Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Theo 07-02-2022

prima website met uitstekende prijzen, die goed toegankelijk is. Daarnaast ook prima aftersales

Boutje 07-02-2022

Mijn eerste keus om een softwarelicentie voor een virusscanner aan te schaffen. Laagste prijs, snelle levering en zelfs de mogelijkheid om via Licentie2go de aangeschafte software direct te downloaden en te installeren. Daar heb ik zelf geen gebruik van gemaakt, maar het lijkt me wel gemakkelijk en een goede service.

Mildred 06-02-2022

Betrouwbare webshop/-site. Service is ok. Een gekwalificeerde medewerker kon technische vragen vlot beantwoorden en ik heb mijn Office 365 renewal wederom bij deze shop online besteld. Bereikbaarheid is evenzo een positief punt [incl. weekend]

Peer 06-02-2022

Gewoon goed geregeld. Licentie besteld, betaald, en direct activeringscode via de mail ontvangen.

Reinout 06-02-2022

Bitdefender probeerde mij een verlenging aan te smeren van ongeveer 79 euro aan te smeren, toen ik hier niet op in ging kreeg ik plotseling het aanbod van 40 euro.
Toen ben ik even gaan shoppen en kwam terecht bij licentie2go, daar kreeg ik mijn verlenging voor 30 euro.
Voortaan naar Licentie2go. Helemaal top.

Ton 05-02-2022

Overzichtelijke bestelprocedure, scherp geprijsd en makkelijk te downloaden.

Sander 05-02-2022

Makkelijk licenties bestellen, snel beschikbaar en meestal laagste prijs.
Bij je bestelling staat een goed te volgen uitleg.
Je bestel historie blijft bestaan dus ook bij ombouw computer, crash schijf etc kan je de licentie weer ophalen.

Jan 03-02-2022

Al jaren gebruik ik AVG antivirus software waarvoor ik een behoorlijke prijs betaalde. Nu een pakket voor 10 licenties aangeschaft voor een fractie van de prijs welke ik normaal ervoor neertelde met dezelfde gemakkelijke installatie en activering. De volgende keer zal ik zeker weer via Licentie2Go mijn AVG verlengen.

Kees b 02-02-2022

Snelle reactie en een zeer goede handleiding om te norton te installeren,
Ook bij support reageren ze super snel. Ook zeer goed laag geprijsd
Echte aanrader!,

Ed 31-01-2022

Licentie, 2go is al langere tijd een goede partner voor het leveren van software met goede ondersteuning houdt me op de hoogte met advies

Janny 29-01-2022

Ik koop al een aantal jaren mijn virusbeschermer bij Licentie2go en heb er nog nooit klachten over gehad. Concurrerende prijs en prima service!

Willem 29-01-2022

Goed kijken wat je besteld. assortiment is groot. snel geregeld en voor een hele scherpe prijs.
Duidelijke installatie beschrijving.

Jan 27-01-2022

Op de eerste plaats uiteraard de lage aanschafprijs (Acronis TrueImage 2021) maar eigenlijk nog meer om de zeer duidelijke stap voor stap beschrijving van het installatie/registratie/activerings proces. Dit zie ik bij andere leveranciers helaas maar al te vaak ontbreken, dat moet je dan zelf maar uitzoeken.

Jan Wetser 26-01-2022

Zeer duidelijke website.
Goede prijzen.
Eenvoudige digitale levering.
Maar vooral : De begeleiding dmv uitleg, procedurebeschrijving etc. is top.

Wijffie 25-01-2022

Het is dat we onze eerste licentie daar ook al hadden gekocht, waarom we nu weer verlengd hebben. De stappen zijn niet de duidelijkste in uitleg. De hulp van een monteur is te duur.
Waarom kan men niet gewoon doordraaien op de vorige licentie? Ik vind de kosten nogal hoog voor de verlenging. Er wordt nogal dreigend gemaild als je niet verlengd kan je niets meer. Ik weet niet of dat zo wel mag.
Licentie2GO 26-01-2022

Bedankt voor je eerlijke recensie over je aankoop! Het spijt me te horen dat je de verlenging van je licentie als moeilijk hebt ervaren. We proberen in de meegeleverde handleiding zo duidelijk als mogelijk de nodige stappen voor het activeren en installeren weer te geven; de meeste klanten lukt het daarmee om de het product in gebruik te nemen. Mocht je er tóch niet uitkomen, dan staan we klaar met raad en daad via de chat op onze website, via de mail, en via WhatsApp. Ook in het weekend zullen we op mail reageren.

De toon in onze verlengingsmail is beslist niet dreigend bedoeld; het is echter wel zo dat als je Microsoft 365 licentie niet wordt verlengd, je het Office pakket niet meer kunt gebruiken. Dat heeft de nodige consequenties: je kan geen mail meer versturen, en ook documenten bewerken werkt pas weer als je een geldige licentie hebt. Veel mensen weten dit niet, en daarom waarschuwen we voor de gevolgen van een verlopen licentie. Het zou tenslotte erg vervelend zijn als je bijvoorbeeld niet meer bij je mail kunt!

Microsoft levert jaarlicenties welke in je Microsoft account geactiveerd moeten worden; deze licenties verlengen zich niet vanzelf dus je moet er even wat stappen voor uitvoeren. Daarna kan je het pakket weer een jaar gebruiken.

Mocht je nog hulp nodig hebben bij het installeren of activeren van je aankoop, of bij het gebruik ervan, laat het dan vooral weten door een mailtje te sturen naar service@licentie2go.com. We helpen je graag!

A. Deurloo 24-01-2022

Snel, makkelijk, uitgebreide opties en dat voor een hele scherpe prijs. In geval van nood altijd iemand om je te helpen.

Udo 24-01-2022

Ik koop al jaren mijn Norton-licenties bij Licentie2go en ben zeer tevreden met hun prijsstelling. Installatie met behulp van hun installatieprocedure is zeer eenvoudig. Top!

Richardverb 23-01-2022

Makkelijke site en duidelijke info voor de installatie. Mooie prijs voor de div. software die bij jullie kan kopen

Jos 21-01-2022

op tijd een herinnering voor de verlenging van software voor een hele scherpe prijs!

Cornelis Vrij 18-01-2022

Je wordt vriendelijk en duidelijk in woord en daad geholpen. Ook de prijs van het pakket is vriendelijk .

Han 17-01-2022

snelle levering en bij mijn probleem, welke voortkwam aan mijn onkunde wat betreft het installeren van de software, werd ik snel en kundig geholpen, nu een feilloos werkende bescherming van mijn laptop

Jan 16-01-2022

Voor mij is Licentie2GO het adres voor software en ondersteuning.
Al jaren koop ik tot tevredenheid mijn software bij Licentie2GO.
Ik heb geen enkele reden om voor een andere leverancier te kiezen.

Gertjan 11-01-2022

Prima.zoals altijd. Goede uitleg hoe je je software moet activeren. Prima klantportaal waarin je alles kan terugvinden wat je besteld hebt en de prijzen zijn ook vaak scherp!

Balance 11-01-2022

goede prijs, duidelijke handleiding voor de installatie van de antivirussoftware

Benno 10-01-2022

Overzichtelijke en gebruikersvriendelijke shop, zeer scherpe prijzen. Prima keus dus