Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Luuske 16-04-2024

Ik heb altijd korting. Ik vind het belangrijk een betaalbare virusscanner te kunnen aankopen en dankzij de kortingen via deze website heb ik al veel kunnen besparen.

Gerrit 14-04-2024

Snel en ongecompliceerd. Ze sturen ruimschoots op tijd bericht voor verlenging, in mijn geval voor Creative Cloud.

jerdenh 13-04-2024

Makkelijk bestellen, gebruikersvriendelijke online installatie wizard. Goede prijs.
Slechts één nadeel: Norton verplicht gebruiker een automatische verlenging te accorderen, anders kan het product niet geinstalleerd worden. Klant moet daarom zelf de automatische verlenging bij Norton stopzetten.

Joke 13-04-2024

Ik ben uiterst tevreden, werkt altijd perfect, daar kan je op rekenen en zal dit ook bij anderen aanraden.

Harry 12-04-2024

Goede en goedkope software en geweldige service. Installeren ging niet goed en gelijk reactie en geholpen. Erg blij met deze winkel. Geld zeker waard.

Mir Pooya Nadirzadeh 09-04-2024

Redelijke prijs. U kunt het gekochte programma zeer snel gebruiken. Betrouwbaarheid. Update de installatiemethode om de programma's te installeren.

Monique 06-04-2024

Ik koop al jaren mijn antivirus software in deze winkel. Gewoon kopen op het moment dat er een aanbieding is, deze keer was dat eind januari, en begin april activeren als het oude abonnement verlopen is. Nog nooit problemen gehad, zeker met de prima handleiding op de website is het "fool proof'. Op deze manier heb ik enkele honderden euro's bespaard, vergeleken met het automatisch verlengen via de producent van de software.

Aad 05-04-2024

Alles klopt. Snelle levering, goede prijs-productverhouding en uitstekende service.

Vrijenhoek 05-04-2024

Goede aanbiedingen. Snelle levering. Mooie aanvullende service bij installatie.

Rudi 04-04-2024

Veel betere prijs voor hetzelfde product als bij de grote merken zoals Microsoft, norton etc ...

JP Maes 02-04-2024

Je wordt op tijd verwittigd wanneer de vervaldatum nadert, scherpe prijzen en gemakkelijk te implementeren.

JG Goet 30-03-2024

Duidelijke informatie, scherpe prijs, heldere instructies voor de installatie. Al jaren een betrouwbare leverancier.

Xavier 25-03-2024

Beste software leverancier van nederland , snel duidelijk en heel scherp geprijsd,

Aanbeveling prijs en service 15-03-2024

Het activeren van de Norton licentie lukte mij niet en na een afspraak voor installatieservice heeft een adviseur van Lic2go mij goed geholpen en werk alles weer ok.
Samen met de lage prijs is dit een aanbeveling waard.

Peter 13-03-2024

Goed product en prima uitleg (en indien nodig ondersteuning) bij de installatie.

Aad van Ierland 13-03-2024

Eenvoudig bestellen, Duidelijke instructie bij installeren van het programma. Tijdige reminder bij vervanging licentie.

Stien 12-03-2024

Na bestelling per direct software ontvangen en met een enkele klik geïnstalleerd.

Rita 08-03-2024

Altijd mooie aanbiedingen voor vaste klanten! En dat is heel positief, want meestal zie je aanbiedingen bij bedrijven voor alleen nieuwe klanten. Goede en snelle service.

Iris 26-04-2023

Ik wilde Adobe Creative Cloud aanschaffen maar was een beetje huiverig omdat het ruim 200 euro goedkoper was bij Licentie2Go versus bij Adobe zelf.
Maar na het lezen van vele goede reviews, toch de gok genomen en kan er nu zelf een goede review aan toevoegen

Binnen een halve minuut had ik al de mail met mijn bestelling en kon ik Adobe Creative Cloud installeren. Werkt perfect! En dat voor 200 euro minder, echt een aanrader! Het is al duur genoeg

Henk 23-04-2023

al enkele jaren koop ik daar Norton beveiligen met volle tevredenheid en niet teduur , met goede uitleg .

Roland 23-04-2023

Al jaren zijn computers mijn grote hobby daarbij hoort ook het up-to-date houden van de software. In de afgelopen jaren heb ik bij vele bedrijven software gedownload maar sinds een paar jaar ben ik software blijven downloaden bij Licentie2Go vanwege het feit de software een aantrekkelijke prijs heeft en de support fantastisch is.

Hans den Besten 19-04-2023

2Go is als tussenpersoon zeer concurrerend in vergelijking met een abonnement afsluiten bij de directe aanbieder. De procedure van het afsluiten van een abonnement, in dit geval Adobe Acrobat Reader Pro, heb ik als 65-jarige makkelijk uit kunnen voeren. Dit is voor herhaling vatbaar!

CMH 18-04-2023

Duidelijke instructies hoe het produkt te gebruiken. Bovendien een zeer goede prijs.

BruSen 18-04-2023

Simpel en snel geregeld. Na een jaar mail van aanbieding tot verlening,.. helemaal klasse

Pieter 17-04-2023

Opnieuw software aangeschaft bij Licentie2go. Opnieuw gemakkelijk gedownload en dankzij de instructie eenvoudig geinstalleerd. De installatieservice niet nodig gehad. Prima instructie.