Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Mike 10-04-2022

Werkt geweldig, na betaling, direct je licentie en goedkoop ook nog..

Aanrader!

Roger 10-04-2022

Alles is duidelijk omschreven voor een juiste keuze te maken. Er zitten geen addertjes onder het gras. Is toch heel wat goedkoper dan op veel andere sites. bestellen en betalen liepen zeer vlot en mail met de gegevens had ik zeer vlug. Installatie en activatie problemen heb ik niet gehad. Alles was klaar en duidelijk mits het goed lezen en noteren. Ben heel blij met mijn tweede aan koop bij Licentie2GO. Dank U.

Berry 08-04-2022

Ondanks het feit dat de prijzen gunstig zijn bij licentie2go lever je niet in op klantvriendelijkheid, plezierige ervaring!

gerard hagen 08-04-2022

heb eset internet scurity licenty
gekocht geweldig gewoon zeer goede en snelle service heb er totaal geen spijt van ben al heel wat jaartjes lid
een bedrijf waar je op kunt vertrouwen ben er dan ook zeer tevreden over

Hert 07-04-2022

Hun aanbieding is erg voordelig en de service dus hulp bij de intallatie snel en efficient.

Leo 07-04-2022

waren goedkoper dan andere site en het was makkelijk te verlengen met een duidelijke uitleg
koop hier zeker nog wel iets weer

Liliane Huljic-Joosen 05-04-2022

Ik had wat moeilijkheden met mijn licentie verlengen, maar werd per mail en chat voortreffelijk verder geholpen, zeker aan te raden!!!
Erg goede en vriendelijke service!

John 05-04-2022

Prima shop met een gelukkig zeer hoog veiligheidsgehalte. Bij vragen of problemen snel antwoord. Kortom prima bedrijf en zeker aan te bevelen.

Johan 04-04-2022

Goede en duidelijke installatie-instructie. Zelf installeren wordt hierdoor voor iedereen mogelijk.

Henk 03-04-2022

Ik maak al jaren gebruik van Licentie2GO tot volle tevredenheid
Aantrekkelijke prijzen van de producten
Duidelijke stap voor stap installatie handleidingen
“Wekkers” zodat je altijd op tijd bent om de licentie weer te verlengen
Kortom zeer tevreden

Timhuy 03-04-2022

Vlekeloze service. Gewoon top ! Zo gemakkelijk en goedkoop. Bestellen activeren en klaar is kees.

CV 03-04-2022

Super content!
Gewoon goed en eerlijk.
Echt aan te raden!
TOP.
Bedankt.
Volgende aankoop zal zeker terug bij Licentie2go zijn.

G. De Vries 03-04-2022

Na het kopen van de licentie kreeg ik meteen een mail met de sleutel die je nodig hebt. De installatie ging heel gemakkelijk.

Frits 01-04-2022

Simpeler dat deze methode van licentie kopen kan niet.
Echt zo makkelijk !
Mijn waardering voor deze wijze van van Licentie@Go

Marnik 01-04-2022

Beste licentiewinkel ooit... betrouwwaar en licentiesleutels binnen een paar minuten geleverd.
Prijzen zijn ook top zodat je als (kleine) reseller toch nog wat marge kan pakken t.o.v. de officiële listprijzen.
Voorlopig enkel nog maar MS Office en AV licenties gekocht en loopt altijd als een trein.

Mellow 31-03-2022

De website is gebruiksvriendelijk en het installatieproces ging vlekkeloos. Mijn nieuwe voorkeursleverancier als het gaat om betrouwbare licenties. De reden dat ik heb gekozen voor licentie2go is dat Adobe Creative Cloud hier verkrijgbaar is zonder credit card (en ze officieel Adobe partner zijn).

k.langevoort 29-03-2022

Ik vond de begeleiding uitstekend bij het installeren van de software.
En goed betaalbaar.

niek 28-03-2022

Prima aanbod, top-prijzen, heldere voorwaarden en makkelijk te bestellen.
Alles wat je anno 2022 wenst!

Henk 28-03-2022

Werkt uitstekend. Goede instructie voor installatie. Vlot geregeld. Prima service!

MN 27-03-2022

goede prijs voor software en het installeren wordt ontzettend eenvoudig gemaakt. met een prima handleiding.

Jeff 27-03-2022

Aantrekkelijke betaalbare aanbiedingen , en het installeren is heel makkelijk ook al heb je geen ervaring ermee. Ik koop zeker nog vaker bij deze winkel .

Patrick 27-03-2022

Snelle levering van licenties, duidelijke uitleg hoe te installeren. En natuurlijk een goed prijs!
Jaarlijks op tijd een reminder met mogelijkheid voor korting. Kom er nu al 4 aar weer terug.
Al met al prima!

Niche 27-03-2022

Snel, goed en goedkoop.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mark 26-03-2022

Zeer scherpe prijs en een duidelijke site om je keuze te maken.
Mail met licentie volgt in enkele seconden en hierin een duidelijk stappenplan welke je naar de activering en installatie brengt.
Een digitale hulp staat klaar om evt helpen met vragen.
Helemaal goed

ron 26-03-2022

overzichtelijke site en de besteling was snel klaar en na de betaling direct downloaden gewoon top