Licentie2go - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2go.

Licentie2go stelt zich voor

Licentie2GO staat voor legitieme downloads met installatie-garantie; Geleverd inclusief licentie-certificaat. Onze software is 24 uur per dag beschikbaar, direct na de bestelling digitaal geleverd! Installeren kan door middel van de zeer eenvoudige installatie-handleiding. Stap voor stap leggen we alles uit. Toch een beetje hulp nodig? Onze helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar! 99% van onze software is gratis te proberen dus bevalt het niet dan kan er altijd geruild worden of we storten het geld terug. Uniek in Nederland.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Erik 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle serivice

Was op zoek naar een Microsoft Office pakket, zitten behoorlijke prijsverschillen tussen als je via internet vergelijkt. Kwam uiteindelijk uit op Licentie2Go, deze was een van de goedkoopste, werd allemaal duidelijk beschreven en kwam vertrouwd over. Na aankoop meteen via de mail de code voor het installeren van het Office Pakket, al met al binnen 10 minuten alles geregeld.

Hay Wetzels 20-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Alles eenvoudig te downloaden en te installeren. Ook de betaling van het produkt was zeer eenvoudig.

Fred S 16-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte service.

Snelle on-line bestelling.
Mooi dat je een proefperiode krijgt, maar hinderlijk dat het aflopen daarvan steeds maar aangekondigd wordt terwijl het vaste abonnement al is ingegaan.

johan kort 15-06-2017 Via de website gekocht

Service is uitstekend

Duidelijk een kind kan de was doen. Alles wat er staat is duidelijk, waar ieder
mee uit de voeten kan.

Harry 12-06-2017 Via de website gekocht

Werkt prima!

Goede prijs/kwaliteit voor mijn bestelde Kaspersky Antivirus. Duidelijke en overzichtelijke instructies voorhet installeren.

henk 11-06-2017 Via de website gekocht

alles snel ter beschikking gesteld, hulde.

Van betaling tot en met installatie : Alles snel en correct geregeld, ik kon meteen de antivirus installeren .
Hulde

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Kees 08-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Het aangeboden product kost goedkoop en de levering ging heel snel. Ik ben ik blij mee. Prijs/kwaliteit dus uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

DVBossche 07-06-2017 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijke interface met chat-ondersteuning

Eerst door voordelig prijskaartje geïnteresseerd, vervolgens overtuigd door heel snelle en accurate chat-ondersteuning. Geen min-punten te noteren, alleen dat het aanbod nog meer uitgebreid zo mogen zijn voor zulks uitstekende web-winkel.

Enzo Paolini 06-06-2017 Via de website gekocht

Spotgoedkoop, bloedsnel... wat wil je nog meer!?

Spotgoedkoop, bloedsnel... wat wil je nog meer!? Bovendien is er veel extra hulp te vinden hoe een en ander te installeren en/of verlengen. En je keys zijn ook nog eens later terug te vinden, dus hoef je je geen zorgen te maken ze kwijt te raken. Helemaal top! Nooit meer iets anders...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

K.Z. te Boekelo 04-06-2017 Via de website gekocht

Installatie instructies van de winkel kunnen beter!

Antivirus s/w gekocht. Niet bij een schimmige Ierse brievenbusfirma maar bij eentje uit Enschede, met een degelijk Hollands BTW nummer. Installatie moest ik echter 2 x uitvoeren omdat na de eerste keer niets was geïnstalleerd. Kennelijk had ik daarbij de stap, in de set met instructies van de winkel, over "platform selectie" overgeslagen, zonder dat het instructie programma van de winkel daarbij protesteerde. Kreeg zelfs aan het eind de melding dat de AV scanner "actief" was. Dit terwijl er niets was geïnstalleerd - gecontroleerd met Configuratiescherm. De tweede keer ging de installatie wel goed maar bleef ik meldingen krijgen van een "account aanmaken". Terwijl ik dat al had gedaan om de installatie te kunnen voltooien. Nogal verwarrend. Toch maar gedaan, met een wachtwoord van voorgeschreven sterkte. De installatie en uiteindelijke ingebruikname ging niet van harte. Hier ligt ruimte voor verbetering van de website.

Officiele reactie van Licentie2Go 06-06-2017

Beste K.Z.,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat de installatie de eerste keer niet direct gelukt is. Licentie2GO is een soort supermarkt op Internet voor vele antivirus-merken. Het kan dus inderdaad voorkomen dat de merken van u vragen om een account aan te maken. Gelukkig (en dat is een belangrijk voordeel) heeft u met een account bij de fabrikant (bijv. een Microsoft-account of een Norton-account) de zekerheid van originele, legitieme software.

We gaan uw verbeter-suggesties bespreken in ons development-team. We voeren de verbeteringen z.s.m. door. Ik hoop u volgend jaar terug te zien bij het verlengen van uw abonnement zodat u de verbeteringen kunt aanschouwen!

Mvg,
Robbin van Licentie2GO

Nico Vlaming 02-06-2017 Via de website gekocht

Goede service tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer tevreden over deze duidelijke, goede en overzichtelijk ingerichte website. Indien nodig kun je gebruik maken van hulp bij installatie mocht het om wat voor reden niet lukken om de software op de juiste manier te installeren.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

JZ 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar.

Ik heb een W10 licentie gekocht en de software gedownload.
Binnen een half uur (na betaling) kon ik W10 al installeren.
Dus snel en betrouwbaar.

Thomas 29-05-2017 Via de website gekocht

Strak geprijsd

De prijs is de reden waarom ik bij Licentie2go heb gekocht. Goedkoper dan de 'aanbieding' die McAfee me zelf deed, strak hoor. Het betreft een verlenging in mijn geval. Wat betreft overzicht/simplicity in deze situatie had het iets duideijker gemogen, verder alles goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Pieter 26-05-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel geregeld

Wij hebben via deze website Norton virusscanner tegen een zeer scherpe prijs gekocht en zijn heel tevreden. Direct na de bestelling konden wij de software heel makkelijk downloaden. Wij kunnen iedereen deze website aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Pieters 26-05-2017 Via de website gekocht

Goed en snel advies als het even tegen zit.

Deze shop kwam ik tegen op internet. Zag er toegankelijk uit. Zo werkte het ook. Alles snel en prettig geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jan 25-05-2017 Via de website gekocht

Snel goed en goedkoop

Norton virusscanner hier het goedkoopste. Snel en zonder problemen gedownload. Eerst dertig dagen proeftijd daarna gaat licentie in. Weet nog niet of dat werkt. Zal wel toch?

Sven 24-05-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Goede prijs, snelle levering en een duidelijke uitleg waardoor het abonnement meteen kon worden verlengd.

Frans Ritzen 22-05-2017 Via de website gekocht

Nogal 'onhandig'

Ik ben niet zo handig met computers zoals ik al aangaf. Ondanks alle schriftelijke aanwijzingen toch niet eruit gekomen. Maar super geholpen door jullie, met behulp van jullie oneindig geduldige servicemedewerker (TOM) door het programma gelopen en alles werkt nu perfect. Als alle webwinkels zo werkte maar helaas.............

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Wilma 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bestelling online en direct te gebruiken

Vooral de laagste prijs sprak mij erg aan. Verder was de aanschaf online makkelijk en ook direct gebruikers klaar. Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Christina 18-05-2017 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

Het programma wat ik wilde kopen was makkelijk te vinden. Het downloaden ging ook makkelijk en zonder problemen. Het is makkelijk hulp vragen indien dat nodig is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Cees Dekker 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb al eerder office via deze site bestelt en ook dat is zonder problemen verlopen. Mij computer starte de eerste keer na het downloaden niet automatisch opnieuw op maar bleef hangen. Toen ik hem handmatig stopte en opnieuw op starte werkte het prima.

Snel en makkelijk 16-05-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig met een goede installatie handleiding

Snel en eenvoudig met een goede installatie handleiding
Direct te downloaden, makkelijk te installeren met een goede handleiding.
Tevens filmpje te volgen over hoe en wat.

Lieke 11-05-2017 Via de website gekocht

Beetje ingewikkelde, maar snelle, levering

Levering was prima in orde. Eerste maand was enigszins verwarrend: Norton bood een trial-versie voor 30 dagen aan, terwijl Licentie2Go ondertussen reminders bleef sturen om het product te downloaden. Bij switch naar het definitieve product was het niet altijd duidelijk of je de gebruikersnaam en wachtwoord van Norton of van Licentie2Go in moest voeren. Gelukkig was de virtuele assistent van Norton op dit probleem voorbereid en werd de juiste hulp geboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

tevreden klant 10-05-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe alles naar wens verlopen

Tevreden, alles naar wens verlopen. Downloaden ging prima en prijs was ok. Ook installatie was geen probleem.

John 09-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk je licentie regelen

Heb onze Office365 licentie hier verlengt. Is niet alleen goedkoper, maar ging heel makkelijk en veilig.

Ricardoz 05-05-2017 Via de website gekocht

Top prijzen en snel binnen!

Top prijzen, snelle service en goede uitleg! Ik kom sowieso terug. Mailtje was binnen een minuut binnen.

Frans 05-05-2017 Via de website gekocht

top site voor het aanschaffen van software

uitstekend product tegen een prima prijs en het downloaden ging geheel naar wens! Ik kan iedereen de website aanraden voor het downloaden van software.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Paul 04-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Online virusscanner aangeschaft tegen een zeer scherpe prijs. De installatie lukte niet. Contact gezocht via de chat met Licentie2go. Binnen zeer korte tijd, werd na telefonisch contact het probleem op een zeer prettige wijze opgelost. Ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Marian 02-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Had deze shop op internet gevonden en heb hier een virusscanner gekocht.Heeft scherpe prijzen en een uitstekende service. Produkt werd meteen geleverd.Lukt de installatie niet dan krijg je via de chat of per telefoon meteen assistentie. Kan hem iedereen aanbevelen.

Bert Lieben 29-04-2017 Via de website gekocht

besteld en snel (digitaal) in huis

antiviruspakket van Norton was bij hen het goedkoopste dus was de keuze snel gemaakt en is het voor dit product onnodig om verder te shoppen

Privateer 26-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende helpdesk bij aankoop

Een goede uitleg gekregen bij de aankoop.
Men neemt alle tijd om duidelijk te maken hoe het verlengen van een norton pakket werkt.

marcel 23-04-2017 Via de website gekocht

geen cent teveel hoor !

standaard software voor de helft van de prijs, daar zeg ik geen nee tegen.
Alles werkt verder prima, keurig afgehandeld, ik zeg doen !

Pluspunten

• Verzendkosten

Danny 22-03-2017 Via de website gekocht

Top service! Had wat vragenen DIRECT via chat verholpen.

Eerste instantie gekozen voor hun door de aantrekkelijke prijs op hun producten vergeleken met andere (verkopers) Had zelf een probleem en een half uur aan de telefoon hangen was niet nodig. Er is een gemakkelijke chat beschikbaar waar je uitstekend word geholpen als je vragen hebt. Top service ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Michael 21-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig klantvriendelijk

Via de Consumentenbond bij Licentie2Go terechtgekomen.
Even probleempje met installatie. Maar dankzij dhr. S van Licentie2Go en hun Teamviewer (afstandsbediening) snel en kundig opgelost.

Alie 15-03-2017 Via de website gekocht

U heeft mij heel erg goed geholpen.

Ik had een vraag over mijn office te delen met een gezinslid en dit is heel erg snel en vriendelijk en overzichtelijk voor mij opgelost. Bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anke 14-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Licentie2go geeft goed advies over haar producten. En de service is ook prima!
Ik had problemen met de licentie van mijn officepakket. In eerste instantie via de chat geprobeerd om het op te lossen, toen dit niet lukte hebben ze op afstand geholpen met TeamViewer.
Nu werkt alles weer helemaal naar behoren.
Super bedankt, Licentie2Go!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Wezzz 02-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop Norton

Ik vind het een Top shop!

Ik had alles vergeleken via kieskeurig.nl en dit was veruit de goedkoepste.
De levering online was snel en de installatiegids (ik had verlengen) werkte ook snel en effectief!

!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Sanna 16-02-2017 Via de website gekocht

Superservice

Hier een Licentie voor Norton gekocht. Er ontstond een technisch probleem waarvan de oorzaak bij Norton lag. Norton wilde echter niets doen. Licentie2Go heeft toen het probleem opgelost. Echt een superservice!

Leo Zaaijer 02-02-2017 Via de website gekocht

Norton installeren

Geweldig helemaal top. goede service. Heeft het overgenomen. en mij heel goed geholpen. Kwam er zelf niet uit.

Fred 27-01-2017 Via de website gekocht

Fred

Door een nog onduidelijke oorzaak verliep de installatie van mijn computerbeveiliging niet zoals gewenst. Via de chat ben ik fantastisch geholpen. Niets was teveel. Dankjewel Sander, je hebt mij prima verder geholpen.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Duidelijke website

Femke van Heerdt 27-01-2017 Via de website gekocht

Instant hulp beschikbaar via de helpdesk

Ik kocht een Office pakket voor mijn Mac. Het fijne is dat je er direct toegang tot hebt. De installatie zelf is op zich goed te doen maar mocht je toch tegen dingen aanlopen (wat bij mij het geval was) dan kun je de helpdesk bellen. Let op: dit kan alleen overdag en niet in de avond dus het is aan te raden de installatie uit te voeren tijdens de openingstijden van de helpdesk. Op die manier kun je meteen geholpen worden. Ook is het mogelijk dat ze je computer overnemen; hierdoor heb je je eigen monteur op afstand.

Met name veel dank aan Alwin voor het geduld en zijn vriendelijkheid!

Louis 24-01-2017 Via de website gekocht

Licentie2go

Hebben ons perfect geholpen met het installeren van de programma's.
Kunnen dit ook doen via time-viewer.
Werkt heel erg goed en duidelijk.

sibo 23-12-2016

Geholpen met Microsoft activatie

Een conflict met activatie van Office paketten snel en prettig opgelost via een TeamViewer actie, dank!

wim bakker 16-12-2016 Via de website gekocht

super service

Na levering van Adobe Lightroom bleek downloaden geen probleem. Twee korte gemailde vragen werden binnen een uur afdoende beantwoord.
Hulde!

Pluspunten

• Zeer goede after sales service

Minpunten

arie rinkel 08-12-2016 Via de website gekocht

dag alwin van GO2

goed online geholpen door Alwin van GO2; uiteindelijk moest wel stekker er uit en weer in om het officepakket geinstalleerd te krijgen

Hanneke 01-12-2016 Via de website gekocht

Licentie2GO

Goedkope producten, goede service, klantvriendelijk en snel! Ze verwijzen je naar de beste en goedkoopste oplossingen en waarschuwen voor ongewenste, dure aanbiedingen. Binnen 5 minuten heb je antwoord op je vragen!

Maarten 22-11-2016 Via de website gekocht

Niet gelijk leverbaar

Betaling etc verloopt prima, licentie duur maximaal 24 uur voordat deze beschikbaar is. Als je het gelijk nodig hebt, kijk dan verder naar een andere website.

Minpunten

• Levering

Officiele reactie van Licentie2Go 22-11-2016

Beste Maarten,

99% van ons aanbod is uit voorraad leverbaar en direct te downloaden. Natuurlijk kan het zijn dat je een product uit die laatste 1% besteld hebt. Op onze site staat dan netjes aangegeven dat de licentie binnen 24 uur beschikbaar zal zijn.

Wil je a.u.b. je bestelnummer naar onze support-afdeling sturen? We zullen je dan informeren wanneer de licentie beschikbaar is. De download was natuurlijk al beschikbaar.

Mvg,
Robbin van Licentie2GO

Bart Mantel - massagework.nl 20-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop en hulp bij upgraden Bitdefender!

Buiten de voordelige aankoop van de software bij Licentie 2GO ook een zeer goede en fijne service als je er even niet uitkomt! Bij mijn aankoop van Bitdefender software had ik wat problemen met de proxy server en werden pagina's niet goed geladen! Gisteren contact gehad met xxxx die mij geweldig heeft geholpen! Met Teamviewer heeft hij de software opnieuw geïnstalleerd en loopt nu als een zonnetje! Ik kan daarom Licentie 2GO zeer zeker aanbevelen! Nogmaals mijn dank heren!
Bart - massagework.nl

Pluspunten

• Zeer goede service
  • Voordelige software
  • Bereid om net iets meer te doen!

Sytze 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering binnen 1 min, goede instructies, handleiding

Snelle levering en goede instructie handleiding voor installatie, tevens duidelijke communicatie via mail over factuur, instructies en andere zaken. Prima te woord gestaan door support medewerker via chat tool. Installaties van 3 systemen was binnen 5 minuten geregeld

Pluspunten

• snelle levering
  • goede support
  • goede handleiding
  • goede instructies

Kateryna 18-08-2016 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een verlening voor mijn antivirus gekocht maar kon niet installeren via e-mail heb ik direct een hulp gekregen en dat was super snel opgelost.
Vriendelijk bedankt voor uw service!

Pluspunten

• ruime keuze
  • makkelijk en duidelijk
  • goede en snelle service