Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Jeroen G 15-01-2023

Proffesioneel, goede service, voordelig (!) en betrouwbaar?al meerdere licenties aangeschaft de laatste jaren en altijd zonder problemen kunnen activeren.

A. v. Erk 15-01-2023

Op deze site heb ik een licentie voor Eset Internet Security gekocht voor 3 jaar en 2 apparaten. Na betaling kreeg ik gelijk een mail waarin de gebruiksaanwijzing stond. Door deze eenvoudige stappen was mijn product binnen een paar minuten geactiveerd. Super.

Tineke 14-01-2023

Microsoft 365 moest weer verlengd worden en dat was in 10 minuten gebeurd, dus prima.

Marcel Mertens 14-01-2023

Vlotte afhandeling en goede begeleiding bij de installatie van de licenties.

Hilco 14-01-2023

Gelijk geleverde Norton tegen een uitstekende prijs een paar maanden geleden aangeschaft. Gisteren wilde ik met de goed bruikbare handleiding activeren, maar Norton had onverwachts een 60 dagen extentie verleend. Na met de uitstekende chat service (echte medewerker) overlegd te hebben, weet ik wat ik moet doen.
Top service.

Kalagala 14-01-2023

Eenvoudig en betrouwbaar verlengen van mijn anti virus licentie. Na betaling ontving ik onmiddellijk een duidelijke email met instructies en de licentiesleutel. Kan eigenlijk niet misgaan.

Sjietie 13-01-2023

Nog nooit problemen gehad dankzij de duidelijke uitleg op papier. Prijs is zoals altijd ook prima.

Jos Klaasen 12-01-2023

1. bestelling na overleg correct uitgevoerd met de juiste prijs.
2. installeren met behulp van de digitale handleiding een fluitje van een cent.

Ferry Visser 12-01-2023

De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De service van de klantenservice is top! Vriendelijk, open en helder werd mijn probleem opgelost. Helemaal top!

Johan 12-01-2023

Omschrijving op de website Top!
Prijs kwaliteitsverhouding Top!
Werkwijze en Service Top!
Duidelijke instructies, downloaden, installeren, klaar!
Kortom, steeds optimaal tevreden.
Dank daarvoor.
Johan

emtee 12-01-2023

Hier vind je je favoriete software tegen een voordelige prijs. Tevens wordt je voortreffelijk geholpen bij het installeren of verlengen. Maak er zelf al vele jaren gebruik van tot volle tevredenheid.

P.Rietijk 12-01-2023

koop al 5 jaar Norton antivirus bij Licentie2GO
lage prijs en een duidelijke uitleg

Leoke61 11-01-2023

De bestelling van het Softwarepakket (Kaspersky) ging heel vlot.
Wat ik moest doen eveneens.
Topper.

Ab 11-01-2023

Heb snel mijn virus beveiliging besteld ging super.was heel makkelijk te instaleren al duurde het even voor ik de code gevonden had

Thea 11-01-2023

Makkelijk snel een virusscanner. Top 👍doet wat het moet doen, ben er heel tevreden mee.

Patrick 10-01-2023

Goedkoop, goede ondersteuning. Product key invoeren bij Norton is een crime, maar goed uitgelegd door licentie2go.
Al jaren een vaste klant voor softwaremlicenties.

Jacques 10-01-2023

Zeer goede prijs, alles dik in orde, snelle download,zeer snel geïnstalleerd

Viviane Schrooten 09-01-2023

Heldere aankoopprocedure - goede begeleiding bij het installeren - heel mooie en competitieve prijszetting - prima werkende helpdesk

Jeff 09-01-2023

Goede prijzen. Email herinneringen dat je mogelijk jou aangekochte producten nog niet hebt hebt geactiveerd /geïnstalleerd. En goede uitleg hoe je deze moet installeren en activeren. 10/10

R. de Vries 09-01-2023

goed en overzichtelijk. Duidelijke prijs duiding die bovendien elke vergelijking doostaat

Alexander 08-01-2023

De prijs en meegeleverde installatie informatie voor de aangeschafte software zijn goed.
Ik koop al meerdere jaren naar volle tevredenheid software bij Licentie2go.

AMi 08-01-2023

Goed gewaarschuwd dat abonnement zou verlopen. Gelijk ook een aanbieding om gunstig te verlengen.

Roy 08-01-2023

License 2 Go heeft niet alleen een breed aanbod tegen de beste prijs, maar ook nog heel goede handleidingen en instructies. Daarom koop ik elk jaar bij hun.

Schaikies 07-01-2023

Beveiliging voor je PC of andere device is zeer belangrijk en daarom kies ik voor Mcafee en dan de Totaal Protection.
Via Mcafee zelf betaal daarvoor wel een flink bedrag, daarom kies ik elke jaar voor Licentie 2GO. Dit is een stuk voordelig (nu 1 jaar voor 17 euro, voor 3 device) en zeer gemakkelijk te update. En gratis digitale kluis voor al je wachtwoorden.
Op naar volgend jaar :)

Licencie 2Go ,top producten,laag geprijsd. 06-01-2023

Prima producten,en goede prijs,prima klantenservice,reageren zeer snel.
En blijven 🤗.