Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

De Leeuw Leslie 24-08-2022

Zeer goed bedrijf ,altijd goede prijzen en hulp
bij het installeren van de software

Robbert 24-08-2022

Na aanschaf 2jr terug van een programma heb ik nadat pc onlangs was geformatteerd opnieuw code van software oogevraagd. Werd hier zeer klantgericht bij geholpen. Zowel via de chat als daarna via de mail (wwar ik de vraag eerst had gesteld).
Echt zeer tevreden..

netousch 24-08-2022

Prima verzorgd, installeren gaat zonder problemen. Voor 3 computers besteld.

Niels 23-08-2022

Ik was op zoek naar beveiligssoftware en kwam bij toeval bij Licentie2Go terecht.
De prjjs is goedkoper dan bij de meeste andere.
Ze hebben een zeer eenvoudig en duidelijke website en uitleg over hoe je iets moet installeren.
Heel fijn dat alles ook in het Nederlands is.

Joli 21-08-2022

Online licentie McAfee gekocht. Goedkoopste prijs. Duidelijke instructies door Licentie2Go hoe je deze update kunt installeren.

Andrew 19-08-2022

Helemaal geen op of aanmerkingen. Het is elke keer weer de beste deal op deze website. Maakt niet uit wat voor programma of lengte van gebruiksperiode, zij hebben het.

Licentie 2Go 19-08-2022

Licentie 2Go geeft je direct een keurig antwoord op je vragen. Zo ook dat ik een site vond waar de licentie goedkoper was en meteen een email stuurde naar de site. Kreeg een keurig antwoord waar het verschil in zat. Vind dat ze alles tot nu toe keurig afhandelen. Ben ook niet anders gewend van Licentie 2 Go. Ga zo door en daarom een dikke 8 voor jullie.

Knijn 18-08-2022

Werkt perfect. Meerdere producten aangeschaft. Makkelijke installatie met zeer duidelijke handleiding. Allert voor verlenging werkt ook prima. Super shop!

Violeta 17-08-2022

Makkelijk een licentie aanschaffen. Alles ging soepel, het was makkelijk om de licentie te activeren. Ik ben heel blij mee. Ik gebruik Licentie2GO al een paar jaar.

Ton 16-08-2022

Tijdige kennisgeving voor verlenging vooraf, uitstekende begeleiding bij installatie (zowel in de handleiding als via de chat) en goeie tips om dure verlenging via Microsoft te voorkomen. Ook bij vragen en problemen snelle en adequate hulp via de chat. Ik ben - al jaren - uiterst tevreden met de dienstverlening van Licentie2GO.

RudiB 15-08-2022

Er was een probleem met een aanbieding die diezelfde dag eindigde. Het werdt niet korrekt geladen, dus zonder de korting. Ik nam contact met een medewerkster. Die heeft mij een kortinscode bezorgt, zodat ik toch nog van de aanbieding kon gebruik maken. Top service!!!

Frank 15-08-2022

Kende Licentie2Go nog niet. Zowel Word als Norton360 via hun site aangeschaft. Via je account na inloggen zeer simpele installaties, stap voor stap goed uitgelegd in het nederlands op hun pagina. Kortom: snel, goed, eenvoudig, betrouwbaar en niet duur. Absolute aanrader!

Bob Bekking 12-08-2022

Prima chat mogelijkheid, duidelijk en correct. Goede prijsverhoudingen te opzichte van anderen. Zou alleen het van licentie to go correct vinden dat de klant hoort hoe je Norton automatisch verlengen echt uitzet (automatisch mailtje) Ik heb er in ieder geval veel ellende door gehad met Norton omdat het niet uitstond. (ongeveer 1 1/2 uur chatcontact met .......

Klaas 11-08-2022

Na eerst een vraag via de chat hoe te handelen voordat ik een product koop ( wel of niet verwijderen Office 2013) heb ik Office 365 tot volle tevredenheid gekocht.

Ed 11-08-2022

Ik heb al eerder gekocht bij Licentie2GO, want deze webwinkel onderscheidt zich door goede en zeer voordelige aanbiedingen. De virusscanners kan je meteen installeren en zo nodig kan je ondersteuning vragen. En voor een digibeet als ik, is dat zeer handig.

Hans 11-08-2022

Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Op tijd herinnering om de Norton te installeren.

J. Voortman 11-08-2022

helder, duidelijk, prima instal instructie. alles gaat stap voor stap. Prima!

Coen Rijn 10-08-2022

Uitstekende service. Had een paar vraagjes en die waren in no-time goed beantwoord. Kortom erg tevreden (zoals altijd bij hen)

Jan 09-08-2022

20 euro voor norton security (6pc´s) , top prijs
Bij norton zou hetzelfde mij meer dan 170 euro gekost hebben.

Marcel 09-08-2022

Ik koop hier elk jaar mijn Norton Anti Virus programma.
Na betaling krijg je direct een email, dat de productsleutel in je Licentie2GO account staat.
Na activering in je Norton account werkt het allemaal goed.
Licentie 2GO heeft ook een handige handleiding om je daarmee te helpen.
Wat wel vreemd is, is dat het stappenplan van L2GO en de stappen die je bij Norton moet maken niet altijd één op één lijkt overeen te komen...
Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, want je moet bij de activering/installeren wél effe je koppie erbij houden..
Maar met een klein beetje zoeken/klikken kom ik er dan toch altijd wel weer uit.
Je kunt L2GO ook op verschillende manieren om hulp vragen, daar heb ik nog nooit gebruik van hoeven maken, maar is toch een geruststelling mocht ik vastlopen bij de installatie.
Anyway, ik kan het iedereen adviseren om bij L2Go iets te kopen! Het bestellen, betalen, ontvangen is reuze gemakkelijk en dat ook nog eens tegen een scherpe prijs.

Arnedo 09-08-2022

Prijs en service Duidelijke handleiding en instalatie gemak en bergeleiding

Royko 08-08-2022

Altijd goede service gehad en ondersteuning.
Echter, bij het laatste contact had ik een medewerker die nog moest leren wat service inhoudt. Op de vraag om te helpen bij de installatie van Microsoft365 ( verlenging), kreeg ik als antwoord:" lees de handleiding, dan komt u er wel uit". Dat was het...

Peter 08-08-2022

Groot assortiment met nette prijzen.
Het jaarlijks bijwerken van de abonnementen gaat ook erg makkelijk, direct vanuit de emails, dus geen moeilijk gedoe met ‘knippen en plakken’.

Henk Brouwers 07-08-2022

zeer tevreden over invoeren van Norton beveiliging we zouden het zeker aanbevelen aan andere

Hans 07-08-2022

Ik gebruik al jaren, de betaalversie internet Security van AVG. Recentelijk liep mijn contract af en kreeg ik, zoals gebruikelijk een verlengingsvoorstel van hen.
Reden voor mij even op internet te kijken of er nog andere aanbieders waren van AVG. Die bleken er te zijn, zo ook licentie 2GO, waarbij opviel, dat licentie 2GO AANMERKELIJK GOEDKOPER was dan AVG. Keuze was dus snel gemaakt, waarvoor ik voor licentie 2GO koos. Door hen via email geleverd en na installatie werkte alles perfect.