Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

A vd Burg 17-10-2022

Goede uitleg over de software, een goede prijs en een nog betere ondersteuning!

Jens 16-10-2022

Snel, makkelijk en stukken goedkoper. Na je bestelling word je begeleid voor het activeren van je licentie zodanig dat het voor iedereen kinderspel is.

Bob D 16-10-2022

Vlotte en duidelijke handleiding bij het zelf vernieuwen van een licentie, waarbij stap voor stap wordt aangegeven wat er gedaan moet worden. Het klusje was dan ook zo geklaard.

Marinus 16-10-2022

Gebruik de licentie al een jaar en kreeg een super toffe aanbieding voor verlenging van mijn Microsoft family 365. Direct gedaan en dankzij de duidelijke handleiding in no time geregeld.

edwin 16-10-2022

bestel ieder jaar bij licentie2go mijn norton 360 net voordat het jaar om is krijg ik een melding voor de rest heb ik niks te zeggen top site

Richard 15-10-2022

Erg fijne, duidelijke site met goede prijzen voor diverse software. Met de dagaanbiedingen zelfs nog interessanter dan andere aanbieders. Al jaren “fan” slaag elk jaar met de juiste prijs en software

Sandra 15-10-2022

Fijn dat ik tijdig verwittigd word van het verlopen van mijn jaarlijks contract en dan tegelijk van een mooie korting kan genieten om mijn software te verlengen.

André Passchier 13-10-2022

Mijn ervaring is goed.
Het word snel geleverd en het makkelijk te installeren.
Ik heb ook bij andere sites gekeken maar hier is het het voordeligste. Ik zal de volgende keer, weer bij jullie bestellen.
Het is goed bevallen!

Luc 13-10-2022

Leuk shoppen op deze site! Je vind er alles wat je nodig hebt, ook als je problemen hebt word het opgelost via de chat. Goede produkten en heel lage prijzen!

JW van G 12-10-2022

Reeds twee maal besteld gaat vlot en eerlijk, de installatie bij Norton is buiten hun schuld wel problematisch maar uiteindelijk ook gelukt.

Daniëlle 11-10-2022

Koop hier mijn anti-virus software.
Duidelijke website, goede producten en veel keuze. Goede prijs/kwaliteit en betrouwbaar.
Ik ben zeer tevreden.

Ger 11-10-2022

Site is helder en overzichtelijk. Een zeer snelle, kundige chatfunctie zorgt dat je de juiste keuze kunt maken.
Ook de after sale service is via dezelfde snelle kundige chatservice uitstekend. Je staat er nooit alleen voor als iets niet gaat zoals het verwacht wordt.

Johan 10-10-2022

4 jaar geleden zijn wij klant geworden bij Licence 2 Go en sinsdien verlengen wij daar onze Office 365 Family licentie .
Betouwbaar en altijd up-to-date!
Eenmaal de heldere installatie doorlopen, heb je er geen omkijken meer na.
Ditmaal ontvingen we vroegtijdig een herinneringsmail met een heel gunstig verlengingsaanbod.
Nu gaan wij voor het 5e jaar als zeer tevreden klan met hen een nieuw jaarabonnement aan.

Arjaan 10-10-2022

Office 365 licentie gekocht, key is gelijk beschikbaar. Alsmede duidelijke instructies om deze te gebruiken en de software te installeren.

M. 10-10-2022

ik ben vlot en duidelijk geholpen door de servicedesk - het installeren was daarna een peuleschil

E. v. M. 08-10-2022

Goedkopere manier om een aantal pc's, laptops, en andere apparatuur goedkoper te laten draaien met eventueel met ondersteuning.
Al jaren heel tevreden zo.

Rava6 08-10-2022

Al meerdere jaren gebruiker van LicentietoGO, Altijd betrouwbaar, goede hulp en goede prijs. Wel moeten zoeken naar SecureVPN, was verandert in WiFi Privacy. Dat was voor mij niet helemaal duidelijk, vandaar een 8

José 07-10-2022

Software aan de beste prijs. Goede opvolging na aankoop. Gemakkelijke installatie.

Gerard 07-10-2022

Goed en snel geleverd Ook enkele vragen nadien over een ander product goed meegedacht

Homer S 06-10-2022

Mooie promoties en correcte afhandeling en ondersteuning.
Ook begeleiding mogelijk.

Boy 05-10-2022

Ik weet niet meer precies maar bestel al meer dan 10 jaar of langer diverse software bij Licentie2go.
Zeer efficiënt en duidelijke uitleg (eigenlijk super eenvoudig allemaal) en top begeleiding en ook niet onbelangrijk, zeer scherpe prijzen. Alle software origineel, geen illegale meuk!
Kortom zeer aan te bevelen!

Gerrit 05-10-2022

Op tijd geïnformeerd over aflopende licentie, deze besteld en binnen 2 minuten was het klaar

Jacques Waelpoel 04-10-2022

Ik ben getriggerd door de prijs van de softwaar maar daarna bleek het ook gemakkelijk in gebruik. En nu waardeer ik het feit dat ik instructies krijg om mijn automatische verlenging van Norton te stoppen

Frans 03-10-2022

Zoals het hoort. Met prima (nederlandse) handleiding. Gunstige prijs. aanrader.

Frans 02-10-2022

Mooie aanbiedingen m'n bij verlenging aflopende abonnementen
Goede ondersteuning