Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Joeri 31-08-2020

Scherpe aanbieding. Eenvoudig te installeren en precies afgestemd op het al aanwezige abonnement, waardoor het netjes in elkaar over loopt.

F. Eikenbroek 30-08-2020

Ik heb ook dit jaar weer gekozen voor Licentie2Go, de redenen zijn o.a.. ze zijn niet duur zijn en de installatie was gewoon simpel. ik had even gechat en ook dit ging gewoon erg goed.
Dus ook volgend jaar weer Licentie2Go weer even benaderen voor een perfecte bescherming van mijn laptop

Peter 29-08-2020

Prima service. Leveren wat ze beloven en voor een goede prijs (aanbod vlak voor verlengen is ook erg prettig). Verder vooral heel duidelijk met stappenplannen voor installatie etc. Voor zowel ervaren als onervaren computergebruikers goed te doen!

Koos 28-08-2020

Prima product, snel te installeren en goedkoper dan het verlengingsaanbod van Kaspersky zelf

Johan 27-08-2020

Ik kreeg wederom, zoals elk jaar, een handige reminder dat ik mijn licentie van F-Secure kon verlengen. Via Licentie2Go echt binnen een paar muisklikken snel geregeld en voordeliger ook nog!

Tot de volgende upgrade!

Rob 27-08-2020

Prima deal welke keurig op tijd wordt aangekondigd ivm de verlenging van de licentie. Nette omschrijving van hoe te installeren en tevens tip om automatisch verlengen uit te zetten, hetgeen geld scheelt. Even wat verwarring door twee soorten Office 365 en family, maar de helpdesk gaf daar zeer snel en adequaat antwoord op. Kortom prima organisatie die zeker het aanbevelen waard is.

Frisiae 27-08-2020

Absolute aanrader dit bedrijf. Hier is goedkoop GEEN duurkoop. Snel en prima helpdesk.

Hdiesupport 27-08-2020

Prima producten, snelle levering, scherpe prijs. Ook als een licentie niet werkt, wordt je goed geholpen en de problemen naar tevredenheid opgelost. Complimenten.

Egbert 27-08-2020

een 9 had gekund, maar de informatie voor het hele traject was wat onduidelijk. ook het installeren op de andere tablets en telefoons is niet helemaal duidelijk.

Evert 26-08-2020

gewoon erg goed geregeld en dat tegen een hele nette prijs. en dat al jaren achter elkaar.

Arno 25-08-2020

Al tweede jaar na zelf een abonnement gehad te hebben op McaFee wederom aangeschaft, nette prijs en zelfde service.

Jan 25-08-2020

Via Licentie2GO heb ik Office 365 Abonnement verlengt Ik gebruik dit paket zowel op een Windows computer als op een Mac.
De verlenging ging heel eenvoudig. De code die ik via Licentie2GO heb ontvangen in gevoerd op de Office 365 site en toen was het al klaar.
De uitleg op de site van Licentie2GO is wat omslachtig.

Piet 25-08-2020

Snelle levering met duidelijke uitleg, makkelijke installatie,tegen een scherpe prijs.

Joke 24-08-2020

Ik ben zeer tevreden omdat ik op tijd gewaarschuwd wordt wanneer mij abonnement verloopt en omdat de prijs heel aantrekkelijk is ten opzichte van andere aanbieders.
Ook is het downloaden van mijn verlenging prima verlopen.

Remko 24-08-2020

Goedkoop en heel simpel. Met een reminder-service om te verlengen, in mijn geval een stuk goedkoper dan rechtstreeks bij de producent. Ik zal altijd eerst even bij licentie2Go kijken voor ik software koop.

Frank 23-08-2020

Software (office 365) is gemakkelijk te downloaden en te activeren. Daarnaast zijn de prijzen zeer voordelig t.o.v Microsoft. Ben er al jaren zeer tevreden mee.

Erik 21-08-2020

Je koopt de licentie, vult 'm in en klaar. Heb geen hulp nodig gehad maar die bieden ze wel.

Ronald De Vuyst 21-08-2020

Overzichtelijk en alles staat goed uitgelegd.
Kan ook de help inschakelen in geval van problemen en met een bericht word je ook snel geholpen. SUPER

Piet langenberg 20-08-2020

Hallo,
Echt een top bedrijf, goede begeleiding, en ook belangrijk een scherpe prijs

Nannie 20-08-2020

Prima snelle en deskundige klantenservice. Ik had een probleem en ben snel en vakkundig geholpen.

TomDS 19-08-2020

Zeer goede webshop, en super snelle servicedesk.
Voor mij persoonlijk goed assortiment.

Ad 19-08-2020

Na aanvankelijk een probleem om te installeren was het met één mailtje opgelost

Wouter de Jong 19-08-2020

Snelle levering en duidelijke Installatie-instructies. Vanwege de lage prijs heb ik Bitdefender total security via Licentie2go aangeschaft.

Luc 18-08-2020

Bestelling verloopt zeer gemakkelijk, aan zeer voordelige prijzen.
Software onmiddellijk te downloaden en gemakkelijk te installeren. Top

Roger 18-08-2020

De AVG licentie2GO werkt goed, is betrouwbaar, is gebruikersvriendelijk. Had een Engelstalige versie gedownload maar moest die vervangen door een Nederlandstalige en dan pas is alles in orde gekomen met behulp van de service van AVG. Is aan te raden om te gebruiken.

Klaas 18-08-2020

Voordeliger dan bij Microsoft zelf en een zeer duidelijk stappenplan om de licentie te vernieuwen of nieuw aan te schaffen.

Leen 17-08-2020

Prima geholpen na fout bij het installeren ook na kantoor uren.
Hierna ging het installeren helemaal goed.
Geweldig

Frank van der Steen 17-08-2020

Men vindt op deze site software voor betaalbare prijzen.
Men krijgt een reminder via de mail als de licentie gaat verlopen.

De helpdesk die ze bij Licentie2Go hebben is ook van zeer goede kwaliteit.
Ze leggen alles zeer duidelijk en rustig uit.
Een aanrader voor iedereen om hier hun software aan te kopen.

Mathieu 15-08-2020

Betrek via Licentie2Go mijn virusscanner. Vanuit hun webapplicatie wordt je na aanschaf van de licentie geautomatiseerd meegenomen om je virrusscanner te updaten of te installeren.

Lucky8090 14-08-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke installatie instructies.
Automatisch bericht wanneer licentie bijna moet worden verlengd.
Er gaan geen dagen verloren.

Frankie 14-08-2020

Zeer betaalbaar, eenvoudige installatie bij verlenging van de Norton Security.
Al jaren trouw gebruiker van hun service. Ik hoef nooit meer anders.

Theo 13-08-2020

netjes op tijd werd ik attent gemaakt dat mijn internet beveiliging ging verlopen. zodat ik op tijd kon verlengen. Kreeg tevens weer een mooie aanbieding van hun.

Tina 12-08-2020

Ik was er eerst niet 100% gerust in... normaal betaalde ik bijna het dubbele van de prijs in een gewone winkel.
Heb het dan toch geriskeerd en heb besloten vanaf nu al men software hier te bestellen...
Onmiddelijke download, je krijgt uitleg stap voor stap, indien het niet lukt hebben ze mensen om je te helpen. Kortom je krijgt meer voor een goedkopere prijs! Zeker een aanrader.

Henas 11-08-2020

Super snelle service en competitieve prijzen. Bestellen al jaren de antivirus via Licentie2Go!

Hillenbrink 10-08-2020

Duidelijke omschrijving en snelle levering, ja echt een aanrader. Heb het nu twee jaar en ben zeer tevreden.

Joop Jansen 10-08-2020

Norton Security besteld. Goedkoop, directe levering en zeer heldere en uitgebreide installatie handleiding. Perfect bedrijf, een aan reader

Bram 10-08-2020

Duidelijke omschrijving van van wat geboden wordt. Goede informatie over de procedure.
In de praktijk klopt wat gezegd wordt. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Dick 10-08-2020

Het bestelproces verloopt soepel en overzichtelijk. Minpunt: de bron vanwaar de software kan worden gedownload (mysoftwaredownload.com) werd door mijn virusscanner (Bitdefender) al dan niet ten onrechte aangemerkt als gevaarlijk en de download werd geblokkeerd. Ik heb dit probleem uiteindelijk weten te omzeilen en de software kunnen downloaden en installeren, maar het veroorzaakt wel onnodige onrust die voorkomen kan worden.

Tevreden klant 10-08-2020

Goed werkende producten met een makkelijke handleiding, goede service en ondersteuning, goede prijs, geen automatische incasso, wel een herinnering als je product verloopt,
AAN TE BEVELEN..

Irene 10-08-2020

Ik bestel al een paar jaar bij licentie2go en zal ook niet meer anders willen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Makkelijk te bestellen en het installeren gaat ook erg makelijk.

nobody 09-08-2020

toegangkelijke website en duidelijke instructies. goede uitleg bij de verschillende producten.

olga Aranguren 08-08-2020

Ik geef dit cijfer. Omdat de software van de tablet van mijn twee licenties zomaar afgeschaft zijn. En dat vond ik niet fatsoenlijk. Het afspraak was per licentie 3 software voor 3 apparaten
Om een nieuwe software op een tablet te installeren kostte mij veel moeite, want ik ben niet goed met de handeling van informatica.
Maar ik moet bedanken aan de persoon. Die met me twee dage gechat heeft. Hij probeerde mij heel intensief en geduldig met dit probleem te helpen om een oplossing te vinden. En dit persoon heet Adre en hij verdient van me een 20 in plaats van een 10.

Dick Hogenkamp 07-08-2020

Directe digitale levering. Makkelijk te installeren op twee verschillende computers.

Menno 07-08-2020

Prima afhandeling, scherpe prijs en bij vragen of installatie probremen is de klantenservice makkelijk te bereiken en word je snel geholpen.

Brigitte 07-08-2020

Zeer tevreden! Correct op alle vlakken: prijs, levering, gemak, legale download.
Aanrader!

DeSpiRo 06-08-2020

Verlenging van de software zonder problemen. En bovendien zeer belangrijk: prijzen zoals men ze nergens anders kan vinden en dit op een legale manier.

Rinke 06-08-2020

Eigenlijk ging het bestellen en betalen vlot en zonder rare dingen. Ook de installatie van het anti virus programma ging prima. Zou zo weer gebruik maken van Licentie2GO.

Erikds 04-08-2020

Omwille van de goede aanbieding voor antivirus software op deze website....

Ben van Assendelft 04-08-2020

Eigenlijk heel simpel. Perfecte 100% veilige en goede software voor een fantastische prijs met alle hulp die je maar kunt wensen. Wat wil je nog meer? Niets want alles werkt perfect bij Licentie2go. Ga zo door!

Mike 04-08-2020

Betaalbaar en klantvriendelijk. Goed geholpen na verkeerde bestelling (door mijzelf).