Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

F Geurts van Kessel 19-11-2022

Makkelijk te vinden op internet en uitstekende software voor een betaalbare prijs

Moparco 19-11-2022

Duidelijke omschrijving product en voorwaarden. Eenvoudig installeren en werkt meteen! Transparant en scherpe prijs!

Mark 18-11-2022

Al paar jaar iets besteld en was gewoon goed.als er is was waar je niet uit kwam dan waren ze bereidt.nu kun je ook iets betalen dan helpen ze nog beter.dat is iets …maar ja.ze geven via chat toch best goed advies.

Johan 18-11-2022

Deze shop is helder met de informatie. Levert het product op tijd en tegen een aantrekkelijke prijs. Zonodig kun je extra informatie of persoonlijke hulp krijgen bij het installeren.

Jean Bouwens 18-11-2022

Levering zonder problemen! Fijn dat ze in de gaten houden of je de geleverde waar ook goed geïnstalleerd hebt!

MN54 17-11-2022

Nette herinnering dat licentie moet worden verlengd. Daarna op een professionele wijze en begrijpelijke wijze door de verlenging procedure heengeleid. Fluitje van een cent behalve de licentie verlenging natuurlijk :)

Ed 17-11-2022

Licentie aangekocht en 2 minuten later kreeg ik de code via mail, alles werkt perfect, hetgene word beschreven op de site, werkt voor 100% en vooral zeer voordelig.

Ed 16-11-2022

goede prijs, snelle levering al is het soms wel even zoeken. Installatie op download PC ging erg gemakkelijk. Op smartphone, Samsung, moest ik product sleutel overtypen en dan is range van 25 tekens zonder spaties wel wat moeilijker.

patrick 16-11-2022

Bestel al een aantal jaar bij Licentie2Go. Had onlangs een probleem i.v.m mijn bestelling, ik werd onmiddellijk online geholpen door een medewerker TOP !

Marc V 16-11-2022

Snelle reactie op mijn vraag. Zeer goede prijs voor het product. Goede handleiding voor installatie. Alles perfect verlopen.

Patty 16-11-2022

Heel gemakkelijk en stuk goedkoper als dat je zo zou verlengen of aankopen.

John Reijnders 16-11-2022

Goed product en fijne ondersteuning via chat.Makkelijk in aanschaf en redelijke prijs voor wat je krijgt.

Johan 15-11-2022

Peet 15-11-2022

Prima in orde. Na betaling meteen de codes ontvangen en zonder problemen geïnstalleerd. Top bedrijf!

Jos 15-11-2022

Bijzondere website met goede aanbiedingen en duidelijke instructie voor het installeren van software. Daarnaast goedkoper, wat in deze tijd goed van pas komt!

Ton Biere 14-11-2022

Leveren geweldige producten en voor een goede prijs. Bovendien doen ze wat ze zeggen.

Frans 14-11-2022

Duidelijke omschrijving op de site en prima prijs. Na bestelling snel geleverd met duidelijke instructie

carol 14-11-2022

Gebruiksvriendelijk en betrouwbaar en de nieuwe code wordt duidelijk afleesbaar weer gegeven

GKN 14-11-2022

Mijn review is gebaseerd op het aanschaftraject van een Windows 365 pakket. Het pakket heb ik inmiddels geactiveerd en in gebruik genomen. Ik ben uiterst tevreden over de duidelijke antwoorden van Licentie2Go op mijn vragen. Ook over hun snelle reactie hierop. Het proces dat moet worden gevolgd om het pakket te kunnen downloaden en activeren wordt helder beschreven aan de hand van voorbeeld plaatjes en tekst.

Carla 14-11-2022

Ik neem al jaren software af van Licentie2go. Ze leveren snel en wat nog prettiger is is dat de klantenservice snel en deskundig antwoordt. Als ik, door onhandigheid, er weer eens niet uitkom, loodst de klantenservice mij vakkundig op het goede pad.

TieCIe 13-11-2022

prima herinnering gekregen voor verlengen licentie (Norton security) met aanbieding die veel goedkoper is dan Norton zelf

Henk 13-11-2022

Nieuwe Office 365 licentie aangeschaft en binnen 5 minutes zonder problemen geinstalleerd.

Arie-Jan de Lang 12-11-2022

Super. Makkelijk te bestellen en te downloaden. Grote keuze internet beveiliging en software. Indien nodig goede helpdesk, en dit alles voor zeer voordelige prijzen.

Eric G. 12-11-2022

Snel, vlotte, correcte afhandeling van aankoop van product.
Een zeer tevreden klant

leo 11-11-2022

fantastische begeleiding via de chat,duidelijk,zeer goed,beste werknemer bij jullie,zuinig op zijn!