Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Dirk 11-07-2022

Gewoonweg,keigoe,snel en ongelooflijk makkelijk om software te installeren en redelijk van prijs

Marcel 10-07-2022

Ik heb bitdefender via licentie2go besteld omdat dit een betrouwbare iets bedrijf is met goede revieuws .
Software bitdefendet securty bestellen was nog nooit makkelijk geweest .
Na betaling kreeg ik een mail en downloaden maar .
Via eigen registratie gegevens kon ik code ophalen en registratie key invullen .
Villa en het werkt .
Heb abbo voor 2 jaar genomen en stukken voordeliger .
Da
T is een snelle installatie binnen 1 uur .
Vroeger moet je dvd/cd bestellen en laten bezorgen .
Deze duurt wel ff maar online is erg snel en goed .
Ga me nog oriënteren op office standaard in plaats van pro .Tot nu toe geen problemen met mijn Bitdefender en die doet het beter en is de beste uit de test .
Mijn android heeft er ook een.

Dick Hogenkamp 08-07-2022

Zoveelste jaar in successie bescherming voor de computer gekocht, net als MS office en Norton Ultimate. Steeds op tijd geleverd dankzij hun bewakingssysteem wanneer je moet vernieuwen. Makkelijk te installeren en altijd bereid te helpen.

Ger van der Steen 08-07-2022

Eerlijke en voordelige aanbiedingen met duidelijke instructies! En jaarlijkse herinnering voor vernieuwing met aantrekkelijk aanbod.

Administratie 04-07-2022

Snel en goedkoop. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Makkelijk te installeren.

Egidius_1 04-07-2022

snel en goed - besteld product werkt perfect en een prima overzichtelijke site - en een goede prijs

Frederic 04-07-2022

Perfecte transactie. Perfecte uitleg. Alles naar wens. Goede shop. Goede dienst na verkoop.

ingrid 03-07-2022

duidelijke omschrijving van het product, goede uitleg over de installatie van het product. Snel en vrij eenvoudig te installeren

Carolien 02-07-2022

Het bestellen ging vrij makkelijk
Handige is de downloadbare link en activatiecode vd code.
Herinnering kun je instellen als abonnement verloopt

R. M. 02-07-2022

Zeer scherpe prijzen, dezelfde dag aan de slag met de software en een duidelijke inslallatie begeleiding via hun website.

Ed 01-07-2022

Goede persoonlijke hulp. Chatten moest helaas via Facebook van mijn vrouw, chatten via website of WhatsApp werkte niet en was uitgeschakeld.

JohnWick 30-06-2022

oplichters, niets kopen de code werkt niet voor 1 jaar maar 1 dag ..........................................
Licentie2GO 07-07-2022

Goedemiddag, het is beslist niet zo dat de licentiecodes welke wij leveren maar één dag zouden werken - al onze licentiecodes zijn gegarandeerd geldig voor de looptijd ervan, en die is over het algemeen één jaar of langer. Dit kan ook niet anders, want wij betrekken onze licenties rechtstreeks van de fabrikant. Hierdoor ben je gegarandeerd van een werkende licentie die het blijft doen tijdens de looptijd. Daar staan wij garant voor, en bij problemen helpen we je altijd, net zo lang tot je tevreden bent. Ik kan uit je melding niet afleiden om welk product het gaat, maar ik weet 100% zeker dat we het voor je kunnen oplossen. Kan je een mailtje sturen naar service@licentie2go.com? Dan nemen we contact met je op en zorgen we er voor dat het goed komt. Want wij zijn beslist geen oplichters: wij doen wat we beloven. We horen graag van je!

wim 30-06-2022

Werkt zeer correct, bestellen en onmiddellijk mail met de nodige gegevens.

Ron 29-06-2022

Goede en snelle levering. Assortiment is goed (maar mag van mij altijd uitgebreider)

jdc 29-06-2022

de prijs makkelijk te instaleren bieden hulp indien niet lukt gebruiksvriendelijke website

Mekongsailor 29-06-2022

Ik geef een 9 omdat ik (tot nu toe) nooit een slechte ervaring heb gehad met een product / levering / installatie / gebruik en prijs. Waarom geen 10? Alles kan altijd beter :-)

Johan De Kuijper 28-06-2022

Ik heb gekozen voor Licentie to Go vanwege het makkelijk aanschaffen van mijn "McAfee all in one" veiligheidspakket met VPN".
Je ontvangt een licentie code en download het programma van internet.
Installeren en klaar. Teven was het pakket tijdens aanschaf wel heel voordelig.

Lumen consultancy bv 28-06-2022

De site is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De implementatie is heel eenvoudig. De aanbieding is modulair en zo opgezet dat je het kan aanpassen aan je reële behoefte, dus geen bundeling van zaken die je verder niet gebruikt. Een aanrader

prima ondersteuning 27-06-2022

Na een probleem met een download, gebeld met de helpdesk en daar prima geholpen

Bart Hof 27-06-2022

Levering via e-mail meteen naar betaling.
Kost een fractie van wat Norton zelf in rekening brengt.
Koop al jaren , tot volle tevredenheid, bij Licentie 2 Go.

Loes 26-06-2022

Snelle levering van de bestellingen.
Tevens een snelle en deskundige hulp via de chat bij problemen!

Chris 26-06-2022

De ontvangen code werkte prima. Op tijd een herinnering gekregen en de prijs scheelt enorm.

Jan 26-06-2022

Aanschaf Norton was heel gemakkelijk.
Kreeg alles wat nodig was netjes binnen in de mail.
Had norton al 3 weken voor verlopen van de licentie besteld. Heb daarna nog 2x reminder mail gekregen zodat ik het niet vergeten zou om Norton te installeren. Ook zit er uitleg bij hoe je het automatisch door laten lopen van je Norton abonnement uitzet.
Wat qua prijs nog wel aardig scheelt, is nl veel goedkoper elk jaar los dit aan te schaffen via licentie to go.

Ronald 26-06-2022

Bitdefender abonnement verlengd.
Via de app niet te doen. Via Licence2go appeltje -eitje. Perfect!

Harry 25-06-2022

Licentie2Go heeft iedere keer weer de interessantste aanbieding. De installatie van de software gaat ook elke keer probleemloos. Ik ben al verschillende jaren trouwe klant.