Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,6

Raka 16-05-2020

Goede service.. Personeel met product kennis. Bij vragen over de android box kon ik makkelijk terecht op whatsapp en werd meteen beantwoord.
patrick 22-05-2020

ik zit al maanden op mn android box te wachtten, knap dat je hem wel hebt......

B Moerkerken 14-05-2020

De afwikkeling ging soepel. Het product zou binnen 1 tot 3 weken geleverd worden en na ongeveer 2 weken heb ik het ontvangen. Afspraken worden nagekomen.

Hofsink 14-05-2020

Op 12-04 een bestelling gedaan, deze is nog steeds niet binnen.
Meerdere malen moeten mailen en het enige wat zij doen is de afterpay opschuiven, en alles op de corona crisis gooien.
Ondertussen geeft de Track en Trace aan dat dit nog lang niet het geval gaat zijn.
Ook bieden zij geen alternatief aan, terwijl ik hier wel om gevraagd heb.
Ik zou hier dus absoluut nooit meer bestellen.
patrick 22-05-2020

hier precies hetzelfde gedoe niks wordt gelever en afterpay alleen opgeschoven , !!

Christel 14-05-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst in België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Bijl 14-05-2020

Via mail me op de hoogste gehouden. Eerst zeiden. Ze zal wel met post zoek zijn geraakt. Of meschien. Ivm met de Corona. Tijd te maken. Hebben maar sturen weer 1 op weer bijna twee weken later en nog steeds niets. Dus al met al zit nu al zes weken te wachten op mijn iPhone. 6 s batterij. En tot heden. Iets gekregen. Dus mensen aub koop hier niets.
Christel 14-05-2020

patrick 22-05-2020

hier hetzelfde al maanden aan wachtten maar 0,0 !!! en de goede revieuws maken ze zelf aan ben ik achter gekomen....

Jolanda van Vugt 13-05-2020

Ondanks dat er geen voorraad meer was via de website heb ik toch besteld. Ik werd op de hoogte gehouden van de levertijd van de oortjes en ze lieten me weten dat deze rechtstreeks van de leverancier komt. Na 2 weken alles goed ontvangen.

Saskia 12-05-2020

21 april wat besteld, volgens hun is het de volgende dag verzonden maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ze sturen ook geen verzendbewijs of track and trace en op lijn mail van 5 dagen geleden hebben ze nog niet gereageerd.
Christel 12-05-2020

patrick 22-05-2020

hier hetzelfde maanden geleden besteld maar leveren totaal niets !!!

Hedda Baars 10-05-2020

Heb de oortjes na enige vertraging ontvangen. Het geluid is goed en ze zijn makkelijk te gebruiken. Op de site kon ik makkelijk accessoires vinden.

Claudia de jong 06-05-2020

Een maand geleden bestelling gedaan, zou iets vertraging hebben. Nu een maand verder nog niets ontvangen. Krijg ik een mail dat ik nog moet betalen. Ik een kopie van de afschrijving gestuurd, die een maand geleden al betaald is. Er wordt niet meer gereageerd op mijn mail.
Christel 12-05-2020

Edwin Vermeulen 03-05-2020

Snel en deftig geleverd, en een stuk voordeliger om het zelf te doen dan te laten gepareren in de Apple store. Ik raad het zeker aan!

I Jonker 20-04-2020

Door COVID heb ik drie weken moeten wachten op mijn bestelling, maar ik werd op de hoogte gehouden van de status.

Mogelijk verbeterpuntje; laat je klant niet wachten op de trackingcode.
patrick 20-04-2020

ik wordt totaal niet op hoogte gehouden, inmiddels derde week (zou 1/2weken levertijd zijn) maar hoor of zie totaal niets

Hans 15-04-2020

De bestelling was te laat maar ik werd op tijd via de mail op de hoogte gebracht dat er vertragingen zouden zijn met COVID. Is inmiddels binnengekomen dus ik ben tevreden.

patrick 14-04-2020

levertijd 1 tot twee weken, helaas twee weken verder en nog niets ontvangen helaas... fijn dat ik gekozen heb voor afterpay,
Christel 16-04-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

patrick 15-04-2020

helaas dik 2,5 week verder nog steeds niets vernomen van mijn bestelde pakketje, had ik de revieuws hier maar eerder gelezen, de revieuws op hun site worden namelijk gesorteert op alleen goede revieuws, na lezen ervan hier vermoed ik ook dat mijn pakketje er wel niet zal komen.... helaas eerste laatste keer geweest op deze manier, vooral na het lezen van de onhafankelijke revieuws......

patrick 15-04-2020

mocht het positiever worden zal ik de review aanpassen, maar denk het ergste....

patrick 22-05-2020

inmiddels twee maanden verder en je raad het al nog steeds NIETS ontvangen

patrick 20-04-2020

inmiddels 3 weken verder nog niets, wordt ook helemaal niet op hoogte gehouden ervan !

Bob Jansen 21-03-2020

Bestelling meer dan een maand geleden besteld en ondanks dat er nog 4 produkten op voorraad waren en het produkt binnen 24 uur zou worden verstuurd, niets ontvangen.
Op eerste mail werd nog snel gereageerd dat het produkt onderweg was en binnen 12 dagen zou worden bezorgd. Deze periode is inmiddels al verstreken en wordt er ook niet meer op mijn mails gereageerd. Dus ik zou aanbevelen om helemaal niets bij deze winkel (is het wel een winkel?) te kopen.
Christel 02-04-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst van België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Jaap 12-03-2020

Goeie automatische berichten.... wel alles goed ontvangen. Producten zijn goed verpakt en extra benodigdheden zoals een EU adapter zaten er ook bij de levering van de box.

yuri d 10-03-2020

product was niet meer; men bood meteen een alternatief product aan. snelle correcte levering tegen lage kosten, geen verbeterpunten. blijf zoals je bent.

N Mizouri 08-03-2020

Op 26-1-2020 heb ik via deze side oortjes besteld , staat er bij 1/2 weken bezorgtijd, maar vandaag 3-3-2020 heb ik nog niet gekregen en ik heb inmiddels drie e-mails gestuurd maar ieder keer krijg ik andere smoesjes te horen . Ik vroeg om mijn geld en zij willen ook geen geld terug sturen. Ik ga binnenkort op vakantie ik die oortjes heel hard nodig , nu ben ik genoodzaakt om andere te gaan kopen.
Dit is de eerste bestelling van mij bij deze webside en de laatste. Ik zou nooit iemand aanraden om bij hen iets te kopen.
Ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg,

Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen Groetjes

Eddy Van Opstal 06-03-2020

De beloften die gedaan worden op de webshop, worden nageleefd. Producten zijn van goede kwaliteit en de klantenservice is ook behulpzaam. Hele snelle levering en duidelijke voorwaarden.

mcvanloon 14-02-2020

Ik was opzoek naar smartphone onderdelen.
Ik heb een uur later deze bestelling geannuleerd op vrijdagavond omdat mijn man een nieuwe smartphone had gekocht.
Het duurde 9 dagen voor ik een reactie kreeg :we hebben uw bericht naar de juiste afd gestuurd om u verder te helpen.inmiddels 5 weken later geen pakje , geen bericht.
Wederom geprobeerd te bellen maar er wordt nooit opgenomen. Vandaag een sms gestuurd.
martine2041 18-02-2020

U zal nog lang mogen wachten, louche firma. Trekt zich niks aan van wetgeving en wordt daar ook niet voor gestraft. Kan lustig verder haar gang gaan, want overheid doet aanbeveling, maar als ze niet willen... ze zijn niks verplicht, gewoon schandalig!

Marvin 07-02-2020

Heb een voorgemonteerd scherm besteld voor de iPhone 8 en montage was zeer gemakkelijk. Is goed gelukt dankzij hulp via YouTube en de onderdelen zijn van goede kwaliteit.

JS 31-01-2020

Helemaal top. Netjes gecommuniceerd dat mijn bestelling enkele dagen later zou zijn en binnen die tijd geleverd.

L. Tange 28-01-2020

Had twee schermen besteld voor de iphone 7 en voor de 7 plus.
Ik had via de site besteld maar die zijn nooit aangekomen. Nadat ik melding hiervan heb gemaakt heb ik alsnog heel snel de bestelling ontvangen met Bpost.

Rudy 23-01-2020

Nieuw schermpje voor de iPhone van mijn dochter besteld, heb m erop gezet, perfect!!! Scheelt ons weer een hoop geld, meteen maar een protector erbij genomen, ook die is prima!

Mijn review werd afgewezen dus hierbij meer info: Het is gemakkelijk om op de site te kiezen en betalen, en de winkel is goed bereikbaar.

Dimi Onkelinx 15-01-2020

Het bestelde voldeed aan de verwachting en is tijdig geleverd voor een reële prijs. De bestelling was super makkelijk te plaatsen op een overzichtelijke website.

Met het scherm leek een probleem te zijn maar dat blijkt aan mijn installatie te liggen. Na dit aan te kaarten bij de winkel hebben ze me uitgelegd dat er een probleem kon zijn bij de connectoren. Ik heb hun advies hierbij gevolgd om de connectoren schoon te maken en het scherm opnieuw geïnstalleerd en het werkt perfect.

Ruben 13-01-2020

Onderdelen worden snel geleverd en voldoen prima. Alleen het plastic gereedschap werkte voor mij niet.

Jelle Meusens 02-01-2020

De support was goed bereikbaar. Kreeg duidelijk antwoord via mail en kwamen zelf met oplossingen.
Bestellen en betalen was makkelijk en voldoende betaling opties.
Levering was de volgende dag binnen