Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

nel 06-01-2023

snelle en adequate beantwoording van vragen. Vriendelijk bedankje. Hier wordt je blij van

Marc 06-01-2023

Prima bedr9jf, houdt je licenties goed in de gaten en heeft een prima prijs.

masterflipper 05-01-2023

gisterenavond besteld, deze middag reeds geleverd....supersnelle levering en eenvoudig te bestellen via bewaard printer profiel in account.

Ton 04-01-2023

Tegen een flinke korting originele software supersnel geregeld binnen 2 minuten besteld en code ingeboerd

Rob 04-01-2023

Aanvaardbare prijs voor het dit aangekochte product. Installatie is perfect verlopen.

Bjorn 02-01-2023

goede en eerlijke website bied licenties aan tegen aantrekkelijke prijzen. al vaker gebruik gemaakt en bevalt erg goed

Johan Minne 02-01-2023

Snelle levering van het product en duidelijke handleiding voor installatie.

Katleen 01-01-2023

Ik koop reeds verschillende jaren items bij Licentie2GO. Zeer degelijk materiaal en vooral een snelle reactie bij eventuele vragen via de chat. TOP!

Wout 01-01-2023

De website is goed overzichtelijk ingedeeld en alles is keurig geprijsd. Prijzen zijn gunstig.
Bestellen gaat ook heel gemakkelijk, net als afrekenen.
En hulp staat altijd paraat bv. bij het installeren.
Een aanrader

Rob 01-01-2023

Prettig geprijsd, snelle en heldere begeleiding bij de probleemloze installatie.

Wim Roelofs 01-01-2023

Uitstekende shop met goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Duidelijke site en fijne service. Ik winkel er graag. Van harte aanbevolen door een blije klant.

angelo 31-12-2022

Mooie software voor een zeer voordelige prijs , goedkoper als bij andere aanbieders! Kan deze shop echt aanbevelen!

Arnoldus 30-12-2022

Ik vind de site zeer gebruiksvriendelijk en de producten zeer betaalbaar. Ik verleng ieder jaar weer via Licentie 2 GO mijn Norton 360 Deluxe abonnement en dat scheelt mij echt euro's.

Gerard 30-12-2022

Ik koop al verschillende jaren online bij Licentie@go mijn beveiligingssoftware. De eerste keer met hulp, maar het blijkt redelijk eenvoudig te zijn en het is heet voordelig om het bij hen te kopen. Heel tevreden. Als er iets is zijn ze heel eenvoudig en snel te bereiken.

Jedek 30-12-2022

Goedkoop,prima service en gemakkelijke installatie.TOP firma met een goede ondersteuning

beher 29-12-2022

Prima webwinkel, ruime keuze om te vergelijken. Na aankoop duidelijke handleiding om te installeren.

Sietske1962 29-12-2022

Zeer behulpzame klantenservice. Maar ook het instaleren, zijn door de werkbeschrijvingen makkelijk, tot zeer makkelijk te instaleren. Vandaar het hoogste cijfer. Uitmuntend gewoon.

Pim 28-12-2022

Goede prijs, easy to go! Licentie downloaden en activeren. Snel ( a la minute) je licentie in huis.

Marnick 28-12-2022

gemakkelijk thuis bestellen en ook nog eens goedkoop.je word ook goed en vriendelijk online geholpen als er iets niet zelf lukt.topwinkel

EvM 27-12-2022

Ik zie er altijd tegenop om software via internet aan te schaffen. Installatie is soms lastig en vrees soms te betalen en niks bruikbaars te ontvangen. Maar telkens als ik iets aanschaf via Licentie2Go loopt de installatie gesmeerd. En de prijs is nog vaak de laagste in de markt ook. Be dus heel blijk met mijn aanschaf.

erres 26-12-2022

snelle aankoop leidt tot een snelle installatie. En dat klopt.
Wat alleen een beetje warrig is: het lijkt net of ik mijn Norton licentie verlengd heb bij Norton.... En dat er dus een rekening komt..
Licentie 2go bezweert dat het niet zo is.
Ik hou ze aan hun woord.

Frans 26-12-2022

Goede aanbiedingen en omschrijving van het product.
Tevens goede beschrijvingen over het product en mogelijkheid om vragen te stellen.

Jan 26-12-2022

Goede prijs en ruime keuze. Na aankoop goede instructies over installatie van gekocht product.

pierre schoefs 25-12-2022

Alles is altijd prima in orde!
Ben al jaren klant en ondertussen al 70 jaar geworden en de installaties op al onze toestellen lukken steeds prima via de meegeleverde handleiding
Dikke proficiat

Willy 25-12-2022

Ik vind het uitermate goed. Ook vanwege de duidelijke ondersteuning via internet die je krijgt top bedrijf.