Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Ton schaapherder 03-12-2021

Perfecte afhandeling en altijd goedkoop
Zowel voor als na de verkoop
Ik wou dat alle bedrijven zo werkte

Fremirke 02-12-2021

Heel vlotte bestelling en levering aan zeer concurrerende prijzen ! Zeer complete uitleg en hulp over de producten.

Johet 02-12-2021

Ik shop al jaren bij licentie2go. Nog nooit problemen gehad. Ze houden netjes bij wat ik aan licenties in het verleden heb aangeschaft en helpen bij het verlengen, dat je nieuwe licentie pas start wanneer de oude verlopen is. Enig punt van kritiek is de gebruiksaanwijzing, die vind ik soms niet helemaal logisch. Toch kom ik er altijd wel uit. Al met al een dikke 9.

Peter Van 01-12-2021

Een zeer goede shop ben al dik 2 jaar tevreden over hoe zij handelen. Ik vind ze persoonlijk beter dan Norton zelf. En bij een verlengen is er ook een prijs naar en niet zoals bij Norton de volle pond. Voor mij een 10 met een griffel.ja ik zou deze winkel aanbevelen.

Luc 01-12-2021

Groot assortiment, klantvriendelijke webshop. Levering en installatie van de software in een handomdraai. Ik ben een tevreden klant en raad deze webshop aan.

Marcel 01-12-2021

Goede prijzen voor software, ik heb een Norton pakket aangeschaft. Bij de aankoop zitten duidelijk instructies voor het installeren en activeren van de software.

Robert 01-12-2021

Duidelijke gebruiksvriendelijke website, meer dan voldoende keuze en meest belangrijk, goedkoop wat wil je nog meer

P.Hendriks 30-11-2021

Goed en goedkoop en ondersteuning via chat of indien nodig op afstand. Ik ben super tevreden en koop er al een paar jaar mijn jaar licenties voor Office365..tevreden dus !!

D.P. Bruil 29-11-2021

Bestelling verliep makkelijk en snel. Levering volgde direct en instaleren verliep probleemloos via gegeven instructies. Geen enkel minpunt.

Rita 28-11-2021

site: duidelijk, overzichtelijk en altijd de beste prijs. Blijf zeker klant

Johan 27-11-2021

Zeer voordelige aanbiedingen. Eenvoudige manier van afsluiten koop. Goede informatie en indien nodig prima hulp bij installatie.

vanwege een erg tevreden klant 20-11-2021

eerst geloofde ik het niet , maar het was eefectief wat men beloofde , en dat voor die prijs ! jullie gaan me vast en zeker terugzien

Bert Witteveen 19-11-2021

Voor het, dacht ik, vierde keer op rij een Norton virusscanner bij Licence2go besteld. Ben er dan ook uiterst tevreden over. En waarom ik geen 10 geef? Ik zit ieder jaar te klooien met de installatie. Dan kom ik weer op de site van Norton terecht. Maar dit laatste kan ook aan mij liggen 😃

Henk 16-11-2021

Ieder jaar verloopt de verlenging van mijn licenties soepel. Prima handleiding helpt daar bij.

TeVeKo 15-11-2021

Aantrekkelijke aanbieding voor verlenging van licentie. Tijdig geattendeerd op afloop vorige licentie.
Software eenvoudig te installeren en er duidelijk op gewezen te wachten met installatie tot de datum van verstrijken oude licentie om geen dagen verloren te laten gaan.

M 13-11-2021

Zeer tevreden over levering en klantvriendelijke afhandeling van vragen, kundige medewerkers

Antonio 10-11-2021

Ik vind een geweldige winkel al snap ik niet hoe het kan maar de feiten zijn feiten, ik koop mijn Norton licentie al voor de derde keer bij Licentie2GO voor de helft van de prijs als bij Norton kost en voor dezelfde Product

Ed 08-11-2021

Zeer scherpe prijzen. Goede softwarepakketten. Heldere uitleg voor zelf installatie, ook voor minder digitaal onderlegden.
Pluspunt is dat je kan instellen wanneer je licentie verloopt. Je krijgt ruim op tijd een melding voor eventuele verlenging.

Roland 07-11-2021

Prima winkel voor aanschaf van microsoft office 365 en mcafee virus scanner

Super makkelijk om te installeren 06-11-2021

Ja het is in een no time geregeld en heeeeeel makkelijk te installeren voor een heeeeel betaalbare prijs top super tevreden.

Ton 02-11-2021

Snelle levering en goedkoper dan bij Norton. Installatie geen probleem, alleen even de automatische verlenging van het abonnement bij Norton uitzetten. Verder prima product.

Justin 01-11-2021

Makkelijk, helder en overzichtelijk. Je krijgt wat er staat en een duidelijke handleiding bij de installatie. Ook wordt er meegedacht dat het aanschaffen via de site goedkoper is dan te verlengen bij de software eigenaar.

M Boer 27-10-2021

Kwaliteit en prijs waren super vandaar dat ik daar blijf kopen alle jaren weer

Remco 24-10-2021

Uitgebreide website, duidelijke communicatie, scherpe prijzen en snelle levering.

Henk 21-10-2021

Prompte levering
Goede instructies betreffende installatie en activatie
Voordelig in prijs