Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

HJ 06-03-2022

Overzichtelijk, makkelijk snel en tegen een goede prijs!
Aanschaf Office 360 en Norton virusscanner

p.jeuken 06-03-2022

de bestelling en de service warren prima in orde was zeer tevreden
de installatie was makkelijk om het te instaleren op de pc had verder geen problemen.

Gerard 06-03-2022

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en goede service. Een goede beveiliging voor al mijn toestellen. goede kwaliteit prijsverhouding.
Een aanrader

Francis 06-03-2022

De code kreeg je vlot via je account bij Licentie2go . De virusscanner was makkelijk te installeren .Je kreeg duidelijk uitleg bij ( handleiding ) .Ook de prijs van de virusscanner was heel laag . Daarom raad ik deze winkel volledig aan

Wim 05-03-2022

Prima geregeld, nieuwe Norton licentie voor goede prijs, incl. installatie handleiding.

Silvia 04-03-2022

Fijne duidelijke uitleg, en ook de herinneringsservice is fijn zodat je niet vergeet om op tijd je antivirus te verlengen.

Dick Hamaker 04-03-2022

Gekochte software (AVG) op de computer geïnstalleerd. Oude software van AVG bleef mededelen dat abonnement verlopen was en nieuwe bij hen moest worden gekocht . Na contact met de service afdeling en snelle respons probleem opgelost.

Dasu 03-03-2022

Ik had het geluk om mijn Norton 360 antivirus programma aan te schaffen in promotie en ik heb minder dan 15 euro betaald terwijl als ik het zou verlengen via norton, ik voor hetzelfde pakket 79,99 euro zou moeten betalen en volgens norton zat daar ook al 20% korting op. (99,99euro volle pot!!) Ik heb de productsleutel vorige maand aangeschaft en er werd goed uitgelegd om te wachten met activeren tot mijn huidige abonnement vervallen was zodat ik geen maand zou verliezen. Ik heb de sleutel zeer gemakkelijk kunnen activeren door de instructies te volgen. Echt top!

NJ 01-03-2022

Zeer vlotte en goede service. Ben een tevreden klant die al eerder bestellingen gedaan heeft

Henk S 28-02-2022

OFFICE 365 verlenging i.v.m. jaarlijkse update tijdig bericht om nieuwe versie te kopen.
Snelle levering en correcte facturering en duidelijke installatie instructie,

N. Seegers 28-02-2022

Duidelijk en gebruiksvriendelijk instructies voor het downloaden van de nieuwe software.

Marinus Stoker 27-02-2022

Ik ben zeer tevreden met het kopen van macfee bij jullie goede aansluiting op mijn vorige versie, top.

Arnoud Wellhüner 27-02-2022

Enige tijd voordat mijn eerder gekochte licentie afliep, kreeg ik van Licentie2Go een herinnering met direct een aantrekkelijk voorstel, aantrekkelijker dan wanneer ik gebruik zou maken van de verlenging van de softwarefabrikant zelf.

Van Licentie2Go ontving ik vervolgens een stappenplan hoe optimaal te verlengen. De uitleg was duidelijk en makkelijk te begrijpen (wat lang niet altijd het geval is rondom software installaties in mijn ervaring).

Ton van Ingen 25-02-2022

Ik had een nieuwe permanente versie van Acronis 2021 nodig. Na het nodige invulwerk (nieuwe klant) kreeg ik alles binnen na de betaling via IDEAL. Downloadlink en licentienummer zaten in de mail en na 10 minuten werkte Acronis op mij laptop. Dat is nog eens snel, super Licentie2go!!

Didu 25-02-2022

Goed product, levering OK, overzichtelijke site, maar jammer dat mijn wachtwoord niet meer gebruikt kon worden om in te loggen.
Probleem werd snel opgelost.TOP

Janny 24-02-2022

Betrouwbaar, heldere site met leuke aanbiedingen. Online chatten werkt perfect.

Mariandel 24-02-2022

Direct bereikbaar, betrouwbaar en de prijzen zijn lager dan elders. Mijn ervaringen zijn positief bestel al jaren bij Licentie2GO.

Gert 22-02-2022

Een prima site die ook uitstekend werkt. Binnen een paar minuten mijn nieuwe internet beveiliging geinstalleerd.
Leuke aanbiedingen en goede service.

Kelderhuis 21-02-2022

Duidelijke uitleg, aardige en geduldige medewerker gesproken voor een TOP goed product.

Joyce Heessels 21-02-2022

Maak al jaren gebruik van Licentie2go naar volle tevredenheid. Goede prijs en makkelijke instructies en daarom tevreden klant

Sander 20-02-2022

Bestel al jaren via Licentie2Go mijn beveiligingssoftware. Bevalt prima geen spijt van.

Jerdenh 20-02-2022

Gemakkelijk te bestellen, goede instlatie beschrijving/wizard en scherpe prijzen

Hans 20-02-2022

Snelle levering en zeer correcte prijzen.
Geen flauwekul. maar gewoon doen wat je zegt.

Adrie VB 19-02-2022

Aankoop van verlengingslicentie Bitdefender antivirus software ging vanzelfsprekend zonder problemen. Het implementeren van de licentie in een verlengd abonnement ging ondanks de gedetailleerde beschrijving moeizamer, deels door de verwarrende instellingen van de antivirus verlener. Later via enkele mail-uitwisselingen snel en netjes alles op orde gebracht.

Eric 19-02-2022

Perfecte webshop, goede aanbiedingen en duidelijke uitleg om het product te installeren. Bestel hier al een aantal jaren