Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Het is nooit te laat 08-07-2020

Makkelijk bestellen veel keus .
Zeer betrouwbaar snelle levering .
Doe dit al meerdere jaren gaat altijd goed.
Een aanrader Licentie2GO !!!!!

Stefan 08-07-2020

Ze houden je keurig op de hoogte wanneer verlenging nodig is en zijn goedkoper dan bij de leverancier zelf.

Frank 08-07-2020

Supergoede prijs kwaliteit verhouding met originele licenties. Uitgebreide en goede instructies om installaties op de juiste manier te doen. Al jaren een tevreden klant!

André 07-07-2020

Eenvoudig en duidelijk bestelproces. Veilig betalen. Duidelijke handleiding hoe de software te activeren. En niet geheel onbelangrijk, mooie korting op de adviesprijs.

Chris Cox 06-07-2020

Goede aanbiedingen, leuke prijzen.
Bij installeren probleem met activering, meteen opgelost
Heel tevreden over aankoop

H. Bartels 06-07-2020

Een goedkoop alternatief voor een MSoffice installatie. Alles verliep vlekkeloos. Had vorig jaar al een jaar licentie aangeschaft bij license2go. Een mailtje waarschuwt dat hij licentie moet worden verlengd. User interface is erg gebruiksvriendelijk met een paar muisklikjes installeert de software vanzelf. Zeker een aanrader.

wim 06-07-2020

product is prima en ben fantastisch geholpen met de installatie , ook buiten het half uur wat er voor gereserveerd was. Dank u wel.

Van der Leeuw 06-07-2020

Snelle levering en prijs is gunstig voor de rest goede service daar ik al meerdere producten heb gekocht

Louis Klaassen 06-07-2020

Ik heb u ontdekt op het Internet en sindsdien heb ik van uw diensten gebruik gemaakt. Bij problemen werd ik vriendelijke en op een duidelijke wijze geholpen.

jef 06-07-2020

zeer goede communicatie, en vlotte levering. Na downloaden geen enkel probleem met installatie.

fabian 06-07-2020

Ik maak al jaren gebruik van Licentie2go voor mijn Microsoft 365 licentie. Prijzen zijn goedkoper dan via Microsoft zelf, facturatie gebeurt vlekkeloos en ook het installeren gebeurt in minder dan een minuut dankzij de duidelijke handleiding. Ik raad dit Licentie2go zeker aan.

Shurpy 06-07-2020

Wat een gemak iets aan te schaffen via jullie! Daarnaast duiken jullie ook onder de prijzen van andere firma's/websites. Zeker voor herhaling vatbaar.

Adriana 06-07-2020

Zeer snelle service en ook vragen worden snel en goed beantwoord. Ga zo door.

Charles 06-07-2020

Kreeg zeker op tijd een melding wanneer de licentie zou verlopen. Goede informatie hoe je de verlenging moest activeren.

Yvon 03-07-2020

Omdat de licentie voor de Norton hier goedkoper is dan bij Norton zelf . Ik raad dan ook iedereen aan deze Website te bezoeken. Dank je wel Licentie2GO . Groetjes xxxx .

Ton Bouma 03-07-2020

Als iets jongere oudere had ik de verkeerde sleutel ingevoerd. Ik was in de Filipijnen en xxxx uit Winterswijk heeft me uitstekend geholpen. Volgend jaar koop ik weer bij licentie2 go. Goede prijs goede kwaliteit en service

Marcel 02-07-2020

Eenvoudig om je bestelling te plaatsen en vervolgens uitgebreide uitleg hoe je het programma moet installeren. Tevens op tijd een aanbieding wanneer je programma een upgrade nodig heeft.

Hans Berg 02-07-2020

Scherpe prijzen voor legale software en duidelijke instructies voor installatie.

Nico 02-07-2020

Snelle en correcte afwikkeling van de aankoop en eenvoudige gebruiksaanwijzing voor het activeren van de licentie

Hoogland 01-07-2020

voordelige licenties en snelle levering. Je kunt ook zelf het moment van activering kiezen binnen de account omgeving, daarmee blijf je flexibel. Aandachtspuntje is soms nog de handleiding, maar er moet ook wat te verbeteren blijven toch?

Egon 01-07-2020

Licentie2GO levert een voordelig 365 abonnement. Ze sturen een mail ruim voordat Microsoft dit doet. Hierdoor kan je altijd op tijd verlengen en dus altijd voor een lage prijs gebruik maakt van het office pakket. Activeren gaat eenvoudig en probleemloos. Dus ik zie geen reden om het duurdere abonnement rechtstreeks bij Microsoft af te sluiten.

scopie 29-06-2020

Eenvoud en gemak, daarbij zeer goede ondersteuning mocht dat nodig zijn.
En dat alles voor een vriendelijke prijs!

Vital 29-06-2020

Correctie levering met een duidelijke handleiding van hoe je je product moet registreren.

John 26-06-2020

Perfect!
Voor de tweede maal gebruik gemaakt van Licentie2GO.
Overzichtelijke site met zeer scherpe acties.
Bestelling gaat vlot, zo ook de installatie.
Duidelijke Nederlandse instructies.
Ga hier zeker meer gebruik van maken in de toekomst.

red 26-06-2020

Alles verliep vlotjes en correcte. Het product was eenvoudig te installeren .

A 26-06-2020

De bestelling gaat uiterst makkelijk en in een paar klikken is het met duidelijke informatie de software zo geïnstalleerd

Jean 26-06-2020

Dit was mijn eerste bestelling bij Licentie 2GO en ik heb er geen spijt van. Alles was duidelijk en heel correct. Zeker voor herhaling vatbaar.
Xxxxx

Sebastiaan 26-06-2020

Shop werkt met on-line licenties en je krijgt daar een zeer uitgebreide handleiding bij hoe je de desbetreffende software moet installeren.

In mijn geval Acronis True image aangeschaft en dat werkt uitsteken!

Achterbrinker 26-06-2020

Snelle levering tegen scherpe prijs. Aan te bevelen als goedkoop adres voor o.a. Microsoft Office.

Sjaak 25-06-2020

De website van Licentie2GO is overzichtelijk, de producten zijn gunstig geprijsd en het bestelproces is eenvoudig.

Han 25-06-2020

Inmiddels drie licenties gekocht. Gunstige prijs en duidelijke instructies voor activeren van een licentie.

Harry 24-06-2020

Betrouwbare site. Goede service. krijg elk jaar weer een aantrekkelijk aanbod om Norton te verlengen.

B. Murray 24-06-2020

licentie voor antivirus vind je nergens goedkoper. De instructies zijn duidelijk. Bestel hier al jaren en zal dat ook blijven doen

Arno Sleegers 23-06-2020

Duidelijke shop, snelle levering en goede prijs-/kwaliteit verhouding! Ik beveel anderen aan om hier ook hun product(ten) aan te schaffen.

Kris Belgium 23-06-2020

Ik was op zoek naar Microsoft Office-programmapakket en kwam via google op Licentie2GO terecht: duidelijke website met duidelijke omschrijvingen van het product. het product was er goedkoper dan via andere aanbieders, en toch de zekerheid dat het om het officiële programmapakket ging. Pluspunt is ook assistentie via de chat op de website. Vlotte afhandeling van mijn bestelling, en het programmapakket onmiddellijk dezelfde dag ontvangen en de installatie verliep vlot en snel. Heel tevreden.

dalek69 23-06-2020

prima prijsstelling van de diverse licenties. ik heb er al een aantal hier aangeschaft. de bestelwijze is gemakkelijk, volop betaalmogelijkheden, snelle verwerking, alles gaat heel gemakkelijk en er volgt een zeer duidelijke uitleg in de eigen taal (idg NL) over hoe de software op te halen en te activeren. ook enkele maanden nadien valt dit nog gemakkelijk te herhalen.
Zeer tevreden over deze winkel/webshop.

Rienus 22-06-2020

Alles was snel geregeld voor een goede prijs en de installatie was zeer duidelijk en ik kon direct met het programma werken.

tiepie 22-06-2020

Ik heb deze winkel puur gekozen op informatie vanaf Internet. Gekeken naar prijs en aanbod.

Esther 22-06-2020

Ik ben erg blij met mijn Norton virusscanner, die ik inmiddels al een aantal jaren bij deze webshop koop. De uitleg na mijn aankoop over de installatie van de virusscanner was heel duidelijk. Ik vond het ook erg prettig dat er tijdens de installatie op de website van Licentie2GO een uitleg stond over het verwijderen van mijn creditcardgegevens die Norton tegenwoordig van je wil weten voordat je de virusscanner kunt installeren. Daardoor kon ik mijn creditcardgegevens na de installatie verwijderen van de Norton website en hoefde ik niet bang te zijn voor misbruik van mijn creditcardgegevens. De prijs was ook veel goedkoper dan het programma bij Norton zelf te verlengen. In het verleden heb ik ook naar volle tevredenheid bij hen mijn Microsoft Office pakket gekocht voor een goede prijs. De installatie na mijn aankoop verliep toen ook zonder problemen. Ik beveel hen daarom aan iedereen in mijn omgeving aan.

Rezi 21-06-2020

TOP! Duidelijk site. Prima prijs. Hulp bij instaleren van het gekochte abonnement was niet nodig (wel handig dat ook dit te koop is). Ik kies volgend jaar zeker weer voor Licentie2Go.!

danny 20-06-2020

In vind het een goed ding dat je tijdig op de hoogte word gehouden wanneer je antivirus verloopt.
En ook de prijs is goed !!

Zunny 19-06-2020

Op tijd een herinnering voor verlenging en alles werd goed en snel geregeld.

Harrij 19-06-2020

bij problemen kun je direct met iemand chatten wat erg makkelijk is en men doet wat ze beloven

Chris 19-06-2020

enkele minuten na aanmelden van mijn probleem werd ik reeds begeleid en/of een voorstel om het probleem op te lossen
een model voorbeeld van "dienst na verkoop" waar sommigen niet kunnen aan tippen

Henk Procé 18-06-2020

Betrouwbaar, snel, betaalbaar en een goed assortiment. Ik kan License2GO van harte aanbevelen.

Marc 17-06-2020

Aankoop software netjes binnen enkele minuten afgehandeld. Als ik nog iets zou bestellen ga ik zeker ook hier weer kopen.

Bert van Essen 17-06-2020

Prima ervaringen met deze firma.
De afspraken worden correct nagekomen tegen sympathieke prijzen.

Jan 17-06-2020

Ruim voor het aflopen van mijn Kaspersky licentie een mailtje gekregen met een velengings aanbieding.
Dit is een prima service met een goede prijsstelling.

Annelies 17-06-2020

Duidelijke en heldere website.
Duidelijke instructies tbv invoeren en in gebruik nemen licenties.
Prijs en kwaliteit in verhouding.
Goede service.

Sylvia de Vries-Saelman 16-06-2020

al zoekende naar een leuk fotobewerkingsprogramma kwam ik uit bij licentie2go. eerst wat reviews gelezen her en der, maar die waren eigenlijk alleen maar lovend. Dus de sprong gewaagd en na het aanmelden het programma van corel paintshop pro 2020 gekocht. na de betaling kreeg ik keurig alle download, exe en code en kon ik aan de gang. Alles ging goed tot... de code niet pakte.. oei.. het zal toch niet.. contact op genomen met de klantenservice en heel veel uurtjes later en veel gezoek, kwamen we er achter dat ik per ongeluk de verkeerde productcode had ontvangen. Die van de ultimate. geen probleem.. ik kreeg hulp, maar ook hun lukte het niet. Het probleem werd doorgespeeld naar een andere afdeling die mij de volgende dag mij (zonder extra kosten) zou helpen met installeren. na dat bleek dat de code totaal niet werkte, werd er een vervangende code aangevraagd bij Corel en werd het programma alsnog succesvol geïnstalleerd.. Licentie2go krijgt van mij een dikke vette 10 voor alle tijd en aandacht die zij in het helpen hebben gestoken..