Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 310 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nick 17-05-2022

Prima service, zeer snelle reactie op vragen, en goede duidelijke oplossingen bij problemen.

Jarek 17-05-2022

Ik raad deze winkel aan omdat ze altijd lage prijzen hebben en speciale acties voor vaste klanten, ik zal er altijd winkelen

Cor 16-05-2022

Prima site, software na betaling direct beschikbaar met duidelijke uitleg voor installatie/activering! en ook nog superscherp geprijsd. Al jaren een tevreden klant!

Henk 16-05-2022

Ik bestel hier al een aantal jaar mijn verlenging voor de mcafee beveiligings software en altijd wordt alles snel geleverd met een duidelijke installatie instructie. Dus niet alleen goedkoper maar ook goed.

André 15-05-2022

Licentie2GO is snel en accuraat in handelen en geeft een duidelijke handleiding in het gebruik.

Wiets Jonkman 14-05-2022

Fantastisch is eigenlijk het énige woord wat op toepassing is voor Licentie2go.
Helder en duidelijk overzicht op de site.
Genoeg en zeer goede informatie over hoe te installeren.
Ook zijn jullie erg goed in het hulp bieden bij eventuele problemen bij het installeren.
Zelfs een berichtje gehad dat ik mijn product aangeschaft had maar nog niet geïnstalleerd had.

Houden zo zou ik zeggen

Tilly 12-05-2022

Licentie2GO is een uitstekend bedrijf om onder meer een antivirusprogramma te bestellen. Standaard voorziet Licentie2GO je van een handleiding om het programma te installeren op je eigen computer. Kom je er niet uit, dan kan je bellen en helpen ze je verder met de installatie. Men is erg vriendelijk! Ik heb al meerder malen bij Licentie2GO het antivirusprogramma gekocht en de prijzen zijn ook heel plezierig!

Dimitri 12-05-2022

Goede prijzen en ruime keuze.
Je krijgt een code waarmee je uw product kan activeren.
Snel en betrouwbaar!

Over die keuze: Ik zou Kapersky toch minstens flaggen als potentieel risico naar aanleiding van recente ontwikkelingen.

Mario van DayCare-Solutions 09-05-2022

Makkelijk gevonden, eenvoudig om uw product te bestellen, aflevering loopt vlot

Daantje 09-05-2022

Koop al jaren Panda security.
Krijg een mailtje als deze verloopt met een aan bieding. Bij aankoop zit een goede uitleg zodat iedereen zelf deze virusscanner op pc kan zetten.

Ronald 09-05-2022

Heldere site en prima service. Ik had wat vragen over het installeren van de software en werd goed en snel geholpen.

John 08-05-2022

Een webshop met prima prijzen voor de software, maar meer nog met een goed gevoel voor de klant.
Adobe was vroeger nogal listig/lastig als je niet via hen de software had aangeschaft. Nu met "schrik en beven" een update voor het volgende jaar aangeschaft. Bellen met Software2GO: Ja het nieuwe abonnement mag ook later ingaan, dus de voucher blijft gewoon geldig en ik was gerust. Chat met Software2GO voor en tijdens installatie en de hulp was prima! Als je er nog niet uitkomt kunne we ook een (betaalde) installatie service regelen en uitvoeren. Juist dit geeft veel vertrouwen, omdat het kwijtraken van instellingen en koppelingen een angstig vooruitzicht is.
Juist de service na aankoop en het contact met de medewerkers is erg positief

henri 07-05-2022

scherpe prijs, makkelijk te installeren, fijne website ,groot assortiment.

Herman 06-05-2022

Duidelijke website, lage prijzen, een snelle levering, makkelijk te installeren. wat wil een mens nog meer. Bravo, ga zo door.
Een tevreden klant.

Simone Raes 06-05-2022

De site is duidelijk. Oo vragen wordt vlug en correct gereageerd. Super dat er ook een chat mogelijkheid is. De prijs is aantrekkelijk en ik apprecieer zeer dat er geen abonnement is met automatische afschrijving. Ik ben pro.

Inge Janssen 05-05-2022

Licentie2go levert snel en doet wat ze beloofd! En dat tegen een redelijke prijs.

D.P.ex 04-05-2022

Licentie2Go, wat een goede service, beterkoop, direct licentie beschikbaar, verlengwekker, zeer goede begeleiding bij verlengen van licentie via mail een prachtig stappenplan.
Bij problemen zeer goede ondersteuning van vriendelijke telefonisten.
Kortom top service een aanrader voor iedereen.

Johan 01-05-2022

Licentie2Go werkt uitstekend. Ze geven op tijd een signaaltje en de handleiding die ze meegeven is cristal clear.

AnnDW 01-05-2022

Elk artikel dat ik mij al heb aangeschaft bij Licentie2GO , is werkelijk een goede koop geweest. Ik ben een heel tevreden klant!

Visser 30-04-2022

Producten up to date.
Zeer snelle aankoopactie.
Duidelijke handleidingen.
Goede en snelle hulp mogelijk.
Goede klantenservice.

Leejooke 29-04-2022

Eerlijke prijs voor goede producten , duidelijke handleidingen , you get wat you want

Niels 28-04-2022

Prima bedrijf. Kan zon beetje alle software leveren, tegen lage prijzen en er is altijd ondersteuning beschikbaar van deskundige medewerkers die snel reageren. DOEN!

RAV 28-04-2022

Office 365 gekocht, instant levering met richtlijnen voor installatie en prima online service als je dan toch nog een vraag hebt og hulp nodig hebt

Chris 27-04-2022

Dit is een correcte afhandeling van deze licentie. Nadien geen overbodige reclame, dit is de max.

A_Timmerman 26-04-2022

Heb via Licentie2Go Microsoft 365 Family verlengt. Hiermee 26 euro bespaard t.o.v. de normale prijs.
Met ontvangen licentiecode verlenging doorgevoerd. Betrouwbaar qua betaling en levering.

Mar 26-04-2022

Licentie2go....Fijne webshop. Snelle levering van de download en een duidelijke handleiding erbij

M.Gravendaal 23-04-2022

Ik word op tijd geïnformeerd als het abonnement verloopt en krijg dan een mooie aanbieding.
De hulp is altíjd vriendelijk en behulpzaam.

andre 22-04-2022

Het is de eerste keer dat ik bij Licentie2Go bestel en alles is prima en vlot verlopen. Dus ik word hier vaste klant

Alfred De Bast 21-04-2022

Ik heb voor licentie2Go gekozen omdat het heel eenvoudig is om een bestelling te plaatsen en het product even snel in je mailbox zit om het te installeren met een help beschrijving, ik raad het zeker aan

Henk 21-04-2022

Is stukken goed koper dan Norton zelf, dit is 3 of 4jaar dat ik Norton bij licentie2go aanschaf gaat zonder problemen,
Goeie uitleg voor installatie, Top

service 20-04-2022

10/10 zeer tevreden over het produkt en de service. Degelijk antwoord op alle vragen.E
zeker een topper.

Ludwig Glorieux 20-04-2022

Deze review is gebaseerd op mijn ervaringen met Licentie2go bij een 20-tal aankopen van o.a. beveilgingssoftware, Office-pakketten en ook Adobe Photoshop.
Licentie2go verkoopt legitieme software aan een lage prijs met daar bovenop regelmatig bijkomende promoties. De website is duidelijk, overzichtelijk en geeft veel informatie, bestellen en betalen gaat vlot en de software is onmiddelijk beschikbaar voor download. De installatie- en activatiehandleidingen zijn gemakkelijk te volgen, doen er zich toch problemen voor dan kan u terecht bij hun uitstekende klantensupport die u snel verder helpen.

hugelier jean-pierre 20-04-2022

goede website. juiste info. goede prijzen. kortom ideale plaats om dergelijke produkten te kopen. daarna ook nog eens uitstekende opvolging met de juiste aanwijzingen.

Jenny van Dijk-Meuzelaar 19-04-2022

Zodra ze tijd hadden, werd ik perfect geholpen! Ze hadden ook veel geduld met dit oudje van 81.

Michaël 18-04-2022

Heel eenvoudig (al voor de derde keer) mijn Microsoft365 licentie verlengd. Direct beschikbaar met een stap voor stap handleiding. En de prijs is fair!

Floetsieman 16-04-2022

zij bieden de software aan aan een veeeeeel betere prijs dan eender welke aanbieder en mits de bijgeleverde code is het een makkie om de gevraagde software te installeren. Echt super top, kan het alleen maar aanraden.

Luve 16-04-2022

Een gunstige prijs gaat niet altijd gepaard met goede service maar bij deze onderneming is dat prima geregeld. Directe respons, duidelijke taal, begrijpelijke instructies. Gewoon klantvriendelijk tot in detail. Een aanrader!

P.J.L. 15-04-2022

klantvriendelijk, klantgericht, snelle levering, prima artikelen voor een prima prijs.

Jan Oosterbeek 14-04-2022

De zeer positieve beoordeling door de Consumentenbond was voor mij een goede reden om over te gaan tot de aanschaf van Bitdefender, en ik ben niet teleurgesteld. Perfecte stap voor stap begeleiding om de installatie op de juiste wijze uit te voeren, zelfs voor mij als een redelijke digibeet was het een fluitje van een cent. De beveiliging doet zijn werk zonder dat er hinderlijk op de voorgrond mededelingen verschijnen. ook is de snelheid van de computer niet minder geworden door Bitdefender. gewoon goed dus!

JeCe 14-04-2022

Levert betaalbare licenties van premium softwarepaketten met duidelijke handleiding voor installatie en uitstekende telefonische hulp als er onverhoopt iets niet helemaal goed verloopt.

trijnders 12-04-2022

Het Norton 360 pakket werd snel en goed geleverd. Dus ik ben tevreden, met mijn beveiliging.

Klaver 11-04-2022

Goede en duidelijke site. Het product is snel en correct geleverd. Vlot en snel geïnstalleerd en voldoet aan de verwachtingen.

Jan de Leeuw 11-04-2022

Mooie overzichtelijke website en zeer snelle levering, ook de responsetijd van de helpdesk is prima

Pieter 10-04-2022

Zelf installatie zonder problemen gedaan! Bij eerdere installatie had ik wel problemen maar ben ik geweldig geholpen en zijn al mijn vragen goed verholpen zonder dat daar kosten voor in rekening werden gebracht. Ik ben er zeer content mee!!

Mike 10-04-2022

Werkt geweldig, na betaling, direct je licentie en goedkoop ook nog..

Aanrader!

Roger 10-04-2022

Alles is duidelijk omschreven voor een juiste keuze te maken. Er zitten geen addertjes onder het gras. Is toch heel wat goedkoper dan op veel andere sites. bestellen en betalen liepen zeer vlot en mail met de gegevens had ik zeer vlug. Installatie en activatie problemen heb ik niet gehad. Alles was klaar en duidelijk mits het goed lezen en noteren. Ben heel blij met mijn tweede aan koop bij Licentie2GO. Dank U.

Berry 08-04-2022

Ondanks het feit dat de prijzen gunstig zijn bij licentie2go lever je niet in op klantvriendelijkheid, plezierige ervaring!

gerard hagen 08-04-2022

heb eset internet scurity licenty
gekocht geweldig gewoon zeer goede en snelle service heb er totaal geen spijt van ben al heel wat jaartjes lid
een bedrijf waar je op kunt vertrouwen ben er dan ook zeer tevreden over

Hert 07-04-2022

Hun aanbieding is erg voordelig en de service dus hulp bij de intallatie snel en efficient.

Leo 07-04-2022

waren goedkoper dan andere site en het was makkelijk te verlengen met een duidelijke uitleg
koop hier zeker nog wel iets weer