Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Patrik 03-02-2023

Door het aanraden van mijn zwager deze site gekozen voor een antivirus. Zeer gebruiksvriendelijk en het installeren ging zeer snel. Ook een goeie prijs voor een antivirus voor 5 apparaten.

HobbyBob 03-02-2023

Duidelijke website met goede producten met goede aanbiedingen. Het bestellen gaat super snel en makkelijk en je krijg een beschrijving met uitleg voor de installatie.

Niki 03-02-2023

Steeds accurate duidelijke hulp. Super vriendelijke en professionele klantendienst

Reinier 03-02-2023

Ze doen wat ze zeggen te zullen doen leveren snelle service en ondersteuning en kwaliteit

Carl 02-02-2023

Duidelijke site en verlenging van mijn Mcafee abonnement was snel geregeld. Gebruiksaanwijzing om het te installeren was ook prima. In korte tijd al mijn apparaten weer voorzien van bescherming.

Ben 02-02-2023

Ik ben tot nu toe zeer tevreden .
Nooit problemen met het verlengen en activeren gehad van abonnementen van aangekochte software.
Prijs oké .

Rob Helsloot 02-02-2023

Goede prijsstelling en uitstekende ondersteuning. Reeds jarenlange ervaring met dit bedrijf en tot volle tevredenheid.

J.Allaerts 02-02-2023

Goede service en uitleg betreft de software , mails duidelijk en uitleg correct ,

Mamamia 01-02-2023

Steeds bereid om snel hulp te bieden, dat appreciëren ik. Goedkoper dan bij Microsoft zelf...

rudolf 01-02-2023

Doet wat het moet doen . Producten direct beschikbaar. Snelle afhandeling. goede installatiegids

henny 01-02-2023

werkt 100 procent betrouwbaar. code met handleiding gelijk in mijn mailbox. top. activatie code ging soepel.

John 01-02-2023

Altijd op tijd de herinnering als er iets verloopt. Updaten en uitleg gaat goed. En dat tegen aantrekkelijke prijzen, gewoon zeer tevreden.

H van den Brink 31-01-2023

duidelijke instructie en een goede prijs
Werkt fantastisch
Ben er heel blij mee

Eelco 30-01-2023

Zeer gebruiksvriendelijke website, makkelijke bestel mogelijkheid en uitgebreide handleiding voor de installatie van het programma.

Will 30-01-2023

Problemen met een microsoft account. Zeer goed en naar volle tevredenheid probleem opgelost.

JudithZ 30-01-2023

De 2de keer dat ik heb besteld bij Licentie2GO (jaarlijkse Norton). De beste prijs die ik kon vinden op internet en ook nog voor 10 apparaten! De toegestuurde mails waren erg handig en nuttig. Het installeren voor mij was hierdoor goed te doen. Ik zou Licentie2GO zeker aanbevelen (en ik schrijf zelden een review).

Willem 30-01-2023

Scherpe prijs
Heldere website.
Maakte keuze makkelijk.
Bestel proces eenvoudig,
Goede ondersteuning bij installatie van de aankoop

Bram 30-01-2023

Goede korting, vlotte bestelling.
De code was meteen beschikbaar en gemakkelijk te activeren.

Gerard 28-01-2023

Prima prijs - kwaliteit verhouding! Een goede handleiding om de software te installeren.

Rikske en Fikske 28-01-2023

Misschien niet de allergoedkoopste maar wel de meest veelzijdige en betrouwbaarste software , met een duidelijke gebruiksaanwijzing en een snel antwoord via chat als het dringend is . Ik gebruik al jaren hun legitieme software en als je iets niet weet vertrouw je maar op hun eerlijk advies , het scheelt je tientallen euro's wetend dat je veilig bent op je pc , laptop en alles waar je mee online surft.

Jan Wetser 27-01-2023

Heel duidelijk.
De aanbiedingen en ook de hele begeleiding bij installatie van software.
En dan nog een lage prijs.
Top

Ron Winters 27-01-2023

Goede support en advies heeft ertoe geleid, dat de software geïnstalleerd kon worden.

Anke 26-01-2023

Super makkelijk om hier je programma's aan te schaffen. Je kunt op vele manieren betalen. Alles werkte prima met een duidelijke omschrijving en dan ook nog eens bijna €50 goedkoper dan bij de meeste andere aanbieders. In 1 woord TOP

SdB 25-01-2023

Scherpe prijs voor jaarlijkse verlenging MSOffice 365, en met de duidelijke stapsgewijze begeleiding heel snel geactiveerd.
Meer begeleiding is beschikbaar, maar was niet nodig.

Ad 25-01-2023

Ik vind het aanbod erg goed en ook de prijzen zijn uitstekend/concurrerend. Ook de hulp die geboden wordt bij het installeren van software is prima! Ik zal zeker jullie website weer bezoeken!