Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

AnnDW 01-05-2022

Elk artikel dat ik mij al heb aangeschaft bij Licentie2GO , is werkelijk een goede koop geweest. Ik ben een heel tevreden klant!

Visser 30-04-2022

Producten up to date.
Zeer snelle aankoopactie.
Duidelijke handleidingen.
Goede en snelle hulp mogelijk.
Goede klantenservice.

Leejooke 29-04-2022

Eerlijke prijs voor goede producten , duidelijke handleidingen , you get wat you want

Niels 28-04-2022

Prima bedrijf. Kan zon beetje alle software leveren, tegen lage prijzen en er is altijd ondersteuning beschikbaar van deskundige medewerkers die snel reageren. DOEN!

RAV 28-04-2022

Office 365 gekocht, instant levering met richtlijnen voor installatie en prima online service als je dan toch nog een vraag hebt og hulp nodig hebt

Chris 27-04-2022

Dit is een correcte afhandeling van deze licentie. Nadien geen overbodige reclame, dit is de max.

A_Timmerman 26-04-2022

Heb via Licentie2Go Microsoft 365 Family verlengt. Hiermee 26 euro bespaard t.o.v. de normale prijs.
Met ontvangen licentiecode verlenging doorgevoerd. Betrouwbaar qua betaling en levering.

Mar 26-04-2022

Licentie2go....Fijne webshop. Snelle levering van de download en een duidelijke handleiding erbij

M.Gravendaal 23-04-2022

Ik word op tijd geïnformeerd als het abonnement verloopt en krijg dan een mooie aanbieding.
De hulp is altíjd vriendelijk en behulpzaam.

andre 22-04-2022

Het is de eerste keer dat ik bij Licentie2Go bestel en alles is prima en vlot verlopen. Dus ik word hier vaste klant

Alfred De Bast 21-04-2022

Ik heb voor licentie2Go gekozen omdat het heel eenvoudig is om een bestelling te plaatsen en het product even snel in je mailbox zit om het te installeren met een help beschrijving, ik raad het zeker aan

Henk 21-04-2022

Is stukken goed koper dan Norton zelf, dit is 3 of 4jaar dat ik Norton bij licentie2go aanschaf gaat zonder problemen,
Goeie uitleg voor installatie, Top

service 20-04-2022

10/10 zeer tevreden over het produkt en de service. Degelijk antwoord op alle vragen.E
zeker een topper.

Ludwig Glorieux 20-04-2022

Deze review is gebaseerd op mijn ervaringen met Licentie2go bij een 20-tal aankopen van o.a. beveilgingssoftware, Office-pakketten en ook Adobe Photoshop.
Licentie2go verkoopt legitieme software aan een lage prijs met daar bovenop regelmatig bijkomende promoties. De website is duidelijk, overzichtelijk en geeft veel informatie, bestellen en betalen gaat vlot en de software is onmiddelijk beschikbaar voor download. De installatie- en activatiehandleidingen zijn gemakkelijk te volgen, doen er zich toch problemen voor dan kan u terecht bij hun uitstekende klantensupport die u snel verder helpen.

hugelier jean-pierre 20-04-2022

goede website. juiste info. goede prijzen. kortom ideale plaats om dergelijke produkten te kopen. daarna ook nog eens uitstekende opvolging met de juiste aanwijzingen.

Jenny van Dijk-Meuzelaar 19-04-2022

Zodra ze tijd hadden, werd ik perfect geholpen! Ze hadden ook veel geduld met dit oudje van 81.

Michaël 18-04-2022

Heel eenvoudig (al voor de derde keer) mijn Microsoft365 licentie verlengd. Direct beschikbaar met een stap voor stap handleiding. En de prijs is fair!

Floetsieman 16-04-2022

zij bieden de software aan aan een veeeeeel betere prijs dan eender welke aanbieder en mits de bijgeleverde code is het een makkie om de gevraagde software te installeren. Echt super top, kan het alleen maar aanraden.

Luve 16-04-2022

Een gunstige prijs gaat niet altijd gepaard met goede service maar bij deze onderneming is dat prima geregeld. Directe respons, duidelijke taal, begrijpelijke instructies. Gewoon klantvriendelijk tot in detail. Een aanrader!

P.J.L. 15-04-2022

klantvriendelijk, klantgericht, snelle levering, prima artikelen voor een prima prijs.

Jan Oosterbeek 14-04-2022

De zeer positieve beoordeling door de Consumentenbond was voor mij een goede reden om over te gaan tot de aanschaf van Bitdefender, en ik ben niet teleurgesteld. Perfecte stap voor stap begeleiding om de installatie op de juiste wijze uit te voeren, zelfs voor mij als een redelijke digibeet was het een fluitje van een cent. De beveiliging doet zijn werk zonder dat er hinderlijk op de voorgrond mededelingen verschijnen. ook is de snelheid van de computer niet minder geworden door Bitdefender. gewoon goed dus!

JeCe 14-04-2022

Levert betaalbare licenties van premium softwarepaketten met duidelijke handleiding voor installatie en uitstekende telefonische hulp als er onverhoopt iets niet helemaal goed verloopt.

trijnders 12-04-2022

Het Norton 360 pakket werd snel en goed geleverd. Dus ik ben tevreden, met mijn beveiliging.

Klaver 11-04-2022

Goede en duidelijke site. Het product is snel en correct geleverd. Vlot en snel geïnstalleerd en voldoet aan de verwachtingen.

Jan de Leeuw 11-04-2022

Mooie overzichtelijke website en zeer snelle levering, ook de responsetijd van de helpdesk is prima