Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 261 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

M. Boer 26-10-2020

Heb al meerdere malen hier besteld, word keurig afgeleverd. Alles via de mail en met duidelijke uitleg super

Ron 26-10-2020

Duidelijke shop voor legale software.
Een goede howto om je te helpen bij de installatie tot activeren van je licentie.
Snel geleverd en goede eerlijke prijzen.
Ga zo door.

Arthur 26-10-2020

Prima softwarewinkel en je kunt altijd de informatie over je aankoop terug vinden.
Ook de prijs van de software is beter dan de winkel van de leverancier.

Nick 26-10-2020

Zeer interessant om op deze wijze voordelig een licentie aan te kopen. Zelf gekozen voor office 365 en heel tevreden. Na aankoop volgt duidelijke uitleg met stappenplan. Zeker en vast aan te raden

Monique 23-10-2020

Ik maak al een aantal jaar gebruik van het verlengaanbod van Licentie2go. Het is even downloaden en installeren van het Office pakket en ik kan er weer voor 1 jaar tegenaan. Je moet wel oppassen om niet de automatische verlenging aan te zetten. Deze gaat, bij mij althans, rechtstreeks via Microsoft en is veel duurder. Ik moet hem nog uitzetten. Dat is even zoeken....

Bobe 22-10-2020

ik ben er erg blij mee, het heeft ervoor gezorgd dat ik geen virus heb op mijn computer en als ik iets wil downloaden waarschuwt het mij op tijd met het geven van advies

Sjaak de Zeeuw 22-10-2020

Snelle levering en zeer duidelijke uitleg om snel office te installeren. Prijs/prestatieverhouding top

Dirk 21-10-2020

Goed product, snel geleverd, goede informatie en tegen een hele nette prijs.

Rudi 20-10-2020

Prima aanbod op overzichtelijke website met correcte prijzen. Ook de duidelijke instructies zijn een meerwaarde.

Gerard 20-10-2020

Bestel al jaren ieder jaar een nieuwe licentie, naar volle tevredenheid. Afhandeling gaat bijzonder correct met duidelijke omschrijving en eventuele vragen worden per direct beantwoord.

Rene 19-10-2020

Klantdeskundigheid, samen met clientèle zoeken naar de perfecte oplossing. Afgelopen week bij Adobepakket verlengd, verliep fantastisch, via licentie2go. Het streven van mezelf om meer pakketten, onder te brengen. Eset Internet Security zo wie zo per 6-1-21.

Viviane Schrooten 16-10-2020

Zeer vlotte service, bijzonder goede handleiding, prima communicatie - beter dan Microsoft zelf!

Francis 16-10-2020

Voor ik een bestelling deed, had ik nog een vraag.
Men beantwoorde mijn vraag dadelijk via mail.
Ik bestelde het product, en installeerde het zonder problemen op mijn computer.

Rinus Gouverneur 16-10-2020

Het hele proces verliep snel en perfect. Bestelling plaatsen, downloaden, duidelijke instructies voor het installeren volgen, registreren.
Heel gemakkelijk en niet duur.
Deze firma is een echte aanrader.

Jo 15-10-2020

Levering is per omgaande, prijs is prima en instructie duidelijk en kloppend.

IvdH 14-10-2020

Legale software voor een prettige prijs. Was ooit mijn codes kwijt, snel en goed opgelost door klantenservice.

Tom 13-10-2020

Je krijgt altijd precies wat ze beloven en hebben heldere handleidingen voor het installeren.

Christ 12-10-2020

Software die we bestelde werkt perfect.
Ook een snelle hulplijn ter beschikking!

Rigobert 10-10-2020

Op tijd een herinnering, makkelijk te betalen en daarna installeren of her-activeren :)

aan vrienden familie en kennissen 09-10-2020

betrouwbaar,overzichtelijk,makelijk en vooral prijsvriendelijk. Aan te bevelen voor iedereen

Fllorus 05-10-2020

Heldere website, goed toegankelijk, geen poespas, productvergelijkong helpt je prima op weg naar een voor jou verantwoorde keuze.

Evert V 05-10-2020

Top, bieden de antivirussoftware goedkoop aan én leveren een goed werkende download en handleiding mee.

Mon 04-10-2020

Onklopbare prijzen en goed uitgelegde installatieprocedure. Ook voor verlengingen van licentie's is deze side optimaal, zowel wat prijs betreft als de bijhorende installatie = duidelijke begeleiding is voorbeeldig. Super cool !

Herman 28-09-2020

Handige site voor een snelle en goedkope manier om je abonnement te verlengen bij Bitdefender.
Het werkt simpel met een duidelijke omschrijving hoe je het kunt installeren. Na betaling ontvang je onmiddellijk de benodigde code via de mail.

avdbergh 24-09-2020

Een scherpe prijs voor een goed product. Ik koop ondertussen al 3 jaar na elkaar bij hen een virusscan. Vorig jaar had ik hulp nodig en ik werd perfect geholpen en dit zelfs op een zaterdagnamiddag.

Jan 24-09-2020

Installatie wordt stap voor stap goed uitgelegd. En anders is er nog altijd de prima helpdesk!

Marianne 22-09-2020

Ik ben heel erg goed geholpen. Het is erg goedkoop en alles was makkelijk te installeren. Zeker een aanrader.

Peter OdB 22-09-2020

Vlotte en duidelijke bestelprocedure. Bij installatie en herinstallatie van het product werd er heel snel en vooral duidelijk op mijn vragen geantwoord - prima service !

J.B.Zippro 21-09-2020

zeer duidelijke beschrijving van product en hoe te installeren,snelle levering en tegen zeer aantrekkelijke prijzen!daarnaast goede ondersteuning in service wanneer nodig!
zeer zeker ook mijn volgende keus bij een nieuw product!

Engin 18-09-2020

Ik ben zeer tevreden over Licentie2GO.
Het is makkelijk te bestellen zeer overzichtelijk.
Goede uitleg ,en volgens mij goedkoop.

Lieke 18-09-2020

Nog steeds een van de goedkoopste aanbieders.
De installatie hebben ze wel heel erg makkelijk gemaakt. Zelfs een computeranalfabeet als ik, heeft het moeiteloos in no time op drie apparaten (desktop comp., laptop en mobiel) kunnen installeren.

Hans N. 17-09-2020

De shop levert de bestelde software vrijwel onmiddellijk met een email waarin online-link. De bijgevoegde installatie instructies zijn glashelder, stapsgewijs en bovendien voorzien van zeer bruikbare tips. Eerder contact met de helpdesk was zeer positief en prettig verlopen, verlopen en het probleem op een eenvoudige manier opgelost.

F.Kluften 16-09-2020

Ik heb hier al vaker iets gekocht en nooit problemen gehad .
Je hebt de licentie bijna direkt na de betaling en het werkt ook direkt .

Jan 16-09-2020

Software snel en eenvoudig geleverd (download ) en zeer aantrekkelijke prijs 🏆

Tevreden klant 16-09-2020

Top bedrijf mailtje gestuurd voordat te vragen en op nog geen 20 min antwoord gekregen. De anti virus besteld en paar min later zat deze al in mijn mail hier ga ik zeker nog bestellen. Top doe zo verder zeker een aanrader

DMP 15-09-2020

Alles verliep vlot: echt zoals het was aangekondigd. De bestelling, de aankoop, de installatie... Alles prima!

c.poppelaars 15-09-2020

ik ben PERFECT geholpen door de medewerkers van Licentie2GO, !!
MEER dan verwacht, prima!!!!
Kan niets negatiefs bedenken.

Jonathan 15-09-2020

Super makkelijk platform om software aan te kopen. Zeer snel, wat in deze tijden de standaard aan het worden is maar toch niet altijd voorkomt. Zeer duidelijke hulp bij de installatie van de software. Dus kan enkel 10/10 geven want zeer gebruiksvriendelijk en zeer duidelijk allemaal.

Hans 15-09-2020

Het was een zinvolle manier om in dit geval een Norton abonnement te verlengen. Veel goedkoper, te gebruiken/installeren op het moment dat het je uitkomt, tijdig gewaarschuwd voor het verlopen van je abonnement, goede handleiding voor het installeren en met waarschuwingen om automatische dure verlengingen te voorkomen. Kortom een aanrader! Al meerdere bekenden op deze mogelijkheid gewezen.

Simone 15-09-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding bij aankoop van Norton virusscanner. Stap voor stap hulp bij installatie en het weer verwijderen van jaarabonnement en bankgegevens bij Norton.

Ronald V. 15-09-2020

Licentie2Go geeft je een betrouwbare deal voor een prijs die bijna te mooi lijkt om waar te zijn...dus een prettige verrassing dat het toch echt waar is!

B&B Antoniushoeve 14-09-2020

Goede service. Prima klantenservice.
Goede programma's voor een prima prijs

Martine 14-09-2020

Verlenging Kaspersky Internet security, goedkoper dan elders, onmiddelijk beschikbaar na aankoop.
Zeer gemakkelijk in gebruik.

R.Remie 14-09-2020

Plezierige website met een overzichtelijk aanbod. Goede instructies die voor vrijwel iedereen met wat computerervaring uit te voeren zijn. En dat alles tegen een concurrerende pijs.

Philip 14-09-2020

Snelle levering volgens afspraak, aantrekkelijke prijsstelling en voldoende keuze.

Hotlips 11-09-2020

Vertrouwd en snelle levering. Heb er nu 2 x licenties gekocht, en nog nooit problemen gehad! Ze zijn altijd de goedkoopste en dus was de keus niet zo moeilijk.

Jan 11-09-2020

Via de site een verlenging voor Bullguard besteld,binnen 5 minuten kreeg ik de code die nodig was, en kon zo de verlenging activeren.TOP.

Stekel 10-09-2020

Ten eerste goedkoop. Ten tweede directe levering. Volledig legaal. De beschrijving over installatie, activatie en gebruik van pakket is heel duidelijk.
Wat valt er dan nog te wensen over !

Eveline Malfait 10-09-2020

Het product is supersnel geactiveerd en het is bovendien nog goedkoop ook!Goede aankoop!

Ben van Assendelft 09-09-2020

Snel geleverd. Goede prijs. Makkelijk installeren. Als er hulp nodig is gaat dat heel correct via chat. Ik beveel jullie aan!