-10-2023

Duidelijke webshop. Bestelling had ik geplaatst alleen daarna keek ik het factuur na en klopte het adres niet dus, gelijk veranderd bij profiel en instellingen daarna gelijk een mail verstuurd dat het adres niet klopte een paar uur later nog een keer gekeken of het was aangepast nee nog steeds niet de dag daarna nog een keer gekeken en helaas, nog niet aangepast en weer een mail verstuurd . Een dag daarna weer een mailtje verstuurd het antwoord wat ik kreeg was helaas is het pakketje al bij post nl dus, pech gehad dus, vandaag maar, zelf kijken of het pakketje op kan halen bij iemand thuis want, ik kreeg een mail dat het pakketje was afgeleverd maar, helaas niet op het juiste adres erg jammer. Of ik nog wat ga bestellen weet ik niet. De bestelling was op vrijdag 13 oktober besteld.

Johannes 18-10-2023

Het bestellen ging lekker vlot. Betalen lukte ook zonder haperingen. Netjes en vast ingepakt en keurig op afgesproken datum ontvangen. TOP!

Fam. C W Vermaas 14-10-2023

Dit was mijn eerste ervaring bij Tandenborstel.com. Snelle levering, duidelijke site en nette prijzen.
Opzetborstels zijn super goed. Nieuwe Braun scheerkop geleverd, met een nette prijs!
Goed ervaring en beveel deze site zeker aan.

Ben 13-10-2023

Top bedrijf, scherpe prijzen, ruim assortiment en altijd op tijd geleverd.
Ik koop hier al jaren mijn materialen en soms geven ze nog een leuk cadeautje ook.

R 13-10-2023

Duidelijke website,keurig en super snel bezorgd.
Voldoe helemaal aan mijn wensen, ik ben 100% tevreden!!

Cootje 13-10-2023

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen, goede prijs- kwaliteit verhouding en lage verzendkosten. Ik kreeg ook nog een leuk cadeautje bij de bestelling. Snelle bezorging. Zeker een aanrader deze site!

Hillsite 11-10-2023

Goede aanbiedingen o a. Oral B.
Perfecte communicatie over het lever proces. Binnen 12 uur geleverd.
Iedereen aan te raden.

Sonja 09-10-2023

Super snelle levering. Supere verhouding prijs/ kwaliteit
Voldoet zeker aan mijn verwachtingen.
Mooie schone, gladde tanden na een poetsbeurt

José 09-10-2023

De ragers zijn prima en niet belachelijk duur.
De levering was ook supersnel
Ik heb een 7 gegeven omdat ik het jammer vindt dat het in zo’n grote doos zat. Naar mijn bescheiden mening kon het makkelijk in een envelop en als brievenbuspost geleverd worden…
Ik vindt dat trouwens van alle producten die ik waar dan ook bestel, enorme dozen en verpakkingsmateriaal wat ik vervolgens weer naar de papierbak moet brengen

Ronald 09-10-2023

Snelle en verzorgde verzending. In de middag besteld en de volgende dag in huis. Ik had bij de bestelling een foutje gemaakt, mailtje over gestuurd en werd gelijk verwerkt en aangepast. TOP geregeld.

Peter 08-10-2023

Alles is prima, prettige zaak, goede aanbieding.
Goede levering en het product is uitstekend. 👍🌞

Patrick Martherus 07-10-2023

Zeer nette prijs, waar een kruidvat niet tegenop kan.
Snel en netjes geleverd.
TOP

Theo van Gils 05-10-2023

Overzichtelijke website, snelle levering van kwaliteitsartikelen, deugdelijke verpakking

Tineke R. 05-10-2023

Gebruiksvriendelijke website, goede producten tegen lage prijzen, vlotte verzending en prettige communicatie.

Marijke 02-10-2023

Prima site, zeer snel geleverd en prima verpakt. Zat zelfs nog een klein cadeautje bij. Super hoor!!

Marga 02-10-2023

Duidelijke site, snelle levering in degelijke verpakking, bij telefonisch contact goede uitleg.

L.G. Theunissen 01-10-2023

Zoals beloofd, snelle levering via de brievenbus.
Twee dagen na de besteldatum werd het pakketje met de tandenborstels geleverd. Goed product!

Mario 30-09-2023

Tandenborstel.com zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen, heel betrouwbaar en snel.

Jolanda 30-09-2023

Goede website en snel geleverd, zelfs als bij het product staat dat de levering later zou zijn!

HansL 29-09-2023

Alle soorten riggers beschikbaar, snelle levering en goedkoper dan de lokale drogist

Elly Halmans 29-09-2023

Duidelijk en makkelijk te bestellen
Goede produkten en alles prima verzorgd!
Een geweldige site die ik iedereen zou aanbevelen !!!

A. Boersma 29-09-2023

Voor 15.00 uur besteld is morgen geleverd gaat niet op, wordt pas 3 dagen later verstuurd en geleverd!