Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,5

Louis 10-02-2022

Toen ik mijn bestelling opende zag ik dat het niet mijn model was. Naar Stuff Enough een berichtje gestuurd en bleek dat ik de verkeerde besteld had. Stom natuurlijk.

De mensen van de servicie zeiden dat ik het kon terugsturen voor het juiste model en dat heb ik dan ook gedaan. Juiste model (met een vertraging) een week later binnen.

Jan 10-02-2022

Levertijd daar hebben ze nog nooit van gehoord, op de site zeggen ze 10-15 werkdagen, maar daar komen nog minimaal 6 tot 10 weken bij voordat ze zeggen te leveren. En u begrijpt ook dat maken ze niet waar. Ze verzinnen keer op keer smoesjes (grote vertraging is opgelopen voor de levering van uw bestelling) (De zending wordt nu doorgegeven aan de lokale post rederij en wordt vervolgens binnen 4 tot 12 werkdagen bij u geleverd) en zo gaat het steeds maar weer. Koop nooit maar dan ook nooit bij deze oplichters wat dat zijn ze. Het is dat ik niet lager als een 1 kan geven anders hadden ze beslist een 0 gekregen.

Alan Soto 06-02-2022

kostprijs van het onderdeel was zeer goed en het was meer dan voldoende om mijn oude telefoon wat langer mee te laten gaan

Linda 23-01-2022

Goed kwalitatief product. En het komt via brievenbus post. Alleen jammer dat ze je 1 - 2 weken laten wachten erop.

Michael 12-01-2022

Op de site kan je niet goed zien hoe lang bezorging duurt. Er staat wel verzending binnen 24 uur. Om te beginnen is dat niet waar gemaakt. Maar vervolgens duurt het weken voor het pakket in NL is en nu heb ik vanaf 27-12 al niet meer gehoord. Waardeloos, hier bestel ik nooit meer iets.

Guy Screwitz 03-01-2022

De levering liep een paar dagen uit en daar krijg je helaas niet echt info over. Gelukkig was ik op de (werkelijke) leverdag ook thuis. Met de product en prijs ben ik tevreden.

Vincent Janssens 16-12-2021

Alles netjes op tijd afgeleverd, het hoesje is iets minder dan de afbeelding maar ik ben er wel tevreden over.

Enkel laat de klantenservice soms echt wel lang op zich wachten, 3 dagen voor ik men antwoord kreeg.

Chris Hogenkamp 05-12-2021

Ik bestelde een telefoonhoesje en kreeg binnen een dag bericht dat mijn bestelling binnen 24 uur zou worden verstuurd. Daarna kreeg ik bericht dat dat telefoonhoesje niet meer leverbaar was en dat ze eenzijdig besloten hadden om ons een andere te leveren. Ik had een mooie bewerkte besteld en nu zou een bruin hoesje worden geleverd waarvan er 13 in een dozijn passen. En die kunnen je overal kopen. Maar geen gedoe van gemaakt en eerst maar afwachten omdat het wel mee zou vallen. Na een week nog niets geleverd en contact gezocht. Toen kwam de aap uit de mouw. Mijn hoesje kwam gewoon van een Chinese website en werd doorgestuurd naar mij. Had ik dat maar geweten dan was ik veel goedkoper uit geweest. En ik kreeg een linkje wanneer het werd geleverd en toen ontdekte ik waar het hoesje weg kwam. Nog een paar keer geïnformeerd en ik kreeg steeds andere horen. Uiteindelijk werd het hoesje een maand later geleverd. Achteraf realiseer ik me dat ik vooraf de reviews had moeten bekijken dan had ik hier echt niets gekocht.

Maxwell 11-11-2021

Mijn vragen & zorgen zijn heel goed beantwoord en aangepakt door de klantendesk. Pakje volgende dag binnen.

Marguerite Wilke 09-11-2021

Sinds kort bij deze winkeld bestelt en 2 van de 3 bestellingen gingen waren prima, no problemo!

Maar de derde bestelling is na bijna een maand nog niet toegekomen. Bij de berichtjes met de klantenservice laten ze me weten dat het nog 18 dagen kan duren... Dat kan toch niet??
ChrisHo 11-11-2021

Dit kan wel. in veel gevallenzijn ze niet meer en minder dan een Chinese website. Met dat verschil dat zij ook verdienen aan het door jou gekochte product. En daarmee heb je ook een verklaring voor de lange wachttijd. Het moet gewoon uit China komen nadat je het hebt besteld. En nu je dit weet kun je beter rechtstreeks zaken doen met een chinese websites als Aliexpress, Wish etc etc

HK 21-10-2021

Ik heb 24september een hardcase voor mijn telefoon gekocht en kreeg dezelfde dag nog het bericht dat de bestelling verzonden was. De bestelling is nu dus een maand onderweg!??

Saimir Prifti 08-10-2021

Heel goed je kan gewoon snel bestellen n afrekenen. Heb een kortingscode gekregen erbij en het was best al ene mooie prijs. Geen negativiteit.

Veronique Meernot 05-10-2021

De zending van mijn projector met vertraging binnengekomen, lijkt of het wel vaker gebeurt. Langs de andere kant best wel tevreden over de prijs kwaliteit. Je betaalt wat minder in ruil voor te wachten.

Gertrude 27-09-2021

Heel proactieve dienst;kreeg de verkeerde bestelling maar na contact hebben ze me direct ook het juiste gestuurd.

Vincent 20-09-2021

Een powerbank besteld om de iPhone mee op te laden. Het pakketje duurde een eeuwigheid eer het toekwam. Eerst nog een mail gestuurd met de vraag waar het bleef. Eens toegekomen bleek het enorm slechte kwaliteit. De aan/uit toets kwam al meteen los voor die de 1ste maal helemaal was opgeladen. Terug een mail gestuurd naar maar geen reactie meer… Echt geen aanrader om bij hun iets te kopen
ChrisHo 11-11-2021

je kunt beter een aankoop doen op een chinese website. Is voordeliger en Stuff Enough.be doet precies hetzelfde.

Nadiya 19-09-2021

Als je een goed accessoire wil voor je telefoon kan je dat hier vinden, maar je zal er wel heel lang op moeten wachten!! in mijn geval meer dan 3 wkn :(

Farid 16-09-2021

Hoesje en Samsung batterij besteld. De batterij had ik na twee dagen al binnenshuis maar dat hoesje bleek langer te zijn. Ik heb gemaild en ze vertelden me dat dat 1-2 weken kan duren wat best teleurstellend is.

komt gewoon uit China.

Tmmy 08-09-2021

Meestal bestel ik niet met vooraf betalen maar klarna leek niet te werken. Toen ik contact opnam op de mail kreeg ik van de medewerker te horen dat het kan gebeuren als ik al iets heb gekocht met klarna en dat was idd zo.

Dan toch een gokje gewaagd en vooraf betaald. Dat is goed gegaan en paar dagen later had ik het al in men brievenbus.

Kay 04-09-2021

Pakketje na 100 e-mails heen en weer na een half jaar(!) toch nog aangekomen, hoefde het toen niet meer omdat ik reeds het product ergens anders besteld had. Heb het pakket teruggestuurd maar ze zeggen dat het pakket nooit bij hun is aangekomen. Puur oplichterij

Werner 01-08-2021

Wat een slechte service echt verschrikkelijk. Nu al meer dan een maand aan het wachten , en heb product niet meer nodig. Email verzonden of ik order kan cancellen etc , maar kan niet. Moet nog maar 14 werkdagen wachten en dan zelf retour sturen. Eerste en vooral laatste keer dat ik hier iets hebt besteld. Ik wilde dit product voor vakantie , dus dan betaal je meer . Maar als ik zelf bij ome Ali besteld had , dan had ik het al binnen voor een stuk goedkoper. Ik houd mijn hart vast hoe snel de retouren procedure zal duren. Nooit en nooit meer hier iets bestellen bagger.

R 17-04-2021

Bestellen loopt vrij gemakkelijk en de afhandeling gebeurt snel. Helaas wel weekje moeten wachten erop.

Frankie Benninger 13-04-2021

Na mijn derde bestelling die goed verliep moet ik aangeven dat dit een bonafide bedrijf is, hoewel het voor sommige anderen niet altijd zo lijkt te lopen?

Voor mij persoonlijk werden de bestellingen tijdig aangeleverd. De kwaliteit van beide schermen was goed, en het hoesje was gemiddeld maar ja wat kan je verwachten voor 9 euro. Bestellen loopt ook best makkelijk.

HB 12-03-2021

Ontzettend schlechte service, herhaling van reeds gestuurde bericht van 1 maand geleden..bedrijf is schlecht bereikbaar, product screen protector niet geleverd, althans bestellt op 25-1-2021

Suras Raina 04-03-2021

Wat op de site staat dat je bestelling op 24 uur verzonden wordt betekent niet dat ie ook geleverd wordt op 24 uur zegt de klantenservice. Dat vond ik best jammer want ik had het product snel nodig.

Maar goed, paar weken later dan toch de bestelling ontvangen en ben wel tevreden over de verschillende functies van de mediaspeler die ik niet had verwacht. Kocht het enkel om naar een paar zenders te kunnen kijken maar kan er zo veel meer mee doen!

Waldy Lecluijze 24-02-2021

Ca 130 dagen geleden een bestelling gedaan en betaald. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen en nu mijn geld teruggevraagd.
Ze geven geen reacties meer op mails. Ik zal dan ook stappen moeten ondernemen