Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Robert 10-01-2022

Ik maak al jaren gebruik van Licentie2Go. Goede service, duidelijke handleiding om de producten te installeren en tevens een goede prijs!
Echt een aanrader!

Robert 09-01-2022

Komen hun afspraken en beloftes na een prijsverschil te hebben aangegeven. Goed bedrijf. Aanrader

Henk 08-01-2022

Na de aankoop van een software pakket, had ik nog een vraag voor de klantenservice, waarbij ik snel en een duidelijk antwoord kreeg.

Han 07-01-2022

Ik was op zoek naar verlenging van een software product wat ik gebruik.
Bij Licentie2go het goedkoopste gevonden.
Het gaat om een betrouwbare website die alleen officiële licenties aanbiedt.

Peter 05-01-2022

Bitdefender gekocht.
Duidelijke artikel omschrijving en precies gekregen wat ik heb besteld. Direct na betaling de licenties in mijn mailbox.

Licentie2GO was tevens de goedkoopste van NL met deze licenties.

Klasse!

Emile 03-01-2022

Prima en duidelijke beschrijving van de handelingen. Download liep op rolletjes.

Cor 02-01-2022

Producten zijn overzichtelijk, goede en duidelijke handleidingen. Kortom top!!

Pkuipers 29-12-2021

Goede en snelle levering. Ook uitstekende uitleg hoe je alles moet installeren.

Wim Braam 28-12-2021

Uitstekende site en gegevens. Handleiding voor het downloaden en activeren. Was eigenlijk niet nodig de stappen waren keurig voorbereid en te volgen.
Prima concurrerende prijs.
Gebruik nu al 2 jaar deze site om de software te verlengen. Een tijdige herinnering wordt verzonden.
Dit geeft vertrouwen.

Ton 28-12-2021

Ik bestel al jaren bij Licentie 2go . Scherpe prijzen en ze sturen een herinnering als er weer verlengd moet worden.
Er wordt ook documentatie mee gestuurd als hulp voor de stappen die gedaan moeten worden.
Erg tevreden

Paul 27-12-2021

Een duidelijke omschrijving van de producten en een gemakkelijke en gebruiksvriendelijke manier om producten aan te kopen. Nadat ik een artikel had gekocht en het product nog niet had geïnstalleerd kreeg ik een herinneringsmail met de mededeling dat ik mijn product nog niet had geactiveerd.

Clemens 27-12-2021

Ik had gekozen voor de aanschaf microsoft office 2019. Omdat ik onzeker was om zelf te installeren had ik de hulp ingeroepen van een vrijwillig "deskundige". Deze was van mening dat License2GO oplichters waren en weigerde te installeren, nadat hij mij "oude"office verwijderd had. Ik heb toen de proefversie van Microsoft aangeschaft. In overleg met medewerkers van License2GO is het aangeschafte product van license2GO geïnstalleerd en de proefversie verwijderd.

jeetje peetje 27-12-2021

Snel en makkelijk doe mijn virusbeveileging al jaren bestellen.

Raad dit voor iedereen aan

Hans 25-12-2021

Voordelige licentie van mijn anti virus software geleverd, Toen de site de verlengingscode niet kon leveren is door Licentie2Go direct de volgende dag contact met mij opgenomen om het alsnog geregeld te krijgen.

C. Tielemans 23-12-2021

Prima overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site en een kundige hulplijn.

paul 23-12-2021

Al eerder anitivirus software bij jullie gekocht. de prijs gaf de doorslag.

eddy 22-12-2021

een zeer vlotte afhandeling, een zeer nette prijs. De installatie verliet vlekkeloos.

Rob 14-12-2021

duidelijke info en supersnel geleverd en.... alles doet het! Koop was gemakkelijk evenals betaling.

Claude Piette 14-12-2021

Goedkope licenties voor Norton. Door de handleiding is het gemakkelijk te installeren en updaten.

Richard 11-12-2021

Nette betaalbare prijzen, snelle reactie via de online chat, goede support en uitleg. Top

Rinko 10-12-2021

Overzichtelijk aanbod van software licenties tegen scherpe prijzen. De procedure an keuze tot en met installatie en activatie is duidelijk en werkt gewoon zoals het moet.

Koos 10-12-2021

Ben heel tevreden mee goede prijs snel geregeld en zo verlenging top geregeld

FredB 09-12-2021

Gemakkelijk te bestellen. Duidelijke handleiding voor de installatie. Bij problemen zit er een 'chat' functie voor eventuele vragen.

Jos Regeer 09-12-2021

Al wat langer klant, ik krijg op tijd herrinering om te verlengen (Norton, Elements2022 en MS) Genoeg tips voor zelfinstallatie.
Wel jammer dat als je wel hulp wilt dat per product geldt. Dan wordt het toch weer een dure grap!

Unland 05-12-2021

Al jaren gebruik gemaakt van licentie2go
Ben Erg tevreden. Producten snel gestuurd ,en voornaamste de goede prijs !