Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

RSWo 06-09-2021

Adequaat en snel met klantvriendelijke benadering! Degelijke site met concreet overzicht voor mogelijke combinaties.

Ineke 01-09-2021

Leuke aanbiedingen
Makkelijk te instaleren en kom je er niet uit dan helpen ze je stap voor stap door het programma heen
Een duidelijke en overzichtelijke site
Ik ben er dus heel blij mee

Franklin 28-08-2021

Het was supergemakkelijk om m'n antivirus te verlengen. En ook mooi dat ik zelf de datum nog kon kiezen.

Maia 28-08-2021

Eerlijke prijzen, installeren heel makkelijk. Hele vriendelijk support. Ik ben klant 3 jaar.

Carry 26-08-2021

Al diverse malen software besteld en alles werkt prima. De chat functie is super en de hulp gaat hierdoor snel.

Roy Walbers 26-08-2021

Al meer dan 5 jaar koop ik al mijn beveiligingssoftware bij Licentie2go. De technische ondersteuning, de transparantie, het gebruiksgemak, kortom alle elementen zijn hier op en top. Zeker de prijs die je betaalt bij de aanschaf van software vind je nergens anders. Ik heb ze dan ook aanbevolen bij al mijn vrienden en familie. Ook sturen ze je een herinnering bij het bijna verlopen van je software zodat je ruim op tijd de kans hebt om deze te verlengen met speciale kortingen!

kiet 25-08-2021

Alles werkt prima, altijd mooie aanbiedingen als ik moet verlengen, geen hinderlijke advertentiemails waar ik niks aan heb. Prima dames en heren, ga zo door.

JR 23-08-2021

De ondersteuning samen met de prijs is zeer goed! Het vergelijken met andere aanbieders laat zien dat zowel prijstechnische als ook de persoonlijke ondersteuning door een persoon, dus niet door een computerprogramma, ie precies wat het verschil maakt.

Pieter 22-08-2021

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk. Ook heel correct en hebben goede duidelijke handleidingen om soms op eerste zicht ingewikkelde handelingen die je moet doen om programma's en licenties te installeren toch zo eenvoudig mogelijk te maken.

Edgard 20-08-2021

Interessante prijs, snelle service, meer moet dat niet zijn
Eenvoudig en snel geïnstalleerd zonder probleem met de nodige uitleg erbij

Chrisvbel 18-08-2021

Perfecte service, snelle levering en een overzichtelijke website met regelmatig interessante speciale aanbiedingen. Vooraleer ik software aankoop surf ik naar meerdere online shops om het aanbod te vergelijken, maar ik kom uiteindelijk steeds opnieuw bij Licentie2GO terecht.

Kostas 18-08-2021

Snel en goed, gelijk via de mail je product binnen en gelijk installeren.
Ik bestel hier elk jaar mijn antivirus en meerdere keren andere software! Geweldig bedrijf? En hele goede prijzen!

fcr9 13-08-2021

alles is naar volledige tevredenheid verlopen, ik werd zelfs herinnerd aan het feit dat ik de software nog niet geïnstalleerd had. Een aanrader dus

Peter 11-08-2021

het kost even wat tijd en energie maar dan kan je goedkoop software downloaden.

Ab 11-08-2021

Eenvoudig te installeren, en klantenservice geweldig, helder duidelijke uitleg over mijn vraag.

Henk 10-08-2021

Na betaling meteen als download leverbaar, en veel gunstiger geprijsd bij licentie2go dan als verlenging bij Norton.

jgl 08-08-2021

Door Licentie 2GO is duidelijk in stappen aangegeven hoe de software moet worden geïnstalleerd.

rocketman 06-08-2021

geen gedoe! makkelijk bestellen! eenvoudig betalen! snelle levering! kortom alles zoals je zou mogen verwachten! prima service, zeer tevreden!

Ger vdSteen 01-08-2021

Betaalbare legale software en tijdige melding voor verlenging met uitstekende service!

Segboer 29-07-2021

Duidelijke voorwaarden. Snelle levering en zelf te kiezen extra’s voor eventuele installatie. Daarbij uitstekende prijs voor het product

Peter 25-07-2021

Overzichtelijk website waardoor het makkelijk bestellen is (als je van tevoren weet wat je wilt hebben). Goede prijs en goeie service bij vragen omtrent installeren etc.

André 25-07-2021

Hoe makkelijk kan je het maken,in de eerste plaats goedkoop een goede service mocht je er niet uitkomen is er altijd iemand die je kan helpen.
Je wordt op de hoogte gehouden mocht het zou zijn dat je abonnement verloopt dan krijg je vroegtijdig een bericht dat je abonnement verloopt.

Werner 21-07-2021

Zeer fijn bedrijf met concurrerende prijzen, Leuk dat er een live chat is waar je direct terecht kan als je nog specifieke vragen zijn.. De mensen aan boord zijn zeer vriendelijk om je verder te helpen. De installatie van het programma is zo gebruiksvriendelijk dat je eigenlijk niet de verkeerde kant op raakt tijdens de installatie.
Bedankt nog her paket dat ik installeerde werkt op alle computers perfect.

Mvg

Peter Driehuis 20-07-2021

Keurig en bijtijds geïnformeerd over de verlenging van mijn licentie en hiervoor een scherpe aanbieding gekregen. Ik had toch wat vragen en die werden snel en vakkundig beantwoord. Daarnaast heeft men mij op weg geholpen bij de installatie.
Top dit bedrijf! Klantvriendelijk, hulpvaardig en erg concurrerend, kortom, een echte aanrader.

Paul Anröchte 20-07-2021

Gemakkelijke, duidelijke website met supergoede aanbiedingen van softwarelicenties. Ook mijn vrienden kopen nu bij Licentie2go. (Veel) Minder betalen voor dezelfde software ? Waarom zou je dat doen ?