Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

P Barrage 19-10-2021

Ik heb nu al een aantal jaren gekozen via Licentie2GO software te bestellen en het bevalt me uitstekend. Gemakkelijk in het bestellen, eenvoudig door de duidelijke instructie en bovendien voor een redelijke prijs! Zeker aan te bevelen.

Evert 15-10-2021

uitstekende prijs/kwaliteit van het geleverde. Bovendien snelle levering. Gebruikershandleiding bijgesloten. Installeren van de bestelde producten daardoor zeer makkelijk.

E Van Lent 14-10-2021

Binnen een paar minuten licentie van Norton 360 verlengt voor een fractie van de Norton advies prijs.
Ook de handleiding ( stap voor stap) om de licentie in te vullen is zeer duidelijk en vooral gebruikers vriendelijk.

RB 14-10-2021

Al jaren ben ik klant van Licentie2Go en daar schaf ik mijn beveiligingssoftware aan. Het bedrijf is klantvriendelijk en levert op tijd en op maat voor mooie prijsjes.

Johannes 13-10-2021

Overzichtelijke webshop en goede prijzen. Ik verleng mijn internet beveiliging jaarlijks bij Licentie2go en heb recentelijk een office 365 aangeschaft.

Ed en Herma Heur 13-10-2021

Wij maken al 3 jaar gebruik van het uitgebreide Nortonsoftware-aanbod van Licentie2Go, de uitstekende service en de toegankelijkheid voor het stellen van vragen via de chatservice en snelle beantwoording daarvan.

Marc 13-10-2021

Ingestelde herinnering voor afloopdatum is handig, instructies hoe te installeren/verlengen precies zoals je het wilt. Prijzen licentie(s) aangenaam waardoor ik al 4 jaar bij hen telkens weer verleng.

Martin 11-10-2021

Veilig en goed shoppen. Ook de verlenging verloopt probleemloos. Het prijsverschil met Microsoft is € 10,00.
Helpdesk (Chatt) werkt goed en probleempje werd snel opgelost

Jerry 10-10-2021

Makkelijk en prima prijzen. Snelle levering via mail. Makkelijk installeren of upgraden/verlengen met goede uitleg. Voor de derde keer al diverse producten verlengt hier.

Andrea van den Beitel 04-10-2021

Al een aantal jaren bestel ik de sofware bij Licentie2go. Ik ben heel tevreden met de klantenservice. Vooral in het begin, hebben zij mij heel vriendelijke geholpen bij de installatie. Verder zijn de prijzen altijd super voordelig. Kortom ieder jaar is het nu gewoon verlengen. Ik blijf dik tevreden.

mw77 01-10-2021

Prima en nette (digitale) aflevering. Bestel vaker bij ze.
Ook support is prima.

Guido 29-09-2021

Goede shop ,snelle levering,gemakkelijk te betalen,je kan producten ook downloaden,goede prijs.

Watze 28-09-2021

De aankoop de de nieuwe Norton licentie verliep snel en de installatie werd prima begeleid op de website. Een aanrader voor software.

Dekkers 25-09-2021

Prijs technisch is het een goede aanbieder.........verlengingen kunnen naar eigen inzicht........via internet aanschaffen en verlengen zou voor oudere belangstellende eenvoudiger moeten kunnen..... technische ondersteuning toch nodig...Maar dan werkt alles goed.

wim 24-09-2021

Al velen jaren de verlenging van Norton sec via Licentie2GO en telkens weer perfect. Ook bij hulp geweldige service toppie!!!

Eric S 21-09-2021

Afgelopen maand kocht ik mijn jaarlijkse verlenging voor Norton Internet Security bij Licentie2Go. Ze hebben altijd de beste deals, geven duidelijke instructies voor installatie en invoeren sleutels. Hierbij denken ze mee met de klant om de sleutels niet te vroeg te activeren. Kortom, top-leverancier - geen enkel verbeterpunt

DVV 19-09-2021

Door de aantrekkelijke prijs heb ik voor Licentie2GO gekozen. Als je betaald hebt krijg je een code die je heel makkelijk kunt activeren. Je krijgt er ook een duidelijke gebruiksaanwijzing bij, waardoor je heel makkelijk en snel je beveiliging voor de pc verlengt. Je krijgt ook ruim van tevoren een melding als je beveiliging verloopt. Ik bestel al 4 jaar hier mijn beveiliging en blijf dat zeker doen!

WvA 18-09-2021

Heb mijn abonnement weer met een jaar verlengd. Redelijk eenvoudige verlenging dankzij de handleiding. Het is me gelukt om deze zonder ondersteuning te installeren.
Scherpe prijs voor Norton Anti Virus

Johan 17-09-2021

Snel je product geleverd. Duidelijke omschrijving om het product te installeren.
Wat wil je meer,?

Dirk H. 16-09-2021

Een shop waar alle software die men nodig heeft kan kopen. De website is duidelijk en overzichtelijk. Alles is snel besteld en geleverd met een duidelijke handleiding. Kan men er onverhoopt niet uitkomen, dan is er een makkelijk te bereiken helpdesk beschikbaar die je door de installatie procedure helpt

Paul Monshouwer 16-09-2021

Na bestelling ontving ik de licentiecode vrijwel direct per mail. Het verzilveren ging in 1 keer goed. Perfect dus!

Roy 14-09-2021

Goede prijs om een bestaand abonnement te verlengen ipv de dure originele.
En makkelijk te installeren met begeleiding in de mail.

Jo 10-09-2021

Aanzienlijk goedkoper dan elders, ongekende service, zelfs al heb je niet gekozen en betaald ) voor laten installeren, dan nog helpen ze je zo ver mogelijk op weg, en zonder onkosten. Op een mail krijg je meteen antwoord en kun je allls vragen en ik merk dat ze de mail ' ook echt goed lezen ' en geven daar een zo uitgebreid mogelijk antwoord op.
Ik kan het iedereen aanraden om bij licentie2GO een koop (je) te doen, spijt zul je er nooit van krijgen.
Ik heb als cijfer een 9 gegeven, doordat ze voorheen ook telefonisch te bereiken waren (en nu dus niet meer) en ik zelf graag liever bel dan mail, is dit mijn eindcijfer, maar omdat veel mensen juist liever mailen dan bellen.......dan moet mijn 9 eigenlijk toch wel een 10 zijn, dat verdienen ze eigenlijk wel voor de ongekende, uitstekende service !

Altik 08-09-2021

Perfecte shop! Gebruiksvriendelijk met een duidelijke uitleg hoe je het aangekochte product kunt installeren met diverse tips en aanbevelingen. Ook de aanschaf prijs van het software pakket was zeer aantrekkelijk.

Jos 06-09-2021

De prijs voor de software is is uitstekend. Als het installeren niet lukt bieden zij de helpende hand totdat het het werkt.