Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Cor 25-01-2023

licentie 2go werkt duidelijk, snel, handig en de afrekening gaat vanzelfsprekend probleemloos.

Wouter 24-01-2023

Betrouwbaar en duidelijk. Deze website geeft een duidelijke uitleg hoe de licentie (her) geactiveerd moet worden met een overzichtelijke handleiding. De prijzen zijn altijd goedkoper.

Erik 24-01-2023

Nette prijzen, uitstekende snelle levering, duidelijke instructies voor activering van de producten en tijdige signalering van de afloop van licenties. Kortom: helemaal top!

Leander 23-01-2023

Uitgebreide handleiding om het software pakket de installeren, lage prijs. Helemaal tevreden. Vooral het stuk waarin wordt aangegeven om de automatische verlening van in mijn geval Mcaffee niet te accepteren. Kom volgend jaar zeker terug!

Fred 23-01-2023

Zeer scherpe prijs en snelle levering. Eenvoudige installatie. Top!! Dit is voor het derde jaar op rij dat ik dit product afneem.

Vincent 23-01-2023

Licensie voor antivirus aangeschaft als verlenging . Dit omdat het prijsverschil met automatisch verlengen via de leverancier zelf wel heel groot is (via license2go was het 88% goedkoper !)

Verlengen via een andere party van deze software wel wat omslachtig maar license2go geeft een prima handleiding daartoe. Was met 10 minuten dan ook geregeld voor meerdere devices.

Prima ervaring dus en scherpe prijzen.

grietje 22-01-2023

Heel tevreden van prijskwaliteit.Ook genoeg aan keuze en ook krijg je hulp moest het nodig zijn.

Karen 22-01-2023

Elk jaar weer een leuke aanbieding voor het product dat ik koop. Op tijd waarschuwing dat het bijna verloopt en je kan het vantevoren kopen en pas in laten gaan als je de productsleutel gebruikt. Duidelijk en in stappen hoe je het moet installeren.
Ik heb er nooit problemen mee gehad en ben er heel blij mee.

Loes 22-01-2023

Gemakkelijk om virusscannerabonnement te verlengen. Zeer goede beschrijving. Ook voordelig.

Lucienne Decker 20-01-2023

Al diversen jaren afnemer van software bij Licentie2go.
Na aankoop duidelijk uitleg van de software hoe te installeren. De klantenservice is ook goed te bereiken en antwoord per mail heel snel. Kortom een aanrader.

Raymond 20-01-2023

Snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding ,eenvoudig te installeren

Stephaan 20-01-2023

Zeer goede ondersteuning bij installatie en klantvriendelijke prijzen!
Goede informatie in verband met het verlopen van licenties.

Marc DK 19-01-2023

Licentie2GO is correct in voorstelling van de aanbiedingen. Bij de installatie wordt duidelijke en volledige hulp geboden. Ook de alternatieven om automatisch verlenging van abonnementen stop te zetten komen eerlijkheidshalve aan bod.

FrankyG47 19-01-2023

Koop al jaren beveiligingssoftware bij Licentie2GO.
Aankoop en installatie gaan altijd prima.
Daarnaast koop ik ook via Licentie2GO jaarlijks beveiligingssoftware voor vrienden die niet goed hiermee overweg kunnen. Levering en installatie ook prima.
Prijzen en aanbiedingen zij ook interessant .
Kan dit van harte aanbevelen.

Ger 19-01-2023

Licentie2Go detecteert een virus bij mij , verwijderd het virus maar kan hem niet blokkeren

Peter te Winkel 18-01-2023

Heel goed kom bij u terug voor eventuele andere dingen.ben goed geholpen op afstand en zeer korrekt behandeld zodat mijn computer weer optimaal is en zou iedereen aanraden om bij licentie2co deze aanraden om dit bij jullie te doen

Alfred 18-01-2023

Duidelijke info op de website, scherpe prijzen, kortom kijk eerst eens bij Licence2Go voor je bijvoorbeeld bij Norton je abonnement verlengd

dirk 17-01-2023

De software is direct beschikbaar en eenvoudig te installeren.
keuze uit meerdere software merken.

Wilmie 17-01-2023

Goede ervaring met Licentie2Go. Lage prijs. Gebruiksvriendelijke en duidelijke instructies.

Fred 16-01-2023

Goede prijzen voor bekende produkten. Snelle levering met goede handleiding. Dit was mijn 2e aankoop daar.

Verlengen en reparatie 16-01-2023

Op maandag 16-01-2023 mijn McAfee Total Protection verlengd.
Ik kom niet meer scannen of een scan plannen.
License2go heeft me geweldig geholpen en uiteindelijk de software verwijderd en weer gedownload en geïnstalleerd.
Nu werkt de software weer volledig.
Blij met de hulp!

Peter 16-01-2023

Duidelijke communicatie, handige herinneringsmails en eenvoudige installatie. Aanrader!

ja zeer zeker 16-01-2023

primashop lekker goed goedkope aanbiedingen instalatie programmas zyn heel goed te doen evt goede begeleidings hulp

Piet 16-01-2023

Zoek niet verder, bij Licentie2GO ben je op het juiste adres voor al je software. Goedkooop en duidelijke handleiding. TOP.

Bart 16-01-2023

goede prijzen voor de licenties met uitstekende uitleg hoe te installeren. Dit al diverse jaren achtereen.