Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,5

Gerard Dekker 20-10-2022

Op 18 maart 2022 bestelde ik bij Stuff Enough een dames horloge met rode wijzerplaat.
60 Dagen na de order was nog niets ontvangen. Na veel emailverkeer werd mij gezegd dat de zending verloren was gegaan.
Ik vroeg mijn betaling á € 22.95 retour.
Mij werd verteld dat dat niet mogelijk was omdat zij een nieuwe order hadden gedaan.
Gevraagd om een track and trace. Tot op heden zwijgt Stuff Enough stil.
Op nieuwe email komt de standaardantwoord dat men het erg druk heeft.

I 18-10-2022

In de track en trace zag ik dat wat ik bij Stuff Enough bestelde, door AliExpress geleverd zou worden. Het werd 3 maanden te laat geleverd, ik had het niet meer nodig. Ik heb het in hetzelfde verpakking teruggestuurd en ze zeiden dat ik 15% minder geld terug krijg vanwege de verpakking, maar het was dezelfde verpakking waarin ze het mij hadden gestuurd!! Het duurde ook vele weken om mijn geld terug te krijgen, en toen ik wederom vroeg om mijn geld terug te krijgen, kreeg ik uiteindelijk mijn geld -15% terug. Waardeloos

christian 13-10-2022

de site is wel heel makkelijk maar minder duidelijk hoe lang het duurt om te leveren bij mij namelijk meerdere weken

HERMANN 28-09-2022

ZOALS IK JULLIE AL HEB GEMELD HEB IK VANDAAG DE BESTELLING IN GOEDE ORDE ONTVANGEN. DE SITE IS MAKKELIJK TE GEBRUIKEN EN KAN SNEL OP MIJN ADRES BESTELLEN . GEEN WERK AAN.

Leo Nion 17-09-2022

Meestal betrouwbare leveringen. Wordt over het algemeen op de aangegeven termijn geleverd en duidelijk met volginfo erbij in een mailtje zo kan je zelf ook inschatten wanneer de levering er zal zijn. Is wel een keertje misgegaan want toen was er helemaal niet geleverd en bleek het niet op voorraad te zijn ookal was dat wel zo op de site.

Peter 14-09-2022

Als je iets besteld dan krijg je vrij snel een melding dat je bestelling verstuurd is. Na drie weken heb ik de bestelling nog steeds niet in huis. Via klantenservice contact opgenomen maar ik krijg geen reactie. Via whatsapp contact opgenomen en die verwijzen je door naar de klantenservice. Die vervolgens weer geen contact opneemt. Later maar weer via whatsapp geprobeerd maar ook daarop killing ik geen reactie meer Het voelt als oplichting en zelf zal ik hier nooit meer iets bestellen.

Tinka 10-09-2022

Eerste keer hier een horloge besteld. Belofte 1a2 weken. Extra betaald voor express verzending met track&trace code. Klantenservice alleen per mail of via een ticket bereikbaar. Geen enkele communicatie over vertraging tenzij je er zelf achteraan gaat. Ook track&trace code niet ontvangen. Meerdere keren een ticket verstuurd. Reactie hierop duurde ook heel lang en blijkt een standaard antwoord te zijn. ik vind dit echt schandalig. Uiteindelijk na 6 weken horloge ontvangen en dat is ook nog eens niet het horloge wat ik heb besteld. Ik durf het niet terug te sturen want dan ben ik en mijn geld kwijt en het horloge want ik lees in andere reviews dat het retourneerproces ook helemaal fout gaat. Bedrijven zoals deze zouden niet mogen blijven bestaan!!

Gijsbert Brandt 14-08-2022

Vind het prima. De powerbank doet wat ie moet en snel. Voor die prijs, zal ik nog mensen aanraden.

Enkel jammer dat wordt gezegd dat er op 24 uur geleverd wordt maar het bij mij bijna een week (ma-vr) heeft geduurd. Het zijn ook een beetje onduidelijke instructies van de powerbank.

Leo 07-07-2022

Bestellen en betalen gaat goed. Meeste van de bestelling gaat ook goed.

Maar de powerbank die in de bestelling zat bleef maar op zich wachten... Bleek dat die naar een verkeerd adres ging. Fouten zijn natuurlijk menselijk.

Karl 07-06-2022

Vind het een prima internet winkel. Heb keiveel hoesjes zien staan dus het aanbod is aannemelijk groot.

Voor de rest heb ik mijn bestelling op tijd kunnen aannemen voor de verjaardag waarvoor die bedoeld is.

Jese 02-06-2022

De site is toegankelijk en de klantendienst is vriendelijk, ook van de producten ben ik tevreden. Qua levering is er alleen nog veel werk aan als je standaard periode 1 á 2 weken bedraagt.

Josephine 19-05-2022

Zeer slecht. Telefoon hoesje besteld voor mijn zoon waar hij zelf voor gespaard had. Hoesje is nooit gekomen. Klantenservice heeft 1 x gereageerd op mijn e-mail dat het hoesje bezorgd zou zijn. Er word niet verteld waar het hoesje is afgegeven nog de vereiste handtekening word niet getoond nadat ik daar over gemaild heb. Inmiddels worden mijn e-mails en WhatsApp berichten niet meer beantwoord en heb ik nog steeds het hoesje niet.
Nee, ik kan de pakketbezorger niet gemist hebben want ik heb een videodeurbel en mis geen bezorgers meer.
Het ergste vind ik het voor mijn zoon die nu zijn geld kwijt is en geen hoesje voor zijn telefoon heeft.

Philip 12-05-2022

Professionele klantendienst. De powerbank die ik bestelde leek wel in elkaar gevallen te zijn, de USBs waren helemaal verschoven en kon er niets inkrijgen. Foto's gestuurd en direct antwoord gekregen dat er een nieuwe onderweg is. Niks teruggestuurd of verder moeten doen. Goedgekeurd!

Marloes 28-04-2022

Ik heb hier een elektrische scooter besteld, nu heeft het even geduurd voor die aankwam. Het is een grote som en als je zo lang moet wachten begin je wantrouwig te worden. Maar toch afgelopen deze week heb ik het volledige pakket ontvangen. Paar testritjes ermee gedaan en al best tevreden.

Jordan Vasquez 22-04-2022

Veel keuze van hoesjes. We hebben voor drie personen met andere gsm's een hoesje gevonden op één site. Alleen duurt de verzending erg lang wat ik zeker als een minpunt beschouw...

Britt 14-04-2022

Niet de goedkoopste maar het is zeker een scherpe prijs voor betrouwbaarheid.
De gemaakte afspraken van de bestelling worden nagekomen.

-Levering komt op tijd
-Verpakking is netjes
-Betaald op paypal

Khan Meeran 28-03-2022

De bestelling was erg vertraagd dat was spijtig. Gemakkelijke site en goede producten. We hebben een verwarmertje besteld en wij zijn super tevreden.

Angela 26-03-2022

Nooit iets bij bestellen!! 2022. Tot op heden niets ontvangen. De enige reactie die je krijgt is dat het vertraagd is. Ik wil mijn geld terug maar dat kan dus niet. Tot op heden nog steeds niets ontvangen het is nu eind maart. Vlgs klantenservice duurt het nog 25 dagen maar dit wordt steeds verlengd.
Heel slecht!!

Lamil 19-03-2022

Niet altijd de goedkoopste in tegenstelling tot wat ze vermelden. Maar hier was het wel te vinden met de veilige betaalmethoden. Levering ging OK en product is naar verwachting.

Maro Thyssens 15-03-2022

Toffe webshop met goede klantenservice als er wat dingen misgaan. Qua mijn ervaring kan ik het aanraden.

Komt goed 13-03-2022

Een hoesje besteld voor mijn telefoon, stond bij op voorraad en de d volgende dag verzonden. Nu tot op heden nog steeds niks ontvangen. Meerdere keren per mail een vraag verstuurd wanneer het geleverd gaat worden. Maar blijven steeds zeggen het is onderweg. Weet alleen niet van waar en waar naar toe. Nooit meer iets bij bestellen, zal wel uit China nog moeten komen en dat duurt veel langer. Wil mij geld terug naar daar reageren ze niet op. Dus mijn conclusie ZEER SLECHT.

Kimberley Sch 12-03-2022

Eerst en vooral moet ik zeggen dat de vervang LCD schermen die ik besteld heb zeer kwaliteitsvol waren en gemakkelijk geïnstalleerd werden. Dat is positief.

Dan nu het negatieve... toen ik na twee weken de bestelling nog niet had gekregen nam ik contact op met de klantendienst. Die vertelden me dat er 10-18 dagen vertraging zou zijn opgelopen:: nou dan, 10 dagen gewacht en nog steeds niet, nu zeggen ze dat het 12 dagen zou duren. Bleef steeds langer worden maar dan toch (na langer dan een maand) kreeg ik het.

Dani de Brou 07-03-2022

Voldoende. Producten worden correct geleverd maar zeker niet aan de snelheid die je gewend bent van andere winkels. Dat vind ik echt belangrijk waarom ga je anders online.

Anoniem 27-02-2022

Voor mij was de bestelling goed in orde enkel de verzendtijd (hoewel die werd nagekomen) is echt lang en niet meteen duidelijk.

Brandon Rivera 22-02-2022

Heb nu voor de tweede keer iets besteld. Eerste keer een projector die ik nu al bijna twee maand gebruik ben er ontzettend tevreden van .Nu sinds kort geleden ook een passende standaard ervoor gekocht die ik vandaag gekregen heb. Past perfect zoals je verwacht.