Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Pieters 26-05-2017 Via de website gekocht

Goed en snel advies als het even tegen zit.

Deze shop kwam ik tegen op internet. Zag er toegankelijk uit. Zo werkte het ook. Alles snel en prettig geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 25-05-2017 Via de website gekocht

Snel goed en goedkoop

Norton virusscanner hier het goedkoopste. Snel en zonder problemen gedownload. Eerst dertig dagen proeftijd daarna gaat licentie in. Weet nog niet of dat werkt. Zal wel toch?

Sven 24-05-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Goede prijs, snelle levering en een duidelijke uitleg waardoor het abonnement meteen kon worden verlengd.

Frans Ritzen 22-05-2017 Via de website gekocht

Nogal 'onhandig'

Ik ben niet zo handig met computers zoals ik al aangaf. Ondanks alle schriftelijke aanwijzingen toch niet eruit gekomen. Maar super geholpen door jullie, met behulp van jullie oneindig geduldige servicemedewerker (TOM) door het programma gelopen en alles werkt nu perfect. Als alle webwinkels zo werkte maar helaas.............

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wilma 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bestelling online en direct te gebruiken

Vooral de laagste prijs sprak mij erg aan. Verder was de aanschaf online makkelijk en ook direct gebruikers klaar. Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christina 18-05-2017 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

Het programma wat ik wilde kopen was makkelijk te vinden. Het downloaden ging ook makkelijk en zonder problemen. Het is makkelijk hulp vragen indien dat nodig is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Dekker 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb al eerder office via deze site bestelt en ook dat is zonder problemen verlopen. Mij computer starte de eerste keer na het downloaden niet automatisch opnieuw op maar bleef hangen. Toen ik hem handmatig stopte en opnieuw op starte werkte het prima.

Snel en makkelijk 16-05-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig met een goede installatie handleiding

Snel en eenvoudig met een goede installatie handleiding
Direct te downloaden, makkelijk te installeren met een goede handleiding.
Tevens filmpje te volgen over hoe en wat.

Lieke 11-05-2017 Via de website gekocht

Beetje ingewikkelde, maar snelle, levering

Levering was prima in orde. Eerste maand was enigszins verwarrend: Norton bood een trial-versie voor 30 dagen aan, terwijl Licentie2Go ondertussen reminders bleef sturen om het product te downloaden. Bij switch naar het definitieve product was het niet altijd duidelijk of je de gebruikersnaam en wachtwoord van Norton of van Licentie2Go in moest voeren. Gelukkig was de virtuele assistent van Norton op dit probleem voorbereid en werd de juiste hulp geboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

tevreden klant 10-05-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe alles naar wens verlopen

Tevreden, alles naar wens verlopen. Downloaden ging prima en prijs was ok. Ook installatie was geen probleem.

John 09-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk je licentie regelen

Heb onze Office365 licentie hier verlengt. Is niet alleen goedkoper, maar ging heel makkelijk en veilig.

Ricardoz 05-05-2017 Via de website gekocht

Top prijzen en snel binnen!

Top prijzen, snelle service en goede uitleg! Ik kom sowieso terug. Mailtje was binnen een minuut binnen.

Frans 05-05-2017 Via de website gekocht

top site voor het aanschaffen van software

uitstekend product tegen een prima prijs en het downloaden ging geheel naar wens! Ik kan iedereen de website aanraden voor het downloaden van software.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 04-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Online virusscanner aangeschaft tegen een zeer scherpe prijs. De installatie lukte niet. Contact gezocht via de chat met Licentie2go. Binnen zeer korte tijd, werd na telefonisch contact het probleem op een zeer prettige wijze opgelost. Ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marian 02-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Had deze shop op internet gevonden en heb hier een virusscanner gekocht.Heeft scherpe prijzen en een uitstekende service. Produkt werd meteen geleverd.Lukt de installatie niet dan krijg je via de chat of per telefoon meteen assistentie. Kan hem iedereen aanbevelen.

Bert Lieben 29-04-2017 Via de website gekocht

besteld en snel (digitaal) in huis

antiviruspakket van Norton was bij hen het goedkoopste dus was de keuze snel gemaakt en is het voor dit product onnodig om verder te shoppen

Privateer 26-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende helpdesk bij aankoop

Een goede uitleg gekregen bij de aankoop.
Men neemt alle tijd om duidelijk te maken hoe het verlengen van een norton pakket werkt.

marcel 23-04-2017 Via de website gekocht

geen cent teveel hoor !

standaard software voor de helft van de prijs, daar zeg ik geen nee tegen.
Alles werkt verder prima, keurig afgehandeld, ik zeg doen !

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Danny 22-03-2017 Via de website gekocht

Top service! Had wat vragenen DIRECT via chat verholpen.

Eerste instantie gekozen voor hun door de aantrekkelijke prijs op hun producten vergeleken met andere (verkopers) Had zelf een probleem en een half uur aan de telefoon hangen was niet nodig. Er is een gemakkelijke chat beschikbaar waar je uitstekend word geholpen als je vragen hebt. Top service ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 21-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig klantvriendelijk

Via de Consumentenbond bij Licentie2Go terechtgekomen.
Even probleempje met installatie. Maar dankzij dhr. S van Licentie2Go en hun Teamviewer (afstandsbediening) snel en kundig opgelost.

Alie 15-03-2017 Via de website gekocht

U heeft mij heel erg goed geholpen.

Ik had een vraag over mijn office te delen met een gezinslid en dit is heel erg snel en vriendelijk en overzichtelijk voor mij opgelost. Bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anke 14-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Licentie2go geeft goed advies over haar producten. En de service is ook prima!
Ik had problemen met de licentie van mijn officepakket. In eerste instantie via de chat geprobeerd om het op te lossen, toen dit niet lukte hebben ze op afstand geholpen met TeamViewer.
Nu werkt alles weer helemaal naar behoren.
Super bedankt, Licentie2Go!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wezzz 02-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop Norton

Ik vind het een Top shop!

Ik had alles vergeleken via kieskeurig.nl en dit was veruit de goedkoepste.
De levering online was snel en de installatiegids (ik had verlengen) werkte ook snel en effectief!

!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sanna 16-02-2017 Via de website gekocht

Superservice

Hier een Licentie voor Norton gekocht. Er ontstond een technisch probleem waarvan de oorzaak bij Norton lag. Norton wilde echter niets doen. Licentie2Go heeft toen het probleem opgelost. Echt een superservice!

Leo Zaaijer 02-02-2017 Via de website gekocht

Norton installeren

Geweldig helemaal top. goede service. Heeft het overgenomen. en mij heel goed geholpen. Kwam er zelf niet uit.

Fred 27-01-2017 Via de website gekocht

Fred

Door een nog onduidelijke oorzaak verliep de installatie van mijn computerbeveiliging niet zoals gewenst. Via de chat ben ik fantastisch geholpen. Niets was teveel. Dankjewel Sander, je hebt mij prima verder geholpen.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Duidelijke website

Femke van Heerdt 27-01-2017 Via de website gekocht

Instant hulp beschikbaar via de helpdesk

Ik kocht een Office pakket voor mijn Mac. Het fijne is dat je er direct toegang tot hebt. De installatie zelf is op zich goed te doen maar mocht je toch tegen dingen aanlopen (wat bij mij het geval was) dan kun je de helpdesk bellen. Let op: dit kan alleen overdag en niet in de avond dus het is aan te raden de installatie uit te voeren tijdens de openingstijden van de helpdesk. Op die manier kun je meteen geholpen worden. Ook is het mogelijk dat ze je computer overnemen; hierdoor heb je je eigen monteur op afstand.

Met name veel dank aan Alwin voor het geduld en zijn vriendelijkheid!

Louis 24-01-2017 Via de website gekocht

Licentie2go

Hebben ons perfect geholpen met het installeren van de programma's.
Kunnen dit ook doen via time-viewer.
Werkt heel erg goed en duidelijk.

sibo 23-12-2016

Geholpen met Microsoft activatie

Een conflict met activatie van Office paketten snel en prettig opgelost via een TeamViewer actie, dank!

wim bakker 16-12-2016 Via de website gekocht

super service

Na levering van Adobe Lightroom bleek downloaden geen probleem. Twee korte gemailde vragen werden binnen een uur afdoende beantwoord.
Hulde!

Pluspunten

• Zeer goede after sales service

arie rinkel 08-12-2016 Via de website gekocht

dag alwin van GO2

goed online geholpen door Alwin van GO2; uiteindelijk moest wel stekker er uit en weer in om het officepakket geinstalleerd te krijgen

Hanneke 01-12-2016 Via de website gekocht

Licentie2GO

Goedkope producten, goede service, klantvriendelijk en snel! Ze verwijzen je naar de beste en goedkoopste oplossingen en waarschuwen voor ongewenste, dure aanbiedingen. Binnen 5 minuten heb je antwoord op je vragen!

Maarten 22-11-2016 Via de website gekocht

Niet gelijk leverbaar

Betaling etc verloopt prima, licentie duur maximaal 24 uur voordat deze beschikbaar is. Als je het gelijk nodig hebt, kijk dan verder naar een andere website.

Minpunten

• Levering

Licentie2Go 22-11-2016

Beste Maarten,

99% van ons aanbod is uit voorraad leverbaar en direct te downloaden. Natuurlijk kan het zijn dat je een product uit die laatste 1% besteld hebt. Op onze site staat dan netjes aangegeven dat de licentie binnen 24 uur beschikbaar zal zijn.

Wil je a.u.b. je bestelnummer naar onze support-afdeling sturen? We zullen je dan informeren wanneer de licentie beschikbaar is. De download was natuurlijk al beschikbaar.

Mvg,
Robbin van Licentie2GO

Bart Mantel - massagework.nl 20-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop en hulp bij upgraden Bitdefender!

Buiten de voordelige aankoop van de software bij Licentie 2GO ook een zeer goede en fijne service als je er even niet uitkomt! Bij mijn aankoop van Bitdefender software had ik wat problemen met de proxy server en werden pagina's niet goed geladen! Gisteren contact gehad met xxxx die mij geweldig heeft geholpen! Met Teamviewer heeft hij de software opnieuw geïnstalleerd en loopt nu als een zonnetje! Ik kan daarom Licentie 2GO zeer zeker aanbevelen! Nogmaals mijn dank heren!
Bart - massagework.nl

Pluspunten

• Zeer goede service
  • Voordelige software
  • Bereid om net iets meer te doen!

Sytze 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering binnen 1 min, goede instructies, handleiding

Snelle levering en goede instructie handleiding voor installatie, tevens duidelijke communicatie via mail over factuur, instructies en andere zaken. Prima te woord gestaan door support medewerker via chat tool. Installaties van 3 systemen was binnen 5 minuten geregeld

Pluspunten

• snelle levering
  • goede support
  • goede handleiding
  • goede instructies

Kateryna 18-08-2016 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een verlening voor mijn antivirus gekocht maar kon niet installeren via e-mail heb ik direct een hulp gekregen en dat was super snel opgelost.
Vriendelijk bedankt voor uw service!

Pluspunten

• ruime keuze
  • makkelijk en duidelijk
  • goede en snelle service

denBraasem 29-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk te vinden, als je software nodig hebt betaalbaar.

Zeer goed, hulp bij installatie. Zijn zeer vriendelijk altijd, heb zelf meerdere malen gebeld. Heb ook hun betaalde hulp gebruikt, die heel goed is verlopen. De prijs is zeer redelijk, ook hierbij wordt je heel netjes en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Voldoende ik heb 2 artikelen besteld, voor een redelijke prijs. Maar er is keus genoeg.

Aanbeveling
De service die je ontvangt. Altijd netjes en vriendelijk. Ook duidelijk over wat je het beste kunt bestellen. Ik raad deze website zeer aan.

Extra toelichting
Nee, ik alles wel vermeld. De betaalde hulp van 1 product, is gelukkig weer helemaal in orde. Ook heel belangrijk.

gerard 20-04-2016 Via de website gekocht

3,2

Zo gemakkelijk was het niet en na eindeloos proberen werkte het eindelijk

De service is waardeloos , ik probeer nu al 4 dagen lang een antw te krijgen maar ze reageren niet en ik koop er niks meer

Aanbeveling
door de slechte service beveel ik deze winkel aan niemand aan , zodra je betaalt heb en er gaat iets mis hoor je niks meer van ze

Licentie2Go 26-04-2016

Beste Gerard,
Vervelend om te horen dat het product niet vanzelf wilde installeren. Onze helpdesk zit klaar om te helpen met de installatie en/of activatie. We zijn gewoon bereikbaar per telefoon en e-mail. Helaas hebben we tot op heden geen mail van je ontvangen. Mail ons gerust via support@licentie2go.nl en we lossen het probleem op. Daar is onze installatie-garantie immers voor!
Mvg,
Robbin van Licentie2GO

hansvandam 22-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk producten te bestellen

Microsoft server leverde niet uit (overbelasting?), maar meteen regelde L2go een eigen download link

Zeer goede service

P.C.K. 11-02-2016 Via de website gekocht

De gekochte product (software) is goedkoop t.o.v.
de originele firma.

De gevraagde support vragen, om de beantwoorden van de vragen, de tijd/reactie mag korte zijn.

Assortiment
Het assortiment is divers en de gezochte product de prijs is voordelig t.o.v. andere winkels/firma.

Aanbeveling
De gezochte product is voordelig en de levering product (software)via internet ging goed.

Extra toelichting
Voor support/hulp vragen, mogelijk d.m.v. chatten, d.w.z. voor gestelde vragen, meteen antwoorden terug chatten.

HVIS 14-01-2016 Via de website gekocht

Bestelling en betaling gingen vlekkeloos. De licentie was meteen beschikbaar en na invoering van de productcode ook werkzaam.

Eigenlijk geen service nodig gehad. Jammer dat je extra moet betalen voor gebruik credit card!

Aanbeveling
Deze bestelling ging razendsoepel.

KOFFIETANTE 03-12-2015 Via de website gekocht

alles ging heel soepeltjes en makkelijk

Een tie met een griffel. Ik had wat problemen. Binnen een kwartier teruggebeld. Dat is pas klasse.

Assortiment
Alles voor mijn doel is hier te koop en niet duus.

Aanbeveling
Uitstekende service. Goed assortiment en mooie prijzen

Mariana 15-11-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Ongelofelijk goed, was superbang, en nogal sceptisch vanwege de veel betere prijs. Ik heb zonder problemen mijn product gedownload, en mijn activeringscode gekregen. Niks op aan te merken!

Nico 07-11-2015 Via de website gekocht

goede service en eenvoudige side

ik kreeg een code die niet werkte maar binnen 2 dagen een geheel nieuwe code gratis die wel werkte

Assortiment
voor ieder een wat te vinden

de service is echt top

akazam 02-11-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig zoeken naar een product, deze bestellen en betalen, daarna vrijwel meteen in de mailbox.

Ze helpen net zo lang tot je gekochte product werkt, zelfs op zaterdag en zondag werd ik nog geholpen. Ik had nog al wat problemen met het registeren van mijn gekochte Windows licentie, uiteindelijk perfect geholpen.

Aanbeveling
Makkelijk bestellen, niet duur en TOP service.

Lambert de Haas 21-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en gemakkelijke website.

Op mijn vraag via mail werd snel en duidelijk gereageerd.

Assortiment
Ruime keuze uit artikelen waar ik belangstelling voor had.

Aanbeveling
Goedkoop, snelle levering en prima aftersales!

ReinierKo 07-09-2015 Via de website gekocht

De service werd voor mij duidelijk uitgelegd in de filmpjes.

Nadat ik zo stom was geweest de verkeerde office-editie te kopen en deze vervolgens geactiveerd te hebben, werd er toch nog erg met mij mee gedacht om tot een oplossing te komen waar ik wat mee kon. Ik miste namelijk outlook bij de gekochte office-editie. Ik heb outlook er apart bij kunnen kopen met kleine tegemoetkoming. Ik ben hier erg blij mee!

Wat ze hebben is goed.

Aanbeveling
Een online shop, welke goede service bied met behulp van relevante filmpjes. Toen ik er niet uit kwam kon ik heel snel in contact komen met Support en werd ik erg snel geholpen.

JanbasL 11-08-2015 Via de website gekocht

gemak? zeker lekker thuis achter de pc de goedkoopste code kopen in een paar tellen!

Er ging iets fout bij de levering, laat in de avond toen een support mail gestuurd volgende dag meteen een mailtje terug dat het is opgelost en de code aan mijn account is toe gevoegd.

Assortiment
ze hebben wat ik nodig heb :D

Aanbeveling
Goedkoop, snel, vanaf thuis en een goede support.