Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

GvAC 07-06-2022

Bestel al jaren hier onze Norton antivirus verlenging met volle tevredenheid. Goede aanbiedingen en duidelijke handleiding.
Nog nooit problemen gehad.

Jack Van Stappen 06-06-2022

Duidelijke website.
Vlotte opvolging per mail van licenties die vervallen.
Mooie aanbiedingen.
Efficiënte respons bij vragen.

Gerrit 06-06-2022

Prima dat jullie de handleiding meesturen en een herinnering als je nog niet geactiveerd hebt.

Veiligheid voor alles! 05-06-2022

Koop al enige jaren mijn virusscanner hier. Er is altijd na enig zoeken (en soms nog even wachten) wel een gunstige aanbieding te vinden voor de door mij gewenste virusscanner. Prima aanbod en vlotte service.

Jan 05-06-2022

Keurig op tijd en conform alle afspraken geleverd. Tegen een scherpe prijs.

Licentie2GO 03-06-2022

Prima hulp gekregen bij installeren AVG ULtimate. Nou zelf nog even kijken hoe ik alles kan installeren op laptop 2.

Frits 03-06-2022

Precies op het juiste moment een mooie aanbieding. Dank zij de instructies heb ik die makkelijk kunnen installeren. Weer een jaar veilig computeren. Geweldig.

Licentie2GO 03-06-2022

aankoop van het product ging vrij eenvoudig. de uitleg van het downloaden van norton is zeer duidelijk en goed te doen.
de prijs is ook aantrekkelijk.

Pieter 03-06-2022

Makkelijk, duidelijke uitleg, uitstekende service en uitstekende prijs voor 5 apparaten. Topper.

Hc.B 02-06-2022

Ik ben zeer tevreden over licentie2go.
Ik gebruikte altijd Norton 360 (al jaren uiteraard gekocht via licentie2go ) maar nu eist Symantec plotseling dat je nu je betaalgegevens moet invullen bij het activeren.
Geen betaalgegevens geen activatie Norton 360 en weg geld.
Dus dat word nooit geen norton 360 meer,maar hierover gemaild met licentie2go en altijd correct antwoorden.
Men hun er over gehad wat dan de beste vervanger is en zelf gekozen voor Bitdefender Total Security + VPN Premium 2022 | 10 Apparaten - 1 jaar.
Ben zeer tevreden over het meedenken en de service van licentie2go.

Richard 02-06-2022

Mijn bestaande abonnement van Bitdefender verlengd via licentie2GO.
Dit ging heel gemakkelijk volgens het stappenplan welke ik kreeg in de mail bij aankoop van een nieuwe periode van twee jaar.
Je kunt precies aangeven op welke datum de verlenging moet ingaan, je bent dus geen dagen kwijt.
De prijs die ik betaal via licentie2GO is zelfs goedkoper dan de aanbieding van Bitdefender zelf, dus dat is mooi meegenomen.
Kortom, een tevreden klant van licentie2GO, een goede keuze voor aanschaf van antivirus software.

jaap 02-06-2022

alles wordt duidelijk stap voor stap uitgelegd .
zodat mensen zo als ik het ook snappen

J.J.W. van de Kamp 02-06-2022

Ik ben al enkele jaren Klant van licentie2go en ik kan alleen maar positief reageren omdat ze altijd voor je klaarstaan, Altijd in de gaten houden dat je abonnement up to date is en natuurlijk ook een zeer schappelijke prijs hanteren, en als er problemen zijn kun je ze altijd telefonisch bereiken.

Frans G 02-06-2022

Simpel bestellen en na een vlotte installatie, direct aan de gang!
Hetzelfde als bij eerdere bestellingen, dus heel betrouwbaar!

Fredsairbrushart 01-06-2022

Ik heb zowel een anti - virus als photoshop via hier gekocht aan een aantrekkelijke prijs .gemakkelijk in gebruik en downloaden ervan . Super tevreden.

Joost Weert 31-05-2022

Twee keer heb ik een bestelling gedaan bij Licentie2GO en beide keren werkte de licentie 100% naar tevredenheid. Een keer heb ik een vraag gesteld en kreeg daarop snel een bruikbaar antwoord. Dus als je niet teveel wil betalen dan zit je hier goed.

Jo 31-05-2022

Al vele malen gebruik van gemaakt,altijd tot tevredenheid .
Ik zou dat zeker aanbevelen.

Ann 30-05-2022

Transparantie.
Zeer hulpvaardige en vriendelijke klantenservice.
Correcte afhandeling.

Kaatje 30-05-2022

Duidelijke instructie over hoe het programma gedownload moest worden. Zelfs voor een digibeet als ikzelf!😁

Ivan 29-05-2022

Software is gemakkelijk te bestellen en te installeren.
Alles wordt heel duidelijk aangegeven in de begeleidende e-mails
Top service voor een excellente prijs!

Delphina 28-05-2022

Goede prijs voor de producten. Goede klantenservice die snel reageert bij problemen

Opa Adriaan 28-05-2022

Ik kocht Norton 360 Deluxe antivirus. Lage prijs voor een goed product, extra voordeel op Black Friday

WP 27-05-2022

Perfecte en snelle ondersteuning bij problemen installatie software .
Zeer voordelige aankoop van software

hes niesten 25-05-2022

Na een foute datum-opgave mijnerzijds was de helpdesk onmiddellijk bereid die aan te passen.
Ik had trouwens gehoopt dat een licentieverlenging automatisch zou ingaan op de dag waarop de eerste termijn was ingegaan.
Dat bleek een ijdele aanname.
Niettemin een 9 als beoordeling.
Hes Niesten

Xavier 24-05-2022

Top prijzen, goede installatie handleidingen en snel service in een wordt SUPER!