Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Jonas 07-12-2022

overzichtelijk en gemakkelijk vergelijken en na aankoop een vlotte mail waarmee je snel aan de slag kan om te instaleren etc. waar door je laptop snel beschermt is tegen aanvallen.

Guko 07-12-2022

Norton gekocht voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden. Via hun mail kun je helemaal begeleid worden met de installatie. Dit is al het derde jaar dat ik het via hun heb aangeschaft.

Marita 07-12-2022

Scherpe prijs. Goede handleiding en vlotte installatie. Kortom: wij zijn zeer tevreden.

Wim 06-12-2022

verlenging van anti virus software aan scherpste prijs en correcte service.
steeds snel in beantwoorden van vragen en tips geven.
absolute aanrader

Paul Seesink 06-12-2022

Betrouwbaar bedrijf. Glasheldere omschrijving van de installatieprocedure. Bij twijfel staat een goede hulpbalie klaar.

Eddy 05-12-2022

Ik weet niet hoe ze het doen maar deze betrouwbare website biedt legaal en zeer goedkoop software aan in mijn geval een virus scanner.
Herinneringmails dat ik nog moet activeren én een probleemloze activatie. Wat wilt een mens nog meer

Paul 05-12-2022

Een welverdiende 10. 10 is perfectie en dat bestaat blijkbaar toch in deze tijden.
Betrouwbaar
De beste prijs
Makkelijk te downloaden en betalen loopt vlot.
Instructies bij het installeren.
Kortom, ik zie weinig ruimte voor verbetering. Top, doe zo voort.

Tonny 05-12-2022

Opnieuw het abonnement voor de beveiligingssoftware bij Licentie2Go verlengt, het ging vrij makkelijk zonder extra gedoe.
Ook de uitleg die je na de verlenging krijgt is uitstekend en het helpt te voorkomen dat je in plaats van verlengen een nieuw abonnement (dus als een tweede of derde account) aanmaakt. Door de uitleg goed op te volgen is het heel eenvoudige om de resterende dagen op je al bestaande account te behouden! De prijzen liggen gemiddeld lager dan bij veel andere webshops die vergelijkbare software licenties verkopen. Helaas geef ik Licentie2Go geen maximum score. De reden komt bij mij door het feit dat ik niet voor alle software die ik zoek hier een licentie kan vinden. Maar wat ze aanbieden doen ze deskundig en goed! Een aanrader!

Roel 04-12-2022

Ik gebruik al jaren deze site voor mijn antivirus software.
Ik verbaas me steeds over wat voor een verschil in prijs er is tussen de verschillende aanbieders op internet en ik weet ook dat ik deze niet meer hoef te vergelijken wat deze site bied het echt voor de laagste prijs.
Eenmaal betaald kun je direct de code opvragen en hierna Direkt instaleren, ook wanneer je dit in het weekend doet.
Zelfs een onervaren persoon kan dit.

Let er wel op dat je op het einde van het abonnement de automatische verlenging uitzet anders betaal je de normale prijs na een jaar.

Rene 03-12-2022

Bestellen, betalen en installeren gaat zeer gemakkelijk door duidelijke uitleg

Karel 03-12-2022

Prima geprijsd.
Duidelijke handleiding.
En kom je ergens niet uit, een vriendelijke hulpvaardige helpdesk.
Ik blijf graag klant bij License 2 Go.

wil 02-12-2022

De website is overzichtelijk en de communicatie is duidelijk. De bestelde software werd snel geleverd en de installatie ging zonder problemen.

Ruud 02-12-2022

Duidelijke uitleg van het product, snelle levering van het pakket, redelijke prijs

De Schilder Peggy 01-12-2022

Altijd mooie kortingen.
Zeer snelle en correcte levering.
Bij vragen of problemen word je onmiddellijk geholpen.

duke 01-12-2022

Alles werkte zoals beschreven en aangeboden. Geen probleem met installatie.

Rene 01-12-2022

Gewoon gegaan voor de laagste prijs.
Bleek een erg goede keus.
Niet te duur en duidelijke instructies

leo 30-11-2022

Een prima shop duidelijk en makkelijk kopen tegen een lage prijs raad ik iedereen aan.

Menno 30-11-2022

Al vele jaren ben ik hier klant en met volle tevredenheid. In het algemeen kan ik aangeven dat op de duidelijke en overzichtelijke site een overvloed aan software en mooie aanbiedingen staat. De bestelling gaat eenvoudig en in vele gevallen ontvangen je online de licentiecode waarmee je direct aan de slag kan. Naast de licentiecode ontvang je ook instructies van hoe en wat. Denk dan aan licentiecode gebruik of software installatie. In eerste instantie is die licentiecode 'gesealed' zodat je eventueel kan retourneren mits je de code niet hebt opgehaald. Er is bij retourneren naast geld terug (mits code niet opgehaald) ook een mooie ruiloptie aanwezig. De reactie op een retour en vragen is snel en goed (eigen ervaring).

Rob 30-11-2022

Goede aanbiedingen. Bestelproces werkt prima. Goede begeleiding van installatieproces.

Michael Easthope 29-11-2022

Nummer 1 reden is de balans in prijs en gemak. Zij bieden al jaren de laagste prijs voor alle softwarepakketten die ik heb aangeschaft met daarbij een duidelijke installatiehandleiding en het beantwoorden van vragen met een zeer korte responstijd. Ik ben al jaren zeer tevreden over Licentie2GO en hoewel ik kritisch blijf kijken naar de prijzen, iedere keer weer bij hun uitkom om mijn software te kopen.

Hans 29-11-2022

Originele software tegen een hele gunstige prijs. Ondersteuning (indien nodig) bij de installatie.

Reinier 28-11-2022

Duidelijk - snel - eenvoudig en een juiste product omschrijving. Daarnaast ook qua prijs heel interessant.

Jauk 27-11-2022

Goede toelichting en voor een hele mooie prijs!. Het product was makkelijk te installeren.

Bernard 27-11-2022

Makkelijk en goedkoop. Norton voor een prikkie en goede begeleiding in geval van vragen.

Jean 26-11-2022

Zeer goede webwinkel, al dikwijls besteld en alles tip top in orde. Heel duidelijk uitgelegd hoe je de aangekochte software moet installeren. Zeker een aanrader!!!