Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,5

Toppie! 13-12-2023

Op tijd geleverd en gemeld.

Bij de vorige bestelling moest een stuk retour en dat werd netjes behandeld. Nieuw stuk zeer snel gekregen.

Ik zou het nog 'ns doen!

Peter 04-12-2023

Ik bestel hier nooit meer! Heeft 4 maand geduurd, retourneren is praktisch niet mogelijk, contact krijgen duurt weken. Rommel komt ook nog eens uit China. Kun je beter bij xxx bestellen.

Davie 12-11-2023

Hele fijne online winkel. Sommige producten zijn aan de dure kant maar er zijn een heleboel kortingen te vinden wat het dan weer waard maakt. Kordate verzending en nette bezorging. Nooit een negatieve ervaring gehad.

Louise 04-10-2023

Krijg elke dag meerdere mails dat ik mijn bestelling niet heb betaald. Dit heb ik echter wel. Reageren nergens op. Heb op allerlei verschillende manieren contact gezocht. Lijk opgelicht te zijn!!!!

P Heijnen 22-09-2023

Opgelicht!!!!
Wachten 66 dagen op een bestelling via Post.nl niets ontvangen helaas ook geen antwoord op mijn mail.
Voel me serieus opgelicht!!
Datum van ervaring: 30 augustus 2023

Harry 03-08-2023

Waardeloos bedrijf, niet te bereiken. Product gekocht en retour gestuurd. Betaling achteraf. Maar Billink blijft aanmaningen sturen en zelfs verhogen met 15 euro per keer. Wordt niets geregeld, maar ook niets betaald.

Mvogeltje 03-08-2023

Nier kopen bij dit bedrijf! Klantenservice is niet te bereiken. Ze sturen je totaal iets anders en retourneren is niet te doen zonder info waarheen te versturen. Oplichters!!!

Damien 27-07-2023

Er is heel wat te kopen en zeer schapelijke prijzen. Levering is niet helemaal duidelijk er staat 24 uur maar dan toch 2 weken? Snap ik niet. Pakket is wel netjes.

d 19-07-2023

niet bestellen bij dit bedrijf wil retour sturen maar krijg geen gehoor en klantenservice niet te bereiken
product was niet wa de beschrijving zei
denk haast veel neppe reviews
kijk verder op internet dit zijn oplichters

Carlos 15-07-2023

Doorgaans goede service en goede prijzen
Het grote nadeel is de verzending die erg traag gaat
Moet je op kunnen wachten.

Magda Staelens 08-06-2023

Verkeerd modelletje besteld maar heel fijn geholpen door de klantenservice om een nieuw te ontvangen. Alleen heel jammer dat leveren zo hard was vertraagt...

Noah 25-05-2023

Heel blij met mijn nieuwe scooter echt een cool ding en werkt top.
Alleen jammer dat het zo lang heeft geduurd..

Amande 16-05-2023

Heel veel keus, makkelijk navigeren door de webshop, toffe mensen. Jammer genoeg speelde er een vertraging op bij de verzending en kreeg ik niet direct een code om de spullen te volgen.

Emile 09-05-2023

Super goed heb de bestelling snel ontvangen
Interessante aanbiedingen
Gaeen klachten

Walter 03-05-2023

Correcte mensen altijd vriendelijk , meestal goedkoop en optie voor achteraf betalen met klarna , vind ik goed
Leveren duurt wel een stukje langer dan bij meeste sites...

Joh 11-04-2023

Snel geholpen met een defect klokje het zijn vriendelijke mensen jammer dat niet van de eerste keer goed ging.

Lennert 22-03-2023

Als het aankomt op bestellingen leveren altijd goed gegaan, op een keer na dan was er vertraging. Compensatie dmv een coupon die ik reeds heb gebruikt.

Hanne 15-03-2023

Ben ik zeer blij mee, elke bestelling wordt keurig verzorgd. Ook over garantie. Regelmatig krijg ik kortingsbonnen.

Enkel jammer dat sommige producten die je bestelt iedere keer weer vertraagd worden.

Walter 07-03-2023

In het algemeen prima levering van goede producten voor redelijke prijzen. Soms kan de levertermijn eens oplopen maar krijg je meestal een mooie korting voor de volgende keer dat maakt me blij. Kan verder geen afzwaaiers bedenken.

Sander 27-02-2023

Ik wacht al 4 weken op een product dat met 2 dagen in huis had moeten zijn.
Geen enkele manier gekregen om de status van de zending te controleren.
En de klantenservice komt ook niet met oplossingen of informatie.

Lanneau Meraul 16-02-2023

speelgoedkraan besteld en betaald op 03/11/2022, t§ot nu toe noch niets ontvangen of terug betaald. 3maal contact opgenomen : en maar beloven, maar niets regelen. Na laatste contact geen antwoord meer. Koop niets bij deze firma; ze leveren toch niets en antwoorden niet meer: houd er rekening mee dat het op een sisser uitdraait: U bent gewwarschuwt!!!

Allison 31-01-2023

Zeer betrouwbaar. Reeds een paar bestellingen gehad, die werden telkens netjes afgehandeld en binnen de gegeven termijn geleverd. Tot nu toe (gelukkig?) nog geen contact gehad met klantenservice, dat is positief.

Albert Meyers 06-12-2022

Heel fijn te woord gestaan door medewerker xxxx van de servicedesk, dat gebeurde snel en erg vriendelijk.

Wel een hele tegenvaller bij de levering.. . De zending had vertraging opgelopen en zou pas na 18 dagen geleverd worden volgens xxxx. Is gelukkig na 15 dagen wel gebeurd maar toch een stuk langer dan ik me bedacht had..

Rudy balcaen 18-11-2022

In juli een bestelling gedaan en betaald,we zijn nu 18/11 en ik heb niets ontvangen. Bij elke mail beloven ze binnen de 2 weken te leveren en geld terug storten willen ze ook niet. Ik noem dat bedriegers en dieven

Jan M 26-10-2022

Misschien wel mijn nieuwe favoriete webshop voor iphone reparaties. Je kan heel makkelijk elk model vinden en alles is heel duidelijk welke onderdelen je precies ontvangt of niet. Als je meer koopt krijg je korting, prima deals.