Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,6

Erma 23-02-2021

Buiten de verlengde verzending van mijn schermpje is mijn aankoop hier best oké verlopen. Je kan makkelijk achteraf betalen met Klarna (mijn favoriet) en ik heb de bestelling op 6 dagen ontvangen. Dat was aanvankelijk wel 24 uur. De spullen zijn goed verpakt.

N. Kizilkaya 12-02-2021

Mijn ervaring met stuffenough.be is dat deze website niet goed met haar klanten omgaat.
Heb een joystick besteld en die na 3 maanden nog niet ontvangen. Uiteindelijk was de bestelling retour gezonden en met meerdere mails aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Stuffenough heeft expres mijn mails over de annulering genegeerd en opnieuw de bestelling verzonden.
Kortom, geen goede ervaring met stuffenough.be

Abdel 18-01-2021

Prouveren zijn van slecht kwaliteit en bij het retourneren moet je alsnog ook betalen want ze geven aan dat het product niet is ontvangen. Is af te raden.

Maarten 15-01-2021

Na lang wachten dan toch mijn bestelling ontvangen. Ik ben erg blij over de kwaliteit van de projector maar de levertijd vind ik echt niet oké. Er wordt vermeld dat je bestelling binnen 24 uur wordt verzonden maar dat betekent niet dat je hem ook zo snel geleverd krijgt.

Aanpassing review StuffEnough 13-01-2021

Na veel gemaild te hebben met de klantenservice van StuffEnough, kreeg ik bericht dat men bereid was het volledige aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening. Maar.......geen geld
Weer gemaild en kreeg toen als antwoord dat ik eerst de review moest aanpassen voordat zij het geld ( zónder verzendkostenvergoeding! Dit in tegenstelling wat op hun site staat) terug zouden storten. Zij wilden zekerheid! En ik dan? Nee, ik kan geen positievere review plaatsen. Maar heb hem wel gewijzigd dus.

Hermine 28-12-2020

Puur slecht. Lang gewacht op levering telefoonhoesje, té laat geleverd! TrackenTrace werkte niet. Verschillende keren contact gehad via de mail. Hoesje uiteindelijk via brievenbuspost ontvangen. Ongeopend teruggestuurd via brievenbuspost,wederom na contact via mail met Stuff Enough en hun site nog eens goed gelezen te hebben. Ze beweren nu mijn retourzending niet ontvangen te hebben. Hun whattsapp werkt niet. Mail wordt wel beantwoord, evenals sms-jes. Alleen weet daar de rechterhand niet wat de linker doet. Het gaat dan wel om een relatief klein bedrag maar vele kleintjes maken een groot bedrag.

GWFontein 09-12-2020

Na eerdere review hier een update. Na flink wat communicatie via WhatsApp sms,mail en na plaatsing van eerdere reviews op diverse sites over dit bedrijf en manier van werken, kreeg ik dan eindelijk gehoor en is bedrag volledig terug gestort na retourzending. Fijn dat het is opgelost.

Review 15-8-2020
Levering duurde al lang (vanuit China...dus niet vanuit voorraad) Product bleek niet aan de verwachtingen te voldoen. Netjes retour gestuurd. Let op: verzendkosten worden niet vergoed. Is toch snel € 13,00. Ik heb nu een maand moeten wachten om geld terug te krijgen . Heb daar veel over gecommuniceerd. Nu blijkt dat er ook nog 15% van de prijs wordt afgehaald vanwege schade aan de verpakking! Hiervoor zijn geen foto's overlegd danwel afspraken over gemaakt. Gewoon een waardeloos bedrijf. Overigens moeten we geen troep vanuit China bestellen en zeker niet via Stuff Enough.

De Witte 03-09-2020

Ik heb hier een smartwatch besteld, de Zeblaze VIBE 3, maar bleek totaal niet volgens omschrijving, display niet te veranderen zoals afgebeeld, geen meegeleverde laadkabel zoals omschreven maar zelf dure batterijen kopen, enige wat het horloge met de telefoon doet is melden als er een bericht (geen Whatsapp) binnenkomt.
Terugsturen is voor eigen rekening en aangetekend, dus minimaal 15 €.

Daniel Gris 01-09-2020

Snelle levering van iPhone 8 batterij. Volgende keer repareer ik mijn iPhone zoiezo weer zelf! Goeie shop

Maurits 14-08-2020

6 juni heb ik een order geplaatst. Product is 10 weken later nog niet geleverd.
Stuff Enough informeert niet proactief. Alleen bij navragen krijg ik continu de boodschap dat het nog een x-aantal weken duurt.
Verder geeft Stuff enough nog steeds aan dat de levertijd 2-4 weken is. Mijn huidige levertijd is nog steeds 2-4 weken, terwijl ik 10 weken geleden besteld heb.
Kortom, beloftes die niet nagekomen worden en misleiding.
Ik zou deze winkel dan ook niet aanraden!

Owja, als goedmakertje bieden ze 15% korting op de volgende aankoop.
Kortom Stuff enough komt haar klanten alleen tegemoet als ze nog een keer de kans krijgen het goed te doen en als je nogmaals zo gek bent om hier te bestellen.

Kortom, de service van deze webwinkel is zeer slecht in vergelijking met winkels als Coolblue en Bol.com.
Geen aanrader dus!

Freek 05-08-2020

Waardeloze winkel 🛒. Weken wachten op een bestelling en achteraf ook nog eens rekening van post nl of ik even de verzendkosten wil betalen. Klantenservice is slecht en verkopen smoesjes genoeg.

Matthew 04-08-2020

De levering liet erg lang op zich wachten... Ik had niet verwacht dat dit om de maximale levertermijn ging gaan naar België. De producten zijn wel in orde.

F. 22-07-2020

Heb in maart draadloze earphone gekocht. Niets ontvangen. Verschillende keren gemaild. Moet uit China komen en door corona lange levertijd. Keer daarop kreeg ik een soort van track and trace. Weer niets. Keer erop zou het in Nederland zijn en zou mijn pakketje binnen 12 dagen bezorgd worden. Inmiddels een maand verder. Helemaal niets. Ik voel me opgelicht. Heb gedreigd met juridische stappen . Ga ik ook doen maar vrees dat het niets gaat opleveren alleen maar enorme frustraties. Ik zou hier niets meer kopen.

xavier 29-06-2020

stuff te weinig kunnen ze beter heten. na maanden te hebben gewacht kreeg ik de melding dat mijn bestelling bezorgd was. grote onzin aangezien ik gewoon thuis was.nadat ik postnl gebeld had en heb nog steeds mijnn besteling niet binnen. de misleiding die ze op hun site schrijven over bezorgingen is al helemaal om te huilen. ook is het zo dat ze hun spullen gewoon via ali express bestellen met als leveradres niet stuff .... maar mijn adres. vragen over de bestelling kan ik stellen maar naar een korte reactie via de mail trekken ze de handen er vanaf en geven de schuld aan postnl. dat is overigens de grootste onzin. verdere vragen of klachten worden niet beantwoord. betalen gaat heel goed en zonder problemen. zelfs zo goed dat je nooit meer je geld terug krijgt. conclusie: bestel er nooit wat.

van der bijl jl 18-06-2020

Waardeloos iphone. Batterij binnen houd het geen twee uur vol. Ze bestellen alles rechtstreeks uit China. Waar ze leuk aan verdienen maar mensen. Koop niet meer bij deze site want wat en rotzo. Daarom geef ik dit bedrijf en 1 had liever en 0 gegeven. Maar dat kon niet aub trap er niet in.

Mandy 10-06-2020

Op 23-04-2020 heb ik Earpods besteld bij Fruugo, en sinds 24-04-2020 zou het via het bedrijf "Stuff Enough" al onderweg naar mij zijn. Tot op heden niets ontvangen, slechte/geen respons van de de verkoper. Hij heeft geen vertragingen pro-actief gecommuniceerd en als ik al antwoord krijg zou ik het binnen 1 a 2 weken binnen moeten krijgen. Dat duur nu dus al bijna 7 weken en het is zeer ongeloofwaardig dat een paar oordopjes zo lang moeten duren en dat ik ze nog ga krijgen. De order kan niet geannuleerd worden door de verkopen omdat ze "onderweg" zijn, al weken. Klantenservice van Fruugo is verder telefonisch niet bereikbaar en geeft simpelweg niet thuis.

Steve 06-06-2020

Groot assortiment van materiaal voor iPhone, materiaal dat bovendien van zeer goede kwaliteit is. De levering bleef wel even uit bij de laatste bestelling maar de rest ging helemaal goed.

Michiel Perdack 01-06-2020

Prima ervaring. Beloof alleen niet "morgen in huis" als je dat niet waar kunt maken..
Twee dagen is trouwens ook prima.

M. Hayat 31-05-2020

Ongelooflijk dat je op deze manier de service van Apple kan omzeilen. Ik ging eerst bij Apple informeren om de batterij te laten vervangen en kreeg te horen dat de telefoon te oud was en dat daar geen support meer op geleverd kon worden. Meteen een nieuwe batterij besteld en zelf geïnstalleerd, dat was dan toch niet zo moeilijk!

Julia 30-05-2020

Een horloge In maart besteld het is nu bijna juni heb het nog steeds niet ik raat deze site dan ook NIET aan. Het enige waar ik me nu zorgen over maak of ik mijn geld ooit nog terug krijg!

Nancy 29-05-2020

Keurig netjes ! Producten vlot geleverd Ook werd over een door mij verkeerd besteld onderdeel niet moeilijk gedaan. Meteen per omgaande gecrediteerd .Ook de reactie per mail of whatsapp super.

Harry Son 26-05-2020

Verkeerde levering die snel werd rechtgezet, vriendelijke en behulpzame klantendienst. Het product is grotendeels in orde, kan niet helemaal alles doen wat ik ermee wou doen.

Sallu Malik 24-05-2020

Heb bij de shop een mediaplayer besteld om de verveling tegen te gaan in deze tijden. De levertijd van de bestelling was best lang maar ik heb uiteindelijk alles ontvangen. Ben zeer tevreden over de aankoop want kan er heel veel mee doen.

DWK 19-05-2020

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Al enkele schermen besteld en gerepareerd van hen en de kwaliteit zit altijd goed. Kan makkelijk alles terugvinden.

Rianne 17-05-2020

Op 7 april heb ik twee sets oordopjes besteld bij StuffEnough.be en vandaag op 17 mei nog steeds niets ontvangen. Ik vind dat mensen hier niets moeten bestellen. Ik ervaar continue dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb meerdere malen contact gezocht en de mogelijkheid geboden om te leveren. Ik krijg antwoorden dat de bestelling onderweg is, geen track en trace code. De antwoorden op klachten duren langer dan wordt aangegeven of er wordt helemaal niet gereageerd. Ik heb verzocht om te leveren dan wel mijn geld terug te geven, beiden wordt geweigerd. Ik vind dat ik mijn geld beter in de brand had kunnen steken, dan had ik nu net zoveel gehad als voor mijn bestelling, met het enige verschil dat nu de eigenaar van Stuff Enough nu mijn geld heeft en ik niets!
Christel 19-05-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst in België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.
Met vriendelijke groeten