Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Jan 17-02-2023

Verlenging office abonnement binnen 5 minuten geregeld. Duidelijke instructies. En bovendien behoorlijk goedkoper.

Paul 16-02-2023

Prima shop. Nooit problemen gehad. Wanneer er problemen zijn, wordt je prima geholpen. Prijs/ kwaliteit is uitstekend

Geert 16-02-2023

Prijs/kwaliteit de beste,
Vlotte instructies en in no-time licentie geactiveerd. Onmiddellijk factuur met correcte gegevens. Sneller kan het niet.
Top.

Ferry 10-02-2023

Goede software tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Makkelijk te installeren.

Cato 09-02-2023

Ik ben heel goed geholpen door Licentie2GO. Ik ben zelf niet zo goed in het computergebeuren, maar ik wil toch wel zorgen dat er een goed anti-virus programma op staat dat ook echt doet wat het moet doen. Bij Licentie2GO hebben ze mij geadviseerd hoe ik het beste kon updaten. Ik heb toen gekozen om het niet zelf te doen, maar het door hun te laten doen. Ik kon dat op een datum en tijd doen die voor mij het beste uit kwam. Van tevoren een e-mail gehad hoe het zou gaan en precies op de juiste dag en uur gebeld en alles door Licentie2GO keurig in orde gemaakt. Chapeau !

Bob 08-02-2023

Prijs voor Norton viruspakket is zéér voordelig t.o.v. andere aanbieders. Ook de service via de chat was snel en goed!

Zenpat61 08-02-2023

Al een paar jaar maak ik gebruik van Licentie2GO en ben er bijzonder tevreden over en kan alleen maar lovend zijn. Handige gebruiksvriendelijkheid en service is TOP! AANRADER88

Willem F 07-02-2023

Deze shop levert originele software licenties tegen een prijs die vele malen lager ligt dan bij de fabrikant

Mark 07-02-2023

Mooie aanbiedingen voor contracten van programma's. Ook de verlenging aanbieding was netjes (al hadden ze op hun site een nog voordeligere aanbieding).

Verder wordt stap voor stap alle te verrichten handelingen makkelijk uitgelegd.

Ook wordt je niet plat gegooid met reclame.

Kortom, top bedrijf!

BartG 07-02-2023

Aanbod en beschrijving van producten is duidelijk, prijzen zijn de beste die ik kan vinden, bestelproces is heel erg eenvoudig. Niets dan lof.

QualiBee 06-02-2023

Handige herinneringsmails en duidelijke handleiding hoe je Office 365 weer moet verlengen en activeren met de speciale code. Iedereen kan het!

Marc 06-02-2023

Uiterst goedkope verlenging van mijn mcafee abo. Reminder gekregen en verlengd. Bij mcafee direct 4-5 maal duurder voor hetzelfde.

Luc Vandoorne 05-02-2023

heel vlotte bestelprocedure en duidelijke handleiding voor de installatie, ook vlotte en duidelijke administratie

Patrik 03-02-2023

Door het aanraden van mijn zwager deze site gekozen voor een antivirus. Zeer gebruiksvriendelijk en het installeren ging zeer snel. Ook een goeie prijs voor een antivirus voor 5 apparaten.

HobbyBob 03-02-2023

Duidelijke website met goede producten met goede aanbiedingen. Het bestellen gaat super snel en makkelijk en je krijg een beschrijving met uitleg voor de installatie.

Niki 03-02-2023

Steeds accurate duidelijke hulp. Super vriendelijke en professionele klantendienst

Reinier 03-02-2023

Ze doen wat ze zeggen te zullen doen leveren snelle service en ondersteuning en kwaliteit

Carl 02-02-2023

Duidelijke site en verlenging van mijn Mcafee abonnement was snel geregeld. Gebruiksaanwijzing om het te installeren was ook prima. In korte tijd al mijn apparaten weer voorzien van bescherming.

Ben 02-02-2023

Ik ben tot nu toe zeer tevreden .
Nooit problemen met het verlengen en activeren gehad van abonnementen van aangekochte software.
Prijs oké .

Rob Helsloot 02-02-2023

Goede prijsstelling en uitstekende ondersteuning. Reeds jarenlange ervaring met dit bedrijf en tot volle tevredenheid.

J.Allaerts 02-02-2023

Goede service en uitleg betreft de software , mails duidelijk en uitleg correct ,

Mamamia 01-02-2023

Steeds bereid om snel hulp te bieden, dat appreciëren ik. Goedkoper dan bij Microsoft zelf...

rudolf 01-02-2023

Doet wat het moet doen . Producten direct beschikbaar. Snelle afhandeling. goede installatiegids

henny 01-02-2023

werkt 100 procent betrouwbaar. code met handleiding gelijk in mijn mailbox. top. activatie code ging soepel.

John 01-02-2023

Altijd op tijd de herinnering als er iets verloopt. Updaten en uitleg gaat goed. En dat tegen aantrekkelijke prijzen, gewoon zeer tevreden.