Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Sylvia de Vries-Saelman 16-06-2020

al zoekende naar een leuk fotobewerkingsprogramma kwam ik uit bij licentie2go. eerst wat reviews gelezen her en der, maar die waren eigenlijk alleen maar lovend. Dus de sprong gewaagd en na het aanmelden het programma van corel paintshop pro 2020 gekocht. na de betaling kreeg ik keurig alle download, exe en code en kon ik aan de gang. Alles ging goed tot... de code niet pakte.. oei.. het zal toch niet.. contact op genomen met de klantenservice en heel veel uurtjes later en veel gezoek, kwamen we er achter dat ik per ongeluk de verkeerde productcode had ontvangen. Die van de ultimate. geen probleem.. ik kreeg hulp, maar ook hun lukte het niet. Het probleem werd doorgespeeld naar een andere afdeling die mij de volgende dag mij (zonder extra kosten) zou helpen met installeren. na dat bleek dat de code totaal niet werkte, werd er een vervangende code aangevraagd bij Corel en werd het programma alsnog succesvol geïnstalleerd.. Licentie2go krijgt van mij een dikke vette 10 voor alle tijd en aandacht die zij in het helpen hebben gestoken..

Henry 16-06-2020

Beter kan niet....
Zeer goede prijs en zeer duidelijke instructies!
Echt een aanrader!

Hns 16-06-2020

Omdat er altijd wat te verbeteren valt. Zou niet weten wat, maar toch. Perfect bestaat niet maa bestellen via Licentie2GO is super eenvoudig. Installeren ook. Kortom, super tevreden.

Lotty 16-06-2020

Snelle downloads, makkelijke installaties. Vriendelijke helpdesk indien nodig.

Sybrand 15-06-2020

snel gevonden wat ik zocht, al eerder een virusscanner gekocht, altijd vlekkeloos en zeeeeer scherpe prijzen

Geert Maris 15-06-2020

Qua prijs een prima aanbod. Daarna moet je met je voucher nog naar Norton en die registratie is erg complex.

Johan 15-06-2020

Goed en goedkoop voor officiele licenties. Duidelijke informatie voor het installeren

Paul de Koning 14-06-2020

De shop geeft duidelijk en helder de mogelijkheid weer en bij aanschaf is de gang van zaken bij het installeren eveneens een piece of cake. Zelfs voor mij als 74-jarige. Aanrader!

CV 12-06-2020

Een duidelijke website. Mooie prijzen voor de producten. Duidelijke instructie voor het installeren van de software.

Stef Baars 11-06-2020

Licentie2GO heb ik nu een aantal keren gebruik van gemaakt om software aan te schaffen. Bevalt prima, duidelijke website, snelle levering en aantrekkelijke prijzen. Ze doen wat ze beloven.
En daar houd ik van.

HeddeA 11-06-2020

Prijskwaliteit product top
Webshop gebruikersvriendelijkheid zeer goed
Interessante actie prijs Norton 360,, veel bescherming total security voor thuisgebruik PC, tablet en smartphones voor laagste prijs!

Gerrit 10-06-2020

Licentie key van de software snel geleverd en makkelijk op te vragen om deze te gebruiken. Goed en snel mailcontact na vraag van mij. Zeer aan te bevelen.

F. Stoop 10-06-2020

Goede website en aantrekkelijke prijsstelling van de producten. De assistentie bij installatie is goed verzorgd, alsmede de helpdesk.

Guy Goossens 09-06-2020

Een overzichtelijke webpagina en een prima supportdienst. Ook tijdens het weekend werden mijn verzoeken in behandeling genomen en al mijn vragen afdoend beantwoord. Zelfs bij de overgang in de behandeling van vragen tussen verschillende supportmensen en bovendien over verschillende dagen bleek zonder problemen te gebeuren. Ik kan Licentie2Go dus zeer warm aanbevelen voor de aanschaf van de door hen verdeelde producten.

anja 09-06-2020

zeer goed antivirus, nooit problemen gehad met virussen sinds we deze aangekocht hebben en dit is de bedoeling!

Andre De Waele 09-06-2020

Correct, snel en een goede prijs net zoals altijd.
Geen reden om elders te zoeken

G-J 09-06-2020

Geweldige prijs en van de service alleen maar lof.
Zeer duidelijke uitleg .

Karin 09-06-2020

Gewoon goed en vaak stukken goedkoper! De chatfunctie werkt ook nog. Prima dus!

R.L. B. 09-06-2020

Licentie2go is een bedrijf wat ik al wat langer ken. Vorig jaar heb ik een andere partij gekozen en kreeg ik een bericht dat ik even contact op had kunnen nemen om te bespreken hoe en wat (prijstechnisch was ik naar een andere partij gegaan). Dit jaar heb ik dat netjes gedaan en met goede hulp en ondersteuning heb ik voor Licentie2go gekozen onder andere vanwege het officiële partnership met Microsoft, die de andere partij niet had. Ik ben nu verzekerd van een legitieme versie van Office365.

JC 08-06-2020

bij licentie2go heb je een goede prijs en service voor aankoop van een anti-virus product of een ander product

John 08-06-2020

Prima shop voor het kopen van een licentie. Ik maak al jaren gebruik van Norton en koop dit bij Licentie2Go. Direct geleverd in de mail en makkelijk geïnstalleerd.

Chanel 08-06-2020

Dagenlang heb ik me online georiënteerd op het aankopen van Microsoft Office voor Mac thuisgebruik & studenten. Uiteraard kwam ik hele scherpe aanbiedingen tegen, maar na wat onderzoek bleken daar toch een heleboel haken en ogen aan te zitten. Zo was bij de meeste aanbieders geen herinstallatie mogelijk na een crash of aankoop van een nieuwe computer. Aangezien dergelijke partijen licenties opkopen van bedrijven/faillissementen gaat het veelal om een zakelijk pakket met outlook. 'Licentie2Go' was de enige partij die een legaal Microsoft Office pakket voor thuisgebruik & studenten aanbiedt (voor Mac) tegen een relatief scherpe prijs in vergelijking met de standaard aanschafprijs. Zo'n € 40,- goedkoper.

Dany 08-06-2020

goedkope licentie en toch officieel
en bovendien voorzien van een duidelijke handleiding

Ingie 08-06-2020

Ik vond de shop via google en kende het verder niet. Maar het werkt goed, na betaling krijg je direct de productsleutel en een stappenplan om het product te installeren.

Patrick 08-06-2020

Verleden jaar voor het eerst kennis gemaakt met License2go bij het bestellen van beschermingssoftware. Alles keurig via mail toegestuurd gekregen, download link , handleiding en de te volgen procedure. Bij het verlengen, dit jaar, dezelfde eenvoudige werkwijze. Lekker simpel en makkelijk. Doe zo voort. Patrick

Rob 05-06-2020

Had eerst enig wantrouwen omtrent de legaliteit van de aangeboden software-licentie (Acronis True Image) maar toch de gok gewaagd..... Wantrouwen bleek geheel onterecht want via de downloadlink kon ik gelijk de software downloaden en registreren bij Acronis zelf.
De dag erop zelfs een link ontvangen om True Image bij te werken tot de meeste recente versie.
Kortom: Licentie2GO is een aanrader als je niet teveel wilt betalen voor legale software!

theo 05-06-2020

ik heb op een vriendelijke manier alles kunnen regelen.
en ze zijn mij tegemoet gekomen met de bestelling,omdat ik te laat was voor de korting.
alleen maar pluspunten.

Vik C 05-06-2020

Snelle en correcte afwerking van de bestelling. Degelijke handleiding voor het installeren van de aangekochte software, onmiddellijk online beschikbaar.

john houtepen 05-06-2020

Duidelijke producten en dienstverlening, garantie en overzichtelijke website, nu al 3e keer op rij ook de goedkoopste voor Norton beveiliging. Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten verlangen.

Marianne 05-06-2020

Wat ik hier in de shop vind is stukken goedkoper als op de originele site. \meteen geleverd en goede service. Jammer dat ze niet meer van mijn gebruikte software hebben

Safesteef 05-06-2020

Deze webwinkel was voor mij nieuw. Ik ben blij verrast door snelle afhandeling, goede gebruiksaanwijzing en zeer scherpe prijs.

Martin 05-06-2020

Goede handleiding. Heldere teksten. Ik kwam er even niet uit, maar de helpdesk heeft mij prima geholpen.

Herman 05-06-2020

Goede en snelle service .
Een duidelijke en gemakkelijke gebruiksaanwijzing.
Na betaling binnen 3 minuten het product,

Jacqueline 05-06-2020

Supergoede handleidingen dus installatie van de software is gemakkelijk. Daarnaast een prima en snelle klantenservice én de software is zeer aantrekkelijk geprijsd.

Jan Maris 04-06-2020

Via Licentie2go Norton beveiliging voor 3 apparaten gekocht en inmiddels net ook een keer verlengd.
Aanmelding bij Norton niet al te soepel, maar met goede ondersteuning en tegen een stuk lager tarief dan dat bij Norton zelf ben ik weer een jaartje veilig.

Afrikatour 04-06-2020

Licentie2GO doet wat ze beloofd hebben. Als je kijkt naar de prijs - kwaliteitsverhouding komen zij zeer goed uit de bus. Dus voor mij een aanrader.

Adrie 04-06-2020

Bestellen is reuze makkelijk.
Heb nog even gebeld met een verkoper, top uitleg gehad.
Besteld en meteen geïnstalleerd, geen probleem.
Zeker een aanbeveling waard

P.M. van Bree 04-06-2020

Al eerder gebruik gemaakt hiervan. Was er tevreden over. Nu met een jaar verlengd. Lukte vlot ondanks mijn leeftijd. Alleen de tablet beveiligen lukte niet. Verouderd besturing systeem?
Licentie2Go 04-06-2020

Beste P.M. van Bree,

Graag helpen we u hiermee verder!
Het door u bestelde product is zeker geschikt voor een tablet.

Zou u onder vermelding van uw naam en bestelnummer ons een mail kunnen sturen? Vermeld in deze mail kort waar u tegen aan loopt. Wij voorzien u graag van volledige instructies zodat u de beveiliging ook op uw tablet kunt gebruiken.

We gaan er alles aan doen om het werkend te krijgen!

Ons mailadres is: service@licentie2go.nl

Klantenservice Licentie2GO

Jos Verheul 03-06-2020

Goed aanbod, scherpe prijzen en duidelijke handleiding(en) voor installatie van de software. Echt een aanrader.

Maarten Nijhuis 03-06-2020

Al vele jaren tevreden klant. Een bestelling plaatsen is zo gedaan. Na het plaatsen van de bestelling helpen ze je stap voor stap met downloaden, installeren en activeren van de software. Dit doen ze door middel van hun eigen ontwikkelde activatiehandleiding. Meerdere keren kwam ik er alsnog niet uit en heb ik contact gezocht met de klantenservice. Ze hebben erg vriendelijke medewerkers in dienst met kennis van zake. Alles waar ik tegen aan liep werd snel en accuraat opgelost. Kortom: Een echte aanrader!

Henk 03-06-2020

Norton blijft de beste antivirus die er is. Jammer dat ze iedereen verplichten om bij Norton zelf aan te kopen. Licentie2GO heeft hiervoor de perfecte oplossing. Aanmelden, registreren en Norton gebruiken.
Het is goedkoop, klantenservice helpt waar nodig en de handleiding met foto's en videos biedt al de uitleg die je nodig hebt om die Norton aan de praat te krijgen zonder vast te zitten aan een jaarlijks contract bij Norton zelf.

John de Groot 18-02-2020

Ik ben vaste klant dus wilde ik ook mijn verlenging van mijn McAfee LifeSave antivirus. Tijdens shoppen zag ik veel goedkopere aanbieders. Dat heb ik per email gemeld en zouden zij mij tegemoetkomen met een andere prijs die nog hoger lag dan een goedkopere shop. Gezien de relatie heb ik LiveSafe bij Licentie2go besteld. En wat blijkt: ik heb een andere versie gekregen dan besteld en hun reactie was dat in de email stond vermeld LiveSafe zonder Cloud!!! Dat bestaat niet dus ik heb totalprotection ontvangen en gedownload resultaat mijn nog 1 maand doorlopend abonnement is nu niet verlengd wegens andere versie en ben ik 30 dagen abonnement kwijt. Conclusie ik ben misleid en ben 30 dagen LiveSave abonnement kwijt en heb meer betaald dan bij de andere aanbieders op internet. Zoek op je gewenste Virusscanner en klik op shopping en zie je waar ik over praat. Tevens moet ik ook nog al mijn andere apparaten opnieuw gaan beveiligen terwijl ik die tijd kon besparen.
Licentie2Go 20-02-2020

Beste John de Groot,

Bedankt voor uw bericht,

We hebben hier inmiddels uitvoerig mailcontact over.

In deze mail hebben we meerdere voorstellen en oplossingen aangeboden. Zou u de laatste mail die wij aan u gestuurd hebben, inhoudelijk kunnen beantwoorden? Dit is de mail waarin we aangeven dat we het jammer zouden vinden wanneer wij er niet samen uitkomen en waarin we u vragen wat voor u de meest wenselijke oplossing is. Onze bedoeling is om de situatie naar volle tevredenheid op te lossen.

Er is vanuit onze kant absoluut geen intentie om bewust te misleiden. Deze situatie ontstaat door regelgeving en licentievoorwaarden vanuit McAfee. De LiveSafe licentie die u bedoeld had om te kopen, is bedoeld voor een nieuwe, eerste installatie. Deze type licenties mogen volgens de licentievoorwaarden van de McAfee niet ingezet worden als een verlenging. Doordat wij officieel McAfee partner zijn, houden we ons strikt aan deze regelgeving.

Graag komen we in contact met u en we lossen deze situatie graag op.

Klantenservice Licentie2GO

theo 06-06-2019

corecte afhandeling zoals afgesproken was,gemakkelijk te istalleren zonder problemen.
goede service.

Prettige kennismaking! 08-04-2019

In het verleden altijd elders gekocht, maar nu aankoop gedaan bij Licentie2Go. Snel en voordelig in huis en ook nog eens de mogelijkheid van betaling achteraf. Dat is een mooie kennismaking die ervoor zorgt dat ik in het vervolg vaker bij Licentie2Go aanklop! Klasse!

Boeg 29-03-2019

Precies zoals het hoort, product, prijs, levering volgens afspraak. Prima deal!

Miriam 26-03-2019

Dienstverlening en prijzen van Licentie2GO zijn goed, maar de claim dat hun helpdesk 7 dagen per week bereikbaar is klopt voor geen meter. Vandaag hulp nodig bij installatie van Norton Security Deluxe, maar helpdesk (telefoon en chat) blijkt slechts op werkdagen bereikbaar:
Nederland 085 0292122
België 078 487 428
Maandag t/m Vrijdag 9:00 tot 17:00

:-(

Peter van der Kolk 13-02-2019

Goede en snelle levering en ook een duidelijke uitleg van de installeer instructies van de Norton Antivirus software.

Bart 30-01-2019

Afgaande op gegeven reviews gekozen voor licentie2go.
Na het installeren van een virusscan wat problemen gehad, maar door de snelle en zeer goede hulp van een medewerker van licentie2go was dit snel verholpen.
Volgende keer zeker weer voor dit bedrijf

j.van Zetten 27-01-2019

na even googlen om mijn Norton security te verlengen kwam ik op deze site uit, nog nooit van gehoord, recensies gelezen toch maar besteld, gelukkig goed gegokt alles op tijd bezorgd met duidelijke instructie om het te instaleren ,wat probleemloos is gelukt.

J F K 24-01-2019

na een half uurtje googlen met de opdracht "prijzen Norton Symantic Security" ontdekte het bestaan van Licentie2GO en heb onmiddellijk hun site bezocht met als resultaat de verassende ontdekking dat de verlenging voor een 1-jarig abonnement voor 10 apparaten beduidend goedkoper (+/- € 30,00) was dan bij Norton. Na een informatief gesprek met een van de 2GO medewerkers heb ik onmiddellijk de bestelling geplaats. Levertijd prompt de volgende dag.
De levering ging gepaard met duidelijke installatie-instructies, de installatie op 7 apparaten verliep vlekkeloos. Over één jaar verleng ik het abonnement weer via Licentie 2GO