Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Aanbeveling prijs en service 15-03-2024

Het activeren van de Norton licentie lukte mij niet en na een afspraak voor installatieservice heeft een adviseur van Lic2go mij goed geholpen en werk alles weer ok.
Samen met de lage prijs is dit een aanbeveling waard.

Peter 13-03-2024

Goed product en prima uitleg (en indien nodig ondersteuning) bij de installatie.

Aad van Ierland 13-03-2024

Eenvoudig bestellen, Duidelijke instructie bij installeren van het programma. Tijdige reminder bij vervanging licentie.

Stien 12-03-2024

Na bestelling per direct software ontvangen en met een enkele klik geïnstalleerd.

Rita 08-03-2024

Altijd mooie aanbiedingen voor vaste klanten! En dat is heel positief, want meestal zie je aanbiedingen bij bedrijven voor alleen nieuwe klanten. Goede en snelle service.

Iris 26-04-2023

Ik wilde Adobe Creative Cloud aanschaffen maar was een beetje huiverig omdat het ruim 200 euro goedkoper was bij Licentie2Go versus bij Adobe zelf.
Maar na het lezen van vele goede reviews, toch de gok genomen en kan er nu zelf een goede review aan toevoegen

Binnen een halve minuut had ik al de mail met mijn bestelling en kon ik Adobe Creative Cloud installeren. Werkt perfect! En dat voor 200 euro minder, echt een aanrader! Het is al duur genoeg

Henk 23-04-2023

al enkele jaren koop ik daar Norton beveiligen met volle tevredenheid en niet teduur , met goede uitleg .

Roland 23-04-2023

Al jaren zijn computers mijn grote hobby daarbij hoort ook het up-to-date houden van de software. In de afgelopen jaren heb ik bij vele bedrijven software gedownload maar sinds een paar jaar ben ik software blijven downloaden bij Licentie2Go vanwege het feit de software een aantrekkelijke prijs heeft en de support fantastisch is.

Hans den Besten 19-04-2023

2Go is als tussenpersoon zeer concurrerend in vergelijking met een abonnement afsluiten bij de directe aanbieder. De procedure van het afsluiten van een abonnement, in dit geval Adobe Acrobat Reader Pro, heb ik als 65-jarige makkelijk uit kunnen voeren. Dit is voor herhaling vatbaar!

CMH 18-04-2023

Duidelijke instructies hoe het produkt te gebruiken. Bovendien een zeer goede prijs.

BruSen 18-04-2023

Simpel en snel geregeld. Na een jaar mail van aanbieding tot verlening,.. helemaal klasse

Pieter 17-04-2023

Opnieuw software aangeschaft bij Licentie2go. Opnieuw gemakkelijk gedownload en dankzij de instructie eenvoudig geinstalleerd. De installatieservice niet nodig gehad. Prima instructie.

Monique 16-04-2023

Besteld op de site, betaald, instructie gevolgd. Klaar! Wat wil je nog meer? En natuurlijk de voordeligste prijs die ik kon vinden!

Frank 16-04-2023

Beste prijs ,en een goede duidelijke uitleg om software te instaleren.
En ze sturen je op tijd een reminder als het product afloopt

T.KRAAN 16-04-2023

Goede omschrijving van wat je gaat bestellen en de webshop zit goed in elkaar

Bruno 15-04-2023

Prijs is altijd superscherp. Office 365 pakket aangekocht voor verlenging abonnement. Had wat hulp nodig bij de activatie op de Android toestellen en was via de chat binnen een mum van tijd duidelijk gemaakt dat zodra het abonnement geactiveerd is, dit op alle gekoppelde toestellen van toepassing is. Super service dus!

Thesaurus Healthcare 14-04-2023

Goede klantenservice. Telefonisch contact gehad. Vriendelijke opvolging en accuraat.

F.E.Lenderink 14-04-2023

Duidelijk, snel en zonder poespas. Bovendien wordt direct een goede ondersteuning, indien nodig, aangeboden dus een eerst klas keuze.

Michel L 11-04-2023

Wegens pensionering overgestapt van een bedrijfslidmaatschap naar een persoonlijk lidmaatschap (Adobe Photography Plan).
Ging vlekkeloos en snel en Lightroom en Photoshop hoefden niet opnieuw geïnstalleerd te worden.

TdeJ 11-04-2023

Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer je licentie afloopt en krijgt een persoonlijk aanbod om te verlengen!
Enige min puntje is dat je alle apparaten opnieuw moet activeren!

Thijs 09-04-2023

Super snel een handleiding gekregen na de aanschaf van Norton. Dat werkte heel makkelijk. Een groot voordeel is natuurlijk de prijs bij Licentie2go, dat scheelt maar liefst 73%. Waar kom je dat tegen?
Ik kan iedereen Licentie2go aanbevelen.

Luc K. 07-04-2023

Goede prijs. Support en website, incl gebruikshandleidingen zijn intuïtief.

Jaap 06-04-2023

Mooie prijs, zeker afgezet t..o. de prijs van Norton.
Prima product en zeer duidelijke installatie-instructie.
Zeer snel te installeren.
KKDWD, kind kan de was doen.

Cees van Baarle 05-04-2023

Goede begeleiding bij aanschaf en installatie softwarepakketten.
Bovendien wekkerfunctie tegen einde contractperiode.

GJ ter Voert 04-04-2023

Office365 (tegenwoordig Microsoft 365 Family)licentie verlengen was nog nooit zo simpel, via de link in de aankondigings-email waar je meteen op de juiste pagina terecht komt. Kwestie van verlengen met extra korting (Microsoft wordt al elk jaar duurder), maar goed, teveel betalen kan altijd nog. Bij het bestellen kun je er zelfs voor kiezen om het te laten installeren voor €24,95, voor de mensen die dit "eng" vinden om te verlengen en het officepakket te activeren, kan ik me dat voorstellen. Maar met de duidelijke handleiding van Licentie2GO is het eigenlijk kinderspel. Kwestie van de stappen volgen, doen wat er staat en je licentie is zo geactiveerd en weer verlengd tot de oorspronkelijke einddatum. Kortom zeker een aanrader.