Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Theo 02-10-2022

fijne website duidelijk wat je nodig hebt en vooreen mooi prijsje. Downloading gaat heel soepel met duidelijke beschrijving

Marc 02-10-2022

goede service online en alles werkt zoals meegegeven in de feedback op de site.

Frank Van de Vyver 01-10-2022

Heb reeds meerdere producten aangekocht bij licentie2go , het downloaden , instaleren en activeren van de software ging telkens zonder problemen. Indien er toch en probleem zou zijn kan je altijd terecht voor support. De prijs van hun producten is buiten categorie , ik heb ze zelden goedkoper gevonden op internet. Conclusie , een betrouwbaar bedrijf die waar bied voor je geld!

Rudi B 01-10-2022

Prima service, zeer scherpe prijzen. Aanvankelijk een probleem gehad met een korting, maar dat is voor de volle tevredenheid opgelost. Heb een kortingcode gekregen zodat ik alsnog de software aan voordeelprijs kon hebben, alhoewel de kortingperiode voorbij was. Prima service!!!

Ingrid 30-09-2022

Overzichtelijke site met veel keus. Hele snelle levering en veel akties. Duidelijke gebruiksaanwijzing, ben heel tevreden.

John 28-09-2022

Het is een shop met lage prijzen. Heel overzichtelijk. Snelle afhandeling na aankoop. Bereid je compleet te helpen. Prima deskundige mensen aan de chat die je snel antwoord geven en op de juiste weg helpen. Kortom ik ben al een aantal jaar een heel tevreden en trouwe klant

MJB 28-09-2022

Duidelijk aanbod van product, volledige eisen systeemomschrijving, bestel en downloadproces duidelijk. Stap voor stap omschrijving van installatie.
Fluitje van een cent.

JV 26-09-2022

5x goedkoper dan de officiële website van de software, dat kan tellen! Supersnel en correcte website. Ook op tijd notificaties voor de jaarlijkse verlenging. Een perfecte aankoop.

Wim 25-09-2022

Is altijd de goedkoopste zeker als je de aanbiedingen bekijkt. Ondersteuning is prima al heb ik die zelf niet vaak nodig maar iedere vraag wordt naar tevredenheid beantwoord.

J.v.W. 22-09-2022

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding en een duidelijk uitleg hoe je de virusscanner moet installeren. Dit ging zonder problemen!

DBe 22-09-2022

het is vrij eenvoudig om de juiste licenties te zoeken, de prijzen zijn zeer scherp. Levering direct en op de site te bekijken.

Julia 21-09-2022

Scherpe prijs en snelle levering. Super handig het werken met produktsleutels. Je hebt direct je bestelling thuis waarbij je bij andere leveranciers dagen moet wachten.

Jan v Bergen 20-09-2022

Supersnelle levering, correct en een goede kwaliteit/prijs verhouding, al jaren gebruik ik de Norton licentie via Licentie2Go. Praktische installatie begeleiding. Ik ben tevreden.

Jan-Willem 20-09-2022

Zeer goed advies en een snelle levering. Service en kwaliteit zijn beide zeer goed.

Julien kuse 20-09-2022

Ik gebruik LICENTIE2GO al een paar jaar en het resultaat is altijd voortreffelijk en zeer gemakkelijk om te installeren en altijd veel goedkoper en er is voldoende hulp voorzien mocht het toch onverhoopt niet zo vlot gaan wat bij mij nog nooit gebeurd is.een echte aanrader.

A. Wijsman 20-09-2022

Als een bedrijf op alle punten goed scoort dan krijgt dat bedrijf van mij een tien.

Licentie Kieskeurig 19-09-2022

Goed, snel, duidelijk en een stuk goedkoper dan bij Microsoft. Die proberen je er telkens in te trucen door een maandje gratis aan te bieden (wat evengoed nog duurder is) als je verlengen op automatisch zet (zodat je het jaar daarop veel te veel betaald)

Dick Hoogenraad 19-09-2022

Licentie2Go biedt prima en betrouwbare producten. Voor ondersteuning en/of vragen kun je altijd bij hun terecht. Snelle respons. Ik ben graag klant bij hun.

Bill 18-09-2022

Door waarschijnlijk een fout van onze kant bij het downloaden van de software kregen we van Adobe de 2020 versie ipv de aangekochte 2022 versie. Adobe werkte niet mee, maar de helpdesk heeft het probleem toen (wel pas na 5 maanden, maar dat was de schuld van Adobe) opgelost.

Remco 18-09-2022

Duidelijke site, goed aanbod, scherpe prijzen, snelle levering en goede service waar nodig.

TheChosenOne 18-09-2022

great function to get cheaper software licenses. I have used it a few times with good results

Poekeloesje. 17-09-2022

Ca. 1 maand voor het verlopen van mijn antivirus beveiliging van een gerenommeerd bedrijf mijn beveiliging voor 2023 aangeschaft bij Licence2Go. Dus niet meteen geinstaleerd en dat kon Licence2Go dus zien. Kreeg ik een zeer attente mail of ik hulp nodig had bij het installeren etc. en of Licence2Go op een andere manier iets kon betekenen. Na mijn reply begrepen ze dat ik geen dagen wilde verliezen en de installatie bewust had uitgesteld! Ik vond deze "nazorg" bijzonder klantvriendelijk en zorgzaam. Koop al jaren PC beveiliging bij Licence2Go = elk jaar pico bello! Blijf het ook doen want ze zijn ook nog eens GOEDKOOP!

Bob 16-09-2022

McAfëe abbo afgesloten bij Licentie2GO. Na betaling direct bericht met activatiecode ontvangen. Totaal geen problemen bij installatie ondervonden. In 1 woord: TOP! Prijs is veel gunstiger dan via McAfee zelf.

nick 14-09-2022

goede winkel met goedkope betrouwbare produkten en goede klantenservice !! alsook grote variatie in produkten

Willem 11-09-2022

Prima bedrijf met prima en betaalbare producten en een prima service en communicatie