Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Huun 24-11-2022

Ik koop hier al jaren mijn software en altijd hebben ze een scherpe prijs. Tevens is er de mogelijkheid om een reminder te zetten zodat je op tijd gewaarschuwd wordt voor een verlenging van de licentie. Na aanschaf van software is er ook een duidelijke stap voor stap instructie hoe de software te activeren. Al met al een complete oplossing voor aankoop en verlenging van je gebruikte programma’s.

Elianne 23-11-2022

Fijne prijs en kwaliteitverhouding. Wel wat omslachtig, maar zeer duidelijke handleiding. En ligt ook meer bij Norton dat je meer stappen moet doen. Voor herhaling vatbaar!

Huub 23-11-2022

Snel en gemakkelijk bestellen en de handleiding is super makkelijk. In no time verlengd.
Dank jullie wel.

Brink 23-11-2022

Voordelige aanschaf van legale software. Als je de instructies volgt prima te downloaden en te installeren.

Bike 23-11-2022

Goede prijzen en prima aftersales zo hoort het te zijn .
Prima bedrijf niks op aan te merken.

Rene 23-11-2022

Ik zocht een licentie voor Parallels. Bij Licentie2Go was deze het goedkoopst. Aanschaf was snel online geregeld, licentie werkt als een zonnetje. Geen moeite en binnen 5 minuten een werkende licentie dus kan alleen maar tevreden zijn.

Patrick 22-11-2022

De indeling op de webpagina is uitstekend, daarnaast worden licenties voor spotprijzen aangeboden.

Als kers op de taart wordt een instructie weergegeven na het ophalen van de licentie code.

Kortom top!

Gerard hagen 22-11-2022

Direct geregeld binnen 1 minuut zeer betrouwbaar licentie 2go daar kan je echt op vertrouwen en helemaal niet duur ps ben al heel lang een zeer tevreden klant

Alex 22-11-2022

Het haat gewoon simpel en snel. Zelfs als je, zoals in mijn geval (stom, stom, stom) in eerste instantie het verkeerde pakket koopt. Binnen 1 minuut was deze omgewisseld voor de goede.

Jack 21-11-2022

Geweldige kortingen en begeleiding bij het instaleren bij de aankoop van Norton producten.

Ik heb dit een aantal keren gedaan bij het verlengen van mijn Norton360 de luxe.

Nergens vind je zulke korting als bij Licentie2GO

Harrie 21-11-2022

snelle service en goede kwaliteit met goede producten en met problemen kun je ze bellen

Ruud 21-11-2022

Duidelijke uitleg voor de installatie, goed product en voordelig in aanschaf. Al enkele jaren ben ik een tevreden klant.

Daantje 20-11-2022

We waren op zoek naar nieuwe Norton bescherming en hebben dat hier snel gevonden. Heel fijn om een stappenplan te kunnen raadplegen en hierdoor is alles snel gelukt

F Geurts van Kessel 19-11-2022

Makkelijk te vinden op internet en uitstekende software voor een betaalbare prijs

Moparco 19-11-2022

Duidelijke omschrijving product en voorwaarden. Eenvoudig installeren en werkt meteen! Transparant en scherpe prijs!

Mark 18-11-2022

Al paar jaar iets besteld en was gewoon goed.als er is was waar je niet uit kwam dan waren ze bereidt.nu kun je ook iets betalen dan helpen ze nog beter.dat is iets …maar ja.ze geven via chat toch best goed advies.

Johan 18-11-2022

Deze shop is helder met de informatie. Levert het product op tijd en tegen een aantrekkelijke prijs. Zonodig kun je extra informatie of persoonlijke hulp krijgen bij het installeren.

Jean Bouwens 18-11-2022

Levering zonder problemen! Fijn dat ze in de gaten houden of je de geleverde waar ook goed geïnstalleerd hebt!

MN54 17-11-2022

Nette herinnering dat licentie moet worden verlengd. Daarna op een professionele wijze en begrijpelijke wijze door de verlenging procedure heengeleid. Fluitje van een cent behalve de licentie verlenging natuurlijk :)

Ed 17-11-2022

Licentie aangekocht en 2 minuten later kreeg ik de code via mail, alles werkt perfect, hetgene word beschreven op de site, werkt voor 100% en vooral zeer voordelig.

Ed 16-11-2022

goede prijs, snelle levering al is het soms wel even zoeken. Installatie op download PC ging erg gemakkelijk. Op smartphone, Samsung, moest ik product sleutel overtypen en dan is range van 25 tekens zonder spaties wel wat moeilijker.

patrick 16-11-2022

Bestel al een aantal jaar bij Licentie2Go. Had onlangs een probleem i.v.m mijn bestelling, ik werd onmiddellijk online geholpen door een medewerker TOP !

Marc V 16-11-2022

Snelle reactie op mijn vraag. Zeer goede prijs voor het product. Goede handleiding voor installatie. Alles perfect verlopen.

Patty 16-11-2022

Heel gemakkelijk en stuk goedkoper als dat je zo zou verlengen of aankopen.

John Reijnders 16-11-2022

Goed product en fijne ondersteuning via chat.Makkelijk in aanschaf en redelijke prijs voor wat je krijgt.