Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 221 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Despereaux 09-08-2024

prima beoordeling, want goede site, overzichtelijk, acceptabel prijjsniveau en snelle levering, dus Top

Hetty de Boer 09-08-2024

Een hele fijne tandenborstel voor een zeer prettige prijs. Snelle levering en goed verpakt! Ik ben zeer tevreden!

Henkie 06-08-2024

Niet voor het eerst hier bestelt. Deze keer scheermesjes besteld die scherp geprijsd waren en snel geleverd werden. Bij een volgende bestelling kijk ik eerst op deze site.

Jos 04-08-2024

Lekker eenvoudige en overzichtelijke website met goede en levendige tekst.
Bestelling en levering (wederom) prima voor elkaar.

Joan 03-08-2024

Heldere site, gauw en goed geregeld! Leuk om even te kijken naar de artikelen en dan erachter komen dat er zoveel meer is dan alleen een tandenborstel! Fijne prijzen!

Hans R. 03-08-2024

De eerste keer dat ik via Tandenborstel.com heb besteld.
Het artikel heeft een zeer goede prijs en is snel en zeker correct geleverd volgens afspraak.
Perfect!

John 30-07-2024

De bestelling is volgens afspraak geleverd. Met zelfde apparaat twee jaar naar volle tevredenheid gepoetst. Daarna kwamen de problemen van in een keer ontladen. Toch nu weer zelfde apparaat gekocht. Hoop nu op langer plezier

Rob 29-07-2024

Prima, alles volgens afspraak. Het is geen spannend product, en dit werd netjes afgeleverd.

Kees 28-07-2024

Helaas 1 artikel niet in de doos. Contact via telefoon. Maak een foto van de doos en de inhoud en stuur die via de site van tandenborstel naar ons op. Gedaan. Niets meer vernomen.

Jasper 27-07-2024

Scherpe prijs, duidelijke informatie omtrent bezorging. Netjes verpakt. Helemaal tevreden!

Marcel 27-07-2024

Tevreden!
Voor het eerst hier gekocht (Oral B tandenborstel).

Prima prijs en keurig afgeleverd op aangegeven moment.

Zo moet online shoppen altijd gaan.

Jurgen 26-07-2024

Mooie prijs, snelle en correcte levering. Goed verpakt. Dik tevreden. Aan te bevelen.

niet zo'n tevreden klant 26-07-2024

Ik was er niet blij mee dat ze de tandenborstels uit de verpakking hadden gehaald om ze in het verzenddoosje te kunnen krijgen.

Ton 21-07-2024

Mooie aanbieding en keurig afgeleverd bij ophaalpunt. Artikel veilig verpakt dus zelfs de originele doos in erg goede staat.

Top bedrijf 19-07-2024

Top bedrijf.
Prima prijzen.
Zeer snelle verzending
Prima verpakt
Een echte aanrader.

Hoek 16-07-2024

Prima service, de volgende dag in huis 👍
Product voldoet aan de verwachting.
Tevreden over de prijs

Wilma 16-07-2024

Makkelijke site.
Meteen actie.
Spullen snel In huis.
Perfecte bezorgtijd.
Service post minder: zetten pakketje beneden, gelukkig wel binnen , neer. ( ik woon op appartement)
Punt is dat anderen t mee kunnenen nemen

Beuving 15-07-2024

Aanvankelijk kwam de bestelling van mijn scheermesjes enkele dagen later,
( de baardgroei ging gewoon door ) maar dat had te maken met een foutje in de voorraadadministratie. Werd keurig netjes , met excuses , op de hoogte gebracht met een voorstel. dat voor mij voordeliger uitviel. Kortom perfecte service. Volgende dag pakket in huis.

Loekie 15-07-2024

Bestelling werd snel en accuraat afgehandeld met tussentijdse updates via de mail.

Rob 15-07-2024

Heel duidelijke webshop en mijn scheerkoppen had ik snel en zeer degelijk verpakt in de brievenbus.

mieke 14-07-2024

Snelle verzending, goede duidelijk webpagina,s en lage prijs.
hetzelfde merkproduct is in de winkel veel duurder.

Leen 13-07-2024

Al vele jaren hier mijn produkten besteld en prijs kwaliteit nog steeds de beste gr

Harrey 12-07-2024

Voor het eerst hier opzetborstels bestelt. Zeer scherpe prijs en snelle levering. Bij een volgende bestelling kijk ik eerst op deze site

Mooi werk! 09-07-2024

Heldere website, grote keuze van tandenborstels en absoluut heel gunstig in prijs. Snelle levering en zorgvuldig verpakt.
Als het aan tandenborstel.com zou liggen kan iedereen zorgeloos glimlachen, net zoals ik!

Fons 08-07-2024

Ruime keuze van artikelen, redelijk geprijsd, gemakkelijk bestelproces en snelle levering van het bestelde