Licentie2go - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2go.

Licentie2go stelt zich voor

Licentie2GO staat voor legitieme downloads met installatie-garantie; Geleverd inclusief licentie-certificaat. Onze software is 24 uur per dag beschikbaar, direct na de bestelling digitaal geleverd! Installeren kan door middel van de zeer eenvoudige installatie-handleiding. Stap voor stap leggen we alles uit. Toch een beetje hulp nodig? Onze helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar! 99% van onze software is gratis te proberen dus bevalt het niet dan kan er altijd geruild worden of we storten het geld terug. Uniek in Nederland.

Deze score is berekend op basis van 71 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

KIT 17-08-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Fijn dat het mogelijk is om je computer te beschermen tegen virussen voor veel minder geld dan bij Norton zelf. Het installeren ging zonder moeite.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Azw 13-08-2017 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten werkend!

Gezien ervaring in het verleden met een andere leverancier ben ik altijd een beetje argwanend of er nog de nodige problemen moeten worden opgelost na de levering. Ik had Windows 10 al geïnstalleerd, vervolgens de bestelling geplaatst, binnen 5 minuten was de licentie binnen, Windows10 met de code geactiveerd en werken!
Klasse!

Rijntug 11-08-2017 Via de website gekocht

Bij een probleem, prima geholpen dit op te lossen

Kende deze site niet, maar gevonden door Kieskeurig.
Levering was snel
Bij instaleren kreeg ik een probleem met de code.
Gebeld en dit probleem werd direct opgelost

Theo 10-08-2017 Via de website gekocht

supersnel en goedkoop

Na de betaling stond direct de licentie code op mijn scherm Daarna via office . com de software gedownload key opgegeven en de installatie was voltooid

Kees 04-08-2017 Via de website gekocht

Prima, alleen lastig zoeken naar het gewenste product.

Ik zocht simpele antivirus McAfee en je wordt snel geleid naar variant voor meer computers. Dat kostte even tijd. Maar wordt goed gemaakt door prima prijs.

Henk de Reijk 01-08-2017 Via de website gekocht

Lage prijzen, prima service.

Wie denkt dat goedkoop ook altijd mindere kwaliteit betekent heeft het mis. Hoewel Licentie2go een van de goedkoopste leveranciers van software is, is de service uitstekend. Bij mijn problemen met de installatie van Bitdefender, die voornamelijk te wijten waren aan de krappe systeemeigenschappen van mijn laptop, kreeg ik veel ondersteuning. De hulpverlening vindt plaats via een persoonlijk contact, waarbij je niet wordt behandeld als een nummer. Het is een veilig gevoel als je met een bedrijf in zee gaat waar je op kunt rekenen als er iets mis gaat en dat is bij Licentie2go zeker het geval.

echte winkel 01-08-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke installatie

De prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed. Voor € 24,95 heb je voor 13 mnd een goede virusscanner want je krijgt het pakket eerst 30 dgn op proef. Installatie was heel gemakkelijk door de stappen, die heel duidelijk uitgelegd worden, te volgen.

Pensionado 31-07-2017 Via de website gekocht

Excellente prijs/prestatie

Laagste prijs voor beste IT beveiligingspakket. Snelle levering. Overzichtelijke en duidelijke website.

Dick 21-07-2017 Via de website gekocht

Prima site. Norton voor de helft van de prijs gekocht!

Geeft mooie kortingen op belangrijke software. Ze hebben een handige en duidelijke site. Complete handleidingen bij de software. Prima.

DaanR 11-07-2017 Via de website gekocht

Perfect alternatief

Zelfde producten als originele aanbieders, in mijn geval Norton Antivirus de Luxe voor 5 apparaten. Alleen voor helft van originele prijs.

Diederik Tak Labrijn 09-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Keuze op Licentie2go volgde na lezing van tests van securityprogramma's van de Consumentenbond. Ik ging er van uit dat een leverancier die hierin vermeld staat betrouwbaar is en dat is inmiddels gebleken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dijk 07-07-2017 Via de website gekocht

klik klik je bent er

Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Het was even onduidelijk dat apart ingelogd moest worden voor het product maar daarna liep alles vlot.

een "zunige" zeeuw 06-07-2017 Via de website gekocht

Als nieuwe (argwanende) klant, voorlopig tevreden.

Na het gebruiken van een aantal andere types Antivirus en beschermingssoftware nu overgestapt op dit type ( was een aantrekkelijk aanbod )
het is nog erg kort dag om hierover een definitief oordeel te vormen
groeten

lja 05-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goed

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site
Zeer goede prijzen
Makkelijke aankoop en onmiddellijke levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beet Kalsbeek 03-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Was alleen nog maar op de site aan het zoeken toen er al iemand via de chat kwam vragen of hij kon helpen.
Wat mij betreft een perfecte en snelle service en kan ik site zekers aanbevelen.

emma 03-07-2017 Via de website gekocht

Kiezen, kopen en binnen een minuut geleverd

Snelle levering van het product. Met een goede uitleg hoe de software geïnstalleerd dan wel geactiveerd moet worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JanS 30-06-2017 Via de website gekocht

Snel online geregeld

Op zoek naar een goede virusscanner en de aanschaf hiervan kwam ik bij licentie2go terecht. Binnen een half uur had ik alles geinstalleerd in een proefversie en stond mijn licentiecode gereed om opgehaald te worden. Na wat globale testen de licentie opgehaald en vanaf dat moment was ik weer helemaal beschermd. Bovendien was de prijs meer dan aangenaam.....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jac 30-06-2017 Via de website gekocht

goede, duidelijk service

Geleverd wat is beloofd met duidelijke instructies.
Goedkoopste leverancier van contract verlenging Kaspersky Internet Security

Bart 27-06-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, prettig winkelen.

Het is een goede site waar je makkelijk je weg in kan vinden. Daarnaast zijn de producten scherp geprijsd. Bevestiging en download van gekochte product volgt snel.

Dido 27-06-2017 Via de website gekocht

Snel!

Volt, snel en goedkoop. Daar doe ik het voor! Makkelijk gevonden via google. Handige website met vlotte bediening.

Rene 26-06-2017 Via de website gekocht

Niet duur, vlotte levering

Betaalbare software, het is heel concurrerend in prijs, en je hebt een snelle levering met duidelijke instructies.

Bart 23-06-2017 Via de website gekocht

zeer snel en goedkoop!

Norton antivirus besteld. Binnen 5 seconden de link in mailbox. Werkt perfect en scheelt ruim 10euro met mediamarkt.

Erik 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle serivice

Was op zoek naar een Microsoft Office pakket, zitten behoorlijke prijsverschillen tussen als je via internet vergelijkt. Kwam uiteindelijk uit op Licentie2Go, deze was een van de goedkoopste, werd allemaal duidelijk beschreven en kwam vertrouwd over. Na aankoop meteen via de mail de code voor het installeren van het Office Pakket, al met al binnen 10 minuten alles geregeld.

Hay Wetzels 20-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Alles eenvoudig te downloaden en te installeren. Ook de betaling van het produkt was zeer eenvoudig.

Fred S 16-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte service.

Snelle on-line bestelling.
Mooi dat je een proefperiode krijgt, maar hinderlijk dat het aflopen daarvan steeds maar aangekondigd wordt terwijl het vaste abonnement al is ingegaan.

johan kort 15-06-2017 Via de website gekocht

Service is uitstekend

Duidelijk een kind kan de was doen. Alles wat er staat is duidelijk, waar ieder
mee uit de voeten kan.

Harry 12-06-2017 Via de website gekocht

Werkt prima!

Goede prijs/kwaliteit voor mijn bestelde Kaspersky Antivirus. Duidelijke en overzichtelijke instructies voorhet installeren.

henk 11-06-2017 Via de website gekocht

alles snel ter beschikking gesteld, hulde.

Van betaling tot en met installatie : Alles snel en correct geregeld, ik kon meteen de antivirus installeren .
Hulde

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 08-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Het aangeboden product kost goedkoop en de levering ging heel snel. Ik ben ik blij mee. Prijs/kwaliteit dus uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DVBossche 07-06-2017 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijke interface met chat-ondersteuning

Eerst door voordelig prijskaartje geïnteresseerd, vervolgens overtuigd door heel snelle en accurate chat-ondersteuning. Geen min-punten te noteren, alleen dat het aanbod nog meer uitgebreid zo mogen zijn voor zulks uitstekende web-winkel.

Enzo Paolini 06-06-2017 Via de website gekocht

Spotgoedkoop, bloedsnel... wat wil je nog meer!?

Spotgoedkoop, bloedsnel... wat wil je nog meer!? Bovendien is er veel extra hulp te vinden hoe een en ander te installeren en/of verlengen. En je keys zijn ook nog eens later terug te vinden, dus hoef je je geen zorgen te maken ze kwijt te raken. Helemaal top! Nooit meer iets anders...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

K.Z. te Boekelo 04-06-2017 Via de website gekocht

Installatie instructies van de winkel kunnen beter!

Antivirus s/w gekocht. Niet bij een schimmige Ierse brievenbusfirma maar bij eentje uit Enschede, met een degelijk Hollands BTW nummer. Installatie moest ik echter 2 x uitvoeren omdat na de eerste keer niets was geïnstalleerd. Kennelijk had ik daarbij de stap, in de set met instructies van de winkel, over "platform selectie" overgeslagen, zonder dat het instructie programma van de winkel daarbij protesteerde. Kreeg zelfs aan het eind de melding dat de AV scanner "actief" was. Dit terwijl er niets was geïnstalleerd - gecontroleerd met Configuratiescherm. De tweede keer ging de installatie wel goed maar bleef ik meldingen krijgen van een "account aanmaken". Terwijl ik dat al had gedaan om de installatie te kunnen voltooien. Nogal verwarrend. Toch maar gedaan, met een wachtwoord van voorgeschreven sterkte. De installatie en uiteindelijke ingebruikname ging niet van harte. Hier ligt ruimte voor verbetering van de website.

Officiele reactie van Licentie2Go 06-06-2017

Beste K.Z.,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat de installatie de eerste keer niet direct gelukt is. Licentie2GO is een soort supermarkt op Internet voor vele antivirus-merken. Het kan dus inderdaad voorkomen dat de merken van u vragen om een account aan te maken. Gelukkig (en dat is een belangrijk voordeel) heeft u met een account bij de fabrikant (bijv. een Microsoft-account of een Norton-account) de zekerheid van originele, legitieme software.

We gaan uw verbeter-suggesties bespreken in ons development-team. We voeren de verbeteringen z.s.m. door. Ik hoop u volgend jaar terug te zien bij het verlengen van uw abonnement zodat u de verbeteringen kunt aanschouwen!

Mvg,
Robbin van Licentie2GO

Nico Vlaming 02-06-2017 Via de website gekocht

Goede service tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer tevreden over deze duidelijke, goede en overzichtelijk ingerichte website. Indien nodig kun je gebruik maken van hulp bij installatie mocht het om wat voor reden niet lukken om de software op de juiste manier te installeren.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JZ 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar.

Ik heb een W10 licentie gekocht en de software gedownload.
Binnen een half uur (na betaling) kon ik W10 al installeren.
Dus snel en betrouwbaar.

Thomas 29-05-2017 Via de website gekocht

Strak geprijsd

De prijs is de reden waarom ik bij Licentie2go heb gekocht. Goedkoper dan de 'aanbieding' die McAfee me zelf deed, strak hoor. Het betreft een verlenging in mijn geval. Wat betreft overzicht/simplicity in deze situatie had het iets duideijker gemogen, verder alles goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pieter 26-05-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel geregeld

Wij hebben via deze website Norton virusscanner tegen een zeer scherpe prijs gekocht en zijn heel tevreden. Direct na de bestelling konden wij de software heel makkelijk downloaden. Wij kunnen iedereen deze website aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieters 26-05-2017 Via de website gekocht

Goed en snel advies als het even tegen zit.

Deze shop kwam ik tegen op internet. Zag er toegankelijk uit. Zo werkte het ook. Alles snel en prettig geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 25-05-2017 Via de website gekocht

Snel goed en goedkoop

Norton virusscanner hier het goedkoopste. Snel en zonder problemen gedownload. Eerst dertig dagen proeftijd daarna gaat licentie in. Weet nog niet of dat werkt. Zal wel toch?

Sven 24-05-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Goede prijs, snelle levering en een duidelijke uitleg waardoor het abonnement meteen kon worden verlengd.

Frans Ritzen 22-05-2017 Via de website gekocht

Nogal 'onhandig'

Ik ben niet zo handig met computers zoals ik al aangaf. Ondanks alle schriftelijke aanwijzingen toch niet eruit gekomen. Maar super geholpen door jullie, met behulp van jullie oneindig geduldige servicemedewerker (TOM) door het programma gelopen en alles werkt nu perfect. Als alle webwinkels zo werkte maar helaas.............

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wilma 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bestelling online en direct te gebruiken

Vooral de laagste prijs sprak mij erg aan. Verder was de aanschaf online makkelijk en ook direct gebruikers klaar. Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christina 18-05-2017 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

Het programma wat ik wilde kopen was makkelijk te vinden. Het downloaden ging ook makkelijk en zonder problemen. Het is makkelijk hulp vragen indien dat nodig is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Dekker 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb al eerder office via deze site bestelt en ook dat is zonder problemen verlopen. Mij computer starte de eerste keer na het downloaden niet automatisch opnieuw op maar bleef hangen. Toen ik hem handmatig stopte en opnieuw op starte werkte het prima.

Snel en makkelijk 16-05-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig met een goede installatie handleiding

Snel en eenvoudig met een goede installatie handleiding
Direct te downloaden, makkelijk te installeren met een goede handleiding.
Tevens filmpje te volgen over hoe en wat.

Lieke 11-05-2017 Via de website gekocht

Beetje ingewikkelde, maar snelle, levering

Levering was prima in orde. Eerste maand was enigszins verwarrend: Norton bood een trial-versie voor 30 dagen aan, terwijl Licentie2Go ondertussen reminders bleef sturen om het product te downloaden. Bij switch naar het definitieve product was het niet altijd duidelijk of je de gebruikersnaam en wachtwoord van Norton of van Licentie2Go in moest voeren. Gelukkig was de virtuele assistent van Norton op dit probleem voorbereid en werd de juiste hulp geboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

tevreden klant 10-05-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe alles naar wens verlopen

Tevreden, alles naar wens verlopen. Downloaden ging prima en prijs was ok. Ook installatie was geen probleem.

John 09-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk je licentie regelen

Heb onze Office365 licentie hier verlengt. Is niet alleen goedkoper, maar ging heel makkelijk en veilig.

Ricardoz 05-05-2017 Via de website gekocht

Top prijzen en snel binnen!

Top prijzen, snelle service en goede uitleg! Ik kom sowieso terug. Mailtje was binnen een minuut binnen.

Frans 05-05-2017 Via de website gekocht

top site voor het aanschaffen van software

uitstekend product tegen een prima prijs en het downloaden ging geheel naar wens! Ik kan iedereen de website aanraden voor het downloaden van software.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 04-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Online virusscanner aangeschaft tegen een zeer scherpe prijs. De installatie lukte niet. Contact gezocht via de chat met Licentie2go. Binnen zeer korte tijd, werd na telefonisch contact het probleem op een zeer prettige wijze opgelost. Ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -