Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Freek 11-11-2022

Ik zocht een betrouwbare winkel om online een Office pakket te kopen. Licentie2go werd door de Consumentenbond goed aangeschreven. Ik twijfelde tussen een eenmalige aankoop of een jaarlijkse verlenging. De website is duidelijk en uitgebreid in de informatie. Ook toen ik het product had gekocht kreeg ik een zeer goed leesbare handleiding en kon ik het pakket zelf makkelijk installeren. Klasse!

Marcel Berends 10-11-2022

Duidelijk goedkoop en makkelijke website. Wordt keurig direct gereageerd op de chat!

Fast Eddy 09-11-2022

Licentie2go bood mij een productcode aan voor lage prijs. Dankzij voordeelmaand nu nog meer voordeel. Dit aanbod kon ik niet weigeren. ook omdat ik hiermee mij product kon continueren. Het activeren van mijn product was omslachtig, maar dankzij de online direct aangeboden handleiding, een fluitje van een cent.
Al vele jaren dankzij de goedkope prijzen klant bij Licentie 2 GO. Hoop dat ik dat om deze reden kan continueren.

Bertus B 09-11-2022

Verlenging van Norton securiteit werkte probleemloos, mede dankzij de prima handleiding.

Barry 08-11-2022

Shop medewerkers zijn erg behulpzaaam en prettigeVerkopers, waren echt niet te beroerd om hulp te bieden, Dat kreeg ik echt zorgvuldig aangeboden

AV++ 07-11-2022

Duidelijke site met meer dan ruime uitleg over de aangeboden pakketten, een ondersteuning bij de installatie indien gewenst en niet op de laatste plaats natuurlijk de mooie aanbiedingen. Een aanrader!

Dick 07-11-2022

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer iets verlengd moet worden en verder is de installatie heel duidelijk weer gegeven.

Miloe 07-11-2022

Ik vind Licentie2go een uitstekend bedrijf ik ben al jarenlang klant bij hen.
Zij blinken uit in service en prijsstelling.
Ik ben nog nooit in de steek gelaten door hen.
Vandaar mijn hoge cijfer.

Sandra Zimny 07-11-2022

Makkelijke installatie, ook voor leken op informaticagebied! Joepie!!! Activatie volgt vanzelf op de correcte datum, echt super.

Marc Van den Broecke 06-11-2022

Perfecte dienstverlening. Zeer snelle ,duidelijke en nauwkeurige antwoorden op de gestelde vragen over de installatie van Microsoft 365. Beter kan niet

Marc Van den Broecke

W.A. 05-11-2022

Snelle afhandeling, levering is conform koop. Goede prijs. Goede installatie handleiding.

Stephan 04-11-2022

Overzichtelijke account pagina met licentie gegevens en informatie over installatie van software. Snelle levering van licenties en bij vragen wordt je snel geholpen.

Ron 03-11-2022

Duidelijke webshop en kan makkelijk vinden wat je nodig hebt. Prijzen zijn zeer goed, zeker met acties. Aankoop werd snel verstuurd per mail. Beschrijving van de stappen zijn goed en duidelijk omschreven, dus met gemak heb ik de aangekochte licentie geactiveerd. Ik ben al een aantal jaren klant.

Govert 03-11-2022

Duidelijke site, competitieve prijzen en een geweldige dienst na verkoop. Ik had een probleempje met mijn aankoop en dat werd zonder dralen direct opgelost via de live chat.

Ronald 03-11-2022

Prima geholpen bij installatie van pakket Microsoft 365 deluxe.
Snelle en goede service.
Top!

Bert 02-11-2022

Bij Licentie2Go koop ik al een aantal jaren goede beveiliging voor onze computers, smartphones en tablets. Voor een goede prijs is dat gemakkelijk geregeld.

Klaas van der Kolk 02-11-2022

Sinds 4 jaar schaf ik ieder jaar een licentie voor Microsoft Office aan bij Licentie2Go. Vanaf dag 1 gaat dit zonder problemen. Per omgaande komt een mail in de box met een duidelijke handleiding. Ook voor mensen die weinig kennis hebben is dit volgens mij goed te doen.
Licentie2Go heeft bewezen een betrouwbaar adres te zijn.

Lieven 02-11-2022

Uitgebreide aanbiedingen van software allerhande aan interessante prijzen Goede handleidng om de aangekochte software te installeren.

Rohaan BV 01-11-2022

Strakke prijzen, vlotte afhandeling, het opsturen van de licentiecodes & activeren is ook prima gedocumenteerd.
Klopt gewoon!

Gerard Boer 01-11-2022

Duidelijke aanbiedingen, scherpe prijzen, prima instructies, snelle levering, geen servicecontract nodig gehad.

Jan 31-10-2022

Goede duidelijke site. De instructies en de informatie zijn heel duidelijk.

Bitdefender 31-10-2022

(for Android)
Aanmelding ontvangen
Beste Peter,

Bedankt! We hebben je aanmelding voor het Bitdefender Mobile Security (for Android) testpanel ontvangen. Houd je berichteninbox in de gaten! Als je bent geselecteerd voor dit testpanel, ontvang je hierover bericht.
28 september 16:47 uur
Bedankt voor het bericht
28 september 17:24 uur
Geselecteerd
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om deel te nemen aan het Bitdefender Mobile Security (for Android) testpanel. Let op: bevestig jouw deelname door binnen 24 uur op de button hieronder te klikken.
5 oktober 09:59 uur
Bevestigen
5 oktober 11:59 uur
Aanmelding bevestigd
Bedankt voor je bevestiging. Jouw deelname aan het Bitdefender Mobile Security (for Android) testpanel is definitief. Onder 'Testpanel briefing' kun je alvast de briefing met informatie downloaden. Onder 'Verzending' vind je alle informatie over de verzending van het product.
5 oktober 11:59 uur
icon
Goedemiddag, bij dit testpanel doen wij dit keer geen bruikleenovereenkomst. Inmiddels hebben wij vanuit de fabrikant ook alle codes binnen, maar wij zijn nog aan het navragen hoe het zit met downloaden. Ik hoop hier spoedig op terug te komen met jouw specifieke code en instructies. ^Niels
13 oktober 14:05 uur
icon
Jouw unieke code is: NC36XCXGS7 Je kan deze code installeren via: https://central.bitdefender.com/home Maak een account aan en log in. De rest wordt vanzelf duidelijk. Kom je er niet gelijk uit? Geen probleem! Kijk hier voor instructies: https://www.bitdefender.nl/consumer/support/ Veel testplezier en bij vragen weet je ons te vinden!
18 oktober 14:10 uur
Product verzonden
Het product is verzonden naar jou! Als we een track & trace code beschikbaar hebben kun je het pakket volgen. Let op: als er géén track & trace link getoond wordt, betekent dit helaas dat er geen link beschikbaar is. Wanneer het product bij jouw bezorgd is, onderteken je digitaal de bruikleenovereenkomst (deze ontvang je per mail) en upload je deze binnen Review.nl. Dit vind je allemaal terug onder 'Verzending'.
19 oktober 14:36 uur
icon
Dit ging om een automatisch bericht, jullie hebben het product al binnen (de code) :-). ^Niels
19 oktober 15:51 uur
Ja, ik heb het binnen,tot nu voldoet het aan verwachting
19 oktober 17:13 uur
Super, fijn om te horen! :-) ^Niels
20 oktober 09:37 uur
icon
Hopelijk bevalt het testen goed tot nu toe! Hierbij een aantal punten waar je op kan letten tijdens het testen. Benoem deze punten ook in je reviews!

- Beschermingsfunctie (Worden bedreigingen op betrouwbare wijze opgespoord en voorkomen?)
- Hoe eenvoudig en intuïtief is de installatie
- Gebruiksvriendelijkheid van het menu en bediening
- Wordt een vertraging van het apparaat waargenomen
- De VPN- en zoek mijn apparaat functie
- E-mailaccounts controleren op verkeerde gegevens

Gebruik minimaal 100 woorden per review en zorg ervoor dat elke review uniek is. Het is dus niet de bedoeling dat je op elke gevraagde website precies dezelfde review plaatst. Jouw reviews verwachten wij uiterlijk op 4 november online. Succes!
24 oktober 16:45 uur
Ik test nu ruim een week Bitdefender voor Android,ik ben hier erg tevreden over,vooral de bescherming van je toestel.ook de vpn functie is super,gelang men de hoeveel data men gebruikt,dan kan je voor een zachte prijs meer data aankopen betreffende een abonnement
24 oktober 19:15 uur
Ook de functie die men kan instellen wanneer het toestel word ontvreemd en er een geluidssignaal word afgegeven. Bitdefender is aan te raden voor de talloze functies die er op zit.
24 oktober 19:19 uur
icon
Super, fijn om te horen. Jij kan onder het kopje 'Jouw Reviews' vinden waar jij jouw review kan plaatsen. ^Niels
25 oktober 09:05 uur
Einde testperiode
Het einde van de testperiode komt alweer in zicht, dus het is tijd om jouw reviews te schrijven! Je hebt het product uitgebreid getest, zodat je een goed gemotiveerde, eerlijke reviews kunt schrijven. Onder 'Jouw reviews' kun je de reviews plaatsen. Succes!
31 oktober 00:00 uur
Mijn conclusie betreft Bitdefender,het is ee heel
31 oktober 05:59 uur
Mijn oordeel over Bitdefender,het is een zeer goed produkt,het overtreft mijn verwachtingen.zowel de scanner als de bescherming van je mobiel is perfekt.ook de vpn is goed,alleen voor meer data heb je een abo nodig.mijn cijfers voor werking is 10.
31 oktober 06:05 uur

Ton de Bruin 31-10-2022

snelle levering ( on line) en heel gemakkelijk te installeren.
al een paar jaar klant

Nico van Lier 30-10-2022

Duidelijke omschrijving en instructie. Bovendien scherp geprijsd. Écht een aanrader!!

Peter Kedde 30-10-2022

de site van Licentie2Go is duidelijk en snel, ze hebben een goede hulp als je er zelf niet uitkomt en uitstekende prijzen