Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Nico 19-02-2022

Prima deal voor een prima prijs. En kreeg hiervoor op tijd een leuke actie aanbieding, dus met korting kunnen kopen.

Joeri 18-02-2022

Zeer uitgebreid aanbod. De webshop is zeer handig in gebruik en een vlotte betaalmethode.
Digitale licentie onmiddellijk bruikbaar.
vaak kortingen en promo's

Sjaak Wisse 18-02-2022

Snelle en volledige service tegen een zeer gunstige prijs voor een goed product. Aanbevolen

Dirk Albers 18-02-2022

Is niet de 1e keer dat ik mijn Norton bij Licentie2GO heb gekocht. Site is duidelijk en de prijs is voor mij prima. Tevens is de uitleg en verwijzing voor installatie duidelijk.

Marleen 18-02-2022

correct zoals beschreven en het pakket was eenvoudig te installeren en te gebruiken

Steven F 18-02-2022

De bestelling voorloopte zeer vlot en het activeren van de nieuwe product key van de anti-virus ging met jullie hulp zeer makkelijk. Daarenboven was alles nog een pak goedkoper dan bij de antivirusrproducent rechststreeks.

marcel 17-02-2022

de spullen zijn goedkoop en makkelijk geleverd, en ze werken makkelijk, groetjes marcel

Stafvc 16-02-2022

Wat een aanbod! Hoe doen ze het….en werkt even goed als duurdere aankopen dus waarom niet doen?

Anny 15-02-2022

Bij het vinden voor software voor een Stichting zonder winstbelang en met weinig geld in kas, was het heel belangrijk om de juiste keuze te maken. Bij Licentie2GO vond ik fijne uitleg en is downloaden, installeren en registreren feilloos verlopen.

Vera De Grauw 15-02-2022

Duidelijke afspraken betreffende installatie. Stipt aanwezig op afgesproken moment. Vriendelijk en hulpvaardig tot mijn aller tevredenheid.

hernieuwing McAfee abonnement 14-02-2022

2de jaar dat ik LicentieGO gebruik voor het hernieuwen van mijn anti-virus software (McAfee)
zeer vlotte installatie en voordelige afhandeling van de hernieuwing van het abonnement.
bovendien werd ik tijdig verwittigd van het verlopen van lopende abonnement.

Gery 13-02-2022

Zeer goedkoop en gemakkelijk om te instaleren en opvolging door Licentie 2 Go

Koos 12-02-2022

Prima kwaliteit en een goede service en je wordt prettig en snel geholpen door de klantenservice

Guy 12-02-2022

Als we een tien geven dan motiveert het niet meer om blijvend te willen verbeteren.
Al is alles wel perfect gelopen.
Goede prijs en duidelijke instructies bij de aanschaf.

Patrick Roos 12-02-2022

Betaalbare prijzen, site heeft een goed overzicht van alle aangeboden producten en je wordt simpel begeleid met het installatieproces van je aangeschafte product. Kortom support is geweldig.

Noël 11-02-2022

Ik koop al jaren mijn beveiliging software bij Licentie2GO en zoals steeds super tevreden. De scherpste prijs op de markt voor 100% Legitieme software, snelle levering en probleemloze installatie dankzij de duidelijke stap-voor-stap handleiding.
Een aanrader!

MPdH 10-02-2022

Op eenvoudige wijze mijn Microsoft 365 pakket opnieuw verlengd. Duidelijke stap voor stap beschrijving van moet je moet doen.

Antonio 10-02-2022

Dit is eindelijk eens een webshop die correcte prijzen hanteerd ,vriendelijk is en zeer professioneel gedreven

Sjra 10-02-2022

De zorg en uitleg hoe te handelen om de software te instaleren is prefect, een kind doet de was manier.

A. Ghou 09-02-2022

Snelheid van levering en prijs kwaliteit verhouding. Top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

R Bouland 09-02-2022

Je wordt op tijd gewaarschuwd wanneer de licentie verloopt. De update werd zeer snel verzonden en was makkelijk uit te voeren.

Stanley Lubbe 09-02-2022

Overzichtelijke webwinkel. Ik had een paar vragen die ik via de chat had gesteld, hier krijg ik snel en duidelijk antwoord op. Prijzen zijn ook beter dan op de website van de leverancier.

Vera59 08-02-2022

Duidelijke site , erg voordelig .
Koop er al enkele jaren mijn virus software . De installatie hulp is ook heel duidelijk .
Een echte aanrader !

SDb 08-02-2022

Duidelijke informatie en versimpelde handelingen bij verlenging van of de jaarcontracten

segers andy 07-02-2022

gemakkelijk en simpel
ik zou deze site voor iedereen aanraden
en de goedkoopste prijs